Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Σεραφείμ:Τόσον πολύ αμβλύθηκε η εθνική μας μνήμη;

Επίθεση στην υπουργό Παιδείας εξαπολύει ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ σχετικά με την προτεραιότητα που φέρεται να δίνει στις προσλήψεις ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες της Θράκης, ενώ δεν έχει γίνει καμία πρόβλεψη για την Ορθόδοξη Εκκλησία! Σύμφωνα με την ανακοίνωση του μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ...

Το υπ’ αριθμ. Πρωτ. 2/8243/0020/1.3.2011 (σχετ. 2/10033/31.1.2011, 2/8955/25.1.2011) έγγραφο του Υπουργείου Οικονομικών και της Γεν. Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής, που υπογράφεται από τον Υφυπουργό κ. Φίλιππο Σαχινίδη με θέμα: «Έγκριση πρόσληψης προσωπικού» φέρει στο φως τα υπ’ αριθμ. Φ.908/3936/Η & Φ.908/3836ο/Η έγγραφα του Υπουργείου Παιδείας, δια βίου μαθήσεως και Θρησκευμάτων με τα οποία υπεβλήθη ο προγραμματισμός των προσλήψεων προσωπικού του Υπουργείου, για το οικονομικό έτος 2011.

Στον προγραμματισμό αυτόν προβλέπεται η πρόσληψις 44.045 νέων υπαλλήλων αρμοδιότητος του Υπουργείου Παιδείας μεταξύ των οποίων και η πρόσληψις 250 ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες της Θράκης για την διδασκαλία του Κορανίου.Σε αυτόν τον προγραμματισμό που περιβάλλει με τόση «αβρότητα» τις Μουφτείες της Θράκης δεν ευρέθη ούτε μία θέσις για την τροφό και κιβωτό του Γένους Ορθόδοξο Καθολική Εκκλησία της Ελλάδος παρά τις κίβδηλες και ψευδείς δεσμεύσεις και υποσχέσεις του Πρωθυπουργού της Κυβερνήσεως και του μέχρι προ τινος αρμοδίου επί των Εσωτερικών Υπουργού σε αντιπροσωπεία της Ιεράς Συνόδου.

Τίθεται λοιπόν το ερώτημα οι Μουφτείες των Μουσουλμάνων συμπολιτών μας της Θράκης είναι στην κρίση και την αντίληψη των κυβερνώντων μείζονος σημασίας θεσμοί από την διασώσασα την εθνική μας ιδιοπροσωπεία και με ποταμούς αίματος ποτίσασα το δένδρο της εθνικής μας παλιγγενεσίας Αγιωτάτη μας Εκκλησία;

Οι Μουφτείες της Θράκης, και οι «ιεροδιδάσκαλοι» του Κορανίου μας χάρισαν την εθνική μας ελευθερία, ώστε να μην αποτελούμε σήμερα το υπόλοιπον της Ευρωπαϊκής Τουρκίας;

Τόσον πολύ αμβλύθηκε η εθνική μας μνήμη και σε τέτοιο βαθμό εθνικής υποθερμίας έχουμε φτάσει, ώστε να λησμονούμε ότι όποιος στα τέσσερα μαύρα ατέλειωτα εκατόχρονα της σκλαβιάς εξισλαμίζετο ταυτόχρονα και εκτουρκίζετο;

Η μήπως το χάπι της δήθεν πολυπολιτισμικότητας που «πλασάρουν» οι διεθνείς έμποροι της αλλοτρίωσης στο club των οποίων τακτική θαμών είναι η κ. Υπουργός επί της Παιδείας, που με την απάλειψη του προσδιορισμού «εθνική» σηματοδότησε και την νέα τάξη πραγμάτων, έχει και ιδιότητες «νηδύμου ύπνου» πέραν των άλλων δολίων επιπλοκών;

Τα δημοκρατικά ανακλαστικά της κ. Υπουργού Παιδείας και της Κυβερνήσεως εξαντλούνται μόνο στην ενίσχυση της διδασκαλίας του Κορανίου και επιχειρούν να θέσουν στο περιθώριο της ιστορίας και της ζωής την Εκκλησία του Γένους και τις ουσιώδεις ποιμαντικές ανάγκες της συντριπτικής πλειονοψηφίας του Ελληνικού λαού που όσο και αν «αλυχτούν» οι γλοιώδεις ινστρούκτορες του δαιμονικου περιπαίγματος και οι διατάκτες τους στα Μ.Μ.Ε. ο οντολογικός και ιδεολογικός χωρισμός Εκκλησίας και Έθνους δεν θα επισυμβεί ποτέ διότι στον πνευματικό γενετικό κώδικα των Ελλήνων ενυπάρχει διϊστορικά η ακατάλυτη κοινωνία Ρωμηοσύνης και Ευαγγελίου.

Είναι βέβαια για τους σχεδιασμούς της νέας εποχής που αγωνίζεται να σαπροποιήσει το ανθρώπινο πρόσωπο και να χωματοποιήσει την ψυχή του και να το μεταβάλλει σε άθυρμα των σχεδιασμών της με τον ατομοκεντρισμό και την καταναλωτική μανία, δύσχρηστος ο αληθής χριστιανός διότι είναι αδύνατος η καταδολίευσις της ελευθερίας του κατά τον μεγαλειώδη λόγο του Ευαγγελίου: «Μη φοβείσθε από των αποκτεινόντων το σώμα την δε ψυχήν υμών μη δυναμένων αποκτενείν» (Ματθ. 10:28).

Καταλείοντες με οδύνη, υπενθυμίζομε ότι σήμερα τιμάται η μνήμη ενός από τις χιλιάδες των παλικαριών και κοριτσιών του Γένους και της αμωμήτου ημών πίστεως του 18χρονου αγίου Νεομάρτυρος Μιχαήλ Πακνανά του Κηπουρού, που στις 30 Ιουνίου του 1770, στην Αθήνα, δυό βήματα από την πλατεία Συντάγματος (παρά τις στήλες του Ολυμπίου Διος), υπερασπίζοντας την αδούλωτη ψυχή του και την αδιαπραγμάτευτη κοινωνία του με το Χριστό με μόνο όπλο του την ακατάλυτη πίστη του στον Αναστάντα Κύριο της ζωής, απεκεφαλίσθη από τους ομοπίστους των νεοδιορισθησομένων «ιεροδιδασκάλων» του Κορανίου των οποίων την δαιμονική θρησκεία, που αναγνωρίζει μεν την υπερφυσική είσοδο στην ανθρώπινη ιστορία του ενσαρκωθέντος αληθούς Μεσσίου και αιωνίου Λόγου-Υιού του Θεού Πατρός αλλά απομειώνει το θεανδρικό Του πρόσωπο και το άφθιτο ευαγγελικό Του μήνυμα κηρύττουσα μεταφυσικές «γενετησίους ικανοποιήσεις», μεσούσης της διασαλπιζομένης οικονομικής κρίσεως, «αβαντάρει» η κ. Διαμαντοπούλου.

Και το κρίσιμο ερώτημα που τελικά τίθεται είναι: Η κ. Διαμαντοπούλου ευθύνεται γι’ αυτό ή εκείνοι που με την ψήφο τους της έδωσαν αυτή την δυνατότητα;

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP