Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Γκάφα ολκής, του Οικουμενικού Πατριάρχη--ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΙΒΔΗΛΕΣ ΑΡΧΕΣ

Φωτογραφήθηκε με τους ψευτομουφτήδες Κομοτηνής σε θρησκευτικό συνέδριο στην Κων/πολη.  Μια εικόνα που ταξίδεψε στο διεθνή χώρο
Δεν δικαιολογείται να μην γνώριζε  ο ίδιος ή το περιβάλλον του…
Τι σηματοδοτεί η φωτογραφία; Ότι κάποιοι ετοιμάζονται να μας τους επιβάλλουν ως «θρησκευτική αρχή»;

Ρεπορτάζ Μελαχροινή Μαρτίδου

Πολλά τα ερωτηματικά που γεννιούνται με την  φωτογραφία που είδαμε να ταξιδεύει σε ιστοσελίδες τουρκικών ΜΜΕ όπου ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, τον αγώνα του οποίου υποστηρίζει σύμπας ο ελληνισμός,  φωτογραφίζεται εν μέσω των δύο κίβδηλων ψευτομουφτήδων Κομοτηνής και Ξάνθης Ιμπράμ Σερήφ και Αχμέτ Μετέ,  που φορώντας τις λευκές στολές των ιερωμένων της Τουρκίας καμαρώνουν εμφανώς για το «επίτευγμά τους».  
Οι άνθρωποι αυτοί που είναι η αιτία όλων των κακών στην περιοχή μέσα από την ξεκάθαρη ανθελληνική δράση τους και μέσα από την άτυπη ανωτάτη μειονοτική επιτροπή που λειτουργεί σαν  η αιχμή του δόρατος του παρακράτους, συμμετείχαν στο συνέδριο που οργανώθηκε στην Κων/πολη, καλεσμένοι άγνωστο από ποιους. Κατάφεραν σε κάποιο διάλειμμα των εργασιών του συνεδρίου να πλησιάσουν τον οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο και να του συστηθούν ως «μουφτήδες της Θράκης» και να φωτογραφηθούν μαζί του όπως και οι υπόλοιποι εικονιζόμενοι.
Το σίγουρο είναι ότι ο στόχος τους επετεύχθη. Δεν είναι καθόλου τυχαία η αποτύπωση αυτής της φωτογραφίας και του νοήματος που σηματοδοτεί, αφού ήθελαν ήταν να κλονίσουν το κύρος του θρησκευτικού ηγέτη των απανταχού ορθοδόξων, να δημιουργήσουν τριβές κι έριδες, να υπονοήσουν άλλους διαύλους επικοινωνίας και ουσιαστικά να ακυρώσουν το έργο και την παρουσία του Πατριάρχη ο οποίος με τόση ελαφρότητα, -θα πει  κανείς -στήνεται για να φωτογραφηθεί με ότι πιο αμφισβητούμενο σκληροπυρηνικό στοιχείο υπάρχει στην ελληνική Θράκη που δημιουργεί μονίμως προβλήματα και στην διεθνή εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Ο κ.κ. Βαρθολομαίος όφειλε να γνωρίζει ποιοι είναι δίπλα του, οι δύο λευκοί ρασοφόροι, που γινόταν δεκτοί με τεμενάδες που είχαν άνεση κινήσεων στην συνεδρίαση. Όφειλε να γνωρίζει τους νόμιμους μουφτήδες στην ελληνική Θράκη και να αποφύγει να συγχρωτίζεται ή να είναι σε επαφή με τους γνωστούς κυρίους Αχμέτ Μετέ και Ιμπράμ Σερήφ εμπνευστές όλων των σκοτεινών σχεδίων στην περιοχή που με την επίφαση της θεολογικής τους ιδιότητας καταφέρνουν να αναμειγνύονται στην πολιτική και την κοινωνία δημιουργώντας διχασμό και προβλήματα. Δεν μπορεί το πρωτόκολλο του Πατριαρχείου να είναι τόσο αυστηρό σε όποιον πιστό με ιδιότητα ή μη θελήσει να δει και να χαιρετήσει απλά τον Πατριάρχη και να είναι τόσο ανοικτό έως διάτρητο σε τέτοιου χαρακτήρα συναντήσεις όπου πολλά μπορούν να συμβούν. Εκτός κι αν όλα αυτά η συνάντηση του ψευτομουφτή Ξάνθης με τον υφυπουργό Σωκράτη Ξινίδη που επιβεβαιώθηκε ως «τυχαίο γεγονός»  προεκλογικά σε ξενοδοχείο της Ξάνθης η φωτογράφηση του θρησκευτικού ηγέτη των απανταχού ορθοδόξων με τα πρόσωπα αυτά έρχεται να μας προετοιμάσει για μια σειρά γεγονότων που ίσως τα δούμε μπροστά μας. Κάποιοι θέλουν να στείλουν το μήνυμα ότι …νομιμοποιούνται με τέτοια τεχνάσματα και προσεγγίσεις;
Να το ξέρουμε για να καθορίσουμε κι εμείς ως Θρακιώτες την στάση μας. Να δούμε αν η πολιτεία με αυτή την στάση της απαράδεκτης ανεκτικότητας και η θρησκευτική, η πνευματική ηγεσία, μας έχουν ξεπουλήσει εντελώς!  

Που έγινε η συνάντηση και η φωτογράφηση

Η ημερίδα  «Πίστη, ημέρες τουρισμού»  έχει οργανωθεί 3 φορές στην Τουρκία, το 2002  στην Σμύρνη, το 2004  στο Κουσάντασι, και 2006  στην Κωνσταντινούπολη με τη συνεργασία της προεδρίας θρησκευτικών υποθέσεων της δημοκρατίας της Τουρκίας και του συνδέσμου των τουρκικών ταξιδιωτικών γραφείων (TÜRSAB ), που έδωσε φέτος μεγαλύτερη διάσταση διεθνή χαρακτήρα με την αφορμή του γεγονότος ότι η Κωνσταντινούπολη το 2010  είναι η Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης. Έτσι πραγματοποιήθηκε η σχετική ημερίδα με διάφορα πάανελ ομιλητών επιστημόνων, θεολόγων, εκπροσώπων, θρησκειών, δημοσιογράφων που επιβεβαίωσαν την Πόλη σαν ένα σημείο συνύπαρξης  διαφορετικών θρησκειών και πολιτισμών ανά τους αιώνες μέχρι σήμερα.

Η εκδήλωση όπως αναφερόταν στην σχετική πρόσκληση ήταν η πλατφόρμα για τη συγκέντρωση των θρησκειών που κατοικούσαν στην Κωνσταντινούπολη, που επηρέασε την ανάπτυξή της ενώ υπήρξαν προσεγγίσεις σε ενότητες όπως Θεολογία, Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης, συνύπαρξη των Πολιτισμών, Πίστης και Τουρισμού.

Συντονιστής ήταν ο διευθυντής θρησκευμάτων της Τουρκίας Μεχμέτ Σονμέζ, ενώ μετείχε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, ο αρχιραβίνος της Τουρκίας Ισαακ Χάλεβα, ο αν. πατριάρχη πνευματικός ηγέτης της Συριακής κοινότητας στην Κων/πολη Γιουσούφ Τσετίν,  ο πατριάρχης βουλευτής της τουρκικής Συριακής καθολικής εκκλησίας Γιουσούφ Σαγκ, ο εκπρόσωπος των τουρκικών καθολικών κοινοτήτων των Χαλδαίων Φρανσουά Γιακάν και άλλοι.
http://www.xronos.gr

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP