Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

ΠΡΟΚΛΗΣΗ: Οι εφοπλιστές ναυπηγούν 500 πλοία σε ξένα ναυπηγεία! Ούτε ένα στην Ελλάδα!

Ιδού ποιοι ΔΕΝ στηρίζουν την Ελλάδα Πακτωλός χρημάτων από τους Έλληνες εφοπλιστές, που θα μπορούσαν σε μεγάλο βαθμό να σώσουν την οικονομία της χώρας, πέφτουν σε ναυπηγεία εκτός Ελλάδος. Η πρόκληση είναι διπλή. Τόσο από τους ανθέλληνες (εκ των πράξεών τους) εφοπλιστές, όσο και από τους ανύπαρκτους πολιτικούς και το διαλυμένο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Διαβάστε και εξοργιστείτε....
Στο τέλος Δεκεμβρίου 2011, οι παραγγελίες νεότευκτων...
πλοίων ελληνικών συμφερόντων ανήλθαν σε 439 πλοία (άνω των 1.000 gt) συνολικής χωρητικότητας 40,67 εκ.dwt, σύμφωνα με στοιχεία της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia που δημοσιοποίησε η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.Επιπροσθέτως στο πρώτο τετράμηνο του 2012 παραγγέλθηκαν άλλα 38 πλοία σύμφωνα με τα στοιχεία της Golden Destiny.Όσον αφορά τους τύπους των ποντοπόρων που παραγγέλθηκαν, από τα 439 πλοία ελληνικών συμφερόντων της HIS Fairplay World Shipping Encyclopedia, 152 είναι δεξαμενόπλοια που αντιπροσωπεύουν το 27,45% της παγκόσμιας ναυπηγούμενης χωρητικότητας (σε dwt).Δεξαμενόπλοια Ειδικότερα, 67 είναι δεξαμενόπλοια αργού και προϊόντων πετρελαίου που αντιστοιχούν στο 28,10% του παγκόσμιου dwt, 30 είναι δεξαμενόπλοια LNG και LPG που αντιστοιχούν στο 39,34% της παγκόσμιας χωρητικότητας (dwt) και 55 είναι product tankers που αντιστοιχούν στο 18,64% (dwt) της παγκόσμιας χωρητικότητας.Φορτηγά Ακόμα 220 από τα 439 είναι φορτηγά πλοία που αντιστοιχούν σε 12,73% της συνολικής ναυπηγούμενης χωρητικότητας στην κάθε κατηγορία αντιστοίχως, 60 είναι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αντιστοιχούν σε 10,40% της ναυπηγούμενης χωρητικότητας (dwt) και 7 είναι πλοία διαφόρων τύπων.Εξειδικευμένα πλοία Είναι αξιοσημείωτο ότι οι παραγγελίες της ελληνικής πλοιοκτησίας το 2011 υποδηλώνουν μία τάση προς τα εξειδικευμένα πλοία όπως τα LNG πλοία, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και σε πλοία εξόρυξης πετρελαίου (drilling ships).Προφίλ Το ηλικιακό προφίλ του ελληνικής σημαίας στόλου το 2011 ήταν 11,3 έτη -με 50% του στόλου ηλικίας μικρότερης των 10 ετών- συγκρινόμενο με 17 έτη για το 2000, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας του παγκόσμιου στόλου ήταν 12,8 έτη και του ελληνόκτη του στόλου 10,5 έτη

10 σχόλια:

cummulus 31 Μαΐου 2012 στις 7:27 μ.μ.  

Κάποτε εἶχε πεῖ ἕνας ἐφοπλιστής ὅτι ἄν παραγγείλει πλοῖο σέ ἑλληνικά ναυπηγεῖα, δέν θά ξέρει πότε θά το πάρει. Δέν ἔχουν ἄδικο.

Ανώνυμος 31 Μαΐου 2012 στις 10:24 μ.μ.  

Έχεις δίκιο .
ΖΗΤΩ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ .
ΖΗΤΩ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ .
Κάτω οι κακοί ναυτεργάτες.
Να πουληθούν όλα σε ξένους γιατί οι Έλληνες τολμούν να απεργούν που τους έχουν και δουλεύουν με ξεροκόμματα.
άστο καταλάβαμε...

ΕΡΓΑΤΙΑ 31 Μαΐου 2012 στις 10:28 μ.μ.  

ρΕ ΚΟΎΜΟΥΛΕ Πόσο ανθέλληνας και ακροδεξιός συντηρητικούλης μπορεί να είσαι ;
Αντί να πάρεις το μέρος των Ελλήνων εργαζομένων κάθεσαι και υπερασπίζεσαι το πιο αιματοβαμμένο κεφάλαιο που υπάρχει, το εφοπλιστικό.
Ούτε σφογγοκωλάριος του Αγγελικούση και του Μαρινάκη να ήσουν.
Να χαρώ εγώ κάτι "πατριώτες"...

cummulus 1 Ιουνίου 2012 στις 1:14 μ.μ.  

@ MΑΚΙΑΒΕΛΙ
1) ὁ ναυτεργάτης δέν ἔχει καμμιά σχέση μέ τά ναυπηγεῖα.
2)Τό ναυπηγεῖο παίρνει μιά παραγγελία, μιά προκαταβολή καί ὀφείλει νά παραδώσει τό πλοῖο στή συγκεκριμμένη Ημερομηνία.
3) Ἄν τό πλοῖο δέν παραδοθεῖ, τότε ὁ ἐφοπλιστής θά πάει ἀλλού γιά τό ἐπόμενο καράβι του, ὅπως κι΄ἐσύ θά πᾶς σέ ἄλλο συνεργεῖο ὅταν δέν σου παραδώσουν τ΄αὐτιοκίνητο τήν συμφωνημένη ἡμέρα.
4) Ἡ ἀπεργία εἶναι θεμιτή,νόμιμη, καί δικαίωμα τῶν έργαζομένων, γιά καλυτέρευση τῶν μισθῶν τους, καί των συνθηκῶν ἐργασίας τους, καί ὄχι γιά ἐπείδειξη ἰδεολογικῆς δύναμης. Τά ἀποτελέσματα τά βλέπουμε.

cummulus 1 Ιουνίου 2012 στις 1:24 μ.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος 1 Ιουνίου 2012 στις 11:20 μ.μ.  

Ο ναυτεργάτης έχει άμεση σχέση με τα ναυπηγεία γιατί το αιώνιο επιχείρημα των εφοπλιστών είναι οι απεργίες, οι στάσεις εργασίας και το κόστος για αυτό και διαλέγουν την απάνθρωπη κίνα , με 14ωρο εργασία, μισθούς λίγων ευρώ , άδεια ακόμη και για τουαλέτα και απαγόρευση απεργίας.
Στην δική σου "ελέυθερη αγορά" ναι , ο εφοπλιστής θα μπορεί να πάει αλλού. Σε κυριάρχο κράτος , παρεμβατικό, εθνικό με τσαμπουκά θα μείνει εκεί αλλιώς υπάρχουν κι άλλοι τρόποι.
Το εφοπλιστικό κεφάλαιο καταλαβαίνει μόνο με την γλώσσα της δύναμης και την απεργία , όλα τα άλλα απλά δεν του κάνουν το παραμικρό.

cummulus 2 Ιουνίου 2012 στις 12:05 π.μ.  

1) Ναυτεργάτης εἶναι ὁ ἐργαζόμενος στό πλοῖο, δηλαδή ὁ ναυτικός. Δέν εἶναι ὁ ἐργαζόμενος σέ ναυπηγεῖο. Μπερδεύεις βασικούς ἐργασιακούς ὅρους.
2) Λέ,ς ὅτι τό ἁἰώνιο ἑπιχείρημα"τῶν ἐφοπλιχτῶν εἶναι οϊ ἀπεργίες κλπ. Δηλαδή κατά τήν ἄποψη σου, ἐσύ θά ἔδινες παραγγελία σ΄ἑνα ναυπηγεῖο, χωρίς νά ξέρεις πότεθά πάρεις τό πλοῖο σου; Ναί ἤ ὄχι;
3) Λές ὅτι τό ἐφοπλιστικό κεφάλαιο καταλαβαίνει μόνο τήν δύναμη τῆς ἀπεργίας. Καί λοιπόν; Δηλαδή; Ποιό τό ἀποτέλεσμα;
4)Λές ἀκόμη ὅτι στό κυρίαρχο κράτος ¨ο έφοπλιστής θά μείνει ἐκεῖ (στό κράτος). Ὅπως φαίνεται εἶσαι ἄσχετος, πού δέν ξέρεις πῶς ἀνά πάσα στιγμή μπορεῖ κάποιος πλοιοκτήτης ν΄ ἀλλάξει σημαία στό πλοῖο του, καί σύ θά τόν ψάχνεις...μεσοπέλαγα. Μαύρισε ἡ ψυχή μου, ὅταν μιά φορά στήν Λευκάδα εἶδα τά τουριστικά σκάφη πού κάνουν τόν γύρο τοῦ νησιοῦ νά εἶναι κατασκευασμένα στό..... Κουσάντασι. (ἐλπίζω νά ξέρεις πού εἶναι αὐτό). Ἐσύ βέβαια, μένεις μέ τήν "δύναμη τῆς (τυφλῆς) ἀπεργίας", που΄καταλαβαίνει ὁ έφοπλιστής!! Μᾶλλον ἐσύ δέν καταλαβαίνεις τίποτά!
5) Καί κάτι τελευταῖο. Ποιός σου εἶπε ἄμυαλε , ὅτι εἶμαι τῆς "ἐλεύθερης ἀγορᾶς";

Ανώνυμος 2 Ιουνίου 2012 στις 12:47 π.μ.  

κου-μούλε είσαι τραγική περίπτωση ακροδεξιάς ρητορείας.
Όταν μιλάμε για "κακούς ναυτεργάτες" (σχόλιο 2) γίνεται για τον ίδιο λόγο που αναφέρθηκαν τα "ζητω οι εφοπλιστές" , απλώς απομονώνεις λέξεις όπως σε βολεύει.
2) θα πρέπει να μας εξηγήσεις πως υπουργοί όπως ο Χολέβας επι επταετίας κατάφεραν το 70% των πλοίων να είναι σε Ελληνική σημαία.
3) ΠΩς ΤΌΤΕ ναυπηγούσαν εδώ ; Πως θεσπίστηκε νόμος για τα 3/4 των εργαζομένων να είναι Έλληνες ;(ακόμη και στα πληρώματα που η ασύδοσία είναι απίστευτη)
4)Η "συνεννόηση" είναι πιθανόν καλή για το Αγγλικό κεφάλαιο που έχει υπερκέρδη και μπορεί να δώσει παροχές στον εργαζόμενο. Το Ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο δεν καταλαβαίνει αλλιώς και ο μόνος λόγος που μπορεί και πάει στις Κίνες για ναυπηγεία είναι απλά η ελεγχόμενη απο αυτό κυβερνηση .
Προφανώς η απεργία σου φέρνει αλεργία...
ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕς ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ Ή ΝΑ ΑΛΛΆΞΕΙ ΣΗΜΑΙΑ (ΕΥΚΟΛΙΑΣ, ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΗ, ΠΕΣ ΤΗΝ ΟΠΩΣ ΘΕΣ).
Η λέξη παρεμβατισμός ή εξαναγκασμός σου είναι άγνωστη , αυτά παθαίνεις όταν έχεις γαλουχηθεί με φρίντμαν και χαγιεκ .

Ανώνυμος 2 Ιουνίου 2012 στις 12:55 π.μ.  

πρεμούρα όμως ο cummulus για το δικαίωμα του εφοπλιστή.
Για το δικαίωμα του εργάτη τσιμουδιά !
Σκίσιμο για την ανταγωνιστηκότητα .
Κουβέντα όμως για την αδιαφορία των καραβοκύρηδων για την πείνα του λαού.
Είναι να αναρωτιεται κανείς αν όλοι αυτοί που αποκαλούνται "πατριώτες" και γράφουν και με πνεύματα έχουν κάποια φαντασίωση οτι είναι και οι ίδιοι κάτι σαν τον Λαιμό ...
Κάπου εδώ βέβαια θα πρέπει να θυμίσουμε πως οι αγαπημένοι σου εφοπλιστές αντικαθιστούν τους Έλληνες εργαζόμενους με ξένους (είναι φθηνοί σαν τα ναυπηγεία που προτιμούν).
Να θυμίσουμε πως το ίδιο έκαναν και στην κρίση του 1932.
Αλλα ξέχασα ...ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΙΑ ΠΑΝΑΜΑ Ή ΚΥΠΡΟΥ...

Ανώνυμος 2 Ιουνίου 2012 στις 12:43 μ.μ.  

Και για να τελειώνουμε "άδωνι" μια που έχει πλάκα η αντιλαική μισελληνική παρέμβασή σου ...
Όλα αυτά τα δικαιολογητικά που λες είναι αυτά που λένε ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ με κοινό παρονομαστή την ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟΤΗΤΑ.
Η ανταγωνιστικότητα τους έκανε να τρέχουν στο Πεκίνο για ναυπηγήσεις (εσύ τους δικαιολογείς).
Το 'μεγάλο κόστος' (ανα λαμαρίνα) τους έκανε να θέλουν να φέρουν τους Άραβες στα ναυπηγεία.
Η "ανταγωνιστικότητα" του Κωνσταντακόπουλου έφερε εδώ την cosco , ε κου-μούλε ...
Η ανταγωνιστικότητα των εφοπλιστών γέμισε με άιμα τα πληρώματα στον β' παγκόσμιο πόλεμο όταν χτυπούσαν οι δυνάμεις του άξονα και πέθαιναν οι εργάτες για να κονομάνε οι φίλοι σου...ε κου-μούλε ?
Η "ανταγωνιστικότητα" δεν αντικατέστησε τα πληρώματα με ξένους και παίρνουν και επιδότηση απο το κράτος για να έχουν και 5-6 Έλληνες , ε κου-μούλε ;
Η "ανταγωνιστικότητα" δεν έφερε τις φοροαπαλλαγές στους εφοπλιστές και τα αφορολόγητα κάυσιμα ,ε κου-μούλε ;(την ώρ που τα καύσιμα είναι πανάκριβα για τον λαό)
H "ανταγωνιστικότητα" δεν έφερε σαπιοκάραβα να πλέουν λόγω κόστους , δεν θρυνήσαμε θύματα πχ ΣΑΜΙΝΑ ;
Γιατί δεν πας στους συγγενείς των νεκρών να πεις για ανταγωνιστικότητα ;
Γιατί δεν πας στους εργάτες στο Πέραμα να μιλήσεις για "δικαίωμα του εφοπλιστή " ; κάτι μου λέει πως θα είσαι ή άφαντος ή πολυυυυυύ ευγενικός !

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP