Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Δραγώνα και Διαμαντοπούλου έχουν διαγράψει τη Θράκη σε έγγραφα του υπουργείου!!!

Αφού έφτασε κι ο ''Στάθης'' να γράφει τα παρακάτω σκεφτείτε πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα στη Θράκη...


Οι νόμοι του ελληνικού κράτους έχουν ισχύ σε ορισμένες περιοχές της Θράκης; Ή μήπως τελούν εν υποτελεία;
  • Μετά τους Ρομά και τους Πομάκους, οι μεγαλοκυρίες αποφάσισαν να διαγράψουν και τη Θράκη!!!
Η γνωστή κυβερνητική υπάλληλος, υφισταμένη της κυρίας Διαμαντοπούλου, κυρία Θάλεια Δραγώνα στα νέα προγράμματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης για τους Τσιγγάνους (πολιτικώς ορθώς: Ρομά) περιλαμβάνει όλες τις περιοχές και τους δήμους της επικράτειας που καλούνται να τα αναλάβουν και να τα υποστηρίξουν, πλην Θράκης!
Γιατί;
Δεν υπάρχουν Τσιγγάνοι στη Θράκη; (Ή μήπως για κάποιους δεν υπάρχει ήδη Θράκη;)...
Πάντως, στο ανάλογο επίσημο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Μάθε Παιδί μου Γράμματα της κυρίας Αννας «επί δικαίοις και άδικοις» Διαμαντοπούλου και της πρωθιέρειας των ντοκτορά κυρίας Θάλειας Δραγώνα η περιφέρεια «Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» έχει καθαιρεθεί σε «Ανατολικής Μακεδονίας» σκέτο! («ΠΑΡΟΝ» 13.VI.2010).
Τι συμβαίνει; Διαμελίσθηκε η επικράτεια και δεν το πήραμε χαμπάρι;
Εχουν αναλάβει οι δύο κυρίες, το Συνταγματικό καθήκον της αναδιαμόρφωσης της δομής του κράτους στην περιοχή;
Μήπως η άποψη του ψευτομουφτή Θράκης και του εκεί Τουρκικού Προξενείου ότι στο «σαντζάκι τους» δεν υπάρχουν Τσιγγάνοι (ούτε και Πομάκοι) αλλά μόνον Τούρκοι, είναι πλέον σεβαστή και απ' το παρ' ημίν σεβαστό Υπουργείον Παιδείας;
Και, εν τοιαύτη περιπτώσει, πού είναι, εν μέσω τέτοιας κατασκευασμένης τουρκικής πλειονότητας, η πολυτραγουδισμένη ευαισθησία για τις μειονότητες (όπως των Πομάκων ή των Ρομά) της κάθε κυρίας Δραγώνα κι οποιουδήποτε άλλου;
Ή μήπως η ευαισθησία για τις μειονότητες υφίσταται αναλόγως της μειονότητας; αν πρόκειται δηλαδή για σλαβομακεδόνες ή τουρκογενείς μουσουλμάνους μας πιάνει ο πόνος, αλλά αν πρόκειται για Πομάκους ή Τσιγγάνους (στη Θράκη) τους αφήνουμε στον πόνο τους;
Αλλά, για να σοβαρευτούμε!
Πολλοί καθηγητές εξ Αθηνών ψωμίζονται με τα μειονοτικά επί χρόνια και ζαμάνια, ενώ αντιστοίχως πολύ χρήμα διασπαθίζεται στη Θράκη από εντόπιους κανθάρους, χριστιανούς μουσουλμανοπατέρες.
Η ελαφρότης με την οποίαν η κυβέρνηση Παπανδρέου (και τα ακαδημαϊκά παράσιτα, που είτε με ΠΑΣΟΚ είτε με Ν.Δ. το ίδιο χρυσοψωμίζονται) αντιμετωπίζει τα τεκταινόμενα στη Θράκη, έχει φθάσει στα όρια της αμφισβήτησης των νόμων, του Ελληνικού Συντάγματος και των Διεθνών Συνθηκών.
Δεν μπορεί εν ενεργεία βουλευτής του ΠΑΣΟΚ να κουρελιάζει το Ελληνικό Σύνταγμα δηλώνοντας -με όρκο- Τούρκος (στη Θράκη) - ενώ νοτίως του Αλιάκμονος το παίζει Ελλην, απολαμβάνοντας όλα όσα κάτι τέτοιο σημαίνει. Στην Τουρκιά θα τον είχαν χώσει σε πολύ βαθύ μπουντρούμι.
Η περίπτωση Καραχασάν -προσωπική επιλογή του κ. Παπανδρέου- που απεδείχθη σε όλα "νούλα" αλλά "αστέρι" στο να δηλώνει Τουρκάλα, θα έπρεπε να έχει καταδείξει στον κ. Πρωθυπουργό ότι οι πιασάρικες και οι εντυπωσιοθηρικές κινήσεις δεν λύνουν τα (όντως) προβλήματα στη Θράκη.
Μόνον η ευνομία για όλους τους πολίτες, χριστιανούς, μουσουλμάνους κι άθεους, μπορεί να θεραπεύει προβλήματα. Όχι η κολακεία του τουρκικού εθνικισμού, ούτε ο «κατευνασμός» μισαλλόδοξων ιμάμηδων. Όσο για τους εν Αθήναις επαγγελματίες «προστάτες των μειονοτήτων» - αρκετά πια...

Πηγή

το είδαμε εδώ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP