Μαύρη φτώχεια ! GasLog: Στα 2 δισ. δολ. οι επενδύσεις για 9 LNG Carriers
Τα
δύο δισεκατομμύρια δολάρια προσεγγίζει το επενδυτικό πρόγραμμα που έχει
σε εξέλιξη η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία GasLog του κ. Πήτερ
Λιβανού, μετά την προσθήκη μιας ακόμη παραγγελίας για δύο πλοία
μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers).
Ειδικότερα η... GasLog ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία με τα ναυπηγεία Samsung Industries για τη ναυπήγηση δύο LNG Carriers, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.
Τα δύο πλοία αναμένεται να παραληφθούν το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2016 και θα απασχοληθούν αμέσως από θυγατρική του BG Group με δεκαετή ναύλωση.
Το κόστος ναυπήγησης θα φθάσει τα 410-420 εκατ. δολ. για τα δύο πλοία, ενώ αναμένεται τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους να συνεισφέρουν στα EBITDA της εταιρείας περί τα 47-48 εκατ. δολ. Επιπλέον, η GasLog έχει εξασφαλίσει μία οψιόν για την κατασκευή με τους ίδιους όρους και τιμές, άλλων τεσσάρων LNG Carriers. Η οψιόν λήγει τον Ιούλιο του 2013.
Στήριξη
Η GasLog τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι χάρη στη στήριξη των ναυπηγείων της Samsung Heavy Industries, δεν χρειάζεται προς το παρόν να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου για να χρηματοδοτήσει τη ναυπήγηση των δύο νέων παραγγελιών.
Ακόμη υπενθυμίζει παλαιότερη ανακοίνωσή της για την επανεξέταση της κεφαλαιακής δομής της εταιρείας με τέτοιο τρόπο που θα εξασφαλίζει τη μεγιστοποίηση της αξίας για τους μετόχους της. Οι νέες παραγγελίες ενισχύουν τη θέση της εταιρείας σαν έναν από τους ηγέτες στην αγορά των LNG Carriers, τόνισε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της GasLog, Paul Wogan.
Σημειώνεται ότι, πρόσφατα, η εταιρεία παρέλαβε ένα νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου από τα ναυπηγεία της Samsung Heavy Industries της Κορέας. Το πλοίο που απασχολείται ήδη από την εταιρεία Methane Services που ανήκει στον όμιλο του BG Group, είναι μεταφορικής ικανότητας 155.000 κ.μ. και είναι τύπου Tri-Fuel Diesel Electric LNG carrier, θέτοντας νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά την ενεργειακή απόδοση και την προστασία του περιβάλλοντος.
Μετά την εν λόγω παραλαβή και την παραγγελία των δυο πλοίων η GasLog, ελέγχει ένα στόλο από 12 ιδιόκτητα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, εκ των οποίων τρία είναι ήδη σε λειτουργία και τα υπόλοιπα εννέα υπό ναυπήγηση. Επίσης διαχειρίζεται για λογαριασμό τρίτων άλλα 12 LNG Carriers.
Ολα τα πλοία καλύπτονται ήδη από συμφωνίες ναύλωσης εκτός από δύο τα οποία αναμένεται να παραλάβει η εταιρεία στο τέλος του 2014 και στις αρχές του 2015 και τα οποία θα επιδιώξει να ναυλώσει στη spot αγορά, προκειμένου να αξιοποιήσει τις αναμενόμενες ανοδικές τάσεις των ναύλων.
Παράλληλα, η GasLog ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με το BG Group στην τροποποίηση και επέκταση του ναυλοσύμφωνου που αφορά ένα υπό ναυπήγηση LNG Carriers (Hull Number 2017), το οποίο αναμένεται να παραλάβει το τρίο τρίμηνο του 2013.
Με βάση τη νέα συμφωνία, η συγκεκριμένη ναύλωση θα αποφέρει 14-16 εκατ. δολ. στα EBITDA στη διάρκεια των επτά πρώτων μηνών απασχόλησης του πλοίου.
Σε παγκόσμιο επίπεδο
Επισημαίνεται ότι ο παγκόσμιος στόλος LNG Carriers ανερχόταν στο τέλος του 2012 στα 372 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 53,2 εκατ. κ.μ., αυξημένος κατά 0,4% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, αλλά αναμένεται να αυξηθεί κατά 6,6% το 2013 και κατά 7,5% το 2014 λόγω των πολλών νέων παραγγελιών.
Σε ό,τι αφορά τους ναύλους, εκτιμάται ότι το 2013 η αγορά των LNG θα είναι από τις καλύτερες. Σύμφωνα με τη Wells Fargo Securities, δεν αναμένεται να κινηθούν υψηλότερα από το μέσο των 150.000 δολαρίων την ημέρα που κινήθηκαν το 2012, αλλά θα κρατήσουν ένα σταθερό ρυθμό, ιδιαίτερα κατά το πρώτο εξάμηνο και πριν «πέσουν» στο νερό πολλά νεότευκτα.
naftemporiki.gr
Ειδικότερα η... GasLog ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία με τα ναυπηγεία Samsung Industries για τη ναυπήγηση δύο LNG Carriers, μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.
Τα δύο πλοία αναμένεται να παραληφθούν το πρώτο και δεύτερο τρίμηνο του 2016 και θα απασχοληθούν αμέσως από θυγατρική του BG Group με δεκαετή ναύλωση.
Το κόστος ναυπήγησης θα φθάσει τα 410-420 εκατ. δολ. για τα δύο πλοία, ενώ αναμένεται τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους να συνεισφέρουν στα EBITDA της εταιρείας περί τα 47-48 εκατ. δολ. Επιπλέον, η GasLog έχει εξασφαλίσει μία οψιόν για την κατασκευή με τους ίδιους όρους και τιμές, άλλων τεσσάρων LNG Carriers. Η οψιόν λήγει τον Ιούλιο του 2013.
Στήριξη
Η GasLog τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι χάρη στη στήριξη των ναυπηγείων της Samsung Heavy Industries, δεν χρειάζεται προς το παρόν να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου για να χρηματοδοτήσει τη ναυπήγηση των δύο νέων παραγγελιών.
Ακόμη υπενθυμίζει παλαιότερη ανακοίνωσή της για την επανεξέταση της κεφαλαιακής δομής της εταιρείας με τέτοιο τρόπο που θα εξασφαλίζει τη μεγιστοποίηση της αξίας για τους μετόχους της. Οι νέες παραγγελίες ενισχύουν τη θέση της εταιρείας σαν έναν από τους ηγέτες στην αγορά των LNG Carriers, τόνισε σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της GasLog, Paul Wogan.
Σημειώνεται ότι, πρόσφατα, η εταιρεία παρέλαβε ένα νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου από τα ναυπηγεία της Samsung Heavy Industries της Κορέας. Το πλοίο που απασχολείται ήδη από την εταιρεία Methane Services που ανήκει στον όμιλο του BG Group, είναι μεταφορικής ικανότητας 155.000 κ.μ. και είναι τύπου Tri-Fuel Diesel Electric LNG carrier, θέτοντας νέα πρότυπα σε ό,τι αφορά την ενεργειακή απόδοση και την προστασία του περιβάλλοντος.
Μετά την εν λόγω παραλαβή και την παραγγελία των δυο πλοίων η GasLog, ελέγχει ένα στόλο από 12 ιδιόκτητα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, εκ των οποίων τρία είναι ήδη σε λειτουργία και τα υπόλοιπα εννέα υπό ναυπήγηση. Επίσης διαχειρίζεται για λογαριασμό τρίτων άλλα 12 LNG Carriers.
Ολα τα πλοία καλύπτονται ήδη από συμφωνίες ναύλωσης εκτός από δύο τα οποία αναμένεται να παραλάβει η εταιρεία στο τέλος του 2014 και στις αρχές του 2015 και τα οποία θα επιδιώξει να ναυλώσει στη spot αγορά, προκειμένου να αξιοποιήσει τις αναμενόμενες ανοδικές τάσεις των ναύλων.
Παράλληλα, η GasLog ανακοίνωσε ότι συμφώνησε με το BG Group στην τροποποίηση και επέκταση του ναυλοσύμφωνου που αφορά ένα υπό ναυπήγηση LNG Carriers (Hull Number 2017), το οποίο αναμένεται να παραλάβει το τρίο τρίμηνο του 2013.
Με βάση τη νέα συμφωνία, η συγκεκριμένη ναύλωση θα αποφέρει 14-16 εκατ. δολ. στα EBITDA στη διάρκεια των επτά πρώτων μηνών απασχόλησης του πλοίου.
Σε παγκόσμιο επίπεδο
Επισημαίνεται ότι ο παγκόσμιος στόλος LNG Carriers ανερχόταν στο τέλος του 2012 στα 372 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 53,2 εκατ. κ.μ., αυξημένος κατά 0,4% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, αλλά αναμένεται να αυξηθεί κατά 6,6% το 2013 και κατά 7,5% το 2014 λόγω των πολλών νέων παραγγελιών.
Σε ό,τι αφορά τους ναύλους, εκτιμάται ότι το 2013 η αγορά των LNG θα είναι από τις καλύτερες. Σύμφωνα με τη Wells Fargo Securities, δεν αναμένεται να κινηθούν υψηλότερα από το μέσο των 150.000 δολαρίων την ημέρα που κινήθηκαν το 2012, αλλά θα κρατήσουν ένα σταθερό ρυθμό, ιδιαίτερα κατά το πρώτο εξάμηνο και πριν «πέσουν» στο νερό πολλά νεότευκτα.
naftemporiki.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου