Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Καζάκης, Ἕλληνες κι «Ἕλληνες»!!!

Εἶναι ἀνιστόρητος! Τὸ ἔχω ξαναπεῖ. Εἶναι ἀνιστόρητος καὶ συνεπῶς ἀνήθικος. Διότι δὲν εἶναι κακὸ νὰ μὴν γνωρίζῃς ἰστορία. Κακὸ εἶναι νὰ τῆς ἀλλάξῃς τὰ φῶτα συνειδητά. Κι ὁ Καζάκης τὸ κάνει.

Τί λέγαμε λοιπόν; Γιὰ τὸν Καζάκη καὶ τοὺς «Ἕλληνες». Ἔχει μίαν δική του θεωρία. Κοινῶς; Ἀχταρμᾶ τὸν τόπο, μὲ ὅλους τοὺς «Ἑλληνοποιημένους» ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ ἕνα καλὸ μαγείρεμα, μέσα καὶ οἱ Ἕλληνες ποὺ θὰ γίνουν τελικῶς «Ἕλληνες»!!! Καζάκης εἶναι αὐτός, ΚΚΕ καταβολὲς διαθέττει, νὰ μᾶς «σώσῃ» ἦλθε, (νὰ «σώσῃ» καὶ τὸν Μίκη ἤθελε) καὶ τελικῶς θὰ σώσῃ....
μόνον τὸν καϋμένο τὸν ἀλβανὸ ποὺ παίρνει χαμηλὸ μεροκάματο, τὸ ἴδιο καὶ τὸν ἀφγανό, τὸν πακιστανό, τὸν σομαλό, τὸν … κάθε ἕναν…. ὡς τε ντὲ καὶ καλὰ νὰ τοὺς κάνουμε «Ἕλληνες». Κι ὅταν τοὺς κάνουμε «Ἕλληνες», τότε θέλει νὰ μᾶς πῇ ὁ Καζάκης πὼς θὰ γίνουν κι Ἕλληνες… Ἂμ δέεεεε………..

(Ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο τὸ παρακάτω:)

Τὸ Σύνταγμα τοῦ 1843 διεκδικήθηκε ἀπὸ Ἕλληνες γιὰ Ἕλληνες. Ἀκόμη καὶ οἱ Ἀρβανίτες εἶχαν Ἑλληνική συνείδησι καὶ τὸ ἀπέδειξαν μὲ τοὺς ἀγῶνες τους γιὰ τὴν ἐλευθερία. Οἱ σομαλοπακιστανοαφγανοαλβανοί, σὲ τί ἀκριβῶς ἔχουν ἀγωνιστεῖ γιὰ νὰ σώσουν τὴν χώρα; Στὴν ταχύτητα γιὰ νὰ ἁρπάξουν περισσότερα ἐπιδόματα ὡς σκηνῖτες καὶ δενδρῖτες; Ἢ στὴν ἄλλην ταχύτητα νὰ μᾶς ἀδειάσουν τὰ πορτοφόλια; Ἢ στὴν ἄλλην ταχύτητα νὰ μᾶς γεμίσουν ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ καὶ τρόμο; Ἢ στὴν ἄλλην ταχύτητα νὰ μᾶς φλομώσουν στὰ ναρκωτικά;

Ὠραία πράγματα ὁραματίζεται ὁ Καζάκης νὰ μᾶς φτιάξῃ!!! Θαυμάσια.

Κάπου μιλάει καὶ γιὰ τὸν Ῥῆγα. Ἐδῶ κι ἐὰν τὰ μαγειρεύει κατὰ πῶς τὸν βολεύουν.

Θὰ παρακαλέσω τοὺς ἀναγνῶστες ποὺ τὸν γνωρίζουν νὰ τοῦ μεταφέρουν μερικὲς πληροφορίες ποὺ θὰ τὶς χρειαστῇ:

1. Ὁ Ῥῆγας ἀγωνιζόταν γιὰ μίαν συνολικὴ ἐπανάστασι κατὰ τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας. Δῆλα δή κατὰ τοῦ τυράννου. Τοῦ κοινοῦ τυράννου. Ἀλήθεια, ποιός ἀκριβῶς εἶναι ὁ κοινός μας μὲ τοὺς ΛΑΘΡΟεποίκους τύραννος; Διότι οἱ μόνοι ποὺ δὲν πληρώνουν ΤΙΠΟΤΑ ἀπὸ τὰ ὅσα πληρώνονται εἶναι οἱ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΙ!!!
2. Ὁ Ῥῆγας μιλοῦσε γιὰ κοινὸν ἀγώνα ποὺ μετὰ τὴν νίκη θὰ ἔφερνε κοινὴ διαβίωσι. Ἐκτὸς φυσικὰ τοῦ δικοῦ μας ἀγώνα, δὲν ἔχω δεῖ κανέναν ΛΑΘΡΟέποικο νὰ σκάῃ γιὰ τὰ δικά μας προβλήματα. Μᾶλλον γιὰ κοπάνα τους βλέπω διότι ἐδῶ ἄρχισε νὰ μυρίζῃ μπαρούτη. Ἀλήθεια, θὰ εἶναι κι αὐτοὶ «Ἕλληνες»; Οἱ κοπανατζῆδες;

3. Ὁ Ῥῆγας ὀνόμασε τὴν πολιτεία ποὺ ὀνειρευόταν «Ἑλληνικὴ δημοκρατία». Μία ὑποτιθέμενη πολιτεία, στὴν ὁποίαν θὰ ζοῦσαν ἀδελφωμένοι ὅλοι οἱ λαοὶ ποὺ στέναζαν ὑπὸ τὴν καταπίεσι τοῦ σουλτάνου. Εἴδατε μήπως κάποιον ἀπὸ αὐτοὺς τοὺς λαοὺς νὰ ἀσπάζεται κάτι ἀπὸ ὅσα ὁ Ῥῆγας ὀνειρευόταν; Ἐγὼ εἶδα ἐχθρούς, πολέμους, νεκρούς, μία Μακεδονία καὶ μία Θράκη νὰ λεηλατοῦνται ἀπὸ τὰ «ἀδέλφια» μας τοὺς Σλαύους, μία Ἤπειρο νὰ καταπατᾶται ἀπὸ τὰ ἄλλα μας «ἀδέλφια» τοὺς Ἀλβανούς.

Μᾶς ἄλλαξαν τὰ φῶτα. Γιὰ νὰ πάρουμε τὴν Θεσσαλονίκη, ἡ γλώσσα τῶν στρατευμάτων μας ἔφθασε στὶς πατοῦσες ἀπὸ τὴν τρεχάλα. Καὶ νὰ μὴν ἀναφερθοῦμε φυσικὰ στὰ μετά. Διότι ἐκεῖ κι ἐὰν εἴδαμε τὸν θάνατο καὶ τὸ αἷμα τῶν Ἑλλήνων (κι ὄχι τῶν παρ’ ὁλίγον «Ἑλλήνων») νὰ βάφῃ τὰ χώματα τῆς Μακεδονίας ἐκ νέου.

Ἀλλὰ ποιός σᾶς εἶπε ἐσᾶς πὼς ἡ ἰδέα τοῦ Ῥῆγα θὰ μποροῦσε νὰ πετύχῃ; Ποιός λαὸς ἀπὸ ὅλους αὐτοὺς θὰ δεχόταν νὰ μπῇ ὑπὸ τὴν «σκέπη» τῶν Ἑλλήνων; Διότι ὀ Ῥῆγας θεωροῦσε (τυχαίως;) τοὺς Ἕλληνες φυσικοὺς ἡγέτες. Τὸ γνωρίζει αὐτὸ ὁ Καζάκης; Λέτε;

Ἢ μήπως ἐπέτυχε ἡ ἰδέα τοῦ Ἀλεξάνδρου, ποὺ θρασύτατα ἐπίσης χρησιμοποιεῖ ὁ ἀνιστόρητος λογιστής; (Μὰ καλά, γιατί δὲν τοῦ θυμίζετε πὼς μόνον λογιστής εἶναι καὶ πὼς δὲν θὰ καταφέρῃ ΠΟΤΕ νὰ γίνῃ ἱστορικός; Γιατί; Τὸν ἀφήνετε νὰ γίνεται ῥεζίλι τῶν σκυλιῶν. Δὲν τὸ ἀντιλαμβάνεστε; )

Ἡ ἰδέα λοιπὸν τοῦ Ἀλεξάνδρου γιὰ «πολυπολιτισμικότητα» ἀπέτυχε. (Ξέρω, δὲν μπορεῖ ὁ λογιστὴς νὰ μελετήσῃ ἱστορία καὶ τοῦ τὰ λένε!!! Νὰ μάθῃ ὅμως νὰ ἀποστηθίζῃ ὅλη τὴν πληροφορία κι ὄχι τὸ τμῆμα της ποὺ τὸν ἐξυπηρετεῖ. Καταντᾶ κοινότατος ψεύτης! ) Ἡ κυριοτέρα ἀπόδειξις τῶν ὅσων ἰσχυρίζομαι εἶναι ἡ ταχεία διάσπασις καὶ ἀμέσως μετὰ κατάρρευσις τῆς αὐτοκρατορίας του. Ἐὰν ἦταν ἕνα τόσο καλὸ σύστημα, γιατί βιάστηκαν οἱ «κατακτημένοι» νὰ ἀπαλλαγοῦν ἀπὸ τοὺς «φυσικοὺς ἀρχηγούς»; Θὰ μᾶς πῇ ὁ λογιστὴς ἢ πάλι στὸν βρόντο τὰ γράφω;

Λοιπόν, μᾶς ζαλίσατε μὲ τὸν Καζάκη. Αὐτὸς εἶναι γεννημένος μόνον γιὰ λογιστής. Σὲ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα παίζει τὰ παιχνίδα τῆς ἀριστερᾶς ποὺ πασχίζει ἐναγωνίως νὰ κρατηθῇ ἐν ζωῇ.

Θὰ τὸ πῶ καὶ κάπως ἀλλοιῶς. Κι ὅσοι καταλάβουν.

Ἡ «ἐξουσία» (πές τε την ὄπως θέλετε, πλουτοκρατία, φραγκοκρατία, νέα τάξι, παλαιὰ τάξι… Δὲν ἔχει καμμία σημασία ) δὲν θέλει μὲ τίποτα νὰ χάσῃ τὴν καρδάρα μὲ τὸ μέλι. Πρὶν ἀκόμη σκεφθοῦμε ἐμεῖς γιὰ ἐμᾶς, σκέφθηκε ἐκείνη γιὰ ἐμᾶς. Καὶ μᾶς ἔφτιαξε Μίκηδες (ποὺ «ὅλως τυχαίως» ἄνοιξαν τὸν δρόμο γιὰ Καζάκηδες), «ἀγανακτισμένους» (ποὺ πάσχισαν μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο νὰ καπελώσουν, νὰ κατευθύνουν καὶ νὰ ἐλέγξουν τὸν ἐξοργισμένο Ἕλληνα – δυστυχῶς γιὰ τὸν λογιστὴ, οἱ μόνοι «Ἕλληνες» ποὺ περνοῦσαν ἀπὸ τὸ Σύνταγμα, ἦταν αὐτοὶ ποὺ στήριζαν τὸ λαθρεμπόριον καὶ τὸ παρεμπόριον, κι ὄχι τοὺς Ἕλληνες καὶ τὸν ἀγώνα τους- ἔως ποὺ κατάφεραν νὰ τὸν διώξουν τὸν Ἕλληνα. Τὸν «Ἕλληνα» δὲν ἔμαθα τί τόν ἔκαναν), κόμματα, κινήματα, κι ἄλλα κόμματα, κι ἄλλα κινήματα….

Τελικῶς τὰ κατάφεραν. Κανένας δὲν εἶναι μὲ κανέναν κι ὁ λογιστὴς μαζεύει τοὺς ἀνένταχτους!!! Θαυμάσια δουλειά; Ἄριστα ὀργανωμένη; Ἢ ὄχι;

Σὲ λίγο ὁ νέος κομήτης θὰ ἀποκαλύψῃ κι ἄλλα στοιχεῖα τοῦ χαρακτῆρος του, τῶν καταβολῶν του καὶ ἴσως τῶν χρηματοδοτῶν του.

Ἀλήθεια, ἐὰν τὸ κέντρο ἐξουσίας κι ἐλέγχου τῆς σπίθας ἦταν πέραν τοῦ Ἀτλαντικοῦ, τὸ κέντρο ἐλέγχου τοῦ ΕΠΑΜ μήπως εἶναι πέραν τῆς Μαύρης Θαλάσσης; Πολλὲς θάλασσες ὅμως βρὲ παιδιά καὶ μὲ ἔπιασε ναυτία. Ἀφῆστε ποὺ δὲν μπορῶ νὰ βρῶ κέντρο ἐλέγχου ἀπὸ Ἕλληνες μόνον γιὰ Ἕλληνες. Βαρέθηκα πλέον μὲ τὰ εἰσαγωγικὰ καὶ τὰ δῆθεν καὶ τὰ ψέμματα καὶ τὰ κέντρα ἐλέγχου καὶ τὰ ἀφεντικὰ καὶ τὶς ἐντολὲς καὶ… καὶ… καὶ…

Λίγο Ἑλλάδα θὰ φτιάξουμε ἢ νὰ βασιστοῦμε στὸν λογιστὴ γιὰ νὰ μᾶς τὴν φουντάρῃ ἐν τελῶς;

Φιλονόη.

Υ.Γ. Καὶ ὁ GAP μένει σὲ αὐτὸν τὸν τόπο, δουλεύει σὲ αὐτὸν τὸν τόπο. Εἶναι Ἕλλην ἢ «Ἕλλην»…. Ὅσο γιὰ τὸν Σόρος, κι αὐτὸς ἐπενδύει σὲ αὐτὴν τὴν χώρα… Δὲν μοῦ ὁμοιάζει ὅμως σὲ Ἕλλην…. Νὰ τοῦ τὸ πεῖτε….

12 σχόλια:

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 2:16 μ.μ.  

Κριτική θα μπορούσε να γίνει στα λεγόμενα του Καζάκη για το θέμα μετανάστευση,αλλά χωρίς εμπάθεια μίσος,ειρωνία και φανατισμό.
Ειλικρινά το ύφος του κειμένου είναι τραγικά θλιβερό,εκτός αν το επίπεδο της συζήτησης είναι κάπως έτσι 'κάτω οι αριστεροί'
Και μάλιστα τον ακυρώνει και στις οικονομικές-ιστορικές του γνώσεις γεγονός απαράδεκτο καθώς έχει δείξει τις ικανότητες του στην οικονομοτεχνική ανάλυση
το κείμενο στάζει εμπάθεια,κακεντρέχεια,δεν νομίζω να πείθεις σοβαρά σκεπτόμενους ανθρώπους παρά μόνο φανατικούς αντιαριστερούς
Ο Καζάκης πρώτον κανείς δεν είπε ότι είναι τέλειος,δεύτερον είναι οικονομικός αναλυτής (και εξαιρετικός μάλιστα) από τους λίγους που ξέρουν ιστορία και την συνδυάζουν με την οικονομική πορεία του τόπου,διαστρεβλώνεις τα λεγόμενά του δίνοντας τους μια υποκειμενική ερμηνεία ρηχή και άστοχη.
Επειδή είσαι πολέμιος των αριστερών τυφλά τον κατηγορείς καθώς προέρχεται από αυτόν τον χώρο.Κούφιο κείμενο για ανεγκέφαλους .Λυπάμαι για κάτι τέτοια άτομα,χαμένος χρόνος το κείμενο
το ΥΓ είναι άκυρο, ο ΓΑΠ θα έχεις καταλάβει δεν έχει δεμένη την μοίρα του με την Ελλάδα,το 'επενδύει', αν κατάλαβες δεν αναφέρεται στο οικονομικό επίπεδο

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 2:40 μ.μ.  

Αντε πάλι...Φαίνεται οτι ο Καζάκης ακι ο Λυγερός έχουν το αλάθητο του Πάπα...Δεν τολμάς να ασκήσεις κριτική και πέφτουν να σε φάνε.

Unknown 31 Ιουλίου 2011 στις 2:46 μ.μ.  

Το κείμενο αποδίδει την πραγματικότητα σε μεγάλο βαθμό. Ο Καζάκης είναι υπέρ της ''ανοιχτής κοινωνίας'' και της πολυπολιτισμικότητας. Και το λέει καθαρά. Στο ζήτημα αυτό δεν έχει καμιά διαφορά με τον Τζέφρυ. Μα καμία.

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 4:17 μ.μ.  

παιδιά, δεν είπε κανείς ότι ο Καζάκης έχει το αλάθητο ή δεν πρέπει να του γίνεται κριτική.Σαφώς και πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί με οποιονδήποτε βγαίνει μπροστά σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς,αλλά καλό θα ήταν να διατηρήσουμε ένα επίπεδο στο ύφος στους χαρακτηρισμούς στα ιστολόγια, χωρίς μίση , φανατισμούς και υπερβολές.Έτσι θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε καλύτερα.Προσωπικά συμφωνώ ότι το άρθρο είναι εφηβικού ύφους γραφής ,πολύ οργισμένο και μηδενιστικό γιατί άδικα τον αναιρεί ως οικονομολόγο.
Παρόλα αυτά ο Καζάκης με καλύπτει στο οικονομικό περισσότερο από οποιονδήποτε, όμως στο μεταναστευτικό έχω ενδοιασμούς και ενστάσεις.Σε καμμία περίπτωση δεν ταυτίζεται με τον Γιωργάκη,η άποψη μου φαίνεται τουλάχιστον φαιδρή.Το μέλλον βέβαια θα μας δείξει την αλήθεια.Αντίσταση έλληνες!!!!

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 4:52 μ.μ.  

Μπορεί ο Καζάκης να εκφράζει εθνικιστές στα οικονομικά, όταν δεν μοιράζεται τις ίδιες αξίες και αρχές με εμάς στο μεταναστευτικό;
Επειδή τα οικονομικά, είναι αρκετά πολύπλοκα και δύσκολα, ειδικά όσον αφορά μιά οικονομική απόφαση τι συνέπειες και αλληλεπιδράσεις έχει, μήπως πρέπει να είμαστε πιο προσεχτικοί, όταν τέτοια άτομα προσπαθούν να μας προσελκήσουν. Γιάτι ο Καζάκης δεν τονίζει (σχεδόν υποκρύπτι) το γεγονώς που ξέρουν όλοι οι οικονομολόγοι ότι επιστροφή στην δραχμή συνοδεύεται αυτόματα από μεγάλο πληθωρισμό (εφόσον δεν καλυφθούν τα ελλείματα)

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 5:55 μ.μ.  

από την στιγμή που μπήκαμε στο ευρώ η χώρα στενάζει,είναι αποδεδειγμένο.
το 1790 ο γνωστός Ρότσιλντ είπε αφήστε με να κόβω χρήμα και φτιάχτε ότι νόμο θέλετε.
πατριωτισμός στα οικονομικά σημαίνει δραχμή,δικό μας νόμισμα εθνικό.
όσο και να υποτιμηθεί ένα νόμισμα δεν καταστρέφεται μια οικονομία,η εσωτερική υποτίμηση (εννοώντας την ακολουθούμενη πολιτική) είναι η χειρότερη.Αν αρνηθούμε χρέος και μείνουμε ευρώ θα μας κλείσουν την ρευστότητα,.Αν πάμε σε δραχμή θα μας βγάλουν οι αγορές εκτός ( ήδη είμαστε εκτός όμως),αλλά καλύπτεται η ρευστότητα,οπότε εθνικοποιούμε το χρηματοπιστωτικό σύστημα (τράπεζα Ελλάδος)
Νομισματική αστάθεια για 6 μήνες ,1 χρόνο έως 10%,μετά σταθεροποιείται η εσωτερική κατάσταση,με παραγωγική βάση για μείωση ελλείμματος,μέχρι τότε μέτρα του κράτους να προστατέψει τις καταθέσεις.
συμμαχίες κατάλληλες σε ενεργειακό ,οικονομικό επίπεδο,ανταλλαγές προιόντων(όχι σωτήρες ΔΝΤ).Πρώτα να φτιάξουμε το οικονομικό και μετά την μετανάστευση.Δυστυχώς ένα οικονομικά υποτελές κράτος,προτεκτοράτο,παρασιτικό οικονομικά,εξαρτώμενο, είναι ανίκανο να εφαρμόσει μεταναστευτική πολιτική προς όφελός του.Σκεφτείτε το, πρόοδος δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη.ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΙΩΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ιδια η ύπαρξη του ελληνικού κράτους.
Μην διχάζεσται, έλληνες ενωμένοι,σκεπτόμενοι.

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 6:24 μ.μ.  

Ώραία στα είπε ο Καζάκης και ώραία τα επαναλαμβάνεις όμως
1) Πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι μετά την οικονομική αυτονομία μεσω δραχμής η οικονομική αυτονομία που θα αποχτήσουμε θα τη στρέψουμε στο έξωση των εποίκων όταν αυτός δεν φαίνεται να πιστεύει ότι έχουμε τέτοιο πρόβλημα
2) Η επιστροφή στην δραχμή θα έχει τα καλά που λες αλλά θα έχει και τα εξής που δεν λές: Τα έλλειματα του κράτος πως θα καλυφθούν; Με τύπωμα νέου χρήματος. Νέο χρήμα=πληθωρισμός. Όταν τυπώνεις νεό χρήμα το υπάρχον χάνει την αξία του. Ουσιαστικά είναι ένας έμμεσος φόρος και για αυτό η τυπωση νέου χρήματος από τους οικονολόγους αποκαλείτε φόρος πληθωρισμού. Η λύση που προτείνει δεν είναι χωρίς θυσίες. Θα πέρνεις το ίδιο μισθό σε δραχμές που όμως θα μπορείς να αγοράσεις λίγότερα πράγματα. Μακάρι το έθνος μας να αποφάσιζε συνειδητά την οικονομική αυτονομία και να γύριζε στην δραχμή. Αλλά συνειδητή επιστροφή στην δραχμή σημαίνει ότι ξέρω ότι θα έχω πληθωρισμό. Συμμάχησε πολιτικά με αυτούς που θέλουν να γυρίσουμε στην δραχμή για να αρνηθούμε το χρέος, ένω δεν μας πιέζει το χρέος άλλα τα ελλείματα να δούμε τι θα καταλάβεις. Συμάχησε με αυτούς που αγωνίζονται για την τσέπη τους καί όχι για την πατρίδα τους να δούμε που θα καταλήξουμε. Αντισταθείτε σε αυτούς που κάνουν εισοδισμό στον εθνικισμό.

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 6:59 μ.μ.  

Ο πληθωρισμός δεν έχει να κάνει με το νόμισμα αλλά με τον χαρακτήρα της οικονομίας,μονοπώλια ,πολυεθνικές,trust,όπως συμβαίνει στη χώρα μας όπου οι αυξήσεις στα προιόντα είναι πολύ πάνω από τις αντίστοιχες σε άλλες χώρες επειδή κάνουν κουμάντο πολυεθνικές.Αν τσακίσεις τα καρτέλ δεν θα φέρεις πληθωρισμό,χρηματοδοτείς και την αγροτική οικονομία,βγάζεις από την μέση τους μεσάζοντες και μειώνεις τις τιμές,χρηματοδοτώντας την ΕΛΛΗΝΙΚΗ οικονομία βοηθάς στην αποταμίευση(τώρα έχουμε συρρίκνωσή τους).Εθνικοποίηση και των δυιλιστηρίων,η εισαγωγή πετρελαίου μας κοστίζει 20% (νομίζω κάπου τόσο) και στρατηγικές συμμαχίες.Τουλάχιστον ξέρω ότι η παρούσα κατάσταση μας οδηγεί σε αδιέξοδο,σκεφτείτε πόσο τρέμουν οι αγορές και η ευρώπη μήπως βγούμε σε δραχμή και μόνο αυτό λέει πολλά.Με το ευρώ δεν σώζεται τίποτα παρά θα αργοπεθαίνουμε,τα συγκεκριμένα μου τα είπε οικονομολόγος

Ανώνυμος 31 Ιουλίου 2011 στις 7:58 μ.μ.  

Δεν θέλω να μπλέξω σε οικονομική συζήτηση. Εξάλλου οι οικονομολόγοι κατα κανόνα δεν μπορούν να συμφωνήσουν σε όλα μεταξύ τους. Για μένα το θέμα δεν είναι για το άν θα πάμε στην δραχμή ή όχι. Το θέμα είναι αν αυτοί που μας λένε να πάμε στην δραχμή έχουν στο μυαλό τους το όραμα για την Έλλάδα που έχουμε εμείς ή θέλουν ένα απομονομένο κράτος για να κάνουν ένα νέο κομμουνιστικό πείραμα. Επείδη τις διαφορετικές οικονομικές θεωρίες τις ξέρω καλά, μπορώ να σου πω ότι μπερδεύουν ακόμα και οικονομολόγους. Γενικά είμαι δύσπιστος σε όσους παρουσιάζουν εύκολες λύσεις. Όταν μου λένε κιόλας ότι όποιος έχει συνδέσει την μοίρα του με την μοίρα αυτού του τόπου είναι Έλληνας, τότε βγάζω σπυράκια. Τώρα η συζήτηση για τον πληθωρισμό ζήτησης, τον πληθωρισμό προσφοράς και την ουδετερότητα του χρήματος, δεν ταιριάζουν σε εθνικιστικό blog, και δεν αρμόζουν σε εθνικιστές.

Ανώνυμος 1 Αυγούστου 2011 στις 2:50 π.μ.  

επειδή βλέπω στα σχόλια ότι πολλοί ενοχλούνται από οικονομικές συζητήσεις θα ήθελα να επισημάνω τα εξής; σήμερα τα όπλα να υποδουλώσεις ένα έθνος δεν είναι πλέον τα σπαθιά ή τα τουφέκια παρά τα οικονομικά εργαλεία,τα χρέη, τα οποία γονατίζουν και αλώνουν έθνη αποτελεσματικά και άμεσα.Όποιος εθνικιστής υποτιμά τον οικονομικό παράγοντα είναι απλά αιθεροβάμωνας,φανατισμένος ή παιρνά εφηβικό εθνικισμό.Γεμίσαμε πατριώτες που ψήφισαν ΔΝΤ,έλληνες επιχειρηματίες που έχουν καταθέσεις στο εξωτερικό,έλληνες κατόχους ελληνικών ομολόγων που στις δύσκολες αυτές στιγμές της πατρίδας μας εξαργυρώνουν κάθε χρόνο τον τόκο από το ελληνικό κράτος αναιδέστατα.'Οποιος πιστεύει ότι ο εθνικισμός είναι αποκλειστικά πόλεμος ενάντια στην λαθρομετανάστευση και μόνο, τότε σε λίγο καιρό θα καταλήξει να προσλαμβάνει αλλοδαπούς στην δουλειά του με το 1/3 του μισθού για να εξοικονομίσει χρήματ να μεγαλώσει τα παιδιά του ,την νέα γενεά ελληνόπουλων(πολλοί ήδη το εφαρμόζουν).Όχι στον κούφιο ασυνείδητο εθνικισμό.Σκεπτόμενοι πάντα.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Ανώνυμος 1 Αυγούστου 2011 στις 9:37 π.μ.  

Αδούλο έθνος δεν είναι αυτό που έχει καλά οικονομικά. Αδούλωτο έθνος είναι αυτό που δεν επήρράζεται από τους οικονομικούς παράγωντες, και έχει τα ιδανικά του πάνω από αυτούς. Αδούλωτο έθνος είναι αυτό που άμα το πολιορκίσεις και το κάνεις να πεινάσει δεν θα λυγίσει. Το αδούλωτο έθνος λοιπόν, είναι διατεθειμένο να κάνει πρωσοπικές θυσίες για την πατρίδα. Τα οικονομικά δεν τα υποτιμώ. Πίστευω και εγώ ότι πρέπει να γυρίσουμε στην δραχμή για περισσότερη οικονομική αυτονομία. Άλλα για περισσότερη οικονομική αυτονομία, όχι για να μην κάνω θυσίες. Η επιστροφή στην δραχμή έχει και αυτή θυσίες.

Ανώνυμος 2 Αυγούστου 2011 στις 10:17 μ.μ.  

Από ότι έχω διαβάσει ο Καζάκης έγραψε(συντομευμένα)
{Έλληνας είναι όποιος έχει επενδύσει τη μοίρα του στην Ελλάδα. Επενδύω τη μοίρα μου σε ένα τόπο, σημαίνει προφανώς ένα πράγμα: Ότι δε θα την κοπανήσω στον πρώτο κίνδυνο (όπως κάποιοι Έλληνες πρωθυπουργοί που λιποτάκτησαν ή έμειναν αστράτευτοι ή όπως κάποιοι " πατριώτες" που δεν υπηρέτησαν ποτέ). Ότι θα αγωνιστώ για αυτήν έμπρακτα Με κίνδυνο της ίδιας μου της κοινωνικής και φυσικής ζωής
Το ΕΠΑΜ Δεν σκοπεύει να βγάλει σε πλειστηριασμό την ελληνική ιθαγένεια
Μην έχει κανείς την ψευδαίσθηση επίσης ότι οι μετανάστες θα επιλέξουν να αντιπαρατεθούν με τα ΜΑΤ, σε μια διαδήλωση, για να πάρουν σε κάποιο μέλλον ίσως ένα διαβατήριο. Ούτε είναι το ίδιο οι ταραχές για βιοτικές ανάγκες με τη συμμετοχή, οργανωμένα και μακροχρόνια, σε ένα συντεταγμένο εθνικό -απελευθερωτικό κίνημα.}

Και λέω
Ισως αν προσθέταμε και την ελληνική καταγωγή και παιδεία(που δεν διδάσκεσαι πλέον από τα ελληνικά σχολεία) ( και ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ για την πατριδα σου σε όλα τα επίπεδα) να ήταν πιο ολοκληρωμένο για πολλούς.Τότε να δεις πόσο λίγοι θα έπρεπε να κατέχουν τον τίτλο έλληνας
Ελληνόμετρο δεν υπάρχει.Άλλωστε θεωρεί κανείς έλληνες άτομα πχ σαν την Ρεπουσή ή τον ψευδοιστορικό Βερέμη(και όλο τον συρφετό του ΕΛΙΑΜΕΠ για παράδειγμα) ή και άλλους ελληνικής γενεάς που υποστηρίζουν ότι ανθελληνικό και λειτουργούν ως νεογενίτσαροι(αν έχεις ενημερωθεί για την τουρκολάγνα,ανιστόρητη ιστορική σειρά του σκάι) ο κατάλογος δεν έχει τέλος

Toυ ΕΠΑΜ το κάλεσμα έλεγε 5 συγκεκριμένα πράγματα .Και μόνον αυτά Και νομίζω οτι ο Καζακης πήρε θέση και παρενεβει διότι ακούγονται απόψεις για τη μετανάστευση και από τις δυο μεριές (υπέρ και κατά) οπότε θέλησε να κατευνάσει λίγο τα πνεύματα και προφανώς να πει και την άποψη του η οποία όμως εκπροσωπούσε τον ίδιο .Αλλιώς θα την είχε συμπεριλάβει στην ατζέντα εξαρχής εφόσον η διακήρυξη είναι δικό του εκπονημα στο μεγαλύτερο βαθμό φαντάζομαι


Το μεταναστευτικό στην Ελλάδα με τη δημαγωγική πολιτική των τελευταίων 20 ετών αντιμετωπίστηκε καθαρά σαν φτηνά εργατικά χέρια δουλών,ψήφοι,προδοτική κυβερνητική ανικανότητα σοβαρής εξωτερικής και εσωτερικής πολιτικής και φτάσαμε στην τραγικότατη σημερινή κατάσταση

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP