Λαμπρή στην πόλη λόγω κρίσης
Η μικρότερη έξοδος των τελευταίων δεκαετιών είναι η φετινή, καθώς οι εκδρομείς του Πάσχα υπολογίζονται κατά 46% λιγότεροι σε σχέση με την περσινή περίοδο.
Με την βενζίνη να έχει ήδη αγγίξει τα 2 ευρώ...
το λίτρο και το εισόδημα των πολιτών να μειώνεται δραματικά, εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες επέλεξαν να παραμείνουν εντός των τειχών, αφού τα έξοδα της μετακίνησης με αυτοκίνητο, πλοία και αεροπλάνα φαίνεται να είναι δυσβάστακτα για το πενιχρό βαλάντιό τους.
Από το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου παρατηρείται ομαλή κίνηση των αυτοκινήτων στους εθνικούς δρόμους, αφού, όπως φαίνεται ολοκληρώθηκε χτες το μεγαλύτερο μέρος της εξόδου για το Πάσχα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, η φετινή έξοδος ήτανε εντυπωσιακά μειωμένη σε σχέση με πέρσι. Ειδικότερα, εφέτος, από την Παρασκευή πριν το Σάββατο του Λαζάρου, που κλείνουν τα σχολεία και υπολογίζεται ότι αρχίζει σταδιακά η έξοδος από τα μεγάλα αστικά κέντρα, μέχρι και την Μεγάλη Παρασκευή, έφυγαν από την Αθήνα και από τα δύο εθνικά δίκτυα 700.330 αυτοκίνητα. Πέρσι στο ίδιο χρονικό διάστημα έφυγαν 1.306.000 αυτοκίνητα, δηλαδή υπάρχει μείωση της τάξης του 46%.
Την Μεγάλη Πέμπτη και Μεγάλη Παρασκευή που κορυφώνεται η έξοδος έφυγαν αντίστοιχα 154.207 αυτοκίνητα (85.532 από την εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου και 68.684 από την Αθηνών - Λαμίας) και 139.667αυτοκίνητα (79.000 από την Αθηνών - Κορίνθου και 60.167 από την Αθηνών - Λαμίας).
Πέρσι την Μεγάλη Πέμπτη έφυγαν συνολικά 175.000 αυτοκίνητα και από τα δύο εθνικά δίκτυα (δηλαδή 12% περισσότερα από εφέτος) και την Μεγάλη Παρασκευή 144.217 αυτοκίνητα (μειωμένη κατά 3% φέτος η κίνηση).
Επίσης, η ακτοπλοϊκή κίνηση κατά την έξοδο από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου είναι μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, ενώ πολλοί επιβάτες που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν Μ. Τρίτη και Μ. Τετάρτη, λόγω της απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, μετέφεραν τα εισιτήρια τους για Μ.Πέμπτη και Μ.Παρασκευή
Οι παράγοντες διαμόρφωσης του συγκεκριμένου ποσοστού είναι κυρίως η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, αλλά και η απεργία της ΠΝΟ τη Μ.Τρίτη και Μ.Τετάρτη. Τα δρομολόγια των πλοίων ήταν πολύ λιγότερα σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι εταιρείες λόγω της αύξησης των τιμής των ακτοπλοϊκών καυσίμων, αλλά και του κόστους συντήρησης των πλοίων προχώρησαν σε μειώσεις ελεύθερων δρομολογίων. Επίσης πολλοί επιβάτες επέλεξαν λόγου κόστους, αλλά και της απεργίας της ΠΝΟ να προγραμματίσουν τις γιορτές του Πάσχα στην ηπειρωτική Ελλάδα.
Με την βενζίνη να έχει ήδη αγγίξει τα 2 ευρώ...
το λίτρο και το εισόδημα των πολιτών να μειώνεται δραματικά, εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες επέλεξαν να παραμείνουν εντός των τειχών, αφού τα έξοδα της μετακίνησης με αυτοκίνητο, πλοία και αεροπλάνα φαίνεται να είναι δυσβάστακτα για το πενιχρό βαλάντιό τους.
Από το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου παρατηρείται ομαλή κίνηση των αυτοκινήτων στους εθνικούς δρόμους, αφού, όπως φαίνεται ολοκληρώθηκε χτες το μεγαλύτερο μέρος της εξόδου για το Πάσχα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τροχαίας, η φετινή έξοδος ήτανε εντυπωσιακά μειωμένη σε σχέση με πέρσι. Ειδικότερα, εφέτος, από την Παρασκευή πριν το Σάββατο του Λαζάρου, που κλείνουν τα σχολεία και υπολογίζεται ότι αρχίζει σταδιακά η έξοδος από τα μεγάλα αστικά κέντρα, μέχρι και την Μεγάλη Παρασκευή, έφυγαν από την Αθήνα και από τα δύο εθνικά δίκτυα 700.330 αυτοκίνητα. Πέρσι στο ίδιο χρονικό διάστημα έφυγαν 1.306.000 αυτοκίνητα, δηλαδή υπάρχει μείωση της τάξης του 46%.
Την Μεγάλη Πέμπτη και Μεγάλη Παρασκευή που κορυφώνεται η έξοδος έφυγαν αντίστοιχα 154.207 αυτοκίνητα (85.532 από την εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου και 68.684 από την Αθηνών - Λαμίας) και 139.667αυτοκίνητα (79.000 από την Αθηνών - Κορίνθου και 60.167 από την Αθηνών - Λαμίας).
Πέρσι την Μεγάλη Πέμπτη έφυγαν συνολικά 175.000 αυτοκίνητα και από τα δύο εθνικά δίκτυα (δηλαδή 12% περισσότερα από εφέτος) και την Μεγάλη Παρασκευή 144.217 αυτοκίνητα (μειωμένη κατά 3% φέτος η κίνηση).
Επίσης, η ακτοπλοϊκή κίνηση κατά την έξοδο από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου είναι μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, ενώ πολλοί επιβάτες που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν Μ. Τρίτη και Μ. Τετάρτη, λόγω της απεργίας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, μετέφεραν τα εισιτήρια τους για Μ.Πέμπτη και Μ.Παρασκευή
Οι παράγοντες διαμόρφωσης του συγκεκριμένου ποσοστού είναι κυρίως η οικονομική κρίση σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, αλλά και η απεργία της ΠΝΟ τη Μ.Τρίτη και Μ.Τετάρτη. Τα δρομολόγια των πλοίων ήταν πολύ λιγότερα σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι εταιρείες λόγω της αύξησης των τιμής των ακτοπλοϊκών καυσίμων, αλλά και του κόστους συντήρησης των πλοίων προχώρησαν σε μειώσεις ελεύθερων δρομολογίων. Επίσης πολλοί επιβάτες επέλεξαν λόγου κόστους, αλλά και της απεργίας της ΠΝΟ να προγραμματίσουν τις γιορτές του Πάσχα στην ηπειρωτική Ελλάδα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου