Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Οι διεργασίες για την "κοσοβοποίηση" της Θράκης προχωρούν...!

Γράφει ο Νίκος Σπ. Ζέρβας
Απόφοιτος του τμήματος ’’Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης’’ του Πανεπιστημίου Αθηνών..

Στις 24 Ιουλίου 1923 ο Ελευθέριος Βενιζέλος ως αντιπρόσωπος της Ελλάδος στο εξωτερικό -θέση που του παρείσχε η τριανδρία της Επαναστατικής Επιτροπής του 1922 (Πλαστήρας, Γονατάς, Φωκάς)- υπέγραψε την...

περίφημη Συνθήκη της Λωζάννης. Η συγκεκριμένη συνθήκη αποτέλεσε το επιστέγασμα της ουτοπικής επεκτατικής πολιτικής του βασιλιά Κωνσταντίνου και του πρωθυπουργού Δημήτριου Γούναρη, η οποία οδήγησε στη Μικρασιατική καταστροφή. Κατά τη συνθηκολόγηση τέθηκαν ζητήματα σχετικά με τα νέα σύνορα της χώρας μας, καθώς και με την ανταλλαγή των πληθυσμών μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.

Όσον αφορά την τελευταία, απ’ αυτήν εξαιρέθηκαν η ελληνική μεινότητα της Κωνσταντινουπόλεος, της Ίμβρου και της Τενέδου και η αντίστοιχη μουσουλμανική της Θράκης. Ωστόσο, στις μέρες μας, η μειονότητα αυτή έπειτα από λανθασμένες ελληνικές πολιτικές, όπως επίσης και σχεδιασμένες και προωθούμενες τουρκικές και αμερικανικές, έχουν δημιουργήσει μια επικίνδυνη κατάσταση, η οποία θα μπορούσε κάποια στιγμή να οδηγήσει ακόμη και στην ανεξαρτητοποίηση της Θράκης. Στο δυτικό τμήμα της Θράκης (νομοί Ξάνθης, Ροδόπης και Έβρου) ζουν περίπου 115.000 μειονοτικοί. Απ’ αυτούς το 50% είναι τουρκογενείς, δηλαδή Τούρκοι, οι 36.000 Πομάκοι και οι υπόλοιποι αθίγγανοι. Όλοι τους, φυσικά είναι μουσουλμάνοι και γι’ αυτόν τον λόγο, παραδοσιακά, το ελληνικό κράτος διορίζει επικεφαλής τους μουφτήδες, ερμηνευτές, δηλαδή, του Ιερού Νόμου. Οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι είναι Έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι, έχουν αναγνωρισμένες απ’ το κράτος διοικητικές, θρησκευτικές και δικαστικές εξουσίες επί του πληθυσμού.

Παρά ταύτα το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, το οποίο κινεί τα νήματα στην περιοχή, προβαίνει κατά καιρούς στην εκλογή -με τη συμμετοχή των τουρκογενών- ψευτομουφτήδων, που αποσκοπούν στον εκτουρκισμό του υπόλοιπου μειονοτικού πληθυσμού μέσω προπαγάνδας. Όλα αυτά υπό την ανοχή της ελληνικής πολιτείας, η οποία διαχρονικά στρουθοκαμηλίζει και φυγομαχεί, παρά την παράνομη νεο-οθωμανική δράση! Ο προωθούμενος εκτουρκισμός αφορά, βεβαίως, τον πομακικό πληθυσμό. Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι, των οποίων οι ρίζες είναι κυρίως ελληνικές και θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται ως ισότιμοι Έλληνες πολίτες, βιώνουν σε καθημερινή βάση την τουρκική επεκτατική πολιτική. Οι απειλές για τη σωματική τους ακεραιότητα και τις ζωές τους ακόμη, προερχόμενες από Τούρκους, είναι πλέον δεδομένες.

Απ’ την άλλη, έρχονται αντιμέτωποι και με ανήθικους και διεφθαρμένους συντοπίτες τους, οι οποίοι χρηματιζόμενοι απ’ το προξενείο, θέτουν ως στόχο τους τη διασπορά της τουρκικής προπαγάνδας. Με λίγα λόγια, οι Πομάκοι είναι αφημένοι στην τύχη τους, καθώς καμία ελληνική κυβέρνηση ως τώρα δεν έχει ενδιαφερθεί για την προστασία των δικαιωμάτων τους. Αντιθέτως, απ’ το 1936, όταν ο Μεταξάς προέβη στη δημιουργία επιτηρούμενων ζωνών για τον έλεγχο της ελληνοβουλγαρικής μεθορίου, απομονώθηκαν εντελώς -οι γνωστές αυτές «μπάρες», άλλωστε, διατηρήθηκαν μέχρι το 1995-, με αποτέλεσμα τη γκετοποίησή τους και την άφεσή τους στα χέρια των τουρκικών αρπακτικών! Εντούτοις, το σοβαρότερο πρόβλημα, που εντοπίζεται στη μουσουλμανική Θράκη, αφορά τη μειονοτική εκπαίδευση. Η συνθήκη της Λωζάννης προβλέπει τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στα μειονοτικά σχολεία, η οποία και υιοθετήθηκε κυρίως απ’ το 1950 και έπειτα. Το 1968, άλλωστε, επί δικτατορίας υπεγράφη η μορφωτική συμφωνία μεταξύ των δύο χωρών, η οποία έθετε υπό προστασία τόσο τα θρακιώτικα σχολεία, όσο και τη Θεολογική Σχολή της Χάλκης(*1). Για την ιστορία πάντως, η σχολή αυτή έκλεισε ύστερα από 3 χρόνια, το 1971, ενώ τα όργια που διεξάγονται στα 232 μειονοτικά σχολεία δεν έχουν προηγούμενο! Κατ’ αρχάς το μεγαλύτερο ποσοστό των δασκάλων τους είναι Τούρκοι, με συνέπεια μαζί με τους τουρκογενείς, η μπάλα του εκτουρκισμού παίρνει μαζί της και τους Πομάκους μαθητές. Οι βιβλιοθήκες τους, επίσης, είναι γεμάτες με τουρκικά βιβλία --χορηγίες του προξενείου Κομοτηνής-, ενώ την εμφάνισή τους στις κεντρικές πόλεις έχουν κάνει και κορανικά σχολεία, τα οποία λειτουργούν ως φροντιστήρια. Μαζί με τα ιδιωτικά αυτά σχολεία, εντοπίζονται και παράνομα κατηχητικά, τα περίφημα «Κουράν κουσού», στα οποία ιμάμηδες προωθούν με υποχθόνιους τρόπους την τουρκοποίηση των παιδιών της μειονότητας (κυρίως δε της πομακικής) που τα παρακολουθούν.

Τα παραπάνω αποτέλεσαν τις καταγγελίες πριν από λίγα χρόνια της κυρίας Χαράς Νικοπούλου, δασκάλας τότε στο πομακοχώρι Μεγάλο Δέρειο, τις οποίες και εξέφρασε δημόσια μέσω της τηλεοπτικής εκπομπής του ’’Αθέατος κόσμος’’ του έγκριτου δημοσιογράφου Κώστα Χαρδαβέλλα. Το τραγικότερο, όμως, της υπόθεσης ήταν η κακήν κακώς απομάκρυνση μέσω μετάθεσης της θαρραλλέας και βραβευμένης για τη δράση της απ’ την Ακαδημία Αθηνών δασκάλας, η οποία είχε βιώσει και τις βιοπραγίες άνανδρων τουρκόσπορων, απ’ το σχολείο της. Στη μετάθεση αυτή, βέβαια, σημαίνοντα ρόλο διαδραμάτισαν και οι πιέσεις, που άσκησε τότε, το αμερικανικό προξενείο Θεσσαλονίκης!

Τέλος, η πορεία για την κοσοβο-οθωμανοποίηση της Θράκης περιλαμβάνει και άλλες αποσχιστικές ενέργειες. Απ’ το 1989-1990 οι δύο πρώην ανεξάρτητοι μουσουλμάνοι βουλευτές, Αχμέτ Σαδίκ και Αχμέτ Φαϊκογλου, είχαν αρχίσει, υπό την ανοχή της ελληνικής Βουλής, να κάνουν λόγο για τουρκική μειονότητα. Οι προασπιστές της λογικής αυτής με τα χρόνια πολλαπλασιάστηκαν μέσω της φιλοτουρκικής δράσεως προπαγανδιστικών Μ.Κ.Ο., οι οποίες κατά καιρούς διοργανώνουν συνέδρια και εκδηλώσεις, το περιεχόμενο των ομιλιών των οποίων είναι καθαρά εθνικιστικό! Φυσικά, οι εκδηλώσεις αυτές χρηματοδοτούνται τόσο απ’ την τουρκική τράπεζα Ziraat, η οποία απ’ τον Φεβρουάριο του 2009 απέκτησε υποκατάστημα στην Κομοτηνή, όσο και απ’ το τουρκικό προξενείο της περιοχής, του οποίου ο ετήσιος προϋπολογισμός ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια ευρώ! Η στρατηγική του σημασία, άλλωστε, αποδεικνύεται απ’ τη μεγαλοπρεπή επίσκεψη στην πρωτεύουσα του νομού Ροδόπης του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούντογλου, πριν από μερικούς μήνες, και την παραμονή του στην πόλη, δίχως καν την παρουσία του Έλληνα ομολόγου του.
Τοιουτοτρόπως, επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά ο ραγιαδισμός της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής και ιδίως του πρώην υπουργού -εκ των κηπουρών του Γιώργου-, φον Δρούτσα (κατά Το Ποντίκι) , η οποία χαρακτηρίζεται από πλήρη αβουλία, αν όχι ανικανότητα(*2)! Όπως αντιλαμβάνεστε η κατάσταση στη Θράκη μας φθάνει στο απροχώρητο. Ο ιδεολογικός και δογματικός πόλεμος που ασκείται για την ανεξαρτητοποίησή της και τη δημιουργία ενός νέου αμερικανικού δορυφόρου στα Βαλκάνια (βλ. Σκόπια, Κόσσοβο) είναι πλέον εξόφθαλμος. Και ενώ οι φωνές αγωνίας για το μέλλον της περιοχής ακούγονται πλέον από παντού και όλο και πιο δυνατά, η στάση της ελληνικής πλευράς παραμένει προκλητικά απαθής, εμετική, αν όχι και προδοτική!

Πηγή

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP