Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση ενάντια στο χαράτσι της ΔΕΗ

Από τη συνέλευση κατοίκων του 6ου Διαμαρίσματος

Η συγκέντρωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία.  Όλοι οι πολίτες βροντοφώναξαν ΟΧΙ στο χαράτσι, ΟΧΙ στους κεφαλικούς φόρους. Προτάθηκαν τρόποι να μην πληρωθεί το χαράτσι αλλά μόνο η κατανάλωση ρεύματος που αντιστοιχεί σε κάθε νοικοκυριό (μέσω πληρωμής σε Α.Τ.Μ.) και ακόμα η διάθεση όλων των παρευρισκομένων να συγκεντρωθούν στις 2 Δεκεμβρίου στο ΣτΕ όπου συζητούνται οι προσφυγές για την ακύρωση του χαρατσιού. Ακολουθεί κείμενο που μοιράστηκε στους συγκεντρωμένους.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ

Επειδή η εισφορά του άρθρου 29 του νόμου Ν 3986/2011 αφορά...

μόνο φυσικά πρόσωπα, τα οποία - σε αντίθεση με τα νομικά πρόσωπα - έχουν ήδη υπερφορολογηθεί είτε με μεγάλους φορολογικούς συντελεστές στο εισόδημα, είτε με την πληρωμή απαράδεκτα υψηλών συντελεστών ΦΠΑ και άλλων έμμεσων φόρων, κατά παράβαση της αρχής της αναλογικότητας που προβλέπει το άρθρο 4 παρ.5, σε συνδυασμό με το άρθρο 25 παρ.1 του Συντάγματος και της αρχής της ίσης μεταχείρισης που προβλέπει το αρθ. 4 παρ. 1 & 2, του Συντάγματος.


Επειδή η παρ. γ της παρ.4 του άρθρου 29 του Ν 3986/2011, στην ουσία μου αποστερεί το δικαίωμα της παροχής έννομης προστασίας, κατά παράβαση του αρθ. 20 παρ 1 του Συντάγματος

Επειδή το εισόδημά μου έχει μειωθεί δραματικά, εξαιτίας του μνημονίου και της οικονομικής κρίσης και αδυνατώ να ανταποκριθώ σε βασικές ανάγκες ,το όποιο νέο εισπρακτικό μέτρο εις βάρος μου αντίκειται στην Συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου που αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας (άρθρο 2 παρ.1 του Συντάγματος)".

Επειδή τα νέα εισπρακτικά μέτρα δεν επιβάλονται ως αντιστάθμισμα κάποιας υπηρεσίας που προσφέρει το Δημόσιο ή ένας Δήμος και γι αυτόν ακριβώς το λόγο δεν είναι ''τέλη '', όπως ψευδώς παρουσιάζονται, αλλά κεφαλικοί φόροι που θα καταλήξουν στις τσέπες των διεθνών τοκογλύφων, και επειδή έχουν χαρακτήρα ληστρικής επιδρομής κατά των χαμηλών εισοδημάτων και επιβάλλονται με πρωτοφανείς εκβιασμούς είναι φόροι αντικοινωνικοί αλλά και αντισυνταγματικοί αφού επιβαρύνουν μια κατηγορία φορολογουμένων και μάλιστα ανεξάρτητα από τη φοροδοτική τους ικανότητα (κατά παράβαση του άρθρου 4 παρ.5)

Επειδή δεν πρέπει και δεν μπορούμε, γι αυτό και αρνούμαστε να πληρώσουμε χαράτσια που μας γυρίζουν πίσω στην εποχή των Τούρκων πασάδων και των Ελλήνων κοτζαμπάσηδων, που ανέτρεψε η Ελληνική Επανάσταση του 1821. Ζητάμε από τον Δήμο Αθηναίων, τον κ.Δήμαρχο και όλες τις παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου να τοποθετηθούν πάνω στο πρόβλημα των δημοτών αλλά και να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Δήμου Νέας Ιωνίας και πολλών ακόμα Δήμων που με αίσθημα ευθύνης και κοινωνικής αλληλεγγύης στηρίζουν έμπρακτα τους δημότες που αρνούνται να σηκώσουν τους αβάστακτους κεφαλικούς φόρους, όταν μικρά παιδιά λιποθυμάνε από πείνα μέσα στα σχολεία.

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ 6ου ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ

3 σχόλια:

Μαχητής Θεσσαλονίκης 28 Νοεμβρίου 2011 στις 10:20 π.μ.  

Είναι εμφανής η προσπάθεια να ΤΑΥΤΙΣΤΟΥΝ οι "Τούρκοι" με τους "Κοτσαμπάσηδες" και να περάσει με τον τρόπο αυτό η γνωστή μαρξιστική θεώρηση της Ιστορίας ότι οι επαναστάσεις είναι μόνον ΤΑΞΙΚΕΣ και όχι εθνικές.


Αν ήταν ΤΑΞΙΚΗ η επανάσταση και επαναστάτησαν οι "αγροτολαϊκές" μάζες, γιατί οι Τούρκοι έσφαξαν τόσους Πρόκριτους και τόσους Ιεράρχες σε τόσα μέρη;
Πως βρέθηκαν τα χρήματα και τα καράβια που εντάχθηκαν στον αγώνα (από τις "αγροτολαϊκές μάζες);


Καλοί οι κάθε είδους αγώνες για κάθε θέμα, αλλά προσέξτε το καπέλωμα από τους αριστεριστές.

Unknown 29 Νοεμβρίου 2011 στις 7:19 π.μ.  

Η επανάσταση του 1821 ήταν Εθνική επανάσταση. Το λάθος όμως των οπλαρχηγών το πληρώνουμε μέχρι και σήμερα. Το λάθος ότι δεν εκτέλεσαν τους Κοτσαμπάσηδες, τους Κωλλέτηδες και τους Μαυροκορδάτους. Οι Κοτσαμπάσηδες ταυτίστηκαν μόνοι τους με τους Τούρκους, δεν χρειάστηκαν καμιά βοήθεια από τους αριστερούς..Κι αν αναμεσά τους υπήρξαν εξαιρέσεις το δέχομαι. Εξαιρέσεις υπάρχουν παντού.

Μαχητής Θεσσαλονίκης 29 Νοεμβρίου 2011 στις 6:49 μ.μ.  

Συγνώμη αλλά μάλλον εσφαλμένα αναφέρεσαι στα γεγονότα μετά την έναρξη της επανάστασης, οπότε και άρχισαν -μετά τις νίκες- οι έριδες για τα αξιώματα.

Μπορείς να μου κατονομάσεις 10 κοτσαμπάσηδες που σφαγιάστηκαν από τους Έλληνες κατά την έναρξη της επανάστασης;
Γιατί δε μπορεί να ήτανε με τους Τούρκους, να σκοτωνάτανε αράδα οι Τούρκοι και να μην σκοτώθηκε κανένας δεσπότης ή κοτσαμπάσης από Έλληνες.

Η φυλή μας το έχει πάντα το σαράκι της διχόνοιας και του εγωισμού.
Αλλά μην συγχέεις τους Προεστούς κάθε χωριού, που ήταν λογικό να υπάρχουν ως εξουσία και οι οποίοι ΜΑΖΙΚΑ στήριξαν τον αγώνα με ανυπόστατες κατηγορίες για "κοτσαμπάσηδες".

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP