Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Ποιος θα ασχοληθεί με την ποινικώς κολάσιμη στάση του Αχμέτ Μετέ;

Κυκλοφορεί ελεύθερα ως αυτοδιόριστος ιδιώτης μουφτής, αντιποιούμενος αρχή και μοιράζει κατά το δοκούν προϊόντα ελληνικού εράνου σε Πακιστάν, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμνία, Σκόπια και Τουρκία


Διαπιστώσεις κι ερωτηματικά του δημοσιογράφου Νίκου Αρβανίτη, διευθυντή του Ekonomeast  Μedia Group στο Βελιγράδι όπως αποτυπώνονται μέσα από το καθημερινό σχόλιο που κάνει στην εκπομπή σε «πρωϊνό χρόνο» του Σταύρου Φανφάνη, μεταφέρουμε συμπυκνωμένα -για να καταγραφούν και να προκαλέσουν ίσως την ενεργοποίηση των αρμοδίων- αποδεικνύοντας ότι αυτό το κράτος δεν είναι ξέφραγο αμπέλι. H αναφορά του φωτίζει την στάση του ψευτομουφτή Ξάνθης και μια είδηση που εντόπισε στα τουρκικά ΜΜΕ. Βέβαια ο ζωντανός καυστικός και ρέων λόγος δεν είναι δυνατόν να αποτυπωθεί σε μια κόλλα χαρτιού, το σίγουρο είναι ότι διατηρεί φανατικούς ακροατές που περιμένουν το σχόλιό του, που αποδέχονται την σκληρή κριτική στα «καμάρια του τόπου» όπως συνηθίζει να λέει,  που αναγνωρίζουν την γνώση και την κριτική ματιά του ως προϊόν των σύνθετων σπουδών του σε νομική και διεθνείς σχέσεις, στην αντίληψη και την δημοσιογραφική οξυδερκή του προσέγγιση, ζώντας στα  μπαρουτοακαπνισμένα Βαλκάνια σε εποχές εντάσεων ή υπόκωφης ηρεμίας. Είναι πολύτιμη η παρουσία του Νίκου Αρβανίτη  στα ερτζιανά ως σχολιαστή, αφού με τις γνώσεις και την οπτική του διευρύνει και την δική μας ματιά στα πράγματα, φωτίζοντας τον αθέατο κόσμο μας με όσα συμβαίνουν τις πιο πολλές φορές ερήμην μας.
«…Στην καθημερινή επισκόπηση του ξένου Τύπου είδα κάτι που δεν μου άρεσε και το ξαναέψαξα λίγο στον τουρκικό Τύπο για να βρω ότι ο αυτοδιόριστος ιδιώτης μουφτής της Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, ο οποίος σε μια ευνομούμενη χώρα θα έπρεπε να διώκεται για το ποινικό αδίκημα της αντιποίησης άσκησης θρησκευτικής αρχής και όχι μόνο, ανακοίνωσε ότι σταδιακώς στα 231 κουρμπάνια που έγιναν στην περιοχή του, εννοεί για τη Ξάνθη, συγκεντρώθηκαν χρήματα από τους εράνους που όδευσαν στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα από τα 97 κουρμπάνια τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο Πακιστάν. Οι 74 κουρμπανοεράνοι κατέληξαν σε Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία και «Μακεδονία», δηλαδή στην πρώην Γιουγκοσλαβική δημοκρατία της Μακεδονίας. Τα 42 πήγαν σε ιδρύματα βακουφίων στην Τουρκία και μόλις 18 πήγαν στην Ξάνθη σε ανθρώπους ή οργανισμούς, δεν προσδιορίζεται, στην περιοχή του νομού Ξάνθης.  Αυτό πρακτικά και θεωρητικά είναι οικονομία του τρόμου. Είναι οικονομία στρατευμένη σε ένα πράγμα και μόνο. Οπότε όταν σε περιόδους κρίσης εσύ, στην χώρα σου ως Έλληνας πολίτης, από την μια χειραγωγείσαι για να ψηφίσεις και από την άλλη τα χρήματα σου τα στέλνεις κάπου που κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει να κάνει με αναξιοπαθούντες, αλλά με κάτι άλλο... Μάλιστα ο αυτοδιορισθές – ιδιώτης μουφτής κ. Μετέ δεν έστειλε ούτε ένα ευρώ στην Σερβία, στην περιοχή του Κρέγεβο, που επλήγη από σεισμό, μια δοκιμαζόμενη περιοχή, όπου επλήγησαν όχι μόνο χριστιανοί Σέρβοι, αλλά και μουσουλμάνοι Σέρβοι, ίσως γιατί οι μουσουλμάνοι στην Σερβία δεν είναι αυτού του επιπέδου των μουσουλμάνων που ο κ. Μετέ θέλει να χειραγωγεί.
Ποιος είναι ο κ. Μετέ ο οποίος συν τοις άλλοις είναι συνομήλικος μου κατά πάσα πιθανότητα, έχει γεννηθεί γύρω στο ’65, εγώ είμαι του ’70, άρα είμαστε στην ίδια γενιά. Εγώ έφυγα από την χώρα μου για να γίνω μετανάστης, αυτός έφυγε από την χώρα του, που είναι η Ελλάδα, πήγε στην Τουρκία και σπούδασε και στην Σαουδική Αραβία, γύρισε εδώ και με την ανοχή των πάντων διαχειρίζεται ψυχές, συνειδήσεις, περιουσίες και χρήματα. Εγώ ήμουν οικονομικός μετανάστης στο εξωτερικό και υπάλληλος ξένων και όχι μόνο και αυτός είναι εδώ και κάνει ότι κάνει. Ας τον κρίνει και η πλειονότητα και η μειονότητα και ας μας εξηγήσει κάποιος με ποια λογική διαχειρίζεται αυτά τα ποσά, πως τα στέλνει, πως γίνονται αυτά τα εμβάσματα, που πάνε τα χρήματα, σε ποιους πάνε και ειδικά σε περιόδους κρίσης που «λεφτά υπάρχουν» και λεφτά δεν βλέπουμε και που έχουμε ανάγκη αν θέλεις από δημιουργικές δυνάμεις στον τόπο. Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ποιοι είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις μοίρες μας προβαίνοντας σε ποινικώς κολάσιμες πράξεις»…
 Η οικονομία του τρόμου και το ισλάμ
Ξέρουμε ότι με τα Βαλκάνια άνοιξε ένας νέος δρόμος οικονομίας και εγκλήματος στην περιοχή, ο οποίος δεν κλείνει εύκολα. Τον οποίο συντηρούν οι γείτονες μας, οι οποίοι συντηρούν και αυτά τα δίκτυα των λαθρομεταναστών
 «…Διάβασα μια είδηση ότι λεωφορείο ξεφόρτωσε τόσους μετανάστες ή ότι πιάσανε στους Κήπους λαθραία αρώματα ή ότι τόσοι από την Τουρκία μπήκαν εδώ με παράνομα προϊόντα και λοιπά και βλέπω ότι έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 15-20 χρόνια μια νέα οικονομία που υπηρετεί το Ισλάμ, τώρα είναι και γνωστό ως Islamic Banking, ισλαμικό Τραπεζικό σύστημα, όμως πιο πριν εμείς την ξέραμε ως οικονομία του Ισλάμ. Ολόκληρες επιχειρήσεις, περίπου 22 τομείς από την εκπαίδευση – μέχρι την καλλιτεχνική δραστηριότητα και από την βαριά βιομηχανία μέχρι το εμπόριο, λειτουργούν για να υπηρετούν μόνο ένα, το δόγμα και την κουλτούρα του ισλάμ. Βέβαια η κάθε έκφραση του ισλάμ έχει μια δική του λογική οικονομίας, αλλά αυτό έχει να κάνει και με το Κουβέϊτ, την Σαουδική Αραβία, την Τουρκία και με πολλά. Οπότε αντιλαμβάνεστε ότι όλοι αυτοί οι άνθρωποι εντάσσονται σε αυτό τον μηχανισμό. Όταν αυτός ο κύριος, ο συγκεκριμένος κοντοκουρεμένος, μπορεί να πάει σε ένα τζαμί και αφού περάσει εξετάσεις που πρέπει, πάρει διαβατήριο πλαστό ή του παρασχεθούν όλα τα απαραίτητα χαρτιά σε μια χώρα υποδοχής όπου αυτός θα πάει και θα εγκατασταθεί εκεί, αυτός θα λειτουργεί μονίμως υπέρ της κουλτούρας του, αυτοί οι άνθρωποι είναι πυρήνες. Αυτή είναι η οικονομία της τρομοκρατίας, αυτά τα πράγματα στην Ελλάδα είναι ακόμη ταμπού, δεν έχουν εκπαιδευτεί και οι άνθρωποι για να τα παρακολουθήσουν αλλά ούτε και οι δημοσιογράφοι για να τα ανακαλύψουν αν και ο ΧΡΟΝΟΣ το κάνει ακολουθώντας το δημοσιογραφικό ένστικτο γι’ αυτό και εγώ διαφωνώ με τις απόψεις τύπου Μαρκεζίνη που βγαίνουν και λένε ότι θα γίνει πόλεμος στην Θράκη ας πούμε, ή αυτό που λέει ο Χαρδαβέλας και όλοι οι επιδοτούμενοι πατριώτες περιγράφοντας σενάρια. Καλά θα κάνουν όλοι αυτοί οι καρεκλοκένταυροι και ο συρφετός που διαχειρίστηκε την ασφάλεια της χώρας τα τελευταία 10 χρόνια, να σκύψουν πάνω στο ζήτημα και να μην μας κατηγορούν εμάς, να κατηγορήσουν πρώτα τον εαυτό τους ή να σκεφτούν τον εαυτό τους. Αυτό είναι το ένα πακέτο.
Το δεύτερο πακέτο είναι ότι αν αρχίσουν οι διαδηλώσεις στην Αθήνα, είτε με αφορμή το ατυχές συμβάν του θανάτου ενός 15χρονου, είτε οτιδήποτε άλλο, αυτό από μόνο του είναι μια δεύτερη αιτία για μια μορφή εμφύλιας σύρραξης ή συγκρούσεων ή αναταραχών ή οτιδήποτε άλλο.
Δεν χρειάζεται η Τουρκία να κατεβάσει τα άρματα, τα στρατεύματα και να μπει μέσα και να μας κάνει προγεφυρώματα. Αυτά γινόταν σε άλλες εποχές. Τώρα η Τουρκία έχει από την μια τον ανταρτοπόλεμο, από την άλλη έχει διπλωματικό πόλεμο. Χθες για παράδειγμα είχαμε 35 παραβιάσεις από 20 τουρκικά αεροσκάφη.  Έχουμε τα διάφορα καραβάκια να πηγαινοέρχονται, έχουμε το τουρκικό προξενείο που κάνει την δουλειά του όπως την κάνει στην Θράκη με τους εγχώριους πράκτορες του και αυτούς που τους ανέχονται τους μετανάστες, όχι τους νόμιμους και μιλάμε για το μοντέλο της οικονομικής τρομοκρατίας, το οποίο αυτή την στιγμή υποστηρίζεται και από ένα δίκτυο τραπεζών. Είτε αυτό είναι μια που έχετε εδώ στην περιοχή και ανήκει αλλού, είτε είναι τα διάφορα Financial Services όπως είναι οι ταχυμεταφορές χρημάτων, είτε είναι επιχειρήσεις που ανοίγουν και στην ουσία στηρίζονται από τους ομοεθνείς τους και πολλά άλλα. Τα πράγματα είναι πολύ συγκεκριμένα, δεν είναι τυχαίο ότι από την περιοχή μας περνάνε ενδεχομένως μερικοί τόνοι ηρωίνης και κοκαΐνης.
Πάντως γενικώς να ξέρουμε ότι με τα Βαλκάνια άνοιξε ένας νέος δρόμος οικονομίας και εγκλήματος στην περιοχή, ο οποίος δεν κλείνει εύκολα. Τον οποίο συντηρούν οι γείτονες μας, οι οποίοι συντηρούν και αυτά τα δίκτυα των λαθρομεταναστών και άλλα πολλά άλλα. Οπότε ο μετανάστης που μπαίνει από την Τουρκία, φτάνει εδώ, τον στέλνουμε κάτω στην Αθήνα, όπου εκεί το έχεις χάσει το παιχνίδι, η μόνη λύση είναι να κατεβάσεις ειδικές δυνάμεις, σε μια δεδομένη στιγμή, να κάνεις τεράστιες «σκούπες», να τους μαζεύεις όλους, να κάνεις περίπου το μοντέλο Σαρκοζί, και να έχεις φροντίσει να μην έχεις πυρήνες που θα ξεσηκωθούν».

πηγή

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP