Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

OTAN ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙ Η ΧΑΦΙΕΔΟΤΥΠΙΑ...

ΕΙΔΑΜΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ  ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΟΥ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΦΙΕΔΟΤΥΠΙΑ. ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ, ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΜΕΤΕΦΕΡΑΝ ΕΤΣΙ ΤΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΗ ΕΙΔΗΣΗ.


Ενα βήμα πιο κοντά το τζαμί στον Βοτανικό

Η επιχείρηση «μουσουλμανικό τέμενος στην Αθήνα» μπαίνει, ύστερα από κωλυσιεργία ετών, στο τελικό της στάδιο. Για να συμβεί αυτό, χρειάστηκε να κοπεί στη μέση το Ναυτικό Οχυρό του Πολεμικού Ναυτικού στον Βοτανικό. Εκεί βρίσκεται η έκταση στην οποία θα ανεγερθεί οριστικά το τζαμί, που επί χρόνια στερούνται χιλιάδες μουσουλμάνοι κάτοικοι της Αττικής.
Πλάι στο χώρο του ΠΟΝ (Προμηθευτικός Οργανισμός Ναυτικού) είναι η έκταση που δίνεται για το τζαμί Με προεδρικό διάταγμα του υπουργείου Εθνικής Αμυνας αποχαρακτηρίστηκε και επίσημα πλέον μια μεγάλη μεσαία έκταση του Ναυτικού Οχυρού (περίπου 17 στρέμματα) και τώρα όλα είναι έτοιμα για να προχωρήσουν εντατικά οι εργασίες κατασκευής του τεμένους. Οπως φαίνεται στο σχετικό σχεδιάγραμμα του αποχαρακτηρισμού, αυτό που ουσιαστικά παραχωρείται είναι μια μεγάλη μεσαία δίοδος, η οποία περικυκλώνει όσους εισέρχονται στον συγκεκριμένο χώρο, αφού δεξιά και αριστερά παραμένουν οι προστατευμένες ζώνες του Πολεμικού Ναυτικού. Τα νέα όρια καθορίστηκαν με τη σύμφωνη γνώμη του Ανώτατου Ναυτικού Συμβουλίου.
Η κυβέρνηση δεσμεύτηκε ότι το τζαμί, χωρητικότητας 500 ατόμων, θα γίνει με χρήματα του Ελληνικού Δημοσίου και θα διοικείται από επταμελή επιτροπή. Η ενέργεια αυτή εντάσσεται από πολλούς στο πλαίσιο της αμοιβαιότητας και ίσως αντανακλά την προσδοκία κινήσεων από την πλευρά της Τουρκίας στα θέματα της Χάλκης και της επαναλειτουργίας βυζαντινών εκκλησιών.
Για να φτάσουμε εδώ, χρειάστηκε προηγουμένως να καμφθούν οι όποιες ενστάσεις του υπουργού Εθνικής Αμυνας Ε. Βενιζέλου, ο οποίος πριν από λίγους μήνες και παρά την ύπαρξη προγραμματικής συμφωνίας με τον Δήμο της Αθήνας, είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αναζητηθεί άλλος τόπος για την ανέγερση του τζαμιού ώστε να μη χωριστεί στα δύο το στρατόπεδο του Ναυτικού. Ομως, τελικά, παρά τις «εθνικιστικές φωνές», προτιμήθηκε η αρχική λύση, καθώς ήταν δύσκολο να βρεθούν άλλοι χώροι για την ανέγερσή του, ενώ κάποιοι άλλοι ίσως βλέπουν τελικά με «καλό μάτι» αυτή την «πολεμική περικύκλωση» των μουσουλμάνων.
Υπέρ της ανέγερσης του τζαμιού στο Βοτανικό έχει ταχθεί και ο σημερινός δήμαρχος Αθηναίων Ν. Κακλαμάνης, ενώ ο μόνος που διαφωνεί, πιστός στις ξενοφοβικές, υπερσυντηρητικές ιδέες, είναι ο υποψήφιος του ΛΑΟΣ Αδ. Γεωργιάδης και διάφορες άλλες ακροδεξιές οργανώσεις.


ΧΡ. ΖΕΡΒΑΣ 
Ξενόφοβοι, υπερσυντηρητικοί και ακροδεξιοί λοιπόν όσοι αντιδρούν στο τζαμί!!! Δηλαδή η πλειοψηφία των Αθηναίων...Μακάρι να ταν έτσι. Γιατί τότε ο Μιχαλολιάκος θα βγαινε δήμαρχος από τον πρώτο γύρο χωρίς να χρειαστεί καν να γίνει δεύτερος...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP