Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου 2010

ΠΑΡEΜΠΟΡΙΟ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, και κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα  εξαπλώνεται επικίνδυνα το παραεμπόριο. Το παραεμπόριο έχει πολλούς τρόπους έκφρασης αλλά ο συνηθέστερος είναι αυτός του υπαίθριου εμπορίου. Το υπαίθριο παραεμπόριο τα τελευταία δέκα περίπου έτη έχει αυξητικές τάσεις και έχει κάνει την εμφάνιση του σε όλες τις μεγαλουπόλεις της χώρας, όπως και στη Λάρισα.

Αυτοί που έχουν κάνει επάγγελμα το υπαίθριο παραεμπόριο είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία λαθρομετανάστες. Οι συνέπειες του παραεμπορίου είναι ολέθριες καθώς ο τζίρος που προκύπτει από αυτό αγγίζει τα είκοσι δις ευρώ το χρόνο, ενώ κάθε έτος αυξάνεται κατά 20% (Καθημερινή-20/2/2010)!!!

Ο τζίρος αυτός είναι αφορολόγητος και η ελληνική οικονομία υπολογίζεται ότι ζημιώνεται από τη φοροδιαφυγή περίπου 7 δις ευρώ ανά έτος. Όμως οι συνέπειες του παραεμπορίου δεν περιορίζονται εκεί αφού όπως υπολογίζεται τα μισά τουλάχιστον από τα κέρδη τους οι μικροπωλητές τα στέλνουν
στις χώρες προέλευσής τους. Το υπαίθριο παραεμπόριο όπως προαναφέρθηκε, τα τελευταία χρόνια έκανε την εμφάνισή του και στην πόλη της Λάρισας.

Δυστυχώς λόγω των χαμηλών-αφορολόγητων τιμών των προϊόντων αυτών, ένα αξιοσημείωτο ποσοστό πολιτών ξοδεύει έως και το 1/3 των δαπανών του για προσωπικά είδη στους παράνομους
πάγκους των μικροπωλητών. Το υπαίθριο κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα παρεμπόριο αποτελεί γάγκραινα για τους εμπόρους του ιστορικού κέντρου της Λάρισας αλλά και γενικότερα για τους
καταστηματάρχες της πόλης μας. Σα να μην τους έφταναν τα πολυκαταστήματα που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια τα τελευταία χρόνια λίγο έξω από τη Λάρισα, τώρα έχουν να αντιμετωπίσουν και το παράνομο υπαίθριο παραεμπόριο, το οποίο είναι ένας από τους παράγοντες που οδηγούν στο κλείσιμο
καταστημάτων, στις απολύσεις και στην ανεργία, καθώς οι Λαρισαίοι έμποροι αδυνατούν να καλύψουν όλα τα έξοδα λειτουργίας των καταστημάτων τους.

Σημαντικές ευθύνες για την ανάπτυξη και την διατήρηση του υπαίθριου παραεμπορίου στη Λάρισα φέρει η δημοτική αρχή, η οποία πρέπει να κατανοήσει ότι η δημοτική αστυνομία δεν υφίσταται μόνο
για να έχει φοροεισπρακτικό ρόλο κόβοντας κλήσεις. Η δημοτική αστυνομία, επιβάλλεται να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλίες για να απαλλάξει τον εμπορικό κόσμο της Λάρισας αλλά και γενικότερα την οικονομία της πόλης από το παρασιτικό υπαίθριο παράνομο παραεμπόριο πριν η κατάσταση γίνει
τετελεσμένο και μη αναστρέψιμη.

Τσιάρας Δημήτρης
Υποψ. Δημοτικός σύμβουλος Λάρισας (συνεργαζόμενος) με τον ανεξάρτητο συνδυασμό«ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΟΛΗΣ»
www.dimitsiaras.blogspot.com Διαβάστε περισσότερα...

Δήμος του Λονδίνου γίνεται "ισλαμική δημοκρατία". Αδιαφορία και χαμηλή συμμετοχή των λευκών



Ο μουσουλμάνος από το Μπαγκλαντές, Lutfur Rahman , έγινε πρόσφατα, ο πρώτος κατευθείαν εκλεγμένος δήμαρχος του Δήμου του Tower Hamlets στο Λονδίνο.
Έξω από το εκλογικό τμήμα του Wellington Way στο Tower Hamlets, όπως σε πολλά άλλα εκλογικά τμήματα στην περιοχή του Δήμου, κάποιος που ήθελε να ψηφίσει έπρεπε να υποστεί την κριτική από τους οπαδούς του Lutfur Rahman, μέχρι να φθάσει στην κάλπη. Την ώρα που μία γυναίκα ψηφοφόρος, που μιλούσε την γλώσσα Μπενγκάλι, πέρασε, ακούστηκε κάποιος από τον στρατό του Rahman να την επιπλήττει για το «άσεμνο φόρεμά» της.
Το περιστατικό αποτελεί ίσως μια μικρή γεύση για το μέλλοντου φτωχότερου δήμου της Βρετανίας, τώρα που έχει εκλεγεί ο κ. Ραχμάν ως πρώτος δήμαρχός του, με σχεδόν απόλυτη εξουσία και πάνω £ 1000000000 προϋπολογισμό.
Κατά την καταμέτρηση χθες το βράδυ, ένα πολύ παλιό μέλος του Εργατικού Κόμματος του Tower Hamlets, δήλωσε:«Πραγματικά, τώρα πρόκειται για την ισλαμική δημοκρατία της Βρετανίας."
Η εφημερίδα ‘Telegraph’ αποκάλυψε τους στενούς δεσμούς του Rahman με μια ομάδα ισχυρών τοπικών επιχειρηματιώνκαι με μία ομάδα ρατσιστών μουσουλμάνων, το Ισλαμικό Φόρουμ της Ευρώπης (IFE) – η οποία πιστεύει, κατά τα λεγόμενά της, στον μετασχηματισμό «των βαθιών υποδομών της (βρετανικής) κοινωνίας, των θεσμών της, του πολιτισμού της, της πολιτικής τάξης και της θρησκείας της ... από την άγνοια σχετικάμε το Ισλάμ." Ο κ. Ραχμάν αρνήθηκε να διαψεύσει αυτές τις αξιώσεις.
Η προεκλογική εκστρατεία στηρίχθηκε σε αυτές τις δύο ομάδες - και όπως είπε η IFE, ήθελαν να «φέρουν ένα από τα αδέλφια μας» σε αυτή την θέση...
Διαβάστε περισσότερα...

Βαρεμένε είσαι φασίστας ...

.Και αμέσως μετά...διαφημίσεις...




το είδαμε εδώ Διαβάστε περισσότερα...

Μάχη ....ηρώων στον καμβά!


Έκθεση 45 καλλιτεχνών στη Δημοτική Πινακοθήκη Καλαμάτας "Α.Τάσσος

Σε μια εποχή που έχει πάψει να γεννά ήρωες, πέρα από τους εκατομμύρια ήρωες της καθημερινότητας, μια έκθεση έρχεται να θέσει επί τάπητος το θέμα "ήρωας" να το αναλύσει και να το προσεγγίσει απ όλες του τις πλευρές.
Πρόκειται για την ομαδική εικαστική έκθεση "Περί ηρώων και ....", που
φιλοξενείται στη Δημοτική Πινακοθήκη Καλαμάτας "Α.Τάσσος" και στην οποία περίπου 45 Έλληνες καλλιτέχνες της σύγχρονης και της παλαιότερης γενιάς καταθέτουν με χρώμα τις πολλαπλές και διαφορετικές διαστάσει την έννοιας ήρωας.
* Αρχαίοι και μυθικοί
Το ταξίδι ξεκινά από τον αρχαίο ήρωα, από το μυθικό, επικό τραγικό ήρωα, που το όνομά του λάμπρυνε τις σελίδες της ιστορίας, για να περάσει στον ήρωα της Ελληνικής Επανάστασης, που μάτωσε για την ελευθερία, χωρίς να ξεχνά τις γυναίκες ηρωίδες της εποχής, καθώς και το βυρωνικό ή το ρομαντικό ήρωα.
Στην έκθεση που αναζητεί τα χίλια πρόσωπα του ήρωα βρήκαν ακόμα τη θέση τους και οι σούπερ ήρωες της νέας γενιάς, οι ήρωες δράσης που βρίσκουν φιλόξενο καταφύγιο στην έβδομη τέχνη, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι σύγχρονοι αντι - ήρωες, πολύ δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια.
Στην έκθεση περιλαμβάνονται έργα από τους Τ.Μαντζαβίνο, Ευ.Σπαθάρη, Π.Τέτση, Πρ.Τζανουλίνο, Γ.Τσαρούχη, Α.Φασιανό, Γ.Χαλεπά, Μ.Χατζηπατέρα, κ.α
Η έκθεση όχι τυχαία διαρκεί έως τις 30 Οκτωβρίου, για να συμπεριλάβει εντός της και την ηρωική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.
Με αφορμή την έκθεση, παρουσιάζεται οπτικό υλικό από την ανασκαφή της αρχαίας Μεσσήνης.
"Ε.Τ.""

πηγή Διαβάστε περισσότερα...

Το ξεβράκωμα του Βαρεμένου


Όσοι έτυχε σήμερα το πρωί να παρακολουθήσουν την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη «Καλημέρα Ελλάδα», θα είδαν και το ξεβράκωμα του προσκεκλημένου της εκπομπής Βαρεμένου. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή... Θέμα φυσικά ήταν τα γιαουρτώματα των πολιτικών στον Άγιο Παντελεήμονα και η κατάσταση με τους μετανάστες. Αφού με περίσσιο ενδιαφέρον και ανησυχία όλοι οι προσκεκλημένοι και οι παρουσιαστές μίλησαν για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή (κάτι το οποίο φυσικά ανακαλύψανε μετά τα γιαουρτώματα) άρχισαν τις αναλύσεις για τους μετανάστες οι οποίες βεβαίως κατέληγαν στο πόσο θλιβερή είναι η κατάσταση και ακόμα, όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, πως οι Έλληνες πολίτες αντιδρούν έτσι γιατί υποφέρουν και όχι γιατί είναι ακροδεξιοί ή ρατσιστές. 

Ευτυχώς υπήρχε ζωντανή σύνδεση με τους κατοίκους του Αγίου Παντελεήμονα για να ξεβρακώσουν τόσο τον κύριο Παπαδάκη που αγανακτισμένος υποστήριζε πως δεν είναι δυνατόν να είναι ακροδεξιοί οι κάτοικοι όσο και τον Βαρεμένο ο οποίος έδινε αντιεθνικιστικά ρέστα με το τραγελαφικό του ύφος. Μάλιστα ο κύριος Βαρεμένος δήλωσε πως είχε πάει στη λαϊκή πριν κάποιες ημέρες και μία κυρία του είπε πως θα ψηφίσει Χρυσή Αυγή και πως το θεωρεί κατάντημα να έχει αποκτήσει πολιτικό λόγο η Χρυσή Αυγή τη σήμερον ημέρα. Τότε τον διέκοψε κάποιος από τους κατοίκους και του είπε για ποιό λόγο το λέει αυτό εφόσον η Χρυσή Αυγή είναι ένα νόμιμο πολιτικό κόμμα κι εκείνος με τη σειρά του απάντησε πως δεν είμαστε κόμμα, αλλά φασιστική οργάνωση που δε θα πρεπε να έχει λόγο. Και τότε ήρθε το υπέρτατο ξεβράκωμα από τους Έλληνες του Αγίου Παντελεήμονα που αφοπλιστικότατα του είπαν πως με αυτά που λέει αυτός είναι μεγαλύτερος φασίστας! 

Περιττό να προσθέσουμε πως η σύνδεση διεκόπη αμέσως και το δημοκρατικό αυτό κανάλι πέρασε σε διαφημίσεις και δεν επανήλθε ποτέ στο θέμα.Το σχόλιό μας φυσικά δε μπορεί να είναι άλλο από το ότι τα δημοκρατικά κανάλια όπως αυτό του ANT1 για ακόμη μια φορά έδειξαν το ποιόν τους όπως επίσης και το ότι ο Βαρεμένος ξεβρακώθηκε πανελλαδικώς από μια χούφτα Ελλήνων πολιτών μιας περιοχής που υποφέρει και που η Χρυσή Αυγή έχει σταθεί δίπλα της σε αυτά που περνάει τα τελευταία χρόνια.

συνέχεια εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

«Σταυρωμένοι Αετοί - οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου»

«Σταυρωμένοι Αετοί - οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου και το μυστήριο του Αρβανίτικου Ελληνισμού» είναι ο τίτλος του τελευταίου βιβλίου του κ. Δ. Αλεξάνδρου της σειράς «Ξεχασμένοι Έλληνες». Το βιβλίο είναι αφιερωμένο σε δύο εξαίρετους πατριώτες των οποίων η ζωή υπήρξε παράδειγμα προσφοράς, τον Λάμπρο Παπαντωνίου, δημοσιογράφο στις ΗΠΑ και τον Γρηγόρη Ντριγκόγια, επί χρόνια πρόεδρο στους συλλόγους της ΣΦΕΒΑ και του ΠΑΣΥΒΑ Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου διοργανώθηκε από τον ΜΑΚΕΔΝΟ στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στις 24 Οκτωβρίου 2010, με κεντρικό ομιλητή τον π. Υπουργό κ. Στέλιο Παπαθεμελή και τον καθηγητή του ΑΠΘ Κωνσταντίνο Χρήστου να αναλαμβάνει την παρουσίαση. Χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος της Ηπειρωτικής Εστίας και η ΣΦΕΒΑ Θεσσαλονίκης.     
 Απόσπασμα από χαιρετισμό μας:
          Μόλις λάβαμε την τιμητική πρόσκληση από τον σύλλογο Μακεδνό και τον πρόεδρό του κ. Αλεξάνδρου να χαιρετίσουμε τη σημερινή εκδήλωση, μας ηλθε στη σκέψη ένα  ερώτημα που αντιμετωπίζουμε συχνά τώρα τελευταία από παλιούς φίλους. Γιατί  εσείς,  οι φοιτητές της δεκαετίας του 80 και του 90 κυρίως,  Μακεδόνες, Πόντιοι,Θρακιώτες, Πελοποννήσιοι, απ΄όλη την Ελλάδα, αλλά παντως όχι Βορειοηπειρώτες , τρέχετε στη Βόρειο Ήπειρο και ασχολείστε  με το Βορειοηπειρωτικό  ειδικά τώρα που εξέλιπαν  οι προ του 1990 συνθήκες;
          Είναι καίρια η ερώτηση γιατί εδώ ακριβώς κρύβεται και η ουσία μίας εκδήλωσης σαν τη σημερινή...
Διαβάστε περισσότερα...

Έφη Τσελίκα: «Στην Θράκη δεν κυβερνά η Ελλάδα»



Η κυβέρνηση και η συμμαχία των προθύμων ψιττακών της προπαγάνδας της προσπαθεί να μάς πείσει -με ηλίθια λόγια και πονηρές σιωπές- ότι:

Α) Η Ελλάδα δεν ανήκει στους Έλληνες αλλά στους τουρίστες. Αν οποιοσδήποτε κλάδος διαμαρτυρηθεί ή κινητοποιηθεί εναντίον της κυβερνητικής πολιτικής "αμαυρώνει" την εικόνα της χώρας και "πλήττει καίρια" τον τουρισμό. Ο φορτηγατζής, δηλαδή, ομού και ο απλήρωτος συμβασιούχος του ΥΠΠΟ είναι δημόσιοι κίνδυνοι.

Β) Τα λεφούσια εξαγριωμένων τουρκοφρόνων που απειλούν και πολιορκούν επί εξάωρο συνεργείο γαλλικής τηλεόρασης στη Θράκη δεν πλήττουν τον τουρισμό.

Απορείτε για τα παραπάνω; Θα σας λυθούν οι απορίες ακούγοντας και διαβάζοντας όσα ακολουθούν..

συνέχεια εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

"ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ" ΜΠΑΦΟΣ ΘΑΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ

Για να δούμε, ποια είναι τα ακροδεξιά ρατσιστικά και φασιστικά στοιχεία και ποιοι αυτοί που παίρνουν ναρκωτικά, μπάφο και βλέπουν και οράματα...




Διαβάστε περισσότερα...

ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ''ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ''

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΛΑΛΕΝΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
''ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΣΕ BLOG TΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΑΥΡΙΟ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ;'' ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ O YΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
Κοινώς παίρνουμε μια άποψη, τη βαφτίζουμε ακροδεξιά και την απαγορεύουμε ''δημοκρατικότατα''.

Οι Πασόκοι έχουν χάσει πραγματικά κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Τρέμουν την οργή του λαού και αναρωτιούνται τι θα συμβεί αύριο αν το φαινόμενο ''Άγιος Παντελεήμονας'' εξαπλωθεί και σε άλλες πλατείες και σε άλλες γειτονιές, πράγμα που συμβαίνει βέβαια αλλά αυτοί κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου... Η ψευτοδημοκρατικότητά τους είναι τέτοια που φτάνει στο σημείο να διαμαρτύρονται γιατί άκουσον άκουσον:
''Σήμερα, απόψεις ακροδεξιών, αναρτώνται σε blog της πόλης μας.
Αύριο τι θα συμβεί;''

διαβάζουμε στο ιστολόγιο του υποψηφίου δημάρχου Περιστερίου Κώστα Λαλένη και σχολιάζουμε.

Κ. Λαλένης: Ανέλαβαν δράση οι προβοκάτορες και οι ρατσιστές

Ο κ. Κώστας Λαλένης, υποψήφιος δήμαρχος Περιστερίου, ερωτηθείς για ανάρτηση σε blog αναφορικά με τη συμμετοχή αλλοδαπών στο ψηφοδέλτιό του και για ενδεχόμενη κατασκευή τεμένους στην πόλη, δήλωσε:
«Μπροστά στη διαφαινόμενη νίκη μας, ανέλαβαν δράση οι προβοκάτορες και οι ρατσιστές. Αφού, διαπίστωσαν ότι οι επιθέσεις στο πρόσωπό μου προσκρούουν στις θετικές γνώμες του Περιστεριώτικου λαού, βάλλουν εναντίον μελών του συνδυασμού μας. Αντιλαμβάνομαι και περιμένω τον πανικό όσων αναρτούν ψεύδη και μάλιστα ανώνυμα, προκειμένου να πλήξουν την παράταξή μας, μπροστά στην αναμενόμενη νίκη μας.

Το μόνο όπλο που απέμεινε στα χέρια τους είναι η προβοκάτσια. Δεν έχουν επιχειρήματα και προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα βάζοντας λάσπη στον ανεμιστήρα. (Τα προβλήματα από την παρουσία των λαθρομεταναστών προφανώς εννοεί...) Η τακτική τους όμως ανήκει σε άλλες εποχές. Στο χθες. Εκεί που ζουν οι ίδιοι.  Οι τακτικές του Γκέμπελς (πες, πες στο τέλος κάτι θα μείνει) ανήκουν στο παρελθόν. (στο παρόν ανήκουν. π.χ. πες πες τους κατοίκους ρατσιστές, ακροδεξιούς, φασίστες κτλ κτλ κάτι θα μείνει!) Στις μέρες μας, το μόνο που καταφέρνουν οι προβοκάτορες και οι ρατσιστές είναι να γίνονται αστείοι. (Θα δούμε παρακάτω ποιος γίνεται αστείος..)
Προφανώς ξεχνούν πόσα ελληνόπουλα σπουδάζουν στο εξωτερικό.  (Τι σχέση έχουν οι ορδές λαθρομεταναστών με τους Έλληνες φοιτητές του εξωτερικού μόνο ο Λαλένης και το συνάφι του μπορεί να ξέρει, προφανώς καμιά λέω εγω)
Ξεχνούν πόσοι Έλληνες εργάζονται σε όλες τις χώρες του κόσμου. Όχι πια σαν μετανάστες της δεκαετίας του 1960 αλλά ως επιστήμονες, σε νοσοκομεία, σε εταιρείες υπολογιστών κ.α. (Πάλι το παραμύθι με τους Έλληνες μετανάστες...σχετική απάντηση εδώ)
Ξεχνούν ότι κάποιοι από όλους αυτούς έχουν επισκεφτεί κάποιον αλλοδαπό επιστήμονα ή κάποιο κατάστημα αλλοδαπών. (βλέπετε η χώρα έχει γεμίσει αλλοδαπούς επιστήμονες σ.σ στη κλεψιά, στις δολοφονίες, στους βιασμούς πράγματι έχουν γίνει επιστήμονες)

Και ρωτώ: Εάν έρθει ο Γιακούμπ στη χώρα μας, να τον διώξουμε; (Στον Αιγύπτιο γιατρό Μαγκντί Γιακούμπ αναφέρεται. Μήπως ο διακεκριμένος καρδιολόγος πήγε στη Μεγάλη Βρεταννία ως λαθρομετανάστης και δεν το ξέρω; Aφήστε που δεν έχει καμιά σχέση αυτό το παράδειγμα με τις ορδές των λαθρομεταναστών)

Να αμφισβητήσουμε τον μουσουλμάνο Ορχάν Παμούκ, ο οποίος, το 2006 πήρε Νόμπελ λογοτεχνίας;
(Για τους λαθρομετανάστες μιλάμε ή για τη συγγραφική αξία του Παμούκ;)

Εάν ζούσε ο Πακιστανός, θεωρητικός φυσικός και Νομπελίστας Αμπντούς Σαλάμ, σίγουρα θα γελούσε. (Για τους λαθρομετανάστες υποτίθεται ότι μιλάμε πάλι;)

Εάν ζούσε ο Ευγένιος Σπαθάρης, σίγουρα θα τους έκανε πρωταγωνιστές σε παραστάσεις του.
(Μάλλον εσένα θα έκανε μ αυτά που γράφεις)

Θέλω να υπενθυμίσω την αλήθεια για το τζαμί στην Αττική, σε όλους αυτούς, που κάνουν ότι δεν γνωρίζουν την αλήθεια, με στόχο να πιάσει τόπο η λάσπη που ρίχνουν.

Κάνουν ότι δεν γνωρίζουν ότι η ίδρυση τεμένους, είναι θέμα και απόφαση της κεντρικής διοίκησης και αφορά περιοχή της ανατολικής Αττικής.( Εδώ πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα για να μην εκτεθούμε εν όψι εκλογών)

Τα ψεύδη τους δεν «πουλάνε» πια. Ανήκουν στην εποχή τους. Στο χθες. Εκεί που τους κατέταξε ο ελληνικός λαός.( Να δείτε εσάς που σας έχει κατατάξει...)

Επίσης, για όσους εσκεμμένα ξεχνούν την άποψη μου για τη μεταναστευτική πολιτική, τους υπενθυμίζω τη δήλωσή μου στην πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησα στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.(για να δούμε, για να δούμε)

Η δήλωσή μου είναι η εξής: ‘’Όταν η Ελλάδα άρχισε να υποδέχεται μετανάστες, ως άπειρη χώρα, βρέθηκε σε σύγχυση και έκανε λάθη. (Η Ελλάδα γενικώς όχι οι κυβερνήσεις που τους έφεραν εδώ χωρίς να μας ρωτήσουν...) Είχε να αντιμετωπίσει πολλές κατηγορίες μεταναστών. Ήρθαν οικονομικοί μετανάστες, άνθρωποι που ήθελαν να αποφύγουν τον πόλεμο στην πατρίδα τους (λιποτάκτες και προδότες δηλαδή) και βέβαια κάποιοι που είδαν την Ελλάδα, ως αγορά εύκολου πλουτισμού από προϊόντα παρανομίας. Η μεταναστευτική πολιτική πρέπει να είναι αποτελεσματική, ώστε να συνδράμει στην οικονομική ανάπτυξη. (Θυμάστε τη μπαρούφα: Oι μετανάστες έχουν βοήθησει στην οικονομική ανάπτυξη;) Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι σημαίνει μετανάστης και να γίνει διαχωρισμός από τον αλλοδαπό κακοποιό.(Από τη στιγμή που όλοι είναι λαθρομετανάστες είναι παράνομοι αλλά τους νόμους τους εφαρμόζουμε όπου γουστάρουμε ''δημοκρατικα'' πάντα )
Να ληφθούν αποφάσεις για τον αριθμό που αντέχει η χώρα,(καλά ξυπνητούρια)  να οριστούν οι όροι για την ένταξή τους (όχι να τους απελάσουμε αλλά να τους εντάξουμε) και αφού συμβεί αυτό, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι κάτοικοι της Ελλάδας. (δηλαδή δικαίωμα ψήφου, δικαίωμα να πηγαίνουν στο στρατό και να γίνονται αξιωματικοί, να μπορούν π.χ. να γίνουν αρχηγοί της ΕΛ.ΑΣ, να μπουν στην ΕΥΠ κτλ κτλ ) Οι τοπικές κοινωνίες δυστυχώς περιθωριοποιούν τους μετανάστες.(γιατί άραγε;)  Πρέπει λοιπόν να αναπτύξουμε ένα δίκτυο κοινωνικής ασφάλειας που να εγγυάται τα στοιχειώδη κοινωνικά δικαιώματά τους ( τα παραπάνω όπως καταλάβατε μεταφράζονται ως στοιχειώδη, για τα πραγματικά στοιχειώδη κοινωνικά δικαιώματα των Ελλήνων μούγκα στη στρούγκα)

Επιθυμούμε η μετανάστευση να γίνεται από επιλογή και όχι από ανάγκη (σπουδές κ.α.).
(Άρα να εξακολουθούν να έρχονται ορδές)

Πριν από λίγες ημέρες ο Αλέκος Αλαβάνος, δέχτηκε επίθεση στον Άγιο Παντελεήμονα από ακροδεξιά στοιχεία.( το λέγε λέγε κάτι θα μείνει που λέγαμε προηγουμένως)

Σήμερα, απόψεις ακροδεξιών, αναρτώνται σε blog της πόλης μας.
Αύριο τι θα συμβεί; 
(Να τα καταργήσετε δημαδή τα ιστολόγια που δεν γουστάρετε και να τους απαγορεύσετε να σχολιάζουν....Ζήτω η δημοκρατία!!!)

Οι προοδευτικές δυνάμεις του Περιστερίου, πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας πριν να είναι αργά.(Οι ''προοδευτικές δυνάμεις'' που ζητάνε να μην εκφέρουν άποψη όσοι διαφωνούν μαζί τους...Άλλα η πρόοδος!!!)

Στις 7 Νοεμβρίου πρέπει να δώσουμε ηχηρή απάντηση σε αυτά τα στοιχεία.

Επαναφέρω την πρότασή μου για την ανάγκη νέας δημοτικής συνεργασίας, προκειμένου να τροχοπεδήσουμε φαινόμενα και συμπεριφορές σαν αυτές που βιώνει ο Άγιος Παντελεήμονος. (Προφανώς δεν μιλάει για την λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα των λαθρομεταστών αλλά για τους ....ακροδεξιούς, είπαμε: ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ΠΛΑΤΕΙΑ) Πρέπει να βάλουμε τέλος στον πολιτικό και οικονομικό κατήφορο του Περιστερίου. Η πρότασή μου, για μια νέα δημοτική συνεργασία γίνεται πλέον πιο επίκαιρη και αναγκαία από ποτέ. Και αυτό πρέπει να γίνει τώρα.

ΥΣ. Ο υπογράφων το κειμενο δεν έχει σχέση με τα ...ακροδεξιά σχόλια που αναφέρει ο υποψήφιος δήμαρχος σε blog του Περιστερίου και αγνοεί το γεγονός αυτό. Διαβάστε περισσότερα...

Γιαννής Στυλλή και Νίκος Καραντώνης ΑΘΑΝΑΤΟΙ


Στυλλή Γιαννής. Γεννήθηκε στο χωριό Τρίκωμο, της επαρχίας Αμμοχώστου, στις 3 Μαΐου 1929. 

Ο Γιαννής Στυλλή ήταν απόφοιτος του δημοτικού σχολείου Τρικώμου και εργαζόταν ως οικοδόμος. Πρωτοστάτησε στην ίδρυση των σωματείων ΣΕΚ και “Νέος Αιών” Τρικώμου.Εντάχθηκε στην ΕΟΚΑ το 1956 στις ομάδες κρούσεως Τρικώμου και πέρασε σχεδόν από όλα τα τμήματα της Οργάνωσης, συνεργαζόμενος με τους αντάρτες της περιοχής του. Βοηθούσε στην κατασκευή βομβών και όπλων. Έλαβε μέρος σε ενέδρες εναντίον του εχθρού και για πολύ καιρό δεν πήγαινε δουλειά, επειδή οι ευθύνες που είχε αναλάβει στην οργάνωση δεν του άφηναν χρόνο.

Καραντώνης Νίκος. Γεννήθηκε στην κωμόπολη Τρίκωμο, της επαρχίας Αμμοχώστου, το 1934. 

Ο Νίκος Καραντώνης τελείωσε το δημοτικό σχολείο και φοίτησε για δυο χρόνια στο Γυμνάσιο Τρικώμου. Αναγκάστηκε να διακόψει τη φοίτησή του και εργαζόταν ως ελαιοχρωματιστής, για να βοηθήσει οικονομικά τη μητέρα του, επειδή πέθανε ο πατέρας του. Εντάχθηκε στην ΕΟΚΑ την ίδια μέρα με το φίλο του Γιαννή Στυλλή. Έλαβε μέρος σε διάφορες ενέδρες εναντίον των Άγγλων. Κατασκεύαζε νάρκες, χειροβομβίδες και συνόδευε αντάρτες.

Στις 20 Οκτωβρίου 1958, μαζί με το Γιαννή Στυλλή και άλλους συναγωνιστές τους, είχαν τοποθετήσει νάρκη στο δρόμο μεταξύ του αστυνομικού σταθμού, που βρισκόταν στα Περιβόλια του Τρικώμου, όπου υπήρχε στρατός. Στόχος τους ήταν το αστυνομικό αυτοκίνητο που διακινούσε Άγγλους από τον ένα σταθμό στον άλλο. Για τρεις κατά συνέχεια μέρες τοποθετούσαν τη νάρκη στο δρόμο, χωρίς να πετύχουν το στόχο τους. Ήταν νάρκη πιέσεως, πολύ δυνατή, επιτόπιας κατασκευής. Τη σήκωναν κάθε φορά και την επομένη την επανατοποθετούσαν.

Στις 24 Οκτωβρίου 1958 την τοποθέτησαν και πάλι. Ο συναγωνιστής του Γιαννής Στυλλή σκέφτηκε να βάλει στην απέναντι πλευρά του δρόμου μια μεγάλη πέτρα, για να υποχρεωθεί το στρατιωτικό όχημα που ανέμεναν να λοξοδρομήσει και να περάσει πάνω από τη νάρκη. Στην προσπάθειά του όμως αυτή πάτησε τη νάρκη, η οποία εξερράγη, σκοτώνοντας ακαριαία τον ίδιο και τραυματίζοντας κρίσιμα το Νίκο. Ο Νίκος, σύμφωνα με τους συναγωνιστές του, αντιλήφθηκε τον κίνδυνο που διέτρεχε ο Γιαννής να πατήσει τη νάρκη και άπλωσε το χέρι του να τον τραβήξει πίσω. Πέθανε την επομένη στο Νοσοκομείο Αμμοχώστου από βλήμα της νάρκης που καρφώθηκε στην καρδιά του.

ΑΘΑΝΑΤΟΙ

πηγή Διαβάστε περισσότερα...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP