Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Μουφτήδες και ψευτομουφτήδες της Θράκης

Το μουσουλμανικό τόξο στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας είναι υπαρκτό, ενεργό και κινείται βάσει ενός πολύ καλά – οργανωμένου σχεδίου από την Άγκυρα

Ο μουφτής είναι βαθμός της μουσουλμανικής θρησκείας και ερμηνεύει το κοράνιο για την απόδοση της δικαιοσύνης. Η λέξη μουφτής προέρχεται από την αραβική και σημαίνει αυτόν που ερμηνεύει το νόμο. Στη χώρα μας ισχύει η Σαρία, δηλαδή ο ιερατικός νόμος. Προς τούτο έχει αναγνωρίσει για την μουσουλμανική μειονότητα μουφτήδες οι οποίοι επιτελούν και καθήκοντα σε θέματα γάμου, διαζυγίων, κηδεμονιών, διαθηκών κ.ά. Εκλέγονται σύμφωνα με το νόμο από αυτούς που έχουν τα προς τούτο προσόντα. Οι θρησκευτικοί λειτουργοί της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη είναι: 3 μουφτήδες (ανά ένας στις πόλεις Κομοτηνή, Ξάνθη, Διδυμότειχο) και 270 ιμάμηδες.

Οι μουφτήδες σαν πνευματικοί ηγέτες σ’ όλο τον κόσμο και στην Τουρκία, διορίζονται και δεν εκλέγονται. Διότι και ο δικαστής διορίζεται και δεν εκλέγεται. Τα περί μουφτήδων καθορίζονται στην...
ελληνοτουρκική συνθήκη του Νοεμβρίου 1913, μετά τους βαλκανικούς πολέμους. Οι μουφτήδες διορίζονται με αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ύστερα από επικύρωση από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας και ορκίζονται ενώπιον του νομάρχη (μέχρι πρότινος) και τώρα του περιφερειάρχη. Μισθοδοτούνται από το ελληνικό δημόσιο. Η μισθοδοσία τους μάλιστα έχει καθοριστεί πολύ πριν αρχίσει και για τους Έλληνες ιερείς. Στην ιεραρχία δημοσίων λειτουργών ο μουφτής έχει βαθμό γενικού γραμματέα υπουργείου, απολαμβάνοντας και όλα τα σχετικά προνόμια (αυτοκίνητο, μισθός κλπ). Οι μουφτήδες παύονται για περιπτώσεις καταδικαστικών αποφάσεων για ορισμένα αδικήματα, σοβαρούς λόγους υγείας, ανεπάρκειας ή ανεπίτρεπτης διαγωγής. Από την απελευθέρωση της Θράκης το 1920 και μέχρι το 1990 και για 700 ολόκληρα χρόνια, δεν υπήρξαν προβλήματα σχετικά με την εκλογή των μουφτήδων.

Το 1990 και ενώ υπήρχαν νόμιμοι μουφτήδες έγινε στην Θράκη από τοπικούς παράγοντες της μειονότητας παρωδία εκλογών και εξέλεξαν τους ψευτομουφτήδες Μ. Αγγά και Ι. Σερήφ. Σύμφωνα με τον Τύπο τα ονόματα του Μ. Αγγά (ο οποίος απεβίωσε προ ολίγων ετών), αλλά και μειονοτικών πολιτικών, αναφέρθηκε ότι ήταν ενεργά και δραστήρια μέλη για το χώρο της ελληνικής Θράκης, της
παρακρατικής οργάνωσης Εργκενέκον, η οποία εκδικάζεται μέχρι σήμερα στην Τουρκία. Στις εκλογές του 2006 στην Ξάνθη, για ανάδειξη ψευτομουφτή, συμμετείχε περιορισμένος και προεπιλεγμένος αριθμός μουσουλμάνων με αποκλεισμό βεβαίως των γυναικών.

Δραστηριότητες ψευτομουφτήδων

Σήμερα οι ψευτομουφτήδες παράνομα και αφού ντυθούν τις μεγαλοπρεπείς λευκές στολές τους συμμετέχουν σχεδόν σε όλες τις εκδηλώσεις του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής. Σκόπιμα και μεθοδικά με σκοπό την παραγκώνιση των νόμιμων μουφτήδων παρίστανται σε θρησκευτικά συνέδρια, με συχνές επισκέψεις στην Τουρκία και άλλες χώρες του εξωτερικού (όπως τα Σκόπια και αλλού). Εκεί παρουσιάζονται ως οι νόμιμοι μουφτήδες, επιδιώκοντας την προβολή, καλλιέργεια γνωριμιών, φωτογράφηση με διάφορες προσωπικότητες. Τελικός στόχος τους η προώθηση του παντουρκισμού.

Τελευταία σε ισλαμικό συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη φωτογραφήθηκαν και με τον πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο ο οποίος εκλήθη εκεί από τους διοργανωτές. Αλήθεια δεν βρέθηκε κάποιος να προστατεύσει τον πατριάρχη;

Πέραν αυτών, συμμετέχουν σε μπαϊράμια, ραμαζάνια κλπ τα οποία ευλογούν εκθειάζοντας τη μητέρα Τουρκία και κατηγορώντας, όταν τους δίδεται η ευκαιρία, την Ελλάδα. Με τις τελευταίες πλημμύρες στο Πακιστάν συγκέντρωσαν από έρανο που έκαναν μεταξύ Ελλήνων πολιτών μουσουλμανικού θρησκεύματος το ποσό των 400.000 ευρώ, τα οποία απέστειλαν (πού;) στην τουρκική κυβέρνηση. Η τελευταία περιχαρής τα έστειλε προς τους πληγέντας.

Όλοι οι Τούρκοι επίσημοι κατά τις επισκέψεις τους στη Θράκη (υπουργοί, νομάρχες, ο πρέσβης της Τουρκίας στην Αθήνα), πρόσφατα ο προκλητικός κ. Νταβούντογλου, περνάνε απαραίτητα από τους ψευτομουφτήδες, με αποκλειστικό σκοπό τη νομιμοποίησή τους. Ότι δηλαδή γίνεται με τις παραβιάσεις, παραβάσεις του εναέριου και θαλάσσιου χώρου του Αιγαίου. Το ίδιο κάνουν, ύστερα από εντολή του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής, όλοι ανεξαιρέτως οι εκλεγμένοι μειονοτικοί βουλευτές, δήμαρχοι, σύμβουλοι κλπ. Μέχρι στιγμής κανένας από τους ξένους διπλωμάτες που επισκέπτονται τη Θράκη πλην της Τουρκίας, δεν έχει επισκεφθεί τους ψευτομουφτήδες.

Σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο της Κομοτηνής οι δύο ψευτομουφτήδες Κομοτηνής – Ξάνθης, τον Φεβρουάριο του 2011 παρέστησαν στη Βουλγαρία, όπου με οδηγίες της Άγκυρας, 1000 αντιπρόσωποι εξέλεξαν ως αρχιμουφτή το μοναδικό υποψήφιο Βουλγαρίας Μουσταφά Χατζή. Το βουλγαρικό κράτος, μέχρι τώρα δεν έχει αναγνωρίσει τον παραπάνω.

Με απλή ανάγνωση παρατηρούμε ότι το μουσουλμανικό τόξο στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας και για το οποίο από ετών έχουν γίνει πολλές συζητήσεις και έχουν γραφτεί αρκετά, είναι υπαρκτό, ενεργό και κινείται βάσει ενός πολύ καλά – οργανωμένου σχεδίου από την Άγκυρα. Ο ψευτομουφτής Ξάνθης πρόσφατα καταγγέλθηκε στο ελληνικό Κοινοβούλιο ως όργανο του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής με πλήθος δράσεων ανθελληνικού χαρακτήρα και με το ερώτημα: «Γιατί δεν διώκεται για αντιποίηση θρησκευτικής αρχής;». Το Δεκέμβριο του 2010 ανανεώθηκε και πολύ ορθά για μια δεκαετία (η θητεία είναι δεκαετής) η θητεία του νόμιμου μουφτή Κομοτηνής Μέτσο Τζεμαλή. Ελπίζουμε ότι θα γίνει το ίδιο και για τον έτερο νόμιμο μουφτή Ξάνθης κ. Σινίκογλου η θητεία του οποίου λήγει το καλοκαίρι του 2011.

Επιδιώξεις της Άγκυρας

Α.     Με την αναγνώριση και την προβολή των ψευτομουφτήδων προσπαθεί να τους εξισώσει με τον πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, ενώ παράλληλα υποβαθμίζει τον τελευταίο σε επίσκοπο.
Β.     Την πλήρη υποταγή των Ελλήνων μουσουλμάνων στους ψευτομουφτήδες και κατ’ επέκταση σε αυτήν.
Γ.     Τον πλήρη έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων των Βακουφίων τα οποία είναι πολλά (σε αντίθεση με αυτά του Πατριαρχείου τα οποία οι τουρκικές αρχές αποδεκάτισαν) και την χρησιμοποίησή τους κατά της Ελλάδος.
Δ.     Την πλήρη κατάργηση της συνθήκης της Λωζάνης της οποίας πολλά άρθρα έχει προ πολλού καταπατήσει.
Με όλα τα παραπάνω επιδιώκει να διευκολύνει τα επεκτατικά της σχέδια σε βάρος της Ελλάδος. Είναι γνωστό ότι τα κυριαρχικά δικαιώματα της Τουρκίας τελειώνουν ανατολικά του ποταμού Έβρου, των νησιών του Αιγαίου Δωδεκανήσου, βόρεια του Καστελλόριζου.
Στη Θράκη, όπως και σε όλη την Ελλάδα, ισχύει η ισονομία, ισοπολιτεία και η θρησκευτική ελευθερία. Οι Έλληνες πολίτες μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα πράγματι πιέζονται και μάλιστα ασφυκτικά και προκλητικά με διαφόρους τρόπους και βάσει σχεδίου μόνο από το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής και από τους πράκτορές του (φανερούς και αφανείς).
Η ελληνική Πολιτεία η οποία γνωρίζει για τα συμβαίνοντα στη Θράκη καλλίτερα από τον καθένα, πρέπει να επέμβει άμεσα και να κόψει το βήχα αυτών των κυρίων. Να εφαρμοστούν οι νόμοι και τα διπλωματικώς ισχύοντα προς κάθε κατεύθυνση. «Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία».

Του Ιωάννη Φωτιάδη αντιστράτηγου ε.α. π. υπαρχηγού Ε.Φ. Κύπρου
από την εφημερίδα ''Χρόνος''

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP