Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Πάγκαλος: Τα blogs είναι η δημοσιογραφία των εκβιαστών

Προκαλεί ξανά ο προδότης των Ιμίων. Ο πολιτικάντης - σύμβολο της εξαχρείωσης της Μεταπολίτευσης. Αυτή τη φορά μιλάει για bloggers εκβιαστές και για κίνδυνο της Δημοκρατίας!!! Ναι κύριε Πάγκαλε. Τη ψευτοδημοκρατία σας την απειλούν τα blogs. Γιατί τα blogs είναι εκείνα που παρέχουν μη ελεγχόμενη από το καθεστώς ενημέρωση από πολίτες για τους (ελεύθερα σκεπτόμενους) πολίτες και όχι μασημένη τροφή από παπαγαλάκια του καθεστώτος σε πρόβατα που πάνε και σας ψηφίζουν.


Διαβάστε τη συνέντευξη απο τη καθεστωτική ''Καθημερινή'':


"Εχει πλέον ζωτική σημασία να ανοίξει ένας δημόσιος διάλογος για ένα θέμα που απειλεί τη δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης, αλλά και κριτικής της εξουσίας και συνεπώς τον χαρακτήρα και το μέλλον της Δημοκρατίας μας.

Τα ανώνυμα blogs είναι σαν να γράφεις νύχτα στους τοίχους ένα καινούργιο σύνθημα κάθε 10 λεπτά, χωρίς να σε βλέπει κανείς και χωρίς, φυσικά, να υπογράφεις. Αυτή, ακριβώς, η ανωνυμία μετέτρεψε τα blogs από έμβλημα της ελευθερίας της έκφρασης και αδιαμεσολάβητης επικοινωνίας, στο απόλυτο σύμβολο του πιο ακραίου λαϊκισμού και συνωμοσιολογίας. Οσο πιο απίθανη, όσο πιο μυστικιστική, όσο πιο παράλογη, όσο πιο πολύ απευθύνεται στους πιο ανομολόγητους φόβους του ασυνείδητου, τόσο πιο μεγάλες πιθανότητες έχει μια θεωρία συνωμοσίας να εξαπλωθεί σε χιλιάδες mail μέσω της μεθόδου chain-mails.

Η ανωνυμία των blogs δικαιολογείται με το επιχείρημα του φόβου: ο απλός πολίτης γράφει ανώνυμα γιατί (υποτίθεται ότι) η εξουσία καραδοκεί για να τον κυνηγήσει. Ετσι καλλιεργείται η ρουφιανιά και καθαγιάζεται η μαύρη κουκούλα. Οποιοσδήποτε μπορεί ανώνυμα να γράφει ό,τι θέλει χωρίς να έχει καμία ευθύνη ούτε γι’ αυτό που γράφει ούτε για τον τρόπο που το γράφει. Ο δημόσιος λόγος των blogs είναι ο χειρότερος βιαστής της ελληνικής γλώσσας. Εξαντλείται, πολλές φορές, στα βασικά ρήματα (κατά προτίμηση όσα έχουν σχέση με σεξουαλικές πράξεις) και τις συνήθεις βρισιές.

Πλεονέκτημα των blogs (ανώνυμων και επώνυμων) είναι η αμεσότητα της πληροφορίας. Μέσα σε ελάχιστα λεπτά από το συμβάν μπορούν να δημοσιοποιήσουν την είδηση. Σε συνδυασμό με τις κάμερες των κινητών τηλεφώνων έχει, έτσι, αλλάξει και η ίδια η φύση του «δημόσιου γεγονότος», δηλαδή του γεγονότος που αξίζει να απασχολήσει την κοινή γνώμη. Και αυτό συμβαίνει διότι τα blogs δεν μπορούν να αξιολογήσουν ένα γεγονός ούτε να αντισταθούν στις φήμες αφού αυτές τα τρέφουν. Η πρόσφατη απεργία του Τύπου ανέδειξε ακριβώς αυτή τη διάσταση, αφού ελλείψει εφημερίδων όλοι στράφηκαν σ’ αυτά για να μάθουν νέα με αποτέλεσμα να οργιάσουν κάθε είδους φήμες. Γι’ αυτό και όσες εφημερίδες κινούνται στη λογική των ανώνυμων blogs διαπράττουν στρατηγικό λάθος, όπως κάνουν και όσοι δημοσιογράφοι γράφουν άρθρα κάνοντας συρραφή πληροφοριών από τα blogs. Ο Τύπος δεν απειλείται από τα blogs, αν επιμείνει στις αναλύσεις και τη διασταύρωση των γεγονότων παρέχοντας έτσι αξιόπιστη και έγκυρη πληροφορία.

Ο Δούρειος Ιππος που οδηγεί στην καταστροφή εφημερίδων είναι η εσχάτως αποκτηθείσα συνήθεια, ειδικά νεαρών δημοσιογράφων, οι οποίοι αντιμέτωποι με τον τρόμο της λευκής σελίδας (ή, μάλλον, της λευκής οθόνης του υπολογιστή), καταφεύγουν στην άκριτη συρραφή «ειδήσεων» από τα blogs για να γράψουν το «άρθρο» τους. Δυστυχώς, τον εξευτελισμό αυτό, εσχάτως, έχουν υποστεί και ιστορικές εφημερίδες. Είναι η συνέχεια της νέας μόδας στα πανεπιστήμια, να συγγράφονται επιστημονικές εργασίες με πηγή τη Wikipedia.

Ετσι, όμως, οι εφημερίδες δίνουν εκ των υστέρων στα ανώνυμα blogs αυτό ακριβώς που τους λείπει για να κυριαρχήσουν και να επιβάλλουν τις αντιλήψεις τους. Εγκυρότητα και αξιοπιστία. Αυτοεξευτελιζόμενος ο Τύπος με τέτοιο τρόπο, αυτοκτονεί. Αυτοκτονεί από ραθυμία και από την αποδοχή της ήσσονος προσπαθείας. Αυτή είναι η πραγματική απειλή. Διότι όποιος φλερτάρει με τον Διάβολο τελικά θα υποκύψει σ’ αυτόν.

Τα ανώνυμα blogs ελάχιστη σχέση έχουν με την δημοσιογραφία των πολιτών. Συνήθως, πίσω τους κρύβονται συγκεκριμένοι «δημοσιογράφοι» που διακρίθηκαν και διακρίνονται για οτιδήποτε άλλο εκτός από τη δημοσιογραφία. Ηδη παράγουν μια ολόκληρη γενιά «δημοσιογράφων» που θεωρούν την ηθική και τη δεοντολογία κάτι κακό και εντελώς άχρηστο. Προτιμούν να πλουτίσουν εκβιάζοντας μέσω του γνωστού κύκλου: η είδηση πρώτα δημοσιεύεται στο δικό τους «δέντρο» ανώνυμων blogs (έτσι βλέπεις το ίδιο κείμενο σε 20 blogs), μετά περνά σε κάποια περιθωριακή εφημερίδα και μετά σε κάποιο παράνομο τηλεοπτικό σταθμό. Η επιτυχία τους είναι όταν τη δουν γραμμένη σε κάποια έγκυρη εφημερίδα.

Η πλήρης ανομία στον χώρο της ενημέρωσης, συμβατικής και ηλεκτρονικής, έχει μετατρέψει τα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε ένα «πλυντήριο» για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος που μόνο με το ποδόσφαιρο μπορεί να συγκριθεί.

Σήμερα, το καλύτερο δίκτυο blogs (πάντα ανώνυμο) το διαθέτουν διάφοροι εκβιαστές και οι ακροδεξιοί που δεν έχουν αποδεχθεί τα κοινοβουλευτικά πλαίσια. Και αυτό γίνεται στο όνομα της ελευθερίας της έκφρασης. Το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο δεν υποχρεώνει ούτε καν την αναγραφή του ονόματος του διαχειριστή ενός blog. Αν κάποιος κερδίζει τελικά από την ανωνυμία είναι οι εκβιαστές, όχι οι πολίτες. Τα ανώνυμα blogs δεν είναι «δημοσιογραφία των πολιτών», αλλά «δημοσιογραφία των εκβιαστών». Η δημοκρατία βασίζεται στην ισηγορία, την ισονομία και την παρρησία. Χωρίς παρρησία δεν υφίσταται ούτε πραγματική ούτε ηλεκτρονική εκκλησία του δήμου, αλλά ένα πλήθος φοβισμένων πολιτών που χειροκροτούν κάθε φορά που τα «λιοντάρια» ξεσκίζουν κάποιον, όχι γιατί τους αρέσει το θέαμα, αλλά γιατί ανακουφίζονται που δεν είναι οι ίδιοι το θύμα".

5 σχόλια:

Ανώνυμος 18 Μαΐου 2011 στις 2:46 μ.μ.  

Ρε παληκάργια πολύ μεγάλες κουβέντες λέτε αλλά από τηγανήτα τίποτα!

Η ανωνυμία όλων όσων βρίζουν αντί να εκφράζουν μια πολιτική άποψη είναι άκρως επικίνδυνη για την κοινωνία μας για τον απλούστατο λόγο ότι αμφισητείται η πρόθεση των "κρυβόμενων" bloogers.

Τώρα στο πλαίσιο στο οποίο γράφω αυτές τις γραμμές αναφέρεται η φράση "τα μηνύματα που δεν είναι υβριστικά για μας δημοσιεύονται όλα". Αυτό σημαίνει ότι τα υβριστικά για άλλους ή τα παντελώς ανακριβή σχόλια επιτρέπονται;
Ευχαριστώ
Αντ. Ελληνάκης

Unknown 18 Μαΐου 2011 στις 3:32 μ.μ.  

Άκρως επικύνδυνα είναι τα πολιτικά απολιθώματα τύπου Πάγκαλου και όχι τα blogs. H βρισιά από την πολιτική άποψη απέχει ελάχιστα άλλωστε. Δηλαδή οταν ο Πάγκαλος μας λέει κοπρίτες είναι πολιτική άποψη κι όταν τον λέμε εμείς είναι βρισιά;

Στο δεύτερο που είπες όλα τα σχόλια επιτρέπονται και σπάνια κόβουμε κάποιο.

Ανώνυμος 10 Ιουλίου 2011 στις 10:46 π.μ.  

Επειδη το παλευουν πολυ καιρο. Αν καταφέρουν να ελένξουν και τα blogs, οι κοινωνιες θα μεινουν εντελως απροστατευτες. Θα ξαναρχίσουμε βεβαια τους ραδιοφωνικους σταθμους στα βραχεα /μεσαια, ανοιχτα bluetooth και wifi, προκηρυξουλες απο dot.matrix εκτυπωτες που δεν ανιχνευονται και αλλα διασκεδαστικά.

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2011 στις 11:43 μ.μ.  

Εξαρτάται από το περιεχόμενο ,το κείμενο αλλά και την πρόθεση που έχει όταν κάποιος δημοσιεύει στο διαδίκτυο ένα κείμενο.Δεν ‘έχουν όλοι καλές προθέσεις ,ούτε σκοπό την ενημέρωση.Τι γίνεται με αυτούς που θεωρούν τις ύβρεις "άποψη" και τη προσβολή, δικαίωμα του υβριστή και λαϊκή έκφραση της δημοκρατίας? Τι γίνεται όταν συγκεκριμένες αναρτήσεις ως δημοσίευση αλλά και ως περιεχόμενο, συγκροτούν αντικειμενικά προσβολή της προσωπικότητας, της τιμής και της υπόληψης κάποιου? Είναι σωστό και δημοσιογραφικό να βρίζει και να κακολογεί κάποιος διαταραγμένος και να θίγει την ανθρώπινη αξία χωρίς να υπάρχει μηχανισμός άμεσης προστασίας και αφαίρεσης αυτών των συγκεκριμένων δημοσιευμάτων? Είναι σωστό να προωθούν και να εκμεταλλεύονται κάποιοι ένα μέσο όπως το διαδίκτυο για εγκληματικές πράξεις όπως η παιδεραστία, κλπ ? Φυσικά οι ίδιοι οι χρήστες της πληροφορίας αλλά και όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την ουσιαστική χρήση του διαδικτύου ως ελεύθερο ενημερωτικό μέσο θα πρέπει να περιορίσουν αυτά τα φαινόμενα. Ώστε να αυξηθούν ακόμα περισσότερο οι χρήστες και η χρήση ενός πραγματικά δημοκρατικού και ελεύθερου μέσου ενημέρωσης και διάχυσης της πληροφορίας όπως είναι το διαδύκτιο..Πιστεύω λοιπόν ότι όλοι θα πρέπει να ακολουθούμε κάποιους κανόνες σωστής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο ειδικά όταν παραβιάζονται τα προσωπικά δεδομένα τρίτων ή προσβάλλεται η προσωπικότητα, η τιμή και η υπόληψη και η αξία του ανθρώπου, καθώς μια ηλεκτρονική σελίδα μπορεί να αναγνωσθεί, τόσο στην χώρα από όπου ξεκίνησε το όποιο δημοσίευμα όσο και στο εξωτερικό. Όταν επομένως συγκεκριμένες αναρτήσεις ως δημοσίευση αλλά και ως περιεχόμενο, συγκροτούν αντικειμενικά προσβολή της προσωπικότητας, της τιμής και της υπόληψης κάποιου θα είναι καλό για όλους μας να σταματούν και να μην αναπαράγονται.
Τι κάνεις όμως όταν ένας διαχειριστής σε γραφεί στα "Ιμια του" ? Τι κάνεις όταν δεν έχει ούτε καν μαιλ επικοινωνίας να τον ειδοποιήσεις βρε αδερφέ ότι τέλος πάντων θίγεσαι?
Προσωπικά θεωρώ ότι όταν ένα σίτε ή μπλόγκ σέβεται τους αναγνώστες του προσέχει ιδιαιτέρα αυτούς τους κανόνες.Έτσι ξεχωρίζουν οι έγκυροι ιστιοχώροι . Όσοι σέβονται τον χρήστη – αναγνώστη τους και όσοι απλά χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό μέσο για “ασυλία” στην τέλεση αξιοποίνων πράξεων. Άρα εξαρτάται από εμάς ως χρήστες αλλά κυρίως από τους διαχειριστές των σίτε να προστατεύσουμε το χώρο μας. Αλλιώς και δυστυχώς πολύ σωστά τελικά ο "κάθε πάγκαλος" θα έχει μια καλή δικαιολογία να μας βάζει κανόνες και νόμους και θα έχει και υποστηρικτές...

Ανώνυμος 22 Αυγούστου 2011 στις 11:53 μ.μ.  

πρός...
Ο/Η EGERSIS είπε...
"Στο δεύτερο που είπες όλα τα σχόλια επιτρέπονται και σπάνια κόβουμε κάποιο."

Δηλαδή, εάν βρίζει κάποιος χυδαία κάποιον μέσα από τα σχόλια... λέγοντας ότι αυτή είναι η άποψη του... το δημοσιεύουμε για να μην μας πούνε "μη δημοκράτες" !!! ΖΗΤΩ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP