Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Το νερό είναι δημόσιο αγαθό! ΌΧΙ στην πώληση της Ε.Υ.Α.Θ.
  
Αντεπιθεση των Ελλήνων χάκερς.

Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης η Κάρυστος..
  
ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ "ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ":ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΞΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ,ΚΩΣΤΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ!
  
ΑΠΕΔΡΑΣΑΝ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΑΠΕΛΑΣΗ!
  
Πρόστιμο της ΑΗΚ στην ΕΛΔΥΚ;…Φτου σας ξεφτίλες!

Αποκλειστικό : Ξεγνοιασιά πέντε αστέρων.... στου Δασκαλαντωνάκη !
  
ΤΡΙΚΑΛΑ :Πραγματοποιήθηκαν σήμερα οι εορταστικές εκδηλώσεις για την απελευθέρωση των Τρικάλων από την Τουρκική κατοχή

Μαζικές Απολύσεις στη Τυποεκδοτική
  
Προβοκάτσιες και προπαγάνδα Διαβάστε περισσότερα...

Σοβαρό τεχνικό πρόβλημα καθήλωσε επί δίωρο τα αεροσκάφη στη χώρα

ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΚΟ ΕΧΕΙ Η ΦΑΒΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΥΤΗ...ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ''ΔΙΑΟΛΟΣ'' ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΛΑΒΗ;

Καθηλωμένα παρέμειναν επί περίπου δύο ώρες τα αεροσκάφη τόσο στο Διεθνή Αερολιμένας Αθηνών «Ελ.Βενιζέλος», όσο και πολλά άλλα σε αεροδρόμια όλης της χώρας, λόγω πτώσης του ηλεκτρονικού συστήματος επικοινωνιών του κέντρου ελέγχου πτήσεων Αθηνών.

Το σοβαρό τεχνικό πρόβλημα, στο κεντρικό σύστημα με το οποίο είναι συνδεδεμένοι όλοι οι πύργοι ελέγχου, παρουσιάστηκε περίπου στις 8:30 το πρωί και εμπόδιζε την επικοινωνία των πύργων ελέγχου με τα αεροσκάφη.


Η βλάβη τελικώς εντοπίστηκε και από τις 10:30 σταδιακά αποκαταστάθηκε η ομαλή ροή των απογειώσεων των αεροσκαφών από όλα τα ελληνικά αεροδρόμια.

Ήδη, από τις 10:30 το πρωί άρχισαν να γίνονται, οι πρώτες, μετά τη διακοπή, απογειώσεις, από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας, ενώ λίγο μετά τις 11 η κατάσταση ήταν σαφώς καλύτερη και τείνει προς πλήρη εξομάλυνση.

Από το μεσημέρι η βλάβη είχε διορθωθεί και αποκαταστάθηκε πλήρως η ομαλή κίνηση των αεροσκαφών σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

Λόγω της βλάβης δεν γινόταν καμία απογείωση, ενώ τα αεροσκάφη που έπρεπε να προσγειωθούν, προσέγγιζαν τα αεροδρόμια με βοηθητικά συστήματα.

Από τη βλάβη δεν επηρεάστηκαν οι πτήσεις των αεροσκαφών που διέρχονται από τον ελληνικό εναέριο χώρο.

Επίσης δεκάδες πτήσεις είχαν καθυστερήσεις. Σε πολλές περιπτώσεις οι επιβάτες βρίσκονταν εντός των αεροσκαφών, τα οποία έχουν πάρει θέσεις απογείωσης, περιμένοντας το σχετικό σήμα.

Ετσι αναφέρει την είδηση ο ΔΟΛ ενώ το defencenet σημειώνει:
Καθηλωμένα λόγω κατάρρευσης του συστήματος IFR  (δυνατότητα πτήσης με όργανα), αλλά και προβλήματος στο σύστημα VAR-VCS, δηλαδή την Ηλεκτρονική Υποστήριξη Συχνοτήτων Πύργου Ελέγχου και αεροσκαφών, ήταν από τις 08:30 το πρωί  μέχρι τις 12.30 σήμερα τα πολιτικά τα αεροσκάφη σε όλη την χώρα. Από την Υpηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δεν έχει ανακοινωθεί κάτι, αλλά όπως αναφέρουν πληροφορίες του defencenet.gr, το σύνολο των πτήσεων αεροσκαφών και ελικοπτέρων δεν μπορούν να πραγματοποιηθούνι γιατί έχει "πέσει" το κεντρικό σύστημα εναερίου κυκλοφορίας και είναι άγνωστο πότε θα επανέλθει. Φυσικά ο κίνδυνος του αεροπορικού ατυχήματος θα ήταν άμεσος αν επιτρέπονταν οι πτήσεις.
Το όλο πρόβλημα έχει επηρεάσει φυσικά και τις πτήσεις των ξένων αεροσκαφών που βρίσκονται εντός του FIR. Με βοηθητικά συστήματα γίνονται προσγειώσεις που δεν γίνεται δυνατόν τα αεροσκάφη να μην προσγειωθούν.

Η κατάρρευση του IFR είναι κάτι το εξαιρετικά σπάνιο και οπωσδήποτε πρέπει να αναζητηθούν οι λόγοι που συνέβη, αφού και τα στρατιωτικά αεροσκάφη βασίζονται στο σύστημα IFR της ΥΠΑ για τις πτήσεις τους άσχετα αν έχουν δικό τους ανεξάρτητο σύστημα για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Εξετάζεται η περίπτωση ακόμα και ηλεκτρονικής επίθεσης στο σύστημα.
Στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας ζητήθηκε αυξημένη προσοχή σε όσες περιπτώσεις πυροσβεστικά και εναέρια μέσα SAR χρειαστεί να πετάξουν.
(Ανανέωση 11.18): Σταδιακά το σύστημα έχει αρχίσει να επανέρχεται, όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες από την ΥΠΑ.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Διαβάστε περισσότερα...

ΕΜΠΡΟΣ ΠΑΙΔΙΑ...ΕΜΠΡΟΣ

Διαβάστε περισσότερα...

"Ψωροκωσταινα", η αδικημενη Ελληνιδα


«Ψωροκώσταινα» λέμε σήμερα, όταν θέλουμε να περιγράψουμε την ανέχεια και τη φτώχεια και ειδικότερα όταν θέλουμε να καταδείξουμε κάποιον ή κάτι ως τον «φτωχό συγγενή» ενός συνόλου, ή με άλλα λόγια τον «τελευταίο τροχό της αμάξης». Στις μέρες μας, συνήθως χρησιμοποιούμε απαξιωτικά αυτή τη λέξη όταν θέλουμε να περιγράψουμε μια κακόμοιρη, υποχωρητική, ανοργάνωτη, αδύναμη και φτωχή Ελλάδα της νεότερης ιστορίας.

Πόσοι όμως γνωρίζουν ότι η Ψωροκώσταινα, ήταν ένα υπαρκτό πρόσωπο της νεοελληνικής ιστορίας και μάλιστα μια ηρωική και αξιέπαινη γυναίκα στα χρόνια της Επανάστασης του 1821 κι ότι αυτός ο χαρακτηρισμός την αδικεί, καθώς αφιέρωσε τη ζωή της στην υπηρεσία της πατρίδος;

Όταν το 1821 καταστράφηκε η πόλη των Κυδωνιών, μετά από την αποτυχημένη επαναστατική κίνηση που επιχειρήθηκε, ο πληθυσμός της σφάχτηκε και το σύνολό του εγκατέλειψε την όμορφη πόλη με ντόπια ή ψαριανά καράβια. Στην χαλασιά αυτή κατάφερε να σωθεί η Πανωραία Χατζηκώστα, μια όμορφη αρχόντισσα με πολύ περιουσία. Κατά καλή της τύχη ένας ναύτης τη βοήθησε και μαζί με άλλους την ανέβασαν σ’ ένα καράβι που ξεμπάρκαρε στα Ψαρά. Τον άντρα της, τον Κώστα Αϊβαλιώτη, που ήταν πάμπλουτος έμπορος, και τα παιδιά της, τους έσφαξαν μπρος τα μάτια της οι Τούρκοι. Στα Ψαρά λοιπόν, πάνφτωχη και ολομόναχη, οι συντοπίτες της και κυρίως ο Βενιαμίν ο Λέσβιος (δάσκαλος της Ακαδημίας των Κυδωνιών) την βοήθησαν και την προστάτεψαν.

Η Πανωραία σύντομα άφησε τα Ψαρά και πήγε στην πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, το Ναύπλιο. Εκεί την ακολούθησε κι εγκαταστάθηκε και ο Λέσβιος. Στην αρχή όλα πήγαιναν καλά, αφού ζούσε από τις υπηρεσίες τις οποίες προσφέρει στον δάσκαλο και φιλόσοφο Βενιαμίν Λέσβιο, ο οποίος παρέδιδε μαθήματα για να ζήσει. Τον Αύγουστο του 1824 όμως, ο Λέσβιος πέθανε από τύφο. Από τότε για την Πανώρια άρχισε η αντίστροφη μέτρηση. Μόνη και άγνωστη, βγάζει το ψωμί της πότε κάνοντας τον αχθοφόρο, πότε την πλύστρα και πότε χάρη στην ελεημοσύνη όσων την συμπονούσαν.

Την περίοδο εκείνη η Επανάσταση δοκιμαζόταν από την επέλαση του Ιμπραήμ, ο οποίος εκτός από τις άλλες καταστροφές άφηνε στο πέρασμά του και εκατοντάδες αρφανά που συγκεντρώνονταν στο Ναύπλιο. Παρά τα προβλήματά της, η Πανώρια ζήτησε και πήρε υπό την προστασία της παιδιά ορφανά. Για να τα θρέψει περνούσε από σπίτι σε σπίτι και ζητιάνευε. Είχε παραμελήσει σε τέτοιο βαθμό τον εαυτό της, που τα αλητάκια της παραλίας την πείραζαν και την φώναζαν Ψωροκώσταινα.

Το 1826 έγινε έρανος στο Ναύπλιο για να βοηθήσουν το μαχόμενο Μεσολόγγι. Έτσι μια Κυριακή, στήθηκε στη κεντρική πλατεία ένα τραπέζι και οι υπεύθυνοι του εράνου ζητούσαν από τους καταστραμμένους, πεινασμένους και χαροκαμένους Έλληνες να βάλουν πάλι το χέρι στην τσέπη για να βοηθήσουν τους μαχητές και τους αποκλεισμένους του Μεσολογγίου. Αλλά ποιος είχε και ποιος θα έδινε από αυτό το φτωχομάνι; Κανείς δεν πλησίαζε το τραπέζι, όλων τα σπίτια δύσκολα τα έφερναν πέρα. Τότε η φτωχότερη όλων, η χήρα Χατζηκώσταινα, η Πανωραία, έβγαλε το ασημένιο δαχτυλίδι από το δάχτυλό της και ένα γρόσι που είχε στην τσέπη της και τα ακούμπησε στο τραπέζι της ερανικής επιτροπής, λέγοντας «Δεν έχω τίποτα άλλο από αυτό το ασημένιο δαχτυλίδι κι αυτό το γρόσι. Αυτά τα τιποτένια προσφέρω στο μαρτυρικό Μεσολόγγι». Ύστερα απ’ αυτή την απρόσμενη χειρονομία, κάποιος από το πλήθος φώναξε: «Για δείτε, η πλύστρα η Ψωροκώσταινα πρώτη πρόσφερε τον οβολό της» κι αμέσως το φιλότιμο πήρε και έδωσε. Βροχή πέφταν πάνω στο τραπέζι λίρες, γρόσια και ασημικά. Αυτή ήταν η συνέχεια της φτωχής προσφοράς της πλύστρας Χατζηκώσταινας, που από εκείνη τη στιγμή απαθανατίστηκε «επίσημα» πλέον, με το παρατσούκλι «Ψωροκώσταινα»...
Διαβάστε περισσότερα...

Να σαρώσει απ’ τον αιώνα Την γενιά του δράκοντα



~Πυρρίχιος ~

(Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος
Πρώτη εκτέλεση: Νανά Μούσχουρη)

Μάνα μάνα καλομάνα
Σήκω χτύπα την καμπάνα
Γιατί πάλι στη Βλαχέρνα
Στράγγιξε του κόσμου η στέρνα
Και δεν ήρθε ακόμα εκείνος
Της ελευθεριάς ο κρίνος
Να τσακίσει με την φτέρνα
Τα φτερά του δράκοντα
Τρέμουν Βογιάροι βρε
Κι Οθωμανοί
Το παλικάρι βρε
Τον Διγενή
Μάνα μάνα πικρομάνα
Στην Γραβιά στην Αλαμάνα
Το τραγούδι μου το είπα
Χτύπα την καμπάνα χτύπα
Ώσπου να’ρθει πάλι κάποιος
Τώρα πού ν’ ο κόσμος σάπιος
Για να λιώσει μες στην τρύπα
Την καρδιά του δράκοντα
Τρέμουν Μαγιάροι βρε
Κι Αλαμανοί
Το παλικάρι  βρε
Τον Διγενή
Μάνα μάνα μαυρομάνα
Βάλε το νερό στη γράνα
Για ν’ αρχίσει τον αγώνα
Με κοντάρι και σφεντόνα
Κι όταν ο καιρός γυρίσει
Κατά του Θεού την κρίση
Να σαρώσει απ’ τον αιώνα
Την γενιά του δράκοντα
Τρέμουν Χαζάροι βρε
Κι Αγαρηνοί
Το παλικάρι  βρε
Τον Διγ
ενή

το είδαμε εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

ΤΟ ΕΒΕΝΙΝΟ ΛΑΟΥΤΟ

"Τρεις ημίγυμνοι άντρες ήταν παλουκωμένοι πάνω σε μυτερούς πασσάλους που στηρίζονταν στις φαρδιές σανίδες μιας ξύλινης εξέδρας. Τα τεντωμένα χέρια τους είχαν δεθεί σε οριζόντιες δοκούς που σχημάτιζαν έναν σταυρό με κάθε πάσσαλο, τα κουρεμένα κεφάλια τους είχαν τραβηχτεί προς τα πίσω με ένα σκοινί. Στο άρρωστο φως του ήλιου τα διαστρεβλωμένα μέλη και τα παραμορφωμένα τους πρόσωπα ήταν ακίνητα..."
Το πρώτο μισό του 9ου αιώνα η έριδα της Εικονομαχίας έχει διχάσει για δεύτερη φορά τη βυζαντινή κοινωνία, ενώ οι συνεχείς επιδρομές των Αράβων στη Μικρά Ασία έχουν αποσταθεροποιήσει το κράτος.
Μάιος του 832: Ο αυτοκράτορας στέλνει τον πρωτοσπαθάριο Λέοντα επικεφαλής μιας πρεσβείας στον χαλίφη της Βαγδάτης για να διαπραγματευθεί ειρήνη στην Ανατολή. Ο πρεσβευτής και η συνοδεία του φτάνουν στην Καισάρεια της Καππαδοκίας, τελευταίο σταθμό πριν από τα σύνορα. Κάτω από την ήρεμη επιφάνεια, τα πράγματα βρίσκονται σε αναβρασμό. Άραβες κατάσκοποι προετοιμάζουν μια εξέγερση, καλόγεροι υποθάλπουν την αίρεση της Εικονολατρίας, σωματέμποροι κλέβουν νεαρές γυναίκες για τα σκλαβοπάζαρα της Συρίας. Ο στρατιωτικός διοικητής φαίνεται πως έχει χάσει τον έλεγχο της πόλης. Ο αποτρόπαιος φόνος της δεκατριάχρονης κόρης του δικαστή έξω από τα τείχη τον αναγκάζει να ζητήσει τη βοήθεια του πρεσβευτή.
Ο πρωτοσπαθάριος Λέων ζούσε μέχρι εκείνη τη στιγμή την ήσυχη ζωή ενός κρατικού αξιωματούχου. Ανύπαντρος, λίγο απόμακρος, διαβάζει ερωτικά μυθιστορήματα και παίζει μουσική με ένα εβένινο λαούτο. Τώρα, ανάμεσα στους στρατώνες, τα καπηλειά και τα πορνεία της Καισάρειας, πρέπει να λύσει πρωτόγνωρα γι' αυτόν εγκλήματα και βρίσκεται αντιμέτωπος με τον εαυτό του και το παρελθόν του.

συνέχεια εδώ Διαβάστε περισσότερα...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP