Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Στην αναγνώριση γλωσσικών μειονοτήτων και στον εκτουρκισμό των Πομάκων προχωρά έμμεσα η κυβέρνηση

Στην αναγνώριση γλωσσικών μειονοτήτων προχωρά έμμεσα η ελληνική κυβέρνηση σύμφωνα με την απάντηση που έδωσε το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων σε ερώτηση που πραγματοποίησε ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Κυριάκος Βελόπουλος με θέμα «Με ποιο ακριβώς σκεπτικό, ο κ Πρωθυπουργός εξήγγειλε στη Θράκη μας ότι οι εξετάσεις των υποψήφιων οδηγών, θα γίνονται στην τουρκική γλώσσα;».

Πιο συγκεκριμένα...
στα μέσα Φεβρουαρίου ο Έλληνας πρωθυπουργός επισκέφτηκε τα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης όπου και ανήγγειλε την εξέταση των υποψηφίων οδηγών που δεν ομιλούν καλά τα ελληνικά στην τουρκική-μητρική τους γλώσσα. Η δήλωση αυτή προκάλεσε αρχικά σύγχυση διότι η μητρική γλώσσα των Πομάκων είναι τα Πομακικά και όχι τα τουρκικά.

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ήρθε από το υπουργείο κατόπιν της ερώτησης που κατέθεσε ο βουλευτής. Σύμφωνα με την απάντηση του υπουργείου «Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων με σκοπό τη διευκόλυνση όσων δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα και για να μπορούν να δίνουν (θεωρητικές) εξετάσεις σε γλώσσα που κατανοούν εφαρμόζει σύστημα θεωρητικών εξετάσεων σε αγγλικά, αλβανικά και ρωσικά. Στο πλαίσιο αναθεωρήσεως της διαδικασίας χορήγησης διπλωμάτων οδήγησης εξετάζεται η επέκταση του συστήματος στην αραβική στη γαλλική και στη τουρκική γλώσσα κυρίως για τη χρήση του οπτικοακουστικού υλικού.»

Με απλά λόγια η ελληνική κυβέρνηση ουσιαστικά αναγνωρίζει την ύπαρξη γλωσσικών μειονοτήτων στην Ελλάδα, αφού όργανα του ελληνικού κράτους θα αποδέχονται να συνδιαλέγονται με τον πλέον επίσημο τρόπο σε γλώσσες εκτός της ελληνικής. Από αυτή την απόφαση θα μπορούσαν να προκύψουν σειρά προβλημάτων που προφανώς οι εμπνευστές της δεν έχουν υπολογίσει. Πρώτα από όλα δημιουργείται μία νέα κατάσταση, αυτή της υποχώρησης της ελληνικής πολιτείας όσον αφορά την γλώσσα την οποία αλλοδαπά άτομα ή πολίτες της θα μπορούν να χρησιμοποιούν για να φέρουν εις πέρας μία συγκεκριμένη δραστηριότητα.

Δεύτερο ποιός θα εμποδίσει στο μέλλον άτομα που ομιλούν την αγγλική, την αλβανική, τη γαλλική, την αραβική, τη ρωσική και την τουρκική γλώσσα να ζητήσουν την επέκταση αυτού του μέτρου και σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου εκτός από την διαδικασία χορήγησης διπλωμάτων οδήγησης. Έχει κανείς υπολογίσει αυτή την πιθανότητα, τις δυσκολίες εφαρμογής αυτού του μέτρου και το κόστος εφαρμογής του.

Τρίτον ποιός θα μπορούσε να εμποδίσει αλλοδαπούς που διαμένουν στην Ελλάδα και ομιλούν άλλη γλώσσα εκτός από τις προαναφερθείσες, να διεκδικήσουν και αυτοί την εφαρμογή του μέτρου και για αυτούς. Δηλαδή ποιός θα μπορούσε να αρνηθεί μετά την εφαρμογή αυτού του μέτρου το αίτημα της πακιστανικής ή της αφγανικής κοινότητας ή της νιγηριανής κοινότητας να χρησιμοποιούνται από το ελληνικό Δημόσιο και οι γλώσσες τους.

Τέταρτο δυστυχώς με την απόφαση αυτή οδηγούμε του Πομάκους στην αγκαλιά της Τουρκίας, αφού ουσιαστικά ακόμα και σε αυτούς που δεν ομιλούν ελληνικά καλά (κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας) τους δίνουμε ως εναλλακτική λύση τα … τούρκικα

Και τέλος με ποιο τρόπο προσδοκούμε ως πολιτεία να εντάξουμε τους αλλοδαπούς στην ελληνική κοινωνία όταν ανοίγουμε το «παραθυράκι» για την διαφοροποίηση τους από τους υπολοίπους συμπολίτες τους, όταν το ελληνικό κράτος επιβραβεύει την ομαδοποίηση τους σε συγκεκριμένες εθνικές ή γλωσσικές κοινότητες.

Άραγε όταν οι Έλληνες εγκαταστάθηκαν νόμιμα ως μετανάστες στην Αμερική και στην Αυστραλία και έγιναν πολίτες αυτών των δύο χωρών οι εκεί αρχές ενέταξαν την γλώσσα τους στα πλαίσια της επίσημη λειτουργίας των οργάνων του κράτους. Δηλαδή με απλά λόγια οι Έλληνες μετανάστες στην Αμερική και την Αυστραλία έδωσαν εξετάσεις στα ελληνικα για να λάβουν το δίπλωμα οδήγησης. Από όσο γνωρίζουμε όχι.

Επομένως μήπως είμαστε λίγο πιο τολμηροί και μάλλον προσπαθούμε να φανούμε Βασιλικότεροι του Βασιλέως φοβούμενοι ότι δεν θα μας αποκαλέσουν προοδευτικούς. Μήπως χάνουμε την ουσία και εισερχόμαστε σε επικίνδυνες ατραπούς για την κοινωνική συνοχή και την ασφάλεια των πολιτών μόνο και μόνο επειδή θέλουμε ως κράτος να φανούμε προοδευτικό και σύγχρονο με βάση μία θεώρηση που ήδη έχει εγκαταλειφτεί από τις περισσότερες χώρες της ΕΕ .

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP