Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Ενας Εβραίος ισχυρίζεται ότι οι Νότιοι και οι Ναζί έμοιαζαν !!

Η εφημερίδα Kansas City Star έχει ένα κύριο άρθρο που παρομοιάζει τη σημαία των αποκεντρωμένων, παραδοσιακών Αμερικάνικων πολιτειών της Συνομοσπονδίας (του Νότου), με το αυτοκρατορικό, κεντρικό και υπερ-μοντερνιστικό ναζιστικό καθεστώς. Από το σύντομο, συγκεχυμένο.........


........άρθρο είναι δύσκολο να βγάλει κάποιος νόημα, προφανώς γιατί κάπως έτσι μπερδεμένο είναι και το μυαλό του συγγραφέα του. Ο Εβραίος συγγραφέας, Marvin Goodman, μιλάει για τα ‘συναισθήματά του’ όταν βλέπει το ναζιστικό σύμβολο, λέγοντας ότι γίνεται μέχρι και ‘βίαιος’ με την όψη του. Αλλά δεν εξηγεί πώς οι δύο αυτές εντελώς διαφορετικές κυβερνήσεις (των Νοτίων και του Ναζιστικού καθεστώτος) έμοιαζαν τόσο πολύ μεταξύ τους. Δεν καταφέρνει να κάνει κάποια σύγκριση μεταξύ των Νοτίων και των Ναζί. Απλά μας δηλώνει ότι είναι όμοιοι. Και υποτίθεται ότι, προφανώς, πρέπει να τον πιστέψουμε.
Το θέμα είναι ότι ο Αδόλφος Χίτλερ τόνιζε συνεχώς την ενοποίηση του γερμανικού λαού και μιλούσε εναντίον της τοπικής αυτονομίας και των δικαιωμάτων των κρατών μελών. Από αυτή την άποψη ο Χίτλερ ήταν πολύ πιο κοντά στονΑβραάμ Λίνκολν, παρά στον πρόεδρο της Συνομοσπονδίας,Jefferson Davis. Εισέβαλε στις ξένες χώρες που ήταν γύρω του και να αντιμετώπισε τους κατακτημένους ανθρώπους σαν σκλάβους σε ορισμένες περιπτώσεις. Διέπραξε γενοκτονίες εναντίον ολόκληρων κοινοτήτων ανθρώπων. Αν και προερχόταν από καθολική οικογένεια, είχε αντι-χριστιανική ιδεολογία και αισθήματα και προσπάθησε να αντικαταστήσει την εκκλησία με μία ναζιστική εκκλησία που δίδασκε τις αξίες του.
Τίποτα από όλα αυτά δεν έχει σχέση με τις Συνομόσπονδες Πολιτείες. Ο ανεξάρτητος Νότος ήταν μια ιδιαίτερα αποκεντρωμένη, εθελοντική ένωση. Τα δικαιώματα των Πολιτειών τονίζονταν συνεχώς. Οι χριστιανικές αρχές και αξίες κυριαρχούσαν στην παραδοσιακή, αγροτική κοινωνία. Δεν υπήρξε καμία έμφαση σε κατακτήσεις ξένων εδαφών, η έμφαση δινόταν μόνο στην αυτοάμυνα. Καμία κοινότητα ανθρώπων δεν καταστράφηκε. Καμία γενοκτονία δεν διαπράχθηκε.

Είναι επίσης ειρωνικό ότι ένας Εβραίος ισχυρίζεται ότι οι Νότιοι και οι Ναζί έμοιαζαν. Αν ήξερε κάτι παραπάνω απόιστορία θα ήξερε ότι ο Judah Benjamin ήταν ο πρώτος Εβραίος μέλος του υπουργικού συμβουλίου σε μια κυβέρνηση της Βόρειας Αμερικής. Ο Benjamin ήταν ένας από τους κορυφαίους πολιτικούς της Συνομοσπονδίας, κατέχοντας τρεις διαφορετικές θέσεις σε υπουργικό συμβούλιο. Στην πραγματικότητα, ο ανεξάρτητος Νότος είχε μια ακμάζουσα εβραϊκή κοινότητα που είχε γίνει δεκτή, και είχε καλά ενσωματωθεί και δεν αντιμετωπίζονταν καθόλου, όπως οι Εβραίοι στην Ευρώπη υπό το ναζιστικό καθεστώς.
Φυσικά, οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι τους Ναζί και οι Νότιοι έμοιαζαν σκέφτονται κυρίως τον ρατσισμό κατά των μαύρων. Εδώ από ιστορικής απόψεως δεν βλέπουν τα πράγματα στις σωστές τους διαστάσεις. Ο Νότος το 1860 δεν ήταν τίποτε περισσότερο ‘φυλετικός’ στην κοινωνική του διαστρωμάτωση από ό, τι ήταν πολλές δυτικές κοινωνίες - συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών.
Στην πραγματικότητα, οι ΗΠΑ επιδίδονταν στην σκόπιμη γενοκτονία των Ινδιάνων της Αμερικής, ενώ ο Νότος συμμάχησε με τους Ινδιάνους και τους δέχτηκε στα ανώτερα κλιμάκια του στρατού της συνομοσπονδίας. Οι Βόρειοι Ρεπουμπλικάνοι ήθελαν να διατηρήσουν τη δουλεία έξω από τις βόρειο-δυτικές πολιτείες κυρίως γιατί ήθελαν να κρατήσουν αυτές τις περιοχές ολοκληρωτικά ‘λευκές’.
Η προπαγάνδα τους εκείνης της εποχής, και ακόμη η πλατφόρμα του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος και η ρητορική που χρησιμοποιήθηκε από τον Αβραάμ Λίνκολν το επιβεβαιώνουν. Απλά κοιτάξτε στο πώς συμπεριφέρθηκαν στους μαύρους στις πόλεις των Βορείων και θα καταλάβετε γρήγορα ότι η Ένωση (Βοράς) δεν ήταν μια δύναμη που υπερασπιζόταν την ‘ισότητα’, ήταν φιλική με τους μαύρους και αγωνιζόταν για τη δικαιοσύνη και καλό του κόσμου, όπως η προπαγάνδα τους σήμερα τους απεικονίζει συχνά. Ούτε ήταν ο Νότος ένας σατανικός μπαμπούλας που συμμάχησε με τις δυνάμεις του σκότους και ποθούσε την παγκόσμια κυριαρχία, καθώς ο κ. Γκούντμαν θέλει να μας κάνει να πιστεύουμε.
«Θα πω, λοιπόν, ότι δεν είμαι, ούτε ποτέ ήμουν, υπέρμαχος της επίτευξης με κάθε τρόπο της κοινωνικής και πολιτικής ισότητας της λευκής και της μαύρης φυλής. Ότι δεν είμαι, ούτεποτέ ήμουν, υπέρ του να καταστούν ψηφοφόροι ή οι ένορκοι οι νέγροι, ούτε να τους επιτραπεί να έχουν θέση σε ένα γραφείο,ούτε να αλληλοπαντρευτούν με λευκούς. Και θα πω, πέρα ​​απόαυτό, ότι υπάρχει μια φυσική διαφορά μεταξύ της λευκής και της μαύρης φυλής που πιστεύω ότι θα απαγορεύσει για πάντατις δύο φυλές να ζουν μαζί με τους όρους της κοινωνικής και πολιτικής ισότητας. Και στο βαθμό που δεν μπορούν να ζήσουνέτσι, ενώ παραμείνουν μαζί, πρέπει να υπάρχει η θέση τωνανώτερου και του κατώτερου και εγώ όσο και οποιοδήποτε άλλο άτομο είμαι υπέρ του να έχει την ανώτερη θέση η λευκή φυλή».
Τάδε έφη Αβραάμ Λίνκολν! (18 Σεπτεμβρίου 1858, πριν ξεσπάει ο «εμφύλιος πόλεμος»).

ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP