Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011

Τι κοινό έχει ο Γκρουέφσκι, ο Πάγκαλος και ο Σλοβένος Ευρωβουλευτής Ζόραν Τάλερ;

Και οι τρεις θέλουν τα Σκόπια να ονομάζονται με το καλλιτεχνικό τους ψευδώνυμο 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ'!
Μάλιστα ο ένας παραδέχτηκε πως τα ...'παίρνει' για να το λέει αυτό και παραιτήθηκε από Ευρωβουλευτής!
Είδατε τι κάνουν οι Άγγλοι δημοσιογράφοι;

πηγή
Διαβάστε περισσότερα...

Ο «ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΜΠΟΡΑΣ» ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ …

Πριν από αρκετά χρόνια, γνώρισα έναν «εφημεριδέμπορα». Εγώ τότε ήξερα ότι ήταν πατριώτης και εθνικιστής. Το ότι ήταν «εφημεριδέμπορας» το έμαθα πρόσφατα.
Αυτός ο «εφημεριδέμπορας» λοιπόν, μάλλον για «ξεκάρφωμα» την είχε την εφημερίδα του και ως έμπορος νομίζω ότι ήταν κακός. Γιατί το λέω αυτό; Αντί να κάθεται στο γραφείο και να ασχολείται με βαθυστόχαστες αναλύσεις γράφοντας πύρινα άρθρα,-που τον έχανες, που τον έβρισκες-, όλο πορείες και δράσεις οργάνωνε. Και πήγαινε ολοένα και μακρύτερα, λες και αδιαφορούσε για τα εκδοτικά του καθήκοντα. Από την Πλατεία Κολοκοτρώνη, στη Θεσσαλονίκη, στη Φλώρινα, στην Έδεσσα, μέχρι τα σύνορα έτρεχε ! Μ’αυτά και μ’αυτά, άντε να ορθοποδήσει η εφημερίδα !

Με τον καιρό, παρατήρησα και άλλα πράγματα, που όλα συνηγορούσαν στο πόσο αποτυχημένος «εφημεριδέμπορας» ήταν. Με το εμπόριό του, μάζευε κάτι πενταροδεκάρες και τις χάλαγε για να κάνει το «ψώνιο» του. Δεν προλάβαιναν να μαζευτούν λίγα ευρώ στο ταμείο της εφημερίδας του και αμέσως τα χάλαγε, ο «αχαΐρευτος». Να’σου τα αυτοκόλλητα, τα πανώ, οι σημαίες, οι εκδηλώσεις, πάνε τα λεφτά ! Πρέπει να ήταν από τους πιο αποτυχημένους «εμπόρους» που γνώρισα ποτέ μου. Απορώ πως δεν την «έκλεισε» την εφημερίδα με τα χούγια του.
Κάποιοι τον είχαν «μυριστεί» τι «ψώνιο» ήταν και τον «εκμεταλλεύονταν». Ήμουν παρών όταν αποφάσιζε να πληρώσει τα μεταφορικά, συναγωνιστών που δεν είχαν οικονομική άνεση, προκειμένου να παραστούν σε εκδήλωση. 
 
Επίσης, ο «εφημεριδέμπορας», άλλα έγραφε και άλλα έκανε.Κατηγορούσε τους αναρχικούς ως «άπλυτους». Όμως, τον είδα με τα μάτια μου, να είναι και εκείνος άπλυτος. Ήταν ένα βράδυ, μόλις είχε αποφυλακιστεί (φυλακίστηκε με αφορμή την εθνική του δράση) και αντί να πάει σπίτι του να κάνει κάνα μπάνιο, έσπευσε απευθείας στην εκδήλωση που είχε διοργανώσει ο «χώρος», έξω από τη Βουλή, κατά του «λαθρονομοσχεδίου». Αν δεν τον έβλεπα με τα μάτια μου, με τα ρούχα της φυλακής, ίσως να μην το πίστευα. Με τα ίδια ρούχα που μπήκε στη φυλακή (κατά τη διάρκεια δυναμικής εκδήλωσης), με τα ίδια πήγε πάλι σε εκδήλωση, αμέσως μόλις αποφυλακίστηκε ! Ο ορισμός του «άπλυτου» !

Έμαθα ότι είχε και μια «συμμορία» ο «εφημεριδέμπορας». Στην αρχή τους νόμιζα για συναγωνιστές, το ότι ήταν «συμμορίτες» το έμαθα και αυτό πρόσφατα. Αυτοί και αν ήταν αποτυχημένοι ! Έκαναν δήθεν τους «σκληρούς συμμορίτες», αλλά στην πραγματικότητα ήταν φοιτητές, εργαζόμενοι, δικηγόροι, μαθητές, υπάλληλοι. Καθημερινοί άνθρωποι δηλαδή, από αυτούς που συναντάς κάθε μέρα στο δρόμο. Από μέτρα προφύλαξης δε, η «συμμορία» ήταν για κλάματα. Όλοι τους πήγαιναν στις εκδηλώσεις με τα πρόσωπα ακάλυπτα και κάποιοι άλλοι έβγαιναν μέχρι και σε τηλεοπτικούς σταθμούς. Πιο φανερούς «συμμορίτες», δεν είχα ξαναδεί. Μέχρι και γραφεία είχαν και ιστοσελίδα. «Συμμορίτες» της «συμφοράς» δηλαδή. Όποιος ήθελε, ερχόταν στα γραφεία και τους γνώριζε !

Προσφάτως πληροφορήθηκα ότι ο «εφημεριδέμπορας» είχε και «μαγαζί». Εγώ το ήξερα ως «γραφεία», το ότι ήταν «μαγαζί» το έμαθα πρόσφατα. Εκεί να δείτε άχρηστος «μαγαζάτορας» που ήταν : πούλαγε ένα βιβλίο 10 ευρώ και προηγουμένως σε είχε κεράσει 40 καφέδες και του είχες πάρει (δωρεάν) και 100 αυτοκόλλητα ! Με τέτοια «επιχειρηματική λογική», το «μαγαζί» έβγαζε πάντα μείον. 
 
Αφήστε που τους «πελάτες» του μαγαζιού, δε μπορούσε να τους ελέγξει. Το καταλάβαινα όποτε πιάναμε πολιτική κουβέντα. Χρυσή Αυγή ο ένας, Ελληνικό Μέτωπο ο άλλος, ΛΑΟΣ κάποιος τρίτος, Νου-Δου ένας άλλος. Αντί να τους «δώσει γραμμή», τους άφηνε να επιλέγουν ελεύθερα ο καθένας!Τς τς ! Ακούστε πράγματα.
Αμ, το άλλο; Μηδέν πειθαρχία το «μαγαζί» του κυρίου:Όποτε ήθελες ερχόσουν, όποτε ήθελες εξαφανιζόσουν, στα γραφεία. Δεν είχε ούτε τη στοιχειώδη «λογική», να σου φερθεί ψυχρά, έτσι και δεν «έδινες παρών». «Κοροΐδο» ο τύπος ! Κάποτε είχα ενάμιση χρόνο να πατήσω στο «μαγαζί» και όταν με είδε, μιλάγαμε λες και είχαμε μια βδομάδα να συναντηθούμε.
Έχω όμως και άλλη απόδειξη, ότι το «μαγαζί» ήταν «χύμα» : Σε όποια εκδήλωση ήθελες, πήγαινες, σε όποια δεν ήθελες, δεν πήγαινες. Και δεν έμπαινε κανείς στον κόπο να σε ελέγξει, ή να πει «όποιος δεν έρθει στη τάδε εκδήλωση, μην ξαναπατήσει στα γραφεία». 
 
Για να μην πω και το χειρότερο όλων : Ήταν τόσο «ανίκανος» να ελέγξει τους πελάτες του, που τους άφηνε να πηγαίνουν και σε όποια άλλη εκδήλωση ήθελαν, όποιος φορέας και να τη διοργάνωνε. Τόσα χρόνια, ποτέ δεν ακούσαμε εκφράσεις του στυλ «μην πατήσει κανείς εκεί», «μην πάτε σε αυτούς», κλπ. Από «μαγαζί», κόντευε να το κάνει «αυτόνομο στέκι» : Ο καθένας πήγαινε όπου ήθελε, όποτε ήθελε, χωρίς να δέχεται κανέναν έλεγχο από τον «εφημεριδέμπορα». Ότι και να έκανες, ότι και να πίστευες, όποιο «ρεύμα» και αν συμπαθούσες, όσο και να συμμετείχες (πολύ ή λίγο), το «μαγαζί» του «εφημεριδέμπορα» σεβόταν αυτό που ήσουν και είχε τις πόρτες του πάντα ανοικτές. Συμμετείχες όσο ήθελες, όπως ήθελες, χωρίς ποτέ να σου δώσει κάποιος «εντολές» ή «συστάσεις». Πάλι καλά που δε μας προέκυψε και «ελευθερο-αναρχικός» ο εφημεριδέμπορας !

Είχε όμως και άλλα ελαττώματα ο «εφημεριδέμπορας». Τώρα που πήρα φόρα, θα τα αποκαλύψω όλα. Όπως π.χ. δεν είχε καν το «μυαλό», να χρησιμοποιήσει την εφημερίδα του για να «αμυνθεί» έναντι όσων τον λοιδορούσαν (συνήθως ανώνυμα). Ήμουν μάρτυρας, όταν σε εκδήλωση του «χώρου», προπηλακίστηκε έντονα από τους διοργανωτές. Περίμενα την Πέμπτη που θα έβγαινε η εφημερίδα, να καταδίκαζε την εις βάρος του επίθεση. Μάταια όμως, ο τύπος ήταν προφανώς «κολλημένος». Αντί να τα βάλει με αυτούς που του είχαν επιτεθεί (λεκτικά και παρ-ολίγον σωματικά), έκανε το όλο περιστατικό «γαργάρα» και τα έβαλε πάλι με τους Σκοπιανούς, τους Τούρκους και τους ανθέλληνες. Αν δεν ήμουν παρόν, ίσως να μην πίστευα την ανιδιοτέλειά του. Τότε απόρησα «γιατί το έθαψε». Αργότερα κατάλαβα ότι το έκανε προς χάριν της (μάλλον ανύπαρκτης) «ενότητας του χώρου». Προτιμούσε να είναι «ριγμένος», παρά «διασπαστής».

Ακόμα και τώρα πάντως, δεν άλλαξε και κάνει «το κοροΐδο». Με όσους έχει πικραθεί (ή απλά χώρισαν οι δρόμοι τους), ουδέποτε αποκάλυψε τα μυστικά τους, ουδέποτε χρησιμοποίησε μειωτικές εκφράσεις, ουδέποτε τους «μηδένισε». Άσκησε (με επιχειρήματα) την κριτική του και αυτό ήταν όλο. Καυστικός υπήρξε συχνά, όμως «κατίνα» και υβριστής, ουδέποτε. Αλλά, τι καλύτερο να περίμενες από έναν «αποτυχημένο» «εφημεριδέμπορα»; Ένας σωστός εφημεριδέμπορας, θα «ξεκατίνιαζε» πρόσωπα και ομάδες «του χώρου» για να πουλήσει κάνα φύλλο παραπάνω.Όμως ο «εφημεριδέμπορας» που γνωρίζω, δε σκαμπάζει από «πωλήσεις».

Εσχάτως δε, έμαθα ότι ο «εφημεριδέμπορας» είναι και «πράκτορας της ΕΥΠ». Δεν ξέρω αν ισχύει, αλλά αν «ΝΑΙ», τότε λυπάμαι γι’αυτόν. Και εκεί αποτυχημένος είναι. Αντί να βάλει τη «συμμορία» του να κάνει κάνα «χοντρό παιχνίδι», κάνει το παν να μην κινδυνεύσουν ποτέ «τα παιδιά». Φροντίζει να διαμαρτύρεται πάντα έντονα, αλλά ποτέ έκνομα.Ο «ΚΥΠατζής» ποτέ δε δέχτηκε να κάνουν άλλοι, κάτι που δε θα έκανε ο ίδιος. Γι’αυτό και σε κάθε εκδήλωση, ήταν παρόν ο ίδιος. Και όχι για να βγάλει λόγο και να φύγει, αλλά για να συμμετέχει από την αρχή μέχρι το τέλος. «Ή όλοι μας, ή κανείς», ήταν η φιλοσοφία του. Αλλά τι «φιλοσοφία» λέω, μάλλον «βλακεία» έπρεπε να πω. Τότε στον Άγιο Παντελεήμονα πήγαν τόσοι άνθρωποι από τη «συμμορία» και μόνο τον «εφημεριδέμπορα» συνέλαβε η αστυνομία ! Αποτυχημένος και ως «ΚΥΠατζής» λοιπόν, αφού αντί να «παγιδεύσει κανέναν εθνικιστή», συνελήφθη ο ίδιος !

Τελικά, μάλλον ο εν λόγω «εφημεριδέμπορας» δε θα βάλει ποτέ μυαλό. Και ίσως έτσι είναι καλύτερα, για εμάς που τον γνωρίζουμε και τον στηρίζουμε.

Κ.Κ.
 
Aπό την εφημερίδα ''Στόχος'' που κυκλοφορεί.
Διαβάστε περισσότερα...

Οι αντιδράσεις των πολιτών κατά των πολιτικάντηδων και η απόπειρα απαξίωσής τους

Το να αποπειράται η κατοχική κυβέρνηση και τα ελεγχόμενα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης να χρεώσει τις αντιδράσεις των πολιτών κατά των πολιτικών το τελευταίο χρονικό διάστημα σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο (ΣΥΡΙΖΑ) το καταλαβαίνω.
Το να πράττει το ίδιο το δεκανίκι της ο Καρατζαφέρης και τα κομματόσκυλά του επίσης.
Το να υποκρίνεται η Νέα Δημοκρατία και οι υποστηρικτές της και να αντιμετωπίζει αλλιώς τα πράγματα όταν ο Κολλάτος κάνει διαμαρτυρία για το Σημίτη κι αλλιώς όταν κάνει διαμαρτυρία για το Καραμανλή, δεν το ανέχομαι αλλά έχει μια λογική βάση εν πάσι περιπτώσει.

Αλλά το να βλέπω και να ακούω γύρω μου αδέσμευτους, ακομμάτιστους και ελεύθερους Έλληνες να παρασύρονται από την προπαγάνδα των κομματικών και των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης και να απαξιώνουν αυτές τις αντιδράσεις, ε αυτό δεν το δέχομαι με τίποτα.
Δεν καταλαβαίνετε ότι οι γιούχες και τα γιαούρτια δεν έχουν κόμματα και χρώματα;
Ότι ανεξάρτητα του τι ψήφιζε το παρελθόν ο κάθε πολίτης που αντιδρά τώρα αυτό δεν έχει καμιά σημασία; Θα πει ίσως κάποιος.
''Αυτοί που αντιδρούν τώρα για τη τσέπη τους αδιαφορούσαν τόσα χρόνια για το ξεπούλημα στα Εθνικά θέματα...''

Ε και; Απαντώ. Ή μήπως σας φαίνεται πρωτόγνωρο ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων νοιάζεται περισσότερο για τη τσέπη τους παρά για το γκριζάρισμα του Καστελορίζου για παράδειγμα;
Μη κάνετε πως πέφτετε απ τα σύννεφα.
Αυτό είναι μια διαχρονική πραγματικότητα.
Δεν μπορεί να αποτελεί επουδενί λόγος να καταφέρεστε εναντίων αυτών που τώρα αντιδρούν έστω και για τη τσέπη τους.
Αντίθετα καθήκον των ακομμάτιστων, συνειδητοποιημένων και εθνικά σκεπτόμενων Ελλήνων είναι να πείσουν τους αντιδρώντες ότι μαζί με το οικονομικό ξεπούλημα επιχειρείται Εθνικό ξεπούλημα.
Και σαφέστατα δεν θα τους πείσετε αφορίζοντάς τους ή επιμένοντας να τους θυμίζετε τις ''αμαρτίες'' τους. Γιατί όλοι ή οι περισσότεροι τέλος πάντων περάσαμε τη παιδική ασθένεια του κομματισμού.
Και λάθη κάναμε και εξαπατηθήκαμε. Άλλοι έμαθαν κι άλλοι ακόμα παιδεύονται.

Το να κουνάς το δάχτυλο παριστάνοντας τον έξυπνο από εγωισμό και μόνο είναι το πλέον εύκολο.
Το να κατανοήσεις αυτόν τον ταλαιπωρημένο λαό, να μπεις στη ψυχοσύνθεσή του και να προσπαθήσεις να διατηρηθείς ανέπαφος από τη σαπίλα, ε αυτό είναι το δύσκολο.
Το να κάνεις ΕΣΥ αυτά που κατηγορείς τους άλλους πως δεν έκαναν ή που νομίζεις ότι δεν έκαναν καλά είναι ακόμα δυσκολότερο.

egersis
Διαβάστε περισσότερα...

Βιασμός 14χρονης στην πλατεία Μέμου;;

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες του (συνήθως καλά ενημερωμένου) Crimes On Air, είναι σίγουρο ότι θα έχουμε τέτοιο μακελειό που τα επεισόδια στον Αγ. Παντελεήμονα θα μοιάζουν …φιλοφρονήσεις. Αντιγράφουμε χωρίς δικά μας σχόλια:


Στον Κορυδαλλό και την Νίκαια γίνεται χαμός από ξυλοδαρμούς ανάμεσα σε Πακιστανούς και Έλληνες, αυτό μας το επιβεβαίωσε και η αστυνομία, εκείνο όμως που μας είπε πως πλανάται ως φήμη χωρίς να έχει καταγγελθεί, είναι το παρακάτω e-mail περί βιασμού ανήλικης, που έλαβε το Crimes on air:
“Ανάστατη παραμένει η τοπική κοινωνία πέριξ του Κορυδαλλού, από τα τραγικά συμβάντα τα οποία έλαβαν χώρα το βράδυ της περασμένης Δευτέρας.
Μία  ώρα πριν τα μεσάνυχτα ένα ζευγάρι εφήβων βρισκόταν στη πλατεία Μέμου στον Κορυδαλλό. Τη στιγμή εκείνη πλησιάζει μια ομάδα  οκτώ Πακιστανών το ζευγάρι και αρχίζει να εξελίσσεται το δραματικό γεγονός της υπόθεσης. Αρχικά οι τρεις άνδρες  ακινητοποιούν το νεαρό και οι άλλοι πέντε άνδρες κρατούν την έφηβη μόλις δεκατεσσάρων ετών και τη βιάζουν κατ’ εξακολούθηση. Η ωμή αγριότητα αυτών των ανθρώπων δε σταματά εδώ έχουν ως θεατή το νεαρό που προσπαθεί να βοηθήσει την άτυχη φίλη του χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα, μέχρι να ικανοποιήσουν στο έπακρο τις γενετήσιες ανάγκες τους. Έπειτα η ομάδα των Πακιστανών αφού ολοκλήρωσε αυτό το απάνθρωπο έγκλημα αποχώρησε προς τη περιοχή Περιβολάκι. Έγιναν έρευνες αμέσως μετά το συμβάν  αρχικά από φίλους των εφήβων στις γύρω περιοχές και έπειτα της αστυνομίας χωρίς κάποιο αποτέλεσμα προς το παρόν.
Το ίδιο απόγευμα λίγες ώρες νωρίτερα μια ομάδα ροπαλοφόρων  Πακιστανών περίπου είκοσι ατόμων κατευθύνεται προς τη παιδική στέγη Νίκαιας.  Τη στιγμή εκείνη στο μέσο της πλατείας βρίσκεται ένας από τους πρωταγωνιστές του όλου δράματος ένας 17χρονος νεαρός. Η ομάδα των Πακιστανών τότε άρχισε να τον κυνηγάει, νεαρός τρέπεται προς άτακτη φυγή και αναζητεί βοήθεια σε ένα κατάστημα ψιλικών. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος ακούγοντας τις φωνές των εξαγριωμένων αλλοδαπών εξέρχεται από το κατάστημα για να κλειδώσει το αυτοκίνητο του, τότε η ομάδα των Πακιστανών εισβάλει στο κατάστημα και κάνει τα πάντα γυαλιά καρφιά. Τη στιγμή που καταστρέφουν στο πέρασμά τους τα πάντα ο ιδιοκτήτης αναζητεί βοήθεια σε κοντινό καφενείο όπου αμέσως έξι άνδρες τρέχουν για να σταματήσουν αυτή την εγκληματική ενέργεια. Τελικά βρέθηκε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος στο νοσοκομείο από σοβαρά τραύματα στο κεφάλι.
Ο 17χρονος σε μία ακόμη προσπαθεία   να ξεφύγει για ακόμη μια φορά από ξυλοδαρμό τρέχει και κατευθύνεται προς το σχολείο Ηράκλειτος όπου συναντά μια ακόμη ομάδα Πακιστανών. Αποτέλεσμα να διακομιστεί στο νοσοκομείο αιμόφυρτος από άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη από 18 άνδρες. Το γεγονός παρακολουθούσε μια κυρία η οποία κάλεσε αμέσως την Άμεσο Δράση η οποία μόνο άμεση δεν ήταν καθώς έφτασε στο σημείο μισή ώρα μετά ενώ το κοντινότερο αστυνομικό τμήμα της περιοχής βρίσκετε σε μικρή απόσταση από το συμβάν”.

πηγή
Διαβάστε περισσότερα...

Σημαντική εξέλιξη στο «μέτωπο» των διοδίων: Στελέχη του ΠΑΜ, ζήτησαν από την αστυνομία, να συλλάβει τους υπευθύνους για «παρακώληση συγκοινωνιών».

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τροπή πήρε η υπόθεση των διοδίων, καθώς στελέχη του Πατριωτικού Μετώπου που περιόδευαν στην Πελοπόννησο, κάλεσαν την Τροχαία Κορίνθου να ενεργοποιήσει την διαδικασία της αυτόφωρης σύλληψης του υπευθύνου των διοδίων του Ζευγολατιού, για παρακώληση συγκοινωνιών.

Συγκεκριμένα, το απόγευμα του Σαββάτου, στη διαδρομή μεταξύ Κορίνθου-Πατρών, στα διόδια της άθλιας εθνικής οδού του Ζευγολατιού, στο σημείο που έχουν αναρτηθεί πινακίδες με την ένδειξη «προσοχή θανατηφόρα ατυχήματα», ο επικεφαλής του κλιμακίου του ΠΑΜ, ζήτησε από τον υπεύθυνο των διοδίων να του δώσει «πιστωτική χρέωση» όπως ο νόμος ορίζει.

Ο υπεύθυνος των διοδίων ενημέρωσε το στέλεχος του Πατριωτικού Μετώπου «πως ο νόμος άλλαξε», και πως «θα καλέσει το παρακείμενο περιπολικό της Τροχαίας Κορίνθου για να αφαιρεθούν οι πινακίδες, το δίπλωμα οδήγησης και να επιβληθεί το πρόστιμο των 200 ευρώ». Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος του ΠΑΜ του απάντησε πως «δεν έχει καμία αντίρρηση να κληθεί η αστυνομία, υπενθυμίζοντας στον υπεύθυνο των διοδίων πως ο νόμος Ρέππα-Καστανίδη-Παπουτσή, δεν έχει ακόμη διαβιβασθεί αρμοδίως στις αστυνομικές αρχές, και να μην λέει ψέματα». Ο υπεύθυνος των διοδίων, κάλεσε τελικά τον επικεφαλής του παρακείμενου περιπολικού αρχιφύλακα της Τροχαίας Κορίνθου, από τον οποίο και ζήτησε εφαρμογή του νέου νόμου. Στη συνέχεια το στέλεχος του Κινήματος, ζήτησε από τον αρχιφύλακα, «να συλλάβει αμέσως με τη διαδικασία του αυτοφώρου τον υπεύθυνο των διοδίων, για παρακώληση συγκοινωνιών».

Από εκεί και πέρα, τα πράγματα πήραν μια πολύ ενδιαφέρουσα τροπή: Ο Αρχιφύλακας της Τροχαίας Κορίνθου, σε έντονο και προειδοποιητικό ύφος, ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΛΑΤΙΟΥ, ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ. Όπερ και εγένετο, από τον υπεύθυνο των διοδίων, ο οποίος έδωσε εσπευσμένη εντολή να ανοίξει η μπάρα, ενώ στη συνέχεια συμπληρώθηκε το σχετικό έντυπο «αδυναμίας πληρωμής διοδίων» το οποίο ο εκπρόσωπος του ΠΑΜ υπέγραψε, «με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος».

«Ηθικόν δίδαγμα»:
Διαβάστε περισσότερα...

Τρενοπορεία από Φλώρινα έως Θεσσαλονίκη

Μεγάλη ήταν η  συμμετοχή στη τρενοπορεία από την Φλώρινα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, που διοργάνωσαν  οι «Φίλοι του Τρένου Φλώρινας» μαζί με την Πρωτοβουλία Πολιτών για το Σιδηροδρομικό Δίκτυο Πέλλας και την Επιτροπή για την Κοινωνική Υπεράσπιση του Σιδηρόδρομου διεκδικώντας την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Φλώρινας και τερματισμό του αποκλεισμού της περιοχής.

Οι κάτοικοι από τη δυτική Μακεδονία αποβιβάστηκαν με το τρένο της γραμμής 2 από την Έδεσσα και συγκεντρώθηκαν με τα πανό τους μπροστά στον νέο σιδηροδρομικό σταθμό. Στην Θεσσαλονίκη τους υποδέχθηκαν τα μέλη της Επιτροπής για την Κοινωνική Υπεράσπιση του Σιδηρόδρομου, σιδηροδρομικοί, ο σύλλογος Φλωρινιωτών Θεσσαλονίκης και συλλογικότητες, εκλεγμένοι, εκατοντάδες πολίτες, όπου όλοι μαζί πραγματοποίησαν μαζική και πολύμορφη πορεία προς την πλατεία Αριστοτέλους.
Διαβάστε περισσότερα...

ΗΡΘΕΣ ΣΤΗ ΣΥΡΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΜΟΥΡΗ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΧΟΥΡΙ



Συνεπήρε τα πλήθη της όμορφης Σύρου ο Πρωθυπουργός της Κυβέρνησης των Μεγαλοτραπεζιτών και του Εθνικού Ξεπουλήματος.

Συγκινημένοι με δάκρυα στα μάτια -ή ήταν τα δακρυγόνα;- φώναζαν με ένα στόμα οι Συριανοί, νέοι άνθρωποι στην πλειοψηφία τους : “ΚΛΕΦΤΕΣ! ΚΛΕΦΤΕΣ!”

Ευχόμαστε και εις ανώτερα…


pamet-thessaloniki.com
Διαβάστε περισσότερα...

Σύρος, 21 Μαρτίου 2011

Νύχτα θα φύγουν


πηγή
Διαβάστε περισσότερα...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP