Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Η πρόκληση των δήθεν αντιρατσιστών

Διαβάστε προσεκτικά ένα «πολιτικώς ορθό», φιλελεύθερο,  «δημοκρατικότατο», ξέχειλο μέχρι αηδίας από «φιλευσπλαχνία» άρθρο «ευαίσθητο» για το δήθεν ανθρωπιστικό θέμα των εποίκων της Πατρώας Γης. Η ανάγνωσή του αποτελεί ταυτόχρονα και άσκηση ελέγχου της πολιτικής σας ευφυίας. Διαβάζοντας να προσπαθήσετε να διαπιστώσετε ποιανού  πολιτικού χώρου είναι o αρθρογράφος. Μήγαρις να προέρχεται από το χώρο της αριστεράς της αρπαχτής, του υλισμού, του  αθεϊσμού, του διεθνισμού και της εθνοδιάλυσης του ΑΚΕΛ; Ή μήπως από τη φιλελεύθερη δεξιά του καπιταλισμού, της κτηνώδους κοινωνίας  και του εθνομηδενισμού του ΔΗΣΥ;
Τα σύντομα σχόλια δικά μας

«Η μετανάστευση ως πρόκληση για κάθε ευρωπαϊκή κοινωνία»
Το πρόσφατο κρούσμα ρατσισμού σε βάρος δεκατετράχρονης μαθήτριας σε σχολείο της Λευκωσίας έφερε ξανά στο προσκήνιο το εξαιρετικά κρίσιμο ζήτημα της αντιμετώπισης της ξενοφοβίας σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία (σ.σ. έχει δεχθεί εκ προοιμίου την κοινωνία μας όχι ως Ελληνική, αλλά ως «πολυπολιτισμική») καθώς και την ανάγκη για μια περιεκτική (sic) μεταναστευτική πολιτική.
Σοβαρά κρούσματα ρατσιστικής συμπεριφοράς έχουμε δει και στο παρελθόν ενώ είναι καλά γνωστό πως ανάλογα περιστατικά τις πλείστες φορές δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας διότι τα θύματα δεν έχουν την τύχη ή τη δυνατότητα να τα καταγγείλουν.
Τα φαινόμενα αυτά δεν αποτελούν παρά προϊόν μιας νοσηρής κουλτούρας που απορρίπτει καθετί το διαφορετικό ως αιρετικό ή επικίνδυνο. Μιας κουλτούρας που αποτελεί τροχοπέδη στην κοινωνική συνοχή (σ.σ. τροχοπέδη στην συνοχή της κοινωνίας μας δεν είναι ο εισβολή λαθρομεταναστών, αλλά η φόβοι μας έναντι στον αλλόφυλο και  αγνώστων προθέσεων ξένο?) αλλά και στις προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης κάθε σύγχρονης κοινωνίας.
 Είναι γι’ αυτό που η πολιτεία συντεταγμένα έχει υποχρέωση να προάγει μέσα από  πολιτικές πρόληψης  μια αντιρατσιστική κουλτούρα (σ.σ. λες και δεν είναι το μόνο πράγμα που κάνει με επαγγελματισμό η κάθε κυβέρνηση), τόσο μέσα από την εκπαίδευση (σ.σ. δηλαδή στα παιδιά σου να κάνουν προπαγάνδα την ξενοφιλία) όσο και μέσα από πολιτικές που προωθούν την αποδοχή της διαφορετικότητας και  αποδομούν ξενοφοβικά σύνδρομα και αντιλήψεις.
 Για την επίτευξη του στόχου αυτού απαιτείται μια ολιστική προσέγγιση γύρω από τα ζητήματα μετανάστευσης και ασύλου. Αυτό είναι πραγματικά κρίσιμο για το αν θα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά τα αισθήματα φόβου και ανασφάλειας που πολλές φορές προκαλεί η μετανάστευση ή αν θα τα εντείνουμε δημιουργώντας περισσότερα προβλήματα.
 Πρωταρχικής σημασίας γι’ αυτό είναι η δημιουργία συνθηκών ομαλής ένταξης των μεταναστών στην κοινωνία και όχι γκετοποίησής τους. Η κοινωνική ένταξη και η δημιουργία προϋποθέσεων ομαλής συμβίωσης μεταξύ διαφορετικών αλλά ισότιμων ανθρώπων αποτελεί το καλύτερο αντίδοτο στον φόβο και στον ρατσισμό.
 Την ίδια στιγμή οι μετανάστες θα πρέπει να ενθαρρύνονται να φτιάξουν το μέλλον τους στη νέα τους πατρίδα (σ.σ. κατάλαβες, χαρακτηρίζει την Γη μας ως «νέα τους πατρίδα»!), αναλαμβάνοντας τις υποχρεώσεις που τους αναλογούν και σεβόμενοι το πλαίσιο νόμων και αρχών της κοινωνίας που τους υποδέχεται (σ.σ. τους αποδέχεται ο ίδιος, αλλά μιλάει εκ μέρος μας).
 Το μέλλον της κοινωνίας μας, όπως και κάθε ευρωπαϊκής κοινωνίας, είναι συνυφασμένο με το πως θα αντιμετωπίσουμε σήμερα το φαινόμενο μετανάστευση.  Είναι γι’ αυτό που χρειάζεται συντονισμός, συνεργασία και κοινές πολιτικές σε ευρωπαϊκό επίπεδο για να έχουμε όσο το δυνατό καλύτερα αποτελέσματα (σ.σ. τα αποτελέσματα της συνεργασίας αυτής είναι εμφανές: σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα ο γηγενής πληθυσμός κινδυνεύει από την δημογραφική ανατροπή).
 Το στοίχημα, βεβαίως, είναι πώς οι προκλήσεις που δημιουργεί η μετανάστευση μετατρέπονται σε ευκαιρίες. Πώς για παράδειγμα αντιμετωπίζεται το πρόβλημα της δημογραφικής γήρανσης σε συνάρτηση με την απασχόληση σε συγκεκριμένους κλάδους της οικονομίας (σ.σ. κατάλαβες; Η αντικατάσταση του γηγενής πληθυσμού με ξένο είναι η λύση στο δημογραφικό και της οικονομίας). Πώς ο φόβος για αλλοίωση της εθνικής μας ταυτότητας  μετατρέπεται σε δυνατότητα προώθησης της δικιάς μας γλώσσας και πολιτισμού αλλά και εφόδιο γνώσεων και εμπειριών που ενισχύει τη δική μας δυναμική συμμετοχή στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια κοινωνία (σ.σ. περισσότερες αρλούμπες δεν θα μπορούσε να γράψει κανείς!).
 Ως μια κοινωνία που στο παρελθόν έστειλε χιλιάδες παιδιά της ως μετανάστες στο εξωτερικό έχουμε υποχρέωση σήμερα να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα αυτό με ιδιαίτερη ευαισθησία και υπευθυνότητα (σ.σ. σε καμιά χώρα οι έλληνες δεν έγιναν το 25-30% του γηγενούς πληθυσμούς. Και  αν έγιναν, πρέπει να σήμερα να αυτοκαταργηθούμε;).

Ο αρθρογράφος δεν είναι ούτε ακελικός, ούτε εδονίτης και ούτε ο Πολυκάρπου.
Είναι ο Προέδρος του  ΝΕΔΗΣΥ,  ο λεγόμενος Χριστόφορος Φωκαΐδης
Τα συμπεράσματα για το μαντρί και τα μαντρόσκυλα, δικά σας.

πηγή

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP