Αναβλήθηκε για τις 19 Μαρτίου η ποινική δίκη για το ναυάγιο του Sea Diamond
Αναβλήθηκε για τις 19 Μαρτίου, η ποινική δίκη για το ναυάγιο του
κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond στη θαλάσσια περιοχή Αθηνιός της
Σαντορίνης, που ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει την Τετάρτη 31
Οκτωβρίου στο τριμελές πλημμελειοδικείο Πειραιά.
Οι κατηγορούμενοι ζήτησαν ολιγοήμερη διακοπή λόγω άλλης δίκης, ωστόσο η πρόεδρος του δικαστηρίου δεν έκανε το αίτημα δεκτό και ανέβαλε την εκδίκαση της υπόθεσης με τη συναίνεση της πολιτικής...
αγωγής για τις 19 Μαρτίου.
Σημειώνεται ότι από το ναυάγιο έχασαν τη ζωή τους δύο Γάλλοι υπήκοοι, πατέρας και κόρη, σε σύνολο 1500 επιβατών.
Στη δίκη κατηγορούνται 13 άτομα, επτά μέλη του πληρώματος, πέντε μέλη της διαχειρίστριας εταιρείας και ένα του νορβηγικού νηογνώμονα.
Στο βούλευμα της εισαγγελίας Νάξου αποτυπώνεται όλο το ιστορικό για την πρόσκρουση του Sea Diamond σε ύφαλο κοντά στο λιμάνι των Φηρών και η βύθισή του, καθώς και οι βασικές ενέργειες που ακολούθησαν έκτοτε για την αντιμετώπιση της ρύπανσης.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία, υποστηρίζει ότι η πρόσκρουση και βύθιση του πλοίου, προκλήθηκε λόγω λανθασμένης χαρτογράφησης της περιοχής από την υδρογραφική υπηρεσία, ενώ πρόσφατα το πειθαρχικό συμβούλιο ναυτικών ατυχημάτων, απήλλαξε όλους τους κατηγορούμενους μέλη του πληρώματος από τις κατηγορίες.
Οι κατηγορούμενοι ζήτησαν ολιγοήμερη διακοπή λόγω άλλης δίκης, ωστόσο η πρόεδρος του δικαστηρίου δεν έκανε το αίτημα δεκτό και ανέβαλε την εκδίκαση της υπόθεσης με τη συναίνεση της πολιτικής...
αγωγής για τις 19 Μαρτίου.
Σημειώνεται ότι από το ναυάγιο έχασαν τη ζωή τους δύο Γάλλοι υπήκοοι, πατέρας και κόρη, σε σύνολο 1500 επιβατών.
Στη δίκη κατηγορούνται 13 άτομα, επτά μέλη του πληρώματος, πέντε μέλη της διαχειρίστριας εταιρείας και ένα του νορβηγικού νηογνώμονα.
Στο βούλευμα της εισαγγελίας Νάξου αποτυπώνεται όλο το ιστορικό για την πρόσκρουση του Sea Diamond σε ύφαλο κοντά στο λιμάνι των Φηρών και η βύθισή του, καθώς και οι βασικές ενέργειες που ακολούθησαν έκτοτε για την αντιμετώπιση της ρύπανσης.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία, υποστηρίζει ότι η πρόσκρουση και βύθιση του πλοίου, προκλήθηκε λόγω λανθασμένης χαρτογράφησης της περιοχής από την υδρογραφική υπηρεσία, ενώ πρόσφατα το πειθαρχικό συμβούλιο ναυτικών ατυχημάτων, απήλλαξε όλους τους κατηγορούμενους μέλη του πληρώματος από τις κατηγορίες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου