Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Η σύγκρουση έρχεται...

Όλο και περισσότεροι Έλληνες πέφτουν θύματα των αλλοδαπών καθημερινά. Οι επιθέσεις είναι όλων των ειδών και πλέον φέρνουν σε απόγνωση τους απολογητές των «δυστυχισμένων» μεταναστών. Η εποχή που δικαιολογούσαν κάθε πράξη λέγοντας ότι «πεινάνε» μοιάζει να έχει περάσει.
Η σκληρότητα των εγκλημάτων είναι τέτοια που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί ακόμη και από το αρχέγονο ένστικτο της επιβίωσης. Άλλο το να κλέψεις τρόφιμα ή χρήματα για να αγοράσεις κάτι να φας κι άλλο δολοφονείς για αστείους λόγους ή να βιάζεις .Το τελευταίο μας θυμίζει τα συνεχή κρούσματα βιασμών Ελληνίδων από αλλοδαπούς.

Κάθε υγιής άνθρωπος, κάποιος που έχει την στοιχειώδη λογική σιχαίνεται τον βιαστή. Ο βιαστής είναι πραγματικά ότι αποκρουστικότερο μπορεί να υπάρξει. Επιβεβαιώνει μέσω της πράξης του την ανύπαρκτη αξία του σαν άνδρας. Δεν μπορεί να έχει την παραμικρή ελπίδα να διεκδικήσει μια γυναίκα (το γνωρίζει) και αντί να επιλέξει τον απλό, τον ανθρώπινο τρόπο διαλέγει τον βίαιο, τον κτηνώδη. Μισεί την γυναίκα , δεν την βλέπει σαν ανθρώπινο ον. Πέρα από την ικανοποίηση των «αναγκών» του ικανοποιεί τα βαθιά συμπλέγματά του , τα περισσότερα άδικα. Ο επιθετικός Ισλαμικός σκοταδισμός θέτει από μόνος του την γυναίκα σε μοίρα χειρότερη από του ζώου.
Είδατε ποτέ να φορούν μπούργκα σε κάποιο γαιδουράκι;
Είδατε ποτέ να το ξυλοφορτώνουν γιατί το θεωρεί μιαρό η θρησκεία τους;
Σε πολύ χειρότερη θέση λοιπόν η γυναίκα στον δικό τους σκοταδιστικό κόσμο.

Τι δημιουργεί το μίσος των αλλοδαπών προς την Ελληνική κοινωνία;
Αναμφίβολα...
οι μουσουλμάνοι βρίσκουν θρησκευτικό περιτύλιγμα και δικαιολογία σε μια βίαιη πράξη τους. Είμαστε οι άπιστοι, οι ανήθικοι , αυτό αρκεί.
Οι Ελληνίδες; Αυτές είναι οι «σκύλες», πρέπει να τιμωρηθούν με τον πιο φρικτό τρόπο που τολμούν να έχουν δικαιώματα, που τολμούν να ντύνονται με τρόπο που δεν αρέσει σε αυτούς.
Πρόκειται για σύγκρουση πολιτισμών. Στην δική μας κοινωνία η γυναίκα και δικαιώματα έχει και την σεβόμαστε. Να γιατί ένας βιαστής είναι πολύ πιο αντιπαθής στους Ευρωπαίους από ότι στις χώρες που κυριαρχεί ο Ασιατικός δεσποτισμός .

Αδικούνται…νιώθουν ότι αδικούνται. Στην πραγματικότητα αδικούμαστε εμείς που έχουμε πάνω από ένα εκατομμύριο Έλληνες ανέργους , που έχουμε χάσει ακόμη και τις δουλειές του «ποδαριού» γιατί τις πήραν αυτοί. Τα «φθηνά εργατικά χέρια»… 

Γι αυτά προειδοποιούσαν οι Μαρξ και Ένγκελς.
Για αυτά τα «φθηνά εργατικά χέρια» φώναζε η Ελεονόρα Μαρξ (κόρη του Μαρξ) να φρουρούνται τα σύνορα ώστε να μην βρίσκουν ευκαιρία οι καπιταλιστές να εισάγουν ξένους εργάτες στις απεργίες.
Τότε ακούστηκε η λέξη «απεργοφύλακας», η λέξη «καμποτάζ». Πόσο προδομένοι θα ένιωθαν σήμερα οι θεωρητικοί των «κόκκινων»…

Αμείβονται πολύ καλύτερα από ότι στις χώρες τους. Ασφαλώς και δεν εργάζονται σε κάτι ευχάριστο. Ρωτήστε όμως τον Έλληνα που δεν του φτάνει το μεροκάματο αν θα άρπαξε εκείνη την δουλειά του «ποδαριού» για να συμπληρώσει το οικογενειακό εισόδημα.
Ιδανικοί «ρουφιάνοι», δεν θα διστάσουν να καρφώσουν τον συνάδελφό τους στην δουλειά για να κρατήσουν την δική τους θέση. Η εργασιακή αλληλεγγύη είναι κάτι το άγνωστο στις φανατισμένες Ισλαμικές μάζες που αποτελούν τον ιδανικό υπάλληλο για κάθε καπιταλιστική ύαινα…
Υποταγμένη, φοβισμένη, να ενδιαφέρεται μόνο για προσκύνημα, προσευχή , χωρίς καμία Εθνική ή ταξική συνείδηση. «Να δουλεύω μαύρα, να στέλνω λεφτά έξω στο Πακιστάν» η μόνη του σκέψη…
Λογικό λοιπόν ο Έλληνας εργαζόμενος να αρχίζει να μην γουστάρει τέτοιες συμπεριφορές, να μην γουστάρει τα χωσίματα, τις ρουφιανιές του «φτωχού οικονομικού μετανάστη».
Δεν γουστάρει ο Έλληνας εργαζόμενος να βλέπει τον μισθό του σε κίνδυνο από την εφεδρεία των αλλοδαπών, γιατί αυτό είναι στην πραγματικότητα , ένας εφεδρικός στρατός έτοιμος να υπηρετήσει τους καπιταλιστές.
Οργίζεται ο Έλληνας ναυτεργάτης που τον εξαφανίζουν από τα πλοία …
Τα μεγαλύτερα τομάρια, αυτοί που κάνουν πληρώματα για τους εφοπλιστές διαλέγουν φθηνούς Ασιάτες.
Το ίδιο δεν έγινε και στην οικοδομή ;
Το ίδιο και στους λιθογράφους ;
Στις καθαρίστριες ;

Η διαφορά με κάποια επαγγέλματα που κάλυψαν μετανάστες από την Ανατολική Ευρώπη είναι πως αυτοί είχαν κάποια διάθεση ή έστω ικανότητα να δημιουργήσουν , να ζήσουν εντός της Ελληνικής κοινωνίας κι όχι παράλληλα, παρασιτικά όπως οι Μουσουλμάνοι Ασιάτες.

Ο Γκουστάβ Λε Μπον πολύ σωστά έλεγε πως οι μετανάστες φεύγουν γιατί δεν μπορούν να προκόψουν στον τόπο τους. Εισάγουμε τα κατώτερα στοιχεία της Ασίας.
Ουδεμία σχέση ασφαλώς δεν μπορεί να έχει αυτό με τους Έλληνες μετανάστες, τους νόμιμους, που λάμπρυναν τα ξένα πανεπιστήμια του εξωτερικού με την παρουσία και τις επιδώσεις τους.

Σε ρόλο δημαγωγού, τα φερέφωνα της αριστεράς. Ξεσηκώνουν με κάθε τρόπο τους μετανάστες , πολλαπλασιάζουν το μίσος που αυτοί νιώθουν προς την Ελληνική κοινωνία. Μεγεθύνουν τις θρησκευτικές, Εθνικές, εργασιακές διαφορές δημιουργώντας έναν «δηθεν» ταξικό πόλεμο.
Βαφτίζουν προλετάριους τους λαθροέποικους και αστό ή ακόμη και εκμεταλλευτή τον Ελληνικό λαό που βιώνει στο πετσί του καθημερινά φρικτά εγκλήματα, εγκλήματα με ξεκάθαρα ρατσιστικά κίνητρα.
«Πνιχτον τον πούστη» έλεγε σύμφωνα με τον Κούνδουρο ένας από τους επίδοξους φονιάδες του. Έτσι είναι. Το μίσος των αλλοδαπών δεν κάνει διακρίσεις στους Έλληνες. Για αυτούς είμαστε τα «αφεντικά» ‘Ετσι τους είπαν οι αριστεριστές…

Πράγματι οι αριστεριστές κατάφεραν να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα.
Μεγάλωσαν το μίσος των αλλοδαπών αλλά ταυτόχρονα ξεσηκώνουν τους Έλληνες.
Πλέον η αντίθεση δεν είναι μόνο Εθνική αλλά και ταξική.
Ταξική γιατί οι Έλληνες βλέπουν ποιος τους παίρνει τις δουλειές.
Ταξική γιατί οι Έλληνες είναι οι μόνοι που υπερασπίζονται τα εργασιακά κεκτημένα.
Ταξική γιατί αυτοί που ρίχνουν τα μεροκάματα είναι οι αλλοδαποί, ο εφεδρικός στρατός των εργοδοτών.
Ταξική γιατί εμείς φτωχαίνουμε και αυτοί βελτιώνουν τις ζωές τους εις βάρος της δικής μας ζωής και των παιδιών μας.
Ταξική γιατί πληρώνουμε και τις συντάξεις που παίρνουν με ελάχιστα ένσημα.
Ταξική γιατί υποβαθμίζουν τις γειτονιές μας , μαζί και τα περιουσιακά μας στοιχεία.

Νέα τα στρατόπεδα, νέοι οι αντίπαλοι.
Οι μετανάστες, οι αριστεριστές-αναρχικοί , οι ΜΚΟ , οι προστάτες τους οι μπάτσοι, τα λυσσασμένα αφεντικά, η κατοχική κυβέρνηση , οι τραπεζίτες, οι μεγαλοεργολάβοι , οι θαλασσοπνίχτες εφοπλιστές. Αυτό είναι το ένα στρατόπεδο.

Έλληνες φτωχοί, άνεργοι, μισθωτοί, ανασφάλιστοι, συνταξιούχοι.
Ελληνική νεολαία που υποφέρεις από τους αλλοδαπούς εισβολείς.
Ελληνική οικογένεια που αντί να πάρεις εσύ τα κονδύλια να βοηθηθείς, να ανασάνεις,στα παίρνουν οι λαθρομετανάστες !
Έλληνα Εθνικιστή ! Εσύ που είσαι ο χειρότερος εφιάλτης των εχθρών .
Εσύ που είσαι η επαναστατική πρωτοπορία που θα οδηγήσεις τον Ελληνικό λαό στην νίκη.
Αυτός είναι ο στρατός σου.

Ιακωβίνος ''εμπρηστής''

1 σχόλια:

sunrisezero 15 Απριλίου 2011 στις 11:37 π.μ.  

Δεν πτοηθήκαμε δεν κωλώσαμε σε 400 χρόνια σκλαβιάς από του βαρβάρους Σταθήκαμε στο ύψος μας σαν ΕΛΛΗΝΕΣ δεν επιτρέψαμε σε κανέναν να καταπατήσει τα εδάφη μας την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ να αφήσουμε τώρα ???? επειδή δεν έχουμε δουλειά ??? έχουμε ΨΥΧΗ έχουμε ΠΝΕΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ πνεύμα ΕΛΕΥΘΕΡΟ .
Εμπρός λοιπόν να σηκώσουμε πάλι το ανάστημα μας στους εισβολείς είτε είναι πολιτικοί είτε ξενόφερτοι.
Εμείς διαδώσαμε τον πολιτισμό και την ελευθερία αυτά πάνε να μας στερήσουν ???
ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ …..

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP