Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Αρπακτικά δημοσιοΕΚΔΟΤΕΣ περιμένατε κηδείες για λίγα κλικς; ε; Σκατά στα μουτρα σας

Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.. ΕΒΑΛΑΝ ΑΡΑΧΝΗ ΣΤΟ ΚΗΔΕΙΟΧΑΡΤΟ

ΦΤΑΝΕΙ πια..Γέμισε το διαδίκτυο φωτογραφίες με ΑΡΑΧΝΕΣ λογότυπα από τις κηδείες των 2 ειδικών φρουρών αστυνομικών της ομάδας ΔΙ.ΑΣ
Ολα τα μεγάλα Portals ανεβάζουν ελεεινές φωτογραφίες χωρις κανένα νόημα. Φωτογραφίες του κόσμου φωτογραφίες του σημείου που σκοτώσαν τα παιδιά με τα λογότυπά τους πάνω για λίγα ματωμένα κλικς.
ΜΑΛΑΚΕΣ με Brand names...και έχετε το θράσος να μιλάτε για τα Blogs?
Ειστε μακράν η χειρότερη φάρα! Αρπακτικα γεννηθηκατε και αρπακτικα θα είστε σε όλη σας τη ζωή!!!!
 
πηγή

1 σχόλια:

Ανώνυμος 4 Μαρτίου 2011 στις 12:03 π.μ.  

Οι μετανάστες απεργοί πείνας «είναι οι μάρτυρες της Ελλάδας», αναφέρει η «Guardian»
Απεργός πείνας στο Μέγατο Υπατία.

Αθήνα: Στην πολυήμερη απεργία πείνας των 300 μεταναστών στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη αφιέρωσε άρθρο του την Τρίτη η βρετανική εφημερίδα «Guardian», επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι οι μετανάστες είναι «τα διπλά θύματα της οικονομικής ανόδου και της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα» και ότι είναι θύματα απάνθρωπης και εξευτελιστικής μεταχείρισης.

Το δημοσίευμα, που υπογράφεται από τον καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, Κώστα Δουζίνα.

Πρόκειται για 300 μετανάστες χωρίς επίσημα χαρτιά κυρίως από τη βόρεια Αφρική που έχουν ξεπεράσει τις 35 ημέρες απεργίας πείνας. Ορισμένοι έχουν ήδη μεταφερθεί σε νοσοκομείο με προβλήματα υγείας, προσθέτει το δημοσίευμα. Μετά από χρόνια «εκμετάλλευσης και εξευτελισμού που υπέστησαν, τους λένε τώρα ότι δεν τους χρειάζονται πια (...) και τους πετάνε σαν σκουπίδια», συνεχίζει.

Οι απεργοί ζητούν «να τους προσέξει η Ελλάδα, ζητούν την αναγνώριση ότι ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα αλλά τους μεταχειρίζονται χειρότερα από κατάδικους», προσθέτει το δημοσίευμα. Υπογραμμίζει δε ότι «είναι νομικά ανύπαρκτοι, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να τους μεταχειριστούν με τον χειρότερο τρόπο το κράτος, οι εργοδότες, οι ενοικιαστές και η ξενοφοβική μειονότητα». Η Ελλάδα, αναφέρει ακόμα ο συντάκτης, έχει κατηγορηθεί για τις οικτρές συνθήκες κράτησης των αιτούντων άσυλο.

Υπογραμμίζει στη συνέχεια ότι οι απεργοί πείνας είναι μάρτυρες με τη διπλή σημασία που έχει η λέξη στα ελληνικά: Του ανθρώπου που είδε και του ανθρώπου που θυσιάστηκε.

«Η διαμαρτυρία απέναντι στη χειρότερη αδικία και κακοποίηση, το να ζητάς να είσαι ορατός, να ακούγεσαι και να αναγνωρίζεσαι κατ’ελάχιστο, ακόμα και αν χρειαστεί να φτάσουν σε θάνατο για αυτό είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία που προσφέρουν οι μετανάστες χωρίς χαρτιά στην Ελλάδα», επισημαίνει τέλος ο συντάκτης.

«Αντιστεκόμενοι στον αποανθρωπισμό τους, γίνονται ελεύθεροι και πολεμούν για την τιμή των Ελλήνων κατά της φαυλότητας της κυβέρνησης τους. Υπενθυμίζουν ακόμα στα εκατομμύρια των μεταναστών χωρίς χαρτιά στην Ευρώπη ότι μετά την πλατεία Ταχρίρ μπορούν επίσης να πάρουν την τύχη τους στα χέρια τους και να αντισταθούν στις ρατσιστικές πολιτικές των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων», καταλήγει

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP