Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Η αστυνομια διπλα στον πολιτη...

ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ ΡΕ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΙΤΛΟ...ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!!!


Το είχε πει ο "πιο επιτυχημένος" υπουργός "Προστασίας του Πολίτη" και το υιοθέτησε και ο διάδοχός του (ο "πιο επιτυχημένος" υπουργός ναυτιλίας): "Η αστυνομία δεν θα είναι απέναντι, αλλά δίπλα στον πολίτη" (παραλείποντας εντέχνως ν' αναφέρει ΜΠΡΟΣΤΑ από ποιους ήταν, είναι και θα είναι η αστυνομία).

Καθημερινά διαπιστώνεται ότι υπάρχει σύγχυση ως προς την ερμηνεία της λέξεως "πολίτης". Άλλο εννοεί η κυβέρνηση και άλλο ο λαός της πολύπαθης αυτής χώρας. Ο λαός νομίζει πως πολίτης είναι ο ίδιος, ο φορολογούμενος και νομοταγής Έλληνας. Η κυβέρνηση, όταν λέει "πολίτης", εννοεί τον λαθρομετανάστη και τον αντικρατιστή διεθνιστή αναρχικό και αριστεριστή.

Σε κάθε γωνιά της Ελλάδος διαπιστώνεται αυτή η σύγχιση της έννοιας της ίδιας λέξης, αλλά στην πρωτεύουσα της χώρας το φαινόμενο είναι καθημερινό. Στο πολύπαθο κέντρο, με κάθε ευκαιρία, η αστυνομία του Υπουργείου "Προστασίας του Πολίτη" στέκεται απέναντι στους Έλληνες και δίπλα στους λαθρομετανάστες, τους αναρχικούς και τους αριστεριστές συνοδοιπόρους τους. Στην πλατεία Αττικής, στην πλατεία Αμερικής, στον Άγιο Παντελεήμονα, στην Κυψέλη, στην Ομόνοια, σε κάθε γειτονιά όπου οι Έλληνες κάτοικοι υποφέρουν, με το που κάνουν ν' αρθρώσουν φωνή διαμαρτυρίας για την κατάσταση που βιώνουν, απέναντί τους βρίσκονται, οι ΜΚΟ των αριστεριστών, οι καταλήψεις των αναρχικών, οι ορδές των λαθρομεταναστών και ...τα ΜΑΤ του υπουργείου "Προστασίας του Πολίτη".

Βρισιές, προπηλακισμοί, ξυλοδαρμοί, "προσαγωγές" και συλλήψεις (με κατηγορίες όπως "διατάραξη κοινής ειρήνης", "αντίσταση κατά της αρχής", "παρακώλυση συγκοινωνιών", "εξύβριση και απειλή") είναι αυτά που θα συναντήσει ο Έλληνας πολίτης, ανεξαρτήτου ηλικίας και φύλου - όλα κι όλα... ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ανήλικοι ή ηλικιωμένοι, αγόρια ή γριούλες, αν είναι Έλληνες διαμαρτυρόμενοι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ και αντιμετωπίζονται ανάλογα. Αυτό που κατάφερε το υπουργείο, το εκπληκτικό του επίτευγμα είναι ακόμη και παραδοσιακοί δεξιοί, μεσήλικες και ηλικιωμένοι, υπέρμαχοι "του Νόμου και της Τάξης", άνθρωποι που μέχρι πρόσφατα έβλεπαν τους αστυνομικούς σαν συμμάχους για την ασφάλειά τους, τώρα να τους βρίζουν και να τους φτύνουν, βλέποντάς τους σαν έναν ακόμη εχθρό του αγώνα τους για ασφάλεια, νόμο και τάξη στις γειτονιές τους.

Οι αστυνομικοί, από την άλλη, είναι νεαρά παιδιά ως επί το πλείστον, που από καλομαθημένοι έφηβοι βρέθηκαν στην σχολή της αστυνομίας, λόγω βαθμολογίας, με νοοτροπία αντίστοιχη της πλειοψηφίας της σύγχρονης κοινωνίας: "να βολευτούμε σε μια θεσούλα με μόνιμο μισθό, να μην έχουμε μπελάδες με τους ανώτερους, να πουλάμε μούρη στους κατώτερους και να κάνουμε την ζωούλα μας". Το θέμα που τους "καίει" περισσότερο είναι το μισθολογικό. Κάποιοι τους έχουν και εθνικού τύπου ανησυχίες - η μειοψηφία, όπως σε οποιοδήποτε επάγγελμα. Και όπως σε οποιοδήποτε επάγγελμα, μπροστά στην προοπτική ενός εξοργισμένου αφεντικού, η πλειοψηφία αυτής της μειοψηφίας εύκολα θάβει τις εξωεπαγγελματικού τύπου ανησυχίες.

Σε κάθε μάχη, σε κάθε αγώνα, ισχύει ένας και μόνος κανόνας ασφαλείας: ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, δίπλα μας, στο πλευρό μας, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ.

πηγή

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP