Αφαίρεσε το προκλητικό σλόγκαν από τη βιτρίνα ο Fokas
«Κατέβηκε» από τη βιτρίνα του πολυκαταστήματος «Fokas» η φράση
«Πεινασμένοι αλλά σικ» (Hungry but chic) που προκάλεσε αρκετές
αντιδράσεις στο Διαδίκτυο.
Το συγκεκριμένο σλόγκαν δεν αποτελεί έμπνευση του πολυκαταστήματος, αλλά της γαλλικής εταιρείας ρούχων KOOKAΪ, η οποία μάλλον έχει επιλέξει μια…
ατυχή φράση για να διαφημίσει την κολεξιόν της φετινής σεζόν.
Σίγουρα η αναγραφή αποτελούσε πρόκληση, την ώρα εκατοντάδες εργαζόμενοι του «Fokas» κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο εξαιτίας της αίτησης της επιχείρησης για υπαγωγή στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα, ενώ από τον εμπορικότερο δρόμο της Αθήνας περνούν καθημερινά πάρα πολλά θύματα της κρίσης, που δεν έχουν ούτε χρήματα για φαγητό ούτε για ρούχα.
newpost.gr
Το συγκεκριμένο σλόγκαν δεν αποτελεί έμπνευση του πολυκαταστήματος, αλλά της γαλλικής εταιρείας ρούχων KOOKAΪ, η οποία μάλλον έχει επιλέξει μια…
ατυχή φράση για να διαφημίσει την κολεξιόν της φετινής σεζόν.
Σίγουρα η αναγραφή αποτελούσε πρόκληση, την ώρα εκατοντάδες εργαζόμενοι του «Fokas» κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο εξαιτίας της αίτησης της επιχείρησης για υπαγωγή στο άρθρο 99 του Πτωχευτικού Κώδικα, ενώ από τον εμπορικότερο δρόμο της Αθήνας περνούν καθημερινά πάρα πολλά θύματα της κρίσης, που δεν έχουν ούτε χρήματα για φαγητό ούτε για ρούχα.
newpost.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου