Σάββατο 21 Μαΐου 2011

«Υποτιθέμενη» η Ποντιακή Γενοκτονία κατά τη Σιμπέλ Μουσταφάογλου!

Με δελτίο τύπου αναφέρεται στα ζητήματα που έθεσε ο «Σπάρτακος», παρέχει κάλυψη στον αντιδήμαρχο Ριτβάν Μολλά Ισά για τις αλυτρωτικές του τουρκοπαρέες, κάνει όμως λόγο και για την «υποτιθέμενη ποντιακή γενοκτονία»!

Βρήκαμε στο τουρκόφωνο περιοδικό «Αζινλίκτσα» (15-5-2011) το δελτίο τύπου που εξέδωσε η...
επικεφαλής του συνδυασμού «Πρώτο Βήμα για την Ισότητα» (και εκλεκτή του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής στις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές) Σιμπέλ Μουσταφάογλου. Με το κείμενο αυτό προσπαθεί να ψελλίσει κάποιες απαντήσεις σε όσα έθεσε κατά την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κομοτηνής (στις 12 Μαϊου 2011) ο επικεφαλής του «Σπάρτακου» Νεκτάριος Δαπέργολας, όσον αφορά: α) τη συμμετοχή του αντιδημάρχου Κομοτηνής Ριτβάν Μολλα Ισά στη Γενική Συνέλευση του «Συλλόγου Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης», β) την απότιση τιμής στην Ημέρα Μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας και γ) την ανάγκη εφαρμογής επιτέλους της υπάρχουσας νομοθεσίας που επιβάλλει την παράλληλη τουλάχιστον χρήση και της ελληνικής γλώσσας στις επιγραφές των καταστημάτων.

Η Σιμπέλ Μουσταφάογλου στο δελτίο αυτό λέει πολλά και κωμικά, όπως π.χ. εκείνο το ανεκδιήγητο ότι με την ερώτηση Δαπέργολα για το αν θα τιμηθεί η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, στοχοποιούνται τάχα μου οι πολιτικοί και οι αξιωματούχοι της μειονότητας (τουτέστιν, πάρε λόγια και τράβα στο παζάρι)! Πέραν των κωμικών όμως, ιδιαίτερη σημασία έχει η πλήρης κάλυψη που παρέχει στον Ριτβάν Μολλά Ισά, επαναφέροντας και αυτή το άκρως διασκεδαστικό επιχείρημα της ιδιωτικής επίσκεψης, καθώς και της ελευθερίας επισκέψεων σε οποιαδήποτε εκδήλωση. Το χειρότερο όμως όλων και το πλέον εξοργιστικό είναι η αναφορά της στην «υποτιθέμενη ποντιακή γενοκτονία». Ποιος νομιμοποιεί αλήθεια επιτέλους αυτήν την κυρία να προβαίνει ανενόχλητη σε όλες αυτές τις απίστευτες προκλήσεις, από τις προεκλογικές της περιοδείες στα χωριά της Κομοτηνής παρέα με τους ψευτομουφτήδες και τους πράκτορες του Προξενείου και υπό τους ήχους οθωμανικών εμβατηρίων, έως την όλη μετεκλογική της στάση και την τωρινή χυδαία απαξίωση προς το αίμα των παππούδων μας, σ’ ένα από τα μεγαλύτερα και πλέον αποτρόπαια μαζικά εγκλήματα της Παγκόσμιας Ιστορίας; Ο πολιτικός της προϊστάμενος Μουσταφά Σάρνιτς; Ο κόσμος της Κομοτηνής; Το DEB, δηλαδή το κόμμα του φασίστα πράκτορα Αχμέτ Σαδήκ, υπό την αιγίδα του οποίου εξελέγη δημοτική σύμβουλος; Ή μήπως το ΠΑΣΟΚ, που δεν έχει τολμήσει ακόμη να τη διαγράψει από μέλος του; Ποια είναι εν τέλει τα ακριβή όρια ανάμεσα στη γελοιότητα, την κακοήθεια και την ασυδοσία;

Για την ιστορία, παραθέτουμε αμέσως ολόκληρο το δελτίο τύπου της Σιμπέλ Μοσταφάογλου (σε μετάφραση Μ.Κ.):

«Στο Δημοτικό Συμβούλιο που έλαβε χώρα στις 12 Μαΐου 2011, πέρα από τη συνηθισμένη ατζέντα, συζητήθηκαν και τρία θέματα που εισηγήθηκε ο πρόεδρος του συνδυασμού «Σπάρτακος» κος Δαπέργολας.

Ο κος Δαπέργολας υποστήριξε ότι οι ταμπέλες των μαγαζιών και των τραπεζών που έχουν ξένες λέξεις, αποτελούν πρακτική που αντιτίθεται στον ελληνικό πολιτισμό. Ζήτησε δε από το Δήμο Κομοτηνής, να εφαρμόσει όσα προβλέπει ο νόμος.

Ο κος Δαπέργολας ισχυρίστηκε ότι όταν περιπλανιέται στα δρομάκια της Κομοτηνής, νιώθει σαν να βρίσκεται υπό αγγλική, γαλλική και τουρκική διοίκηση. Ο Δήμαρχος δήλωσε ότι θα κάνει ό, τι προβλέπει ο νόμος για το συγκεκριμένο ζήτημα και το θέμα δεν συζητήθηκε. Ένα ακόμα θέμα που έθιξε ο κος Δαπέργολας, είναι η συμμετοχή του αντιδημάρχου Ριντβάν Μολλά Ισά, στο Γενικό Συμβούλιο του Συλλόγου Αλληλεγγύης των Τούρκων της Δυτικής Θράκης (BTTDD). Ο κος Δαπέργολας ζήτησε να ενημερωθεί για τη συμμετοχή του κου Ριντβάν Μολά Ισά στην εκδήλωση ενός συλλόγου που σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου του κου Δαπέργολα, συκοφαντεί την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο και συνάπτει συνεργασίες με τους Γκρίζους λύκους. Όπως διευκρινίστηκε, ο αντιδήμαρχος δεν συμμετείχε στην εν λόγω εκδήλωση ως μέλος της δημοτικής Αρχής ενώ, πριν παραστεί σε αυτήν, πήρε σχετική άδεια.

Το τρίτο θέμα το οποίο έθιξε ο κύριος Δαπέργολας ήταν η μέρα μνήμης της υποτιθέμενης γενοκτονίας των Ποντίων. Όπως έγινε γνωστό, καθώς πολλοί Έλληνες οργανώνουν τελετές μνήμης για τους νεκρούς τους, αξιωματούχοι και πολιτικοί από τη Δυτική Θράκη, θα συμμετέχουν στην πορεία προς το σπίτι του Κεμάλ Ατατούρκ, στη Θεσσαλονίκη. Αργότερα δε, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση και στην Τουρκία. Ρωτήθηκε λοιπόν, ο Δήμος για τα σχέδια του εκείνη την ημέρα. Ως συνασπισμός «Πρώτο Βήμα προς την Ισότητα», διευκρινίσαμε ότι όλοι καταλάβαμε τι ήθελε να πει ο κος Δαπέργολας. Οι στόχοι και των τριών θεμάτων που έθιξε στο Δημοτικό Συμβούλιο είναι όλοι ίδιοι. Δηλώνουμε ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να συμμετέχει σε όποια εκδήλωση επιθυμεί. Επίσης, δεν λήφθηκε καμία απόφαση παραχώρησης άδειας για τις εκδηλώσεις στις οποίες δεν θα συμμετέχει κανένας. Διευκρινίσαμε ακόμα ότι την ώρα που ο κος Δαπέργολας ζητά να ενημερωθεί για τις εκδηλώσεις, στοχοποιώντας τους πολιτικούς και τους αξιωματούχους της μειονότητας, χωρίς να του έχει παραχωρηθεί αυτό το δικαίωμα, με τον ίδιο τρόπο μπορούμε κι εμείς να ζητήσουμε να ενημερωθούμε για διάφορες εκδηλώσεις. Προσθέσαμε δε ότι το Δημοτικό Συμβούλιο δεν είναι χώρος επίλυσης εθνικών ζητημάτων αλλά επίλυσης των προβλημάτων όλων όσοι μας ψήφισαν. Στην απάντησή μας ότι τα θέματα αυτά θα πρέπει να τα αφήσουμε στους ιστορικούς, ο κος Δαπέργολας απάντησε ότι είναι ιστορικός. Κι εμείς λοιπόν λήξαμε το ζήτημα, ισχυριζόμενοι ότι στην περίπτωση αυτή, η ομιλία του θα πρέπει να γίνει σε άλλους χώρους, αντί του Δημοτικού Συμβουλίου».

Μια ερώτηση μόνο, εν κατακλείδι: για ποιες εκδηλώσεις θα επιθυμούσε ενημέρωση η Σιμπέλ Μουσταφάογλου; Υπάρχει δηλαδή αυτή τη στιγμή κεμαλική ή οθωμανική ή σκέτη ισλαμική γιορτή που να μην εορτάζεται στη Θράκη (και μάλιστα εις…δεκαπλούν), ώστε να τολμά να υποδηλώνει και παράπονα; Δεκάδες τέτοιες εκδηλώσεις γίνονται καθημερινά και μέσα στην Κομοτηνή και στα χωριά της περιοχής, με την παρουσία του πρόξενου, των ψευτομουφτήδων και εκατοντάδων τουρκοφρόνων (στη 2η φωτογραφία βλέπουμε και την ίδια στην πρώτη σειρά των “επισήμων” σε εκδήλωση που έγινε στο Προξενείο τον περασμένο Νοέμβριο στη μνήμη του Κεμάλ) . Ο «Σπάρτακος» ένα βασικότατο ζήτημα έθεσε, να τολμήσουμε να αποτίσουμε επιτέλους στοιχειώδη φόρο τιμής ως αυτοδιοίκηση στο αίμα εκατοντάδων χιλιάδων προγόνων μας, και η απάντηση των ελληνοφώνων (απ’ όλες τις παρατάξεις) ήταν ότι καλό είναι να μην προκαλούμε (σ.σ. κι όσοι δεν το είπαν με τα χείλη τους, το είπαν με τη σιωπή τους). Για τι επιθυμεί να ενημερωθεί λοιπόν η κυρία Σιμπέλ; Δεν είναι για μια ακόμη φορά προφανές ότι όσο θα μένουν ασύδοτοι, τόσο περισσότερο θα αποθρασσύνονται; Τι έτι χρείαν έχετε μαρτύρων;
proxeneio-stop

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP