Άλλη μια επαγγελματική τάξη καταστρέφεται
Συγχαρητήρια σε όλους τους ελληναράδες και ειδικά στο δημοσιογραφάκο, που έβγαλε την είδηση, με τιτλο <επιτέλους!>.
Χαρήτε όλοι ελληναράδες, η κατσίκα των ταξιτζήδων που ψυχοραγούσε , επιτέλους ψωφάει.
Έπιτέλους αυτή η...
φοβερή συντεχνία,(Ναι συντεχνία) που δε διαφέρει η κοινωνική της υπόσταση, σε τίποτα από το μεσο μικρό έλληνα(όχι μικρομεσαίο) με τα ελλατώματα της και τα πρωτερήματα της, όλοι αυτοί που δανείστηκαν ποσά (με τις ευλογίες και όχι μόνο, αλλά με Νόμο του κράτους) για να αγοράσουν μισό, ή ολόκληρο ταξί, για να θρέψουν...
τις οικογένειες τους, όχι για να γίνουν πλόυσιοι, απλά να επιβιώσουν.
Φυσικά και κάποτε οι παθογένειες αυτού του τόπου πρέπει να αλλάξουν.
Εγώ βέβαια δε γνωρίζω καμμια χώρα της ευρωπαικής ένωσης, να υιοθετεί τετοιους νόμους, χωρίς περιορισμούς αφου το ταξί είναι όντως επάγγελμα με ιδιαιτερότητες , δε μπορεί ξαφνικά η Αθηνα με 13000 αυτοκίνητα, να αποκτήσει 23000 ή και 30000!
Ναι η αγορά θα αυτορυθμιστεί βεβαίως, αφου πρώτα θα καταστραφούν χιλιάδες οικογένειες, που φυσικά δε βολευτήκαν σε μια θέση γιατί γνώριζαν βολευτές, αλλά θεώρησαν ότι έκαναν μια αγορά για να επιβιώσουν οι ιδιοι ,
και οι οικογενειες τους.
Εύχομαι έστω και τη τελευταία στιγμή να επικρατήσει η κοινή λογική.
Αυτό που δε μπορώ να καταλαβω πως μετα απο τόσο χρονικό διαστημα μελετων του υπουργείου, και των επαγγελματιών , καταρτίστηκε ένα σχέδιο νόμου όντως που βασίζεται (στη κοινή ευρωπαική πολιτκή).
Μόλις άλλαξε ή ηγεσία ήρθε ένας άλλος υπουργός να αλλάξει τα πάντα.
σε μια μερα.
Αναρωτιέμαι ποιος κινείται στη σωστή κατεύθυνση, γιατί σίγουρα ένας απο.
τους δύο κάνει λάθος.
Ο χρόνος θα δείξει. Κρίμα για προσωπικα πολιτικές επιδώξεις, να καταστρέφονται οι ζωές συμπολιτών μας.
Μη βιαστείτε να απαντήσετε ελληναράδες, έρχεται και η δική σας σειρα..
peripatris
Χαρήτε όλοι ελληναράδες, η κατσίκα των ταξιτζήδων που ψυχοραγούσε , επιτέλους ψωφάει.
Έπιτέλους αυτή η...
φοβερή συντεχνία,(Ναι συντεχνία) που δε διαφέρει η κοινωνική της υπόσταση, σε τίποτα από το μεσο μικρό έλληνα(όχι μικρομεσαίο) με τα ελλατώματα της και τα πρωτερήματα της, όλοι αυτοί που δανείστηκαν ποσά (με τις ευλογίες και όχι μόνο, αλλά με Νόμο του κράτους) για να αγοράσουν μισό, ή ολόκληρο ταξί, για να θρέψουν...
τις οικογένειες τους, όχι για να γίνουν πλόυσιοι, απλά να επιβιώσουν.
Φυσικά και κάποτε οι παθογένειες αυτού του τόπου πρέπει να αλλάξουν.
Εγώ βέβαια δε γνωρίζω καμμια χώρα της ευρωπαικής ένωσης, να υιοθετεί τετοιους νόμους, χωρίς περιορισμούς αφου το ταξί είναι όντως επάγγελμα με ιδιαιτερότητες , δε μπορεί ξαφνικά η Αθηνα με 13000 αυτοκίνητα, να αποκτήσει 23000 ή και 30000!
Ναι η αγορά θα αυτορυθμιστεί βεβαίως, αφου πρώτα θα καταστραφούν χιλιάδες οικογένειες, που φυσικά δε βολευτήκαν σε μια θέση γιατί γνώριζαν βολευτές, αλλά θεώρησαν ότι έκαναν μια αγορά για να επιβιώσουν οι ιδιοι ,
και οι οικογενειες τους.
Εύχομαι έστω και τη τελευταία στιγμή να επικρατήσει η κοινή λογική.
Αυτό που δε μπορώ να καταλαβω πως μετα απο τόσο χρονικό διαστημα μελετων του υπουργείου, και των επαγγελματιών , καταρτίστηκε ένα σχέδιο νόμου όντως που βασίζεται (στη κοινή ευρωπαική πολιτκή).
Μόλις άλλαξε ή ηγεσία ήρθε ένας άλλος υπουργός να αλλάξει τα πάντα.
σε μια μερα.
Αναρωτιέμαι ποιος κινείται στη σωστή κατεύθυνση, γιατί σίγουρα ένας απο.
τους δύο κάνει λάθος.
Ο χρόνος θα δείξει. Κρίμα για προσωπικα πολιτικές επιδώξεις, να καταστρέφονται οι ζωές συμπολιτών μας.
Μη βιαστείτε να απαντήσετε ελληναράδες, έρχεται και η δική σας σειρα..
peripatris
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου