Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Χρειάζεται συθέμελη αλλαγή, σαρωτική σεισμική επανάσταση

Ο Διγενής ψυχομαχεί, κι η γης τόνε τρομάζει
κι η πλάκα τον ανατριχιά, πως θα τόνε σκεπάσει
γιατί από 'κειά που κοίτεται,
λόγια 'ντρειωμένου λέει
                                                    ριζίτικο δημοτικό
Κατά την τόσο αμφιλεγόμενη αυτή εποχή των ανταγωνισμών, των συγκρούσεων και της αναβιώσεως των εθνικών παθών και των μεγαλοϊδεατισμών μεγάλων και μικρών εθνών στις πλέον στέκεται άφωνος, άβουλος, άτολμος, με τον φόβο και τον τρόμο εμποτισμένος από την ηγέτιδα τάξη, χωρίς ελπίδα, χωρίς προοπτική «προσμένοντας ίσως κάποιο θαύμα» — οπως... 
προσφυώς αναφωνεί ο Βάρναλης στους «Μοιραίους». Όμως, αυτοί οι «μοιραίοι» συνωθούνταν φτωχοί, άκληροι, εξαθλιωμένοι μέσα στο υπόγειο ταβερνείο, πίνοντας κρασί «μέσα σε καπνούς και σε βρισιές ενώ απάνω στρίγγλιζε η λατέρνα». Σήμερα... οι νεοέλληνες καταβροχθίζουν αμέριμνοι τη μπριζόλα, βλέπουν και χαίρονται ασύστολα με τις οικογένειες τους τα τηλεοπτικά πορνό, πηγαίνουν στο γήπεδο για την  υποστήριξη της «ομαδάρας», οι νέοι (κι εκεί είναι το μεγαλύτερο δράμα) κονταροχτύπιουνται για το γκολ, συνωστίζονται για να προσκυνήσουν τους ανύπαρκτους νεκρούς φοιτητές, εξερεύγονται κραυγές κατά των «μπάτσων», του «στρατού» και των «εγκληματιών» που τους σκοτώνουν καθημερινώς στα πάρκα, στους δρόμους, εμποδίζοντας τις πομπές τους για την Ρουάντα και την Σομαλία, αγνοώντας περιφρονητικά τους πέραν των συνόρων σκλάβους αδελφούς, το αιχμάλωτο πατριαρχείο και τόσα άλλα.

Από την άλλη πλευρά οι πολιτικάντηδες τους σιγοντάρουν κατά του «ρατσισμού», υπέρ της «οικονομικής διείσδυσης στα Βαλκάνια», υπέρ των χρηστών ηρωίνης, κατά των εθνικισμών, υπέρ της φιλίας των λαών, και προσπαθούν να πείσουν πως δεν φταίνε οι λαοί αλλά τα καθεστώτα Μπερίσα, Γκλιγκόρωφ, Όζάλ, Ζέλεφ, λες και τα προηγούμενα ήταν φιλικά ή σάμπως οι Σλάβοι θα έπαυαν να ορέγονται το Αιγαίο, οι Τούρκοι τα νησιά του, οι Αλβανοί την Τσαμουριά… θα σταματούσαν οι μουσουλμάνοι της Θράκης (κι όχι μόνον ο ...Σαδίκ) να ζητούν την προσάρτηση της στην Τουρκία και να παραμένουν απομονωμένοι σαν λεπροί μέσα στον φερετζέ τους μακριά από τους γκιαούρηδες ή δεν θα διεκδικούσαν οι Ρουμάνοι τους Βλάχους, οι Ιταλοί μονίμως τα Επτάνησα και τα Δωδεκάνησα και οι Σκοπιανοί την Μακεδονία. Ποιος μας εγγυάται ότι οι Έλληνες θα έπαυαν να θεωρούν βρισιά την λέξη «Βούλγαροι» και χλεύη τον «αράπη» και τον «γύφτο», παρά την περί...«ρατσισμού» αδιάλειπτο πλύση εγκεφάλου.
Ποιοί είναι εκείνοι οι όποιοι συνιστούν ομάδες από «γιατρούς χωρίς σύνορα», ενώ έχουμε ανάγκη από «γιατρούς μέσα στα σύνορα», ποιοί καίνε τα πολεμικά παιχνίδια των παιδιών —κι' εδώ ακριβώς φαίνεται η έμφυτη πολεμική αρετή των Ελλήνων. Έτσι, αφοπλίζουν την φυλή σε μια εποχή η οποία κατά τους μετριότερους συνυπολογισμούς χαρακτηρίζεται ως τουλάχιστον επικίνδυνη ή ορόσημο για την επιβίωση των Ελλήνων. Κι εκείνοι οι νέοι... αχ αυτό το ανείπωτο δράμα του ελληνισμού, συναγωνίζονται μετά των νυμφιδίων, σαν χανουμάκια, ποιος θα λικνισθεί προκλητικότερα υπό τους ήχους των «ντίσκο» και «παμπ» μέσα στο ημίφως των τεκέδων που προάγουν κάθε ψυχοφθόρο συνήθεια, ή σκορπίζονται το πρωί, πραγματοποιώντας διαδηλώσεις υπέρ της παρατάσεως των νυκτερινών ωραρίων! Ενθουσιασμένοι και έκβαχευόμενοι στους χορούς της κοιλίας («βακτριανισμούς» τους χαρακτήριζαν περιφρονητικά οι αρχαίοι) δεν βλέπουν τα σύννεφα του πολέμου που συσσωρεύονται στη Βαλκανική (πότε θα την πούμε Αίμο, με το σωστό όνομα;) και απειλούν τώρα (και αύριο βλέπουμε ποιους) τους ηρωικούς Σέρβους, οι όποιοι πολεμούν αγόγγυστα και νικούν την θρασύδειλη «διεθνή κοινότητα», αυτήν που απειλεί εμμέσως και την Ελλάδα, όπως τότε οι δυτικοί απειλούσαν το Βυζάντιο. Τότε χρειάσθηκε ένας Μιχαήλ Παλαιολόγος να σύντριψη το πάνοπλο στράτευμα του Φραγκοεβραίου Καρόλ Ντ' Άντζοΰ. Ένας ανελέητος πόλεμος Ελλήνων και Δυτικών, ο οποίος τελικά έστερξε να λήξει με την Βυζαντινή συνωμοσία (ναι, συνωμοσία, γιατί ούτε αυτήν είμαστε σε θέση οι άθλιοι νεοέλληνες να χρησιμοποιήσουμε), την γνωστή και ηρωική εκείνη συνωμοσία του «Σικελικού Εσπερινού», όταν ένας θρασύτατος Γάλλος στρατιώτης των στρατευμάτων κατοχής της βυζαντινής Σικελίας προσέβαλε μια Ελληνίδα του Παλέρμο την ώρα που έβγαινε από την προσευχή του εσπερινού. Ακολούθησε σφαγή (δυστυχώς, χρειάζονται κι οι σφαγές που και που) για να εξολοθρευθεί ολόκληρο το γαλλικό στράτευμα του μισέλληνα Άνδεγαυου, να λήξει η  κατοχή της Σικελίας και ν' αποσυρθούν οι Φράγκοι από την Ελλάδα.
Σήμερα, ποιος ελληνικός λαός θα πάρει στα χέρια του τις τύχες της χώρας; Σήμερα ποιος Αλέξιος Κομνηνός θ' αναδειχθεί από την άχρηστη ηγεσία; Σήμερα ποιά Άλεξιάς θα δοξάσει με τα συγγράμματα της το πατρικό έπος κατά των νεοβαρβάρων της δύσεως; Μήπως οι σημερινές φεμινίστριες που ορκίζονται στο όνομα της «ελευθερίας επιλογής του ερωτικού συντρόφου»;
Ό καιρός πλέον εκείνος παρήλθε. Οι τελευταίοι σήμερα εναπομείναντες ολιγάριθμοι Έλληνες περιμένουν, όπως ο Φιλοποίμην και ο Άρατος, δοξάζοντας το αρχαιοελληνικο ευάριθμο. Τί περιμένουν; Την βοήθεια από τον Θεό, για να πάρουν τις τύχες της Χώρας στα χέρια τους. Γιατί αν κινηθούν οι ίδιοι δεν θα βρουν καμία συμπαράσταση θα δικαστούν και θα καταδικασθούν, σμπαραλιάζοντας έτσι και την τελευταία «χρυσή ευκαιρία».
Δημήτρης Δρουμπούκης

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP