Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΤΥΛΙΓΜΑ

ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ, ΝΑΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟ ΒΟΤΑΝΙΚΟ, ΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΡOΑ ΕΙΣΡΟΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΛΕΕΙ Ο ΑΜΥΡΑΣ

Πολλοί αναφέρθηκαν στην έκπληξη των εκλογών στο Δήμο της Αθήνας το Γιώργο Αμυρά που συγκέντρώνει μέχρι στιγμής (με ενσωμάτωση 95.42%) 13. 575 ψήφους και με ποσοστό 7,37 καταλαμβάνει 2 έδρες. Πόσοι από αυτούς που τον ψήφισαν είχαν γνώση των παρακάτω θέσεων;
Ας δούμε λοιπόν κάποιες θέσεις του για καίρια ζητήματα όπως αυτό της καύση των νεκρών, το γάμο ομοφυλοφίλων στο δημαρχείο και την ανέγερση τζαμιού και τη θέση του για τους λαθρομετανάστες από συνέντευξή του εδώ.

Στα θέματα καύση των νεκρών, ‘γάμοι’ ομοφυλοφίλων στο δημαρχείο, και ανέγερση τζαμιού ποια είναι η θέση σας;

Καύση

“Ο Ελληνας καίει τον νεκρό, ο Πέρσης θάβει, ο Ινδός τον περιχρείει, ο Σκύθης τρώει και ο Αιγύπτιος τον βαλσαμώνει” ήξερε ο αρχαίος κόσμος κατά το Λουκιανό.

Προτείνουμε δημοτικό Αποτεφρωτήριο άμεσα για να αποκτήσει περιεχόμενο η ελληνική νομοθεσία που επιτρέπει την επιλογή της καύσης ή ταφής. Είναι στενάχωρο να βλέπεις συμπολίτες σε πόνο να πρέπει να τραβιούνται στη Βουλγαρία για τα αυτονόητα. Σ’ αυτούς αφιερώνω ένα στίχο από την Ιλιάδα που μου εντυπώθηκε από παιδί: “κι εμείναν οι ενταφιαστές και με κορμούς εκάμαν
πυράν οπού 'χεν εκατό ποδάρια μάκρου πλάτου και τον νεκρό περίλυποι στην κορυφή εβάλαν.”


(Ιλιάδα Ψ 163-184)

Γάμοι

Λέμε κατηγορηματικά ναι στο σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης. Η εκκλησία δικαιούται να θέτει κανόνες στους πιστούς της, ο δήμος υποχρεούται να ανοίγει δρόμο σε πιστούς και μη. Η κυβέρνηση οφείλει να επισπεύσει τις ενέργειες της ώστε να ακολουθήσουμε νομικά ό,τι και η υπόλοιπη Ευρώπη.

Τζαμί

Όλοι πρέπει να έχουν τους χώρους λατρείας τους. Συμφωνούμε με την ανέγερση Τζαμιού αλλά λέμε κατηγορηματικά όχι στην ανέγερση με χρήματα των φορολογουμένων.

Συμφωνούμε με την πρόταση του κ. Χάρη Σαββίδη, το τζαμί να ανεγερθεί στο Βοτανικό κήπο της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών που αποτελούσε τον οθωμανικό μπαχτσέ του τελευταίου Βοεβόδα των Αθηνών Αλί Χασεκί. Θα αποτελούσε ένα πρώτης τάξεως τουριστικό σημείο της πόλης, θα έφερνε έσοδα στην Αθήνα και τους δημότες και ίσως διευκόλυνε την ελληνική εξωτερική πολιτική στην προσπάθεια της να ενισχύσει την ελληνική κοινότητα της Πόλης και το Φανάρι.

Για την αντιμετώπιση της τραγικής κατάστασης που επικρατεί στο κέντρο της Αθήνας το οποίο παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια εικόνα άθλιας τρικοκοσμικής πόλης τι προτείνετε;

Tο ιστορικό κέντρο, δυστυχώς, έχει μετονομαστεί εύστοχα από τους ίδιους τους κατοίκους σε ιστορικό γκέτο. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε τη συνέχιση αυτής της κατάστασης.

Να τι μπορούμε να κάνουμε άμεσα και χωρίς πολλά λεφτά: χημικές τουαλέτες σε πάρκα και πλατείες, εξαντλητική καθαριότητα με πλυστικά και καθαριστές του δήμου καθημερινώς, φωτισμό, παγκάκια, wifi, ράμπες για σκεϊτάδες, ποδηλατοδιαδρομές σε όλες τις προβληματικές περιοχές.

Οι ποδηλάτες, οι παρκουρίστες, οι γκραφιτάδες, οι σκέϊτερς και τ’ αδέσποτα γίνονται αμέσως αποδεκτοί όπου κι αν βρεθούν. Αυτοί θα είναι η πρώτη μας γραμμή. Τακτική αστυνόμευση από μέλη της δημοτικής αστυνομίας που θα ποδηλατούν, οικονομικά κίνητρα σε νέα ζευγάρια για να κατοικήσουν στο κέντρο

Την ίδια ώρα λειτουργούμε μικρές υπαίθριες αγορές όπου οι μετανάστες, με χαρτιά ή άνευ, θα πωλούν προϊόντα των ελληνικών μικρομάγαζων με ταμειακές (μαγαζιών), κυλιόμενη σειρά (μαγαζιών, μεταναστών) και ως αμοιβή ποσοστό επί των πωλήσεων της ημέρας. Οι εμπορικοί και βιοτεχνικοί σύλλογοι με τη δημοτική αστυνομία αναλαμβάνουν εγγυητές. Όλοι οι μετανάστες είναι ευπρόσδεκτοι να εργαστούν για την πόλη και τους πολίτες με την προϋπόθεση της ταυτοποίησης και του υγιειονομικού ελέγχου. Ένα μεροκάμματο σημαίνει ότι μόλις αποφύγαμε ο ευάλωτος να γίνει παραβάτης, κακοποιός, εγκληματίας. Σημαίνει ότι μόλις μάθαμε την ταυτότητα και την υγιειονομική κατάσταση χιλιάδων περιφερόμενων φαντασμάτων ή μιλώντας με πολιτική ορθότητα “αλλοδαπών αγνώστων στοιχείων”. Στοιχείων που μας λείπουν εδώ και μια δεκαετία και είναι άκρως απαραίτητα για να κάνει η χώρα σοβαρή μεταναστευτική πολιτική.

Τι να πρωτοσχολιάσουμε; 
Tη θέση του για το σύμφωνο συμβίωσης; Προσέξτε! Δεν απαντάει στο ερώτημα για το γάμο αλλά για το σύμφωνο συμβίωσης.
Τη θέση του για το τζαμί στο Βοτανικό που όπως λέει θα γίνει τουριστικό θέρετρο;
Ή τη θέση του για το παρεμπόριο όπου μετανάστες με χαρτιά ή άνευ θα πωλούν τα προιόντα τους σε υπαίθριες αγορές; 
Όλοι δε οι μετανάστες είναι ευπρόσδεκτοι στην Αθήνα αρκεί να έχουν χαρτιά και να έχουν περάσει υγειονομικό έλεγχο!!!
Για περάστε, για περάστε!!!Εδώ οι καλοί μαλάκες Έλληνες θέλουν εργατικά χέρια με την ανεργία να έχει χτυπήσει κόκκινο και τους Έλληνες εργάτες να ψάχνουν απεγνωσμένα για μεροκάματα.

Να τις χαίρεστε τις ''οικολογικές'' επιλογές σας Αθηναίοι και Αθηναίες.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP