Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011

Πολυπολιτισμικότητα: μία πολιτική ιδεολογική μάστιγα.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ελλάδα σήμερα είναι η αυταρχική επιβολή, δύο ιδεολογικών γραμμών-δογμάτων:

Της πολυπολιτισμικότητας(multiculturalism), μίας πολιτικής ιδεολογικής στάσης όπου έχει σαν σκοπό, την προσπάθεια επιβολής της πολιτισμικής διαφορετικότητας των νομιμοποιημένων ή μη παράνομα εισελθόντων μεταναστών, υπό τον ψευδομανδύα της «ενσωμάτωσης».

Του μεταμοντερνισμού(postmodernism) ή εθνομηδενισμού, μίας πνευματικής(και όχι μόνο) ιδεολογικής στάσης που απορρίπτει με ολοκληρωτικό τρόπο των αντίθετων ως προς των νεωτερικών/μετανεωτερικών/μεταμοντέρνων απόψεων σε ότι αφορά την θεωρία γεννήσεως του εθνικισμού και του Έθνους, και κωδικοποιείται σε μία ιδεολογία που αναγορεύει σε ηθικό και πρακτικό καθήκον την προώθηση αυτού του αρνητισμού σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και νομοθετικής ζωής της Ελλάδος αλλά και της φιλοσοφίας του Ελληνισμού ή Ελληνικότητας.

Πολυπολιτισμικότητα και Μεταμοντερνισμός έχουν συμμαχήσει και έχουν δημιουργήσει ένα εκρηκτικό μίγμα μηδενισμού του Ελληνικής πολιτισμικότητας, εκμεταλλευόμενοι φυσικά την αποχαύνωση του Ελληνικού λαού, την πνευματική μας κατρακύλα και την Πολιτο-κρατική φαυλοκρατία. Σε αυτήν την ανάρτηση θα επικεντρωθώ στην πολυπολιτισμικότητα. Για τον μεταμοντερνισμό θα αναφερθώ αργότερα.

Στις δεκαετίες του '80 και του '90 συντελέστηκε μία μεταστροφή στον πανεπιστημιακό κόσμο της Δύσης(ειδικά στις ΗΠΑ) και εμφανίστηκε μία εντελώς διαφορετική πρόκληση για τον Δυτικό πολιτισμό με τη μορφή της πολυπολιτισμικότητας. Παρόλο που στο εξωτερικό οι γραμμές είναι διαφορετικές, στην Ελλάδα έχουμε την δικιά της μορφή. Γενικά μιλώντας, στην χώρα μας, οι υποστηρικτές της πολυπολιτισμικότητας ανήκουν σε ένα από δύο στρατόπεδα. Μερικοί πιστεύουν πως όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσοι —ο Ελληνικός δεν είναι ούτε καλύτερος ούτε χειρότερος από οποιονδήποτε άλλο. Η πλειοψηφία όμως, οι πιο σκληροπυρηνικοί, αυτοί που συνήθως ανήκουν σε ευρωπαϊκό-κρατικοδίαιτες ΜΚΟ και έχουν άμεση πρόσβαση στα ΜΜΕ, είναι πεπεισμένοι ότι όλοι οι πολιτισμοί είναι ίσοι εκτός από το Ελληνικό, που είναι ιδιαίτερα ιμπεριαλιστικός, ηγεμονιστικός, εθνικιστικός, εθνοκεντρικός και πατριαρχικός και κατά συνέπεια πρέπει να μελετάται μόνο ως παράδειγμα του τι πάει στραβά στο σύγχρονο κόσμο. Και στις δύο περιπτώσεις ο στόχος είναι ο Ελληνισμός και το Ελληνικό έθνος-κράτος...
Διαβάστε περισσότερα...

Ποιοι χρειάζονται το Νόμο για την «ξενοφοβία» και τον «ρατσισμό»;

Λαθρομετανάστες από την Λιβύη

Εν μέσω απεργιακών κινητοποιήσεων και δραματικών εξελίξεων στην οικονομία το Υπουργείο Δικαιοσύνης αποφάσισε να εισάγει σε Δημόσια Διαβούλευση το Σχέδιο Νόμου για την καταπολέμηση ιδιαίτερα σοβαρών μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας, μέσω του ποινικού δικαίου.
Προβληματίστηκα με το εν λόγω Νομοσχέδιο και έκανα μια μικρή έρευνα, διότι τις προσεχείς μέρες είναι σίγουρο ότι θα τύχει ευρύτερης προσοχής από πολλούς, πλην όμως, ως συνήθως γίνεται, η παραπληροφόρηση και η άγνοια, καραδοκούν.
Ας δούμε πως έχουν τα πράγματα στο δίκαιό μας.
Στην Ελλάδα μέχρι σήμερα εφαρμόζεται ο Νόμος 927/1979.

Ποιος είναι ο Νόμος 927/1979; Είναι ο νόμος με τον οποίο η Ελληνική Πολιτεία εφήρμοσε στο ελληνικό δίκαιο, την υπ’ αριθ. 9464 Διεθνή Σύμβαση, η οποία συνήφθη υπό την αιγίδα του ΟΗΕ στις 07.03.1966 στην Νέα Υόρκη, ακολουθώντας τον οδό που χάραξε το ψήφισμα 1904/XVIII της Γενικής Συνέλευσης, και υιοθετήθηκε από την Γενική Συνέλευση με το ψήφισμα 2106/ΧΧ στις 21.12.1965 και την οποία πρωτογενώς κύρωσε η χώρα μας, με το Ν.Δ. 494/1970 «Περί κυρώσεως της διεθνούς συμβάσεως περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων», εν μέσω δικτατορίας παρακαλώ. Κρατήστε το γιατί έχει ενδιαφέρον για πιο μετά…

Μάλιστα με το Άρθρο 24 Ν. 1419/1984 αργότερα ορίστηκε ότι όπου στο Ν. 927/1979 “περί κολασμού πράξεων ή ενεργειών αποσκοπουσών εις φυλετικάς διακρίσεις” αναφέρεται η φυλετική ή εθνική καταγωγή, προστίθεται και η περίπτωση του θρησκεύματος.

Καταρχήν λοιπόν, τα κράτη που υπέγραψαν τη Διεθνή Σύμβαση, συμφώνησαν να απαγορεύσουν τις φυλετικές και εθνικές διακρίσεις στις σχέσεις τους με τους πολίτες τους ή τους κατοίκους της επικράτειάς τους.

Ως φυλετική τώρα διάκριση, κατά την Σύμβαση (άρ. 1 παρ. 1) νοείται «πάσα διάκριση, εξαίρεση, παρεμπόδιση ή προτίμηση βασιζομένη επί της φυλής, του χρώματος, της καταγωγής ή της εθνικής ή εθνολογικής [ethnic] προελεύσεως». Κατανοητό νομίζω.

Εμείς κυρώσαμε την εν λόγω Διεθνή Συνθήκη με το Ν.Δ. 494/1970 «Περί κυρώσεως της διεθνούς συμβάσεως περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων».

Ταυτόχρονα όμως το Σύνταγμά μας (άρ. 5 παρ. 2 εδ. α΄ Συντάγματος) ήδη προβλέπει ότι
«2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται  στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο.»

Επομένως ο ορισμός της ως άνω Σύμβασης, τυγχάνει στενότερος του άρ. 5 παρ. 2 εδ. α΄ Συντάγματος.

Το Σύνταγμα μας λοιπόν ήδη προστατεύει τα ανθρώπινα δικαιώματα και συνάμα απαγορεύει, στις σχέσεις κράτους, αφενός και κάθε ανθρώπου εβρισκομένου εν τη ελληνική επικρατεία αφετέρου, τις διακρίσεις λόγω γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων και κατά τούτο, όχι μόνο είναι ήδη εναρμονισμένο με την Σύμβαση, αλλά επεκτείνει την προστασία του σε δικαιώματα τα οποία αρχικώς δεν καλύπτονται από τον ορισμό της Διεθνούς Σύμβασης....
Διαβάστε περισσότερα...

Τυχαίες δηλώσεις; Δε νομίζω...

Μπορεί, επί του παρόντος, ο Γ.Γ. του ΝΑΤΟ να αποκλείει την πιθανότητα στρατιωτικής επέμβασης της Συμμαχίας στη Λιβύη, ωστόσο ανώτερος Ευρωπαίος αξιωματούχος δήλωσε-ανώνυμα- σε διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία ότι η ΕΕ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο επέμβασης για ανθρωπιστικούς λόγους.
«Είναι μία πιθανότητα πάνω στην οποία εργαζόμαστε» ήταν η ακριβής δήλωση του. Παρόμοια άποψη είχε εκφράσει προ ημερών και ο Φιντέλ Κάστρο, ο οποίος προέβλεψε την Τρίτη ότι οι ΗΠΑ «δεν θα δίσταζαν να δώσουν εντολή στο ΝΑΤΟ να εισβάλει στη Λιβύη προκειμένου να θέσουν υπό τον έλεγχό τους τα πετρελαϊκά αποθέματα της χώρας». Εκτίμησε δε οτι «πρόκειται ίσως για θέμα ωρών ή ημερών».
Διαβάστε περισσότερα...

Σειρά έχει το σπίτι του ΣΗΜΙΤΗ ...Ολοι εκεί

ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ!!!


το είδαμε εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΑΡΑ ΤΗ ΒΡΟΧΗ ΔΕΚΑΔΕΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΑΝ ''ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΛΕΦΤΕΣ''
ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΟΛΛΑΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ




ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ... Διαβάστε περισσότερα...

Η πρώτη αυθεντική ανακατασκε​υή Λινοθώρακα μετά από 2,300 χρόνια

"Λινοθώρακ​ας Βαρέως Τύπου με Φολίδες Μεταλλικές Πλάκες"
 
Ο Λινοθώρακας ήταν ο βασικός τύπος Οπλιτικής θωράκισης στα Κλασσικά χρόνια (5ος Αιώνας πχ) και ουσιαστικό στοιχείο της μετάβασης στην...
Οπλιτική Φάλαγγα που συντελέσθηκε εκείνη την εποχή. Ύφασμα λινού σε πολλαπλές στρώσεις δημιουργούσε ένα ευέλικτο και ανθεκτικό υπόστρωμα που στήριζε όλη την κατασκευή. Ο Λινοθώρακας ήταν σε συνεχή χρήση από τον 7ο έως και τον 3ο αιώνα πχ.

Τα τελευταία 30 χρόνια, Δυτικοί μελετητές προσπαθούν να αποκωδικοποιήουν την αρχαία τεχνολογία κια δημιουργήσουν αντίγραφα Λινοθώρακα με φτωχά αποτελέσματα - κυρίως γιατί ξεκινούν με λάθος παραδοχές για τη φύση αυτής της μοναδικής θωράκισης.



Το παρουσιαζόμενο πρωτότυπο βασίζεται απεικόνιση Ελληνικού αγγείου του 5ου αιώνα πχ. Η κατασκευή έγινε με
απολύτως φυσικά υλικά (λινό, χαλκός, σίδηρος, δέρμα, κα) και με τεχνικές της αρχαίας εποχής.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Ιστορικών Μελετών ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ, η παρουσιαζόμενη ανακατασκευή αποτελεί την πρώτη αυθεντική, λειτουργική και ιστορικά σωστή κατασκευή Λινοθώρακα στην σύγχρονη εποχή.

Σύλλογος Ιστορικών Μελετών ΚΟΡΥΒΑΝΤΕΣ
Διαβάστε περισσότερα...

Δεν βλέπω Mega....


Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
www.otoposmou.gr
Διαβάστε περισσότερα...

Πρωτοβουλία Πολιτών κατά των Κέντρων Παράνομων Μεταναστών στον Έβρο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΨΗΦΙΣΜΑ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 

Οι δημότες του νέου Δήμου Ορεστιάδας, κάτοικοι του Βορείου Έβρου, με αίσθημα βαθύτατης ευθύνης απέναντι στο μέλλον του τόπου μας και με μόνο κίνητρο την αγάπη μας γι’ αυτόν, λαμβάνοντας υπόψη ότι:

1. Ο Έβρος ήδη σηκώνει μεγάλο μέρος από το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης της χώρας και η ικανότητα της περιοχής να αποσβέσει τμήμα του εθνικού προβλήματος έχει ήδη εξαντληθεί με τη λειτουργία του Κέντρου Φύλαξης στο Φυλάκιο.
(Σημείωση egersis: Όταν λίγοι ''τρελοί'' Εθνικιστές το καλοκαίρι του 2006 έφευγαν από την Αθήνα και πήγαιναν στον Έβρο για να διαμαρτηρηθούν για τη κατασκευή του Κέντρου Φύλαξης στο Φυλάκιο μαζί με άλλους Εθνικιστές από τη Θράκη αυτοί που τώρα διαμαρτύρονται κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου...)

2. Το τεράστιο έλλειμμα αναπτυξιακού σχεδιασμού σε συνδυασμό με την ίδρυση νέων κέντρων παράνομων μεταναστών θα οδηγήσει στην πλήρη απαξίωση της περιοχής...»

3. Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ορεστιάδας σε συνεδρίασή του στις 17/2/11, οι κομματικές παρατάξεις (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΔΗ.ΣΥ), βουλευτές, αλλά και σύσσωμη η τοπική κοινωνία, καταδίκασαν ομόφωνα κάθε σχεδιασμό για ίδρυση κέντρου παράνομων μεταναστών στην περιοχή (όπως κι αν αυτό ονομαστεί).

4. Κάθε νόμος - απόφαση της πολιτικής εξουσίας που εκφράζει συμφέροντα, προθέσεις και προγράμματα πολιτικών ομάδων και κοινοβουλευτικών πλειοψηφιών δεν δικαιούται να θίγει τα συνταγματικά δικαιώματα και στο πλαίσιο αυτό οποιοσδήποτε νόμος ή απόφαση για ίδρυση Υπηρεσίας Ασύλου (ή κέντρου κράτησης, φύλαξης, 1ης υποδοχής ή όπως αλλιώς «βαπτιστεί») σε λύση «πακέτο» στον νομό Έβρου, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής κοινωνίας και μάλιστα χωρίς καν αυτή να ζητηθεί, θα είναι παράνομη,


Ζητούμε

την άμεση άρση κάθε σκέψης, απόφασης και σχεδιασμού νέων κέντρων παράνομων μεταναστών και λύσεων «πακέτο» στον Νομό Έβρου και δηλώνουμε κατηγορηματικά, ότι θα αντισταθούμε με κάθε τρόπο στις εγκληματικές αυτές επιλογές που υπονομεύουν το μέλλον του τόπου μας.

Καλούμε

τους πολίτες να υπογράψουν το Ψήφισμα Διαμαρτυρίας που εκδόθηκε και να συμμετέχουν μαζικά στην εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά των κέντρων παράνομων μεταναστών στο Βόρειο Έβρο, την Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011, ώρα 1:00 μ.μ. στο Δημαρχείο Ορεστιάδας.

ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ: ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!

Πρωτοβουλία Πολιτών κατά των Κέντρων Παράνομων Μεταναστών στον Έβρο

πηγή
Διαβάστε περισσότερα...

Blogpost – Νέα διαδικτυακή εφημερίδα

Δείτε την BLOGPOST εδώ http://blogpost.gr/

Στις οθόνες σας, βλέπετε το πρώτο τεύχος της BLOGPOST.
Το διαδίκτυο έχει αποδείξει πως είναι πλέον το μέλλον στο χώρο των εκδόσεων, έτσι λοιπόν η BLOGPOST ξεκίνησε το ταξίδι της για το μέλλον.
Η προτεραιότητα μας, στην έκδοση που διαβάζετε ήταν να είναι εύκολη και φιλική προς τους χρήστες του διαδικτύου.
Δεν είναι εφημερίδα σε έντυπη μορφή, πρόκειται για digital magazine, επομένως οι προδιαγραφές της
θα πρέπει να ταιριάζουν με τις απαιτήσεις των "ηλεκτρονικών" αναγνωστών της και να προσαρμόζονται στις εκάστοτε απαιτήσεις.
Αυτό που βλέπετε είναι η αρχική μορφή της BLOGPOST και προς το παρόν "περιορίζεται" σε ένα digital magazine με διαδραστικό περιεχόμενο (ενεργά links).
Στους σχεδιασμούς μας είναι στο άμεσο μέλλον η BLOGPOST να είναι το επίκεντρο μια συνολικότερης προσπάθειας (ipad, συνεργασία social media κ.α) και να εμπλουτίζεται συνεχώς με οτιδήποτε μας προσφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας στο διαδίκτυο.
Εδώ μπορείτε να δείτε  http://issuu.com/blogpost/docs/blogpost01
στατιστικά των εμφανίσεων της BLOGPOST
η BLOGPOST διακινείται μέσω δημοφιλών ιστολογίων μεγάλης επισκεψιμότητας και μεγάλων ομάδων του facebook

το είδαμε εδώ 
Διαβάστε περισσότερα...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP