Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Οι «αγανακτισμένες» Πλατείες πρέπει να οργανωθούν και να ξεχυθούν παντού…

Κάθε αγωνιστής πρέπει να προβληματίζεται και να δυσπιστεί πολύ όταν βλέπει να τον χειροκροτούν οι δήμιοι του λαού και οι ύαινες της προπαγάνδας τους.

Σήμερα οι «νταβάδες» και τα αποκρουστικά τους ΜΜΕ χειροκροτούν και υμνούν τις ειρηνικές εξεγέρσεις στις πλατείες.

Ποιοι; Αυτοί οι δήμιοι που...
λιθοβολούσαν θηριωδώς τους λιμενεργάτες που αγωνίζονταν, τους φορτηγατζήδες που είχαν εξεγερθεί, τους αγρότες που αφάνιζαν, τους κατοίκους της Κερατέας που αντιστεκόντουσαν στην κυβερνητική μοχθηρία και κάθε άλλη αγωνιστική εκδήλωση…

Αποτελεί μακάβριο μορφασμό κοροϊδίας να χειροκροτούν οι δήμιοί μας, εν χωρώ, την εξεγερτική αγανάκτησή μας;

Και τι ιδιαιτέρως χειροκροτούν; Το γεγονός ότι κατεβαίνουμε στις πλατείες χωρίς ΙΔΕΕΣ, χωρίς συγκεκριμένα αιτήματα αλλά γενικά αιτήματα περί δημοκρατίας και Δικαίου, χωρίς μοχλούς και ιμάντες ανάπτυξης της αυτενέργειάς μας και αυτό-οργάνωσής μας, χωρίς ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ηγέτες (ηγέτες κινημάτων και όχι του καθεστώτος), σαν σκόρπια άτομα, σαν αθροιστικά σύνολα ατομικών απόψεων, σαν Βαβυλωνία…

Πολλοί, σκοπίμως, ή από άγνοια, ή επειδή δεν διαβάζουν προσεκτικά τα κείμενά μας παρανόησαν την κριτική μας και υπέθεσαν ότι είμαστε εναντίον των «κινημάτων» στις Πλατείες.

Δεν μπορεί να είμαστε ΠΟΤΕ ενάντια σε οποιαδήποτε μορφή καθόδου του λαού στο δρόμο.

Τα κείμενά μας είναι ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ σε αυτό το αντικειμενικό γεγονός, δηλαδή στην εκδήλωση της λαϊκής οργής: Στις μορφές, στα χαρακτηριστικά της, στον τρόπο που εκδηλώθηκε, στη συμπεριφορά του κατεστημένου και στις παγίδες του κατεστημένου.

Αυτόν τον ΠΟΛΙΤΙΚΟ χαρακτήρα έχουν τα κείμενά μας και όχι άρνησης ή καταδίκης του κόσμου που κατεβαίνει στις πλατείες, ούτε φυσικά ΑΡΝΗΣΗΣ της λαϊκής αγανάκτησης.

Εξάλλου είναι ανόητο να καταδικάσεις ένα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ γεγονός εκδήλωσης της λαϊκής αγανάκτησης.

Το δικό μας έργο είναι να επεμβαίνουμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ (κατεβαίνουμε και φυσικά, αλλά αυτό δεν είναι παρέμβαση πολιτική, απλή συμμετοχή είναι), στην πρωτοπορία των κινημάτων, αναλύοντας τα πράγματα και εξοπλίζοντας με ιδέες τους νέους οι οποίοι και θα αποτελέσουν την πραγματική και οργανική (φυσική) πολιτική ΗΓΕΣΙΑ προώθησης και οργάνωσης αυτών των κινημάτων σε ανώτερες μορφές συνειδητοποίησης και δράσης…

Για μας αυτή η κάθοδος στις πλατείες δεν έγινε μέσα από αγωνιστικά έμβρυα διαμορφωμένα μέσα από την ίδια τη διαλεκτική των λαϊκών αγώνων.

Ο κόσμος συγκεντρώθηκε από γενικά καλέσματα στο ιντερνέτ και στα ΜΜΕ (εδώ προκύπτει θέμα και στο ποιοι μπορεί να είναι οι «αόρατοι», ανώνυμοι οργανωτές και καθοδηγητές), σαν άτομα και σκόρπια τεμάχια και ΟΧΙ σαν ένα συνθετικό ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ «ΕΓΩ».

Το θεμέλιο αυτής της λαϊκής καθόδου είναι χωρίς καμία αμφιβολία η κοχλάζουσα κοινωνική οργή: Αυτός είναι ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ συντελεστής αυτών των λαϊκών εκδηλώσεων και δεν μπορεί ΟΥΔΕΙΣ να τον παρακάμπτει και να τον λοιδορεί, αλλά και ούτε να παρανοεί τα κείμενά μας τα οποία υπογραμμίζουν αυτόν τον συντελεστή (τον αντικειμενικό συντελεστή) της λαϊκής κίνησης…

Έξω όμως από το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ επαναστατικό, υπάρχει και το ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ αντεπαναστατικό: Οι «πυροδότες» της λαϊκής αγανάκτησης, ο τρόπος με τον οποίο το καθεστώς και οι μηχανισμοί του ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ, ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ και ΚΑΝΑΛΙΖΑΡΟΥΝ αυτή την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ λαϊκή αγανάκτηση.

Οι πρωτοπόροι αγωνιστές που δεν μπορούν να διακρίνουν και να ξεχωρίσουν το επαναστατικά αντικειμενικό από το αντεπαναστατικά υποκειμενικό είναι για κλάματα, σύρονται όπως το νερό μέσα στο αυλάκι από τα γεγονότα…

Το δηλώνουμε ξεκάθαρα: Αν η ρωμαλέα και δυνητικά επαναστατική λαϊκή αγανάκτηση η οποία ξεχειλίζει διάχυτη, σήμερα στις Πλατείες, σαν χυλός ατομικοτήτων, δεν ΑΥΤΟ-ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ και δεν γεννήσει κάποια ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, έστω, ΓΕΝΙΚΑ πολιτικά ΑΙΤΗΜΑΤΑ και τα δικά της καθοδηγητικά όργανα, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ να παίξει το παιχνίδι του καθεστώτος.

Το πρώτο, συνεπώς, ζήτημα που μπαίνει, ζήτημα ζωής και θανάτου, είναι οι Πλατείες να βγάλουν το συντονιστικό τους ΟΡΓΑΝΟ και Επιτροπές Αγώνα.

Αυτό και μόνο τρέμει το καθεστώς και γι αυτό διαφημίζει αυτό το ειρηνικό «κίνημα». Διότι δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ έμβρυο ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ και ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ. Από τη στιγμή που θα αυτό-οργανωθεί και θα αποκτήσει (αν τα καταφέρει), τότε οι καθεστωτικοί έπαινοι θα μεταβληθούν, αυτομάτως, σε κατάρες και συκοφαντίες…

Για να υπάρξει, όμως, Συντονιστικό Όργανο και Επιτροπές Αγώνα προαπαιτείται μια μίνιμουμ συμφωνία πάνω σε συγκεκριμένα πολιτικά αιτήματα.

Αυτά, στην παρούσα φάση, θα μπορούσε να είναι πολύ γενικά, για να είναι και ΓΕΝΙΚΑ αποδεκτά.

Ενδεικτικά αιτήματα:

α). Να φύγει η τρόικα και τα μνημόνιά της…

β). Τα χρέη να τα πληρώσουν αυτοί που τα δημιούργησαν και οι κερδοσκόποι που ρούφηξαν το αίμα του ελληνικού λαού. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ του χρέους…

γ). Να επανέλθουν οι μισθοί και οι συντάξεις στα επίπεδα πριν από την κακουργηματική λεηλασία του Μνημονίου.

δ). Να επανέλθουν οι απολυμένοι στις εργασίες τους.

ε). Σταθερός, διαρκής και αταλάντευτος λαϊκός αγώνας εναντίον του ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ της Ελλάδας και εναντίον των μέτρων και των νόμων που καταλύουν την εθνική μας υπόσταση.

ζ). Αγώνας εναντίον της ισοπέδωσης της Παιδείας και της μετατροπής της σε γρανάζι των διεθνών και εγχώριων αρπακτικών του χρήματος.

ε) Αγώνας εναντίον της κατοχής της Ελλάδας από τους λαθρομετανάστες και εναντίον των «γκέτο» και των εγκληματικών συμμοριών…

Ένας αγώνας που θέλει να ενώσει ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες δεν μπορεί να μην έχει σαν μία από τις πολιτικές του αιχμές το υπ’ αριθμόν ένα πρόβλημα της Ελλάδας: Το λαθρομεταναστευτικό εφιάλτη…

στ) ΟΧΙ στην Κάρτα του Πολίτη, σ’ αυτόν τον οργουελικό εφιάλτη του ηλεκτρονικού φακελώματος…

ζ). Καμία εμπιστοσύνη στα κόμματα της Βουλής. Δεν μπορεί να ζητάμε από αυτά και από το καθεστωτικό οικοδόμημα λύσεις υπέρ του λαού: Αυτά οδήγησαν την Ελλάδα εδώ…

Αυτά είναι απλώς κάποια γενικά, ενδεικτικά ΑΙΤΗΜΑΤΑ, στη βάση των οποίων μπορεί να συγκροτηθεί ένα Συντονιστικό Όργανο και Επιτροπές Αγώνα.

Το Συντονιστικό Όργανο και οι Επιτροπές πρέπει να οικοδομηθούν σε μια ΔΙΑΡΚΗ βάση και σε διαρκή ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ των αρχών της «Άμεσης Δημοκρατίας».

Ο οργανωμένος αυτός αγώνας πρέπει να κινηθεί προς την κατεύθυνση της ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ σε όλη την ελληνική κοινωνία, στις γειτονιές και στους χώρους εργασίας.

Τα «κινήματα» στις Πλατείες πρέπει να αποκτήσουν οργανωτικά έμβρυα στις γειτονιές, στους χώρους δουλειάς, ΠΑΝΤΟΥ…

Αυτό σημαίνει ότι μέσω των Επιτροπών Αγώνα πρέπει να οργωθούν οι γειτονιές και οι χώροι εργασίας και να «κτιστούν» ΠΑΝΤΟΥ Επιτροπές Αγώνα

Να κυκλοφορήσουν τα ΑΙΤΗΜΑΤΑ παντού, γιατί αύριο, τα «φιλικά» σήμερα ΜΜΕ θα αρχίσουν τις συκοφαντίες.

Να οργανωθούν συζητήσεις παντού, να αναπτυχθεί ο ζωντανός κοινωνικός διάλογος παντού, να εμπλουτιστούν τα αιτήματα, ανάλογα με την πορεία του Αγώνα και παντού να εκκολαφθούν έμβρυα και δίκτυα ΑΓΩΝΑ.

ΜΟΝΟ μέσα από αυτές τις διαδικασίες μπορεί να προχωρήσει ένα λαϊκό ΚΙΝΗΜΑ και να ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι…

resalto

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP