Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Κινδυνεύουμε περισσότερο από τα F 35 της Τουρκίας ή από τους πολιτικούς μας;

Οι Τούρκοι επαναλαμβάνουν κάθε λίγο και λιγάκι την απόφασή τους για την αγορά των F 35, προκαλώντας όπως είναι λογικό προβληματισμό στην Αθήνα που το μόνο που έχει να περιμένει προς το παρόν και λόγω της οικονομικής κρίσης, είναι η αγορά…
ανταλλακτικών για τα υπάρχοντα μαχητικά αεροσκάφη της ΠΑ. “Κινδυνεύουμε” λοιπόν από την “εισβολή” των F 35 στο Αιγαίο;

Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα για τους Τούρκους, ούτε απελπιστικά τραγικά για εμάς. Ακόμη τουλάχιστον. Μπορεί εδώ στην Αθήνα διάφοροι κύκλοι επίσημοι και ανεπίσημοι να προσπαθούν να επιβάλουν …μέσω Τουρκίας το F 35, υπάρχουν όμως πολλά ερωτήματα που θα πρέπει να απαντηθούν πειστικά από τους κατασκευαστές για να διαπιστώσουμε κι εμείς τι είναι το F 35. Ένα stealth αεροσκάφος πέμπτης γενιάς που θα αλλάξει τις ισορροπίες στο Αιγαίο, ή ένα “δήθεν” stealth, με πάρα πολλά προβλήματα ανάπτυξης και με την υποψία ότι το κόστος χρήσης και συντήρησής τους θα είναι ιδιαίτερα τσουχτερό;

Το βέβαιο είναι ότι όλες οι χώρες που είχαν παραγγείλει F-35 ,έχουν προχωρήσει σε σημαντικές περικοπές των παραγγελιών, με τελευταία την Ιταλία, όπου ο Ιταλός πρωθυπουργός, ”έσβησε” 40 αεροσκάφη από τη παραγγελία. Κυρίως για λόγους οικονομικούς, αλλά και λόγω σημαντικών καθυστερήσεων στην ανάπτυξή του. Πρώτα απ’ όλους το Αμερικανικό Ναυτικό το οποίο μη αντέχοντας να περιμένει να ξεπεραστούν πολλά προβλήματα, έκανε νέα παραγγελία F 18.

Μόλις χθες δημοσιεύτηκαν πληροφορίες σε αμερικανικά αμυντικά σάϊτ, σύμφωνα με τις οποίες υπάρχει -πάλι- μεγάλος προβληματισμός για το κόστος του αεροσκάφους. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο κόστος απόκτησης, αλλά κυρίως και πάνω απ’ όλα σε κάτι που η Ελλάδα ποτέ δεν έδωσε την βαρύτητα που έπρεπε: το κόστος χρήσης.

Οι Αμερικανοί και ειδικά οι κατασκευαστές των F 16, λειτουργούν -για να το πούμε πολύ απλά- με τη λογική “πάρε φθηνά το αεροπλάνο και θα τα βγάλω τα λεφτά από τη συντήρηση και την υποστήριξη”. Στη περίπτωση του F 35,φαίνεται ότι είναι δύσκολο να κρατήσουν χαμηλά και τη τιμή πώλησης.

Εκτός από τα οικονομικά όμως πρέπει να απαντηθούν πειστικά και τα επιχειρησιακά χαρακτηριστικά του F 35.Τα όσα λέγονται και γράφονται για τις αδυναμίες τους στην εναέρια μάχη, είναι λογικό να πρέπει να διερευνηθούν.

Το πότε θα έχει η Τουρκία τα πρώτα F 35 είναι άγνωστο. Το πρόγραμμα λέει ότι το 2015 θα έχουν παραδοθεί τα δύο πρώτα.

Τελικά θα κινδυνεύσουμε;

Από το μόνο που πραγματικά κινδυνεύουμε είναι ο τρόπος σκέψης με τον οποίο οι πολιτικοί αυτής της χώρας προσεγγίζουν και τα θέματα εξοπλισμών. Εκτός από την οικονομία που δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε περισσότερα. Και βέβαια καιρός είναι να αρχίσουμε να προσέχουμε και τους διάφορους "κύκλους" που εμφανίζονται ως εκπρόσωποι, αντιπρόσωποι, απεσταλμένοι, και φέρνουν τις ...10 εξοπλιστικές εντολές. Αυτά να τα ξεχάσουν και θα εξηγήσουμε σύντομα γιατί θα πρέπει να τα θεωρούν παρελθόν!

Τα τραγικά λάθη του παρελθόντος, έχουν αφήσει μεγάλες “πληγές” στη ΠΑ. Πληγές που έχουν να κάνουν με τη συντήρηση ,την ομαλή ροή προμήθειας ανταλλακτικών και τελικά με τις διαθεσιμότητες. Αυτά πρέπει να λυθούν άμεσα. Ότι έχουμε να δουλέψει και να δουλέψει καλά.

Η ψαλίδα στον εναέριο χώρο του Αιγαίου έχει ανοίξει και ενδέχεται αν συνεχίσουμε με την ίδια τακτική να ανοίξει επικίνδυνα. Συνεπώς απαιτείται άμεση έναρξη “έρευνας και σχεδιασμού” για το πως θα απαντήσει η Ελλάδα στην αγορά των 100 F 35.Το σχέδιο και η έρευνα, ούτε κοστίζει ,ούτε δεσμεύει, ούτε …προκαλεί. Οι λύσεις που υπάρχουν για να “γεμίσουν” το Αιγαίο από την Ελλάδα είναι αρκετές. Για όλες τις ανάγκες. Επιχειρησιακές και οικονομικές. Ακόμη και επιχειρηματικές.

Ακόμη και το F 35 θα πρέπει να εξεταστεί ως μία πιθανή λύση, αρκεί να μας πείσει, ότι μπορεί να αποτελέσει φόβητρο. Μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να πείσει ούτε τους “πελάτες” του. Πόσο μάλλον εμάς.
onalert

1 σχόλια:

Ανώνυμος 15 Μαΐου 2012 στις 12:26 μ.μ.  

Η τουρκο-τρομο-λαγνεία του defence net καλά κρατει…

Δεν μας λένε όλη την αλήθεια για το περιβόητο F-35
H καινοτομία που προσπαθούν να επιτύχουν οι Αμερικανοί στο F-35, δηλαδή να χωρέσουν ιδιότητες 5 διαφορετικών τύπων είναι εντυπωσιακή αλλά παράλληλα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ.
Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής δεν τους δικαιώνουν γι αυτό και υπάρχουν πολύ ισχυρές φωνές διαμαρτυρίες τόσο στην Αμερική όσο και το εξωτερικό (Ισραήλ-Αγγλία-Ολλανδία) για το κόστος ανά μονάδα για τις επιδόσεις αλλά και για τη διαθεσιμότητα και πρόσβαση στο αεροσκάφος.
Το πρώτο πρόβλημα έχει να κάνει με τον απαράδεκτο λόγο ώσης/βάρους που οφείλεται στο μεγάλο βάρος 49500 λίβρες του αεροπλάνου σε σχέση με την ισχύ του κινητήρα 42000 λίβρες αλλά και στις μικρές πτέρυγες του. Ο συνδυασμός αυτός ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ κάθε σκέψη ότι το αεροσκάφος μπορεί να αναχαιτίσει. Εξάλλου δε σχεδιάστηκε γι αυτό το λόγο άσχετα τι προσπαθούν να πουλήσουν οι Αμερικανοί.
Πάμε στο ραντάρ.
“Ποιος θα δει πρώτος ποιον θα μετράει”.
Τη στιγμή που μιλάμε καμία παράμετρος ουσίας δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα από τους Αμερικανούς που να πιστοποιεί ότι το ραντάρ ΑΕSA του F-35 θα βλέπει μακρύτερα και γρηγορότερα έναντι των αντιπάλων του.
Αυτή είναι μία εκ των βασικών παραμέτρων των αναχαιτίσεων από τότε που πετάνε τα αεροπλάνα. Αυτό που θέλω εγώ να ρωτήσω είναι την πηγή όταν η εμβέλεια του ραντάρ είναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗ ακόμα και το F-18 SH που κατασκευάζεται πόσο μάλλον για το F-35
Stealth ιδιότητες.
Εκεί που επικεντρώνονται οι Αμερικανοί είναι στις stealth ιδιότητες που θα το καθιστούν αόρατο στα ραντάρ.
Πρόσφατα αποκαλύφτηκε ότι τα stealth χαρακτηριστικά διαβρώνονται πολύ γρήγορα. Οι επισκευές των πλακών δε θα μπορούν να γίνονται σε έδαφος ξένης χώρας. Μόνο σε επιλεγμένα κέντρα στην Ευρώπη Αγγλία και Ιταλία όπου θα μπαίνουν άτομα ΜΟΝΟ αμερικανικής υπηκοότητας. Καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό για τη διαθεσιμότητα και πιθανούς εκβιασμούς.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι όταν λέμε stealth ΔΕΝ ΕΝΟΟΟΥΜΕ αόρατο αλλά ΜΕΙΩΣΗ της εμβέλειας αποκάλυψης του αεροπλάνου στα ραντάρ του αντίπαλου.
Η ΠΑ έχει ήδη ξεκινήσει αν και πρέπει με ταχύτερους ρυθμούς αν εισαχθεί περί το 2016-2018 το F-35 στη Τουρκία να ενσωματώσει στο Σύστημα Αεροπορικού Ελέγχου διστατικών ραντάρ ΗF και μονοστατικών ραντάρ VHF.
H ενσωμάτωση αυτή θα επιτρέπει στα αεροπλάνα που εκτελούν περιπολία ή είναι σε επιφυλακή να σπεύσουν στη περιοχή άσχετα αν δε τους παρέχεται ακριβές ίχνος εμπλοκής όπου θα μπορούν με κοντινή χρήση του ραντάρ ή οπτική να βρουν το F-35 και τότε ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ γι αυτό σεμνά και ταπεινά.
Αν ανοίξει το ραντάρ του τότε αποκαλύπτεται με ολέθρια αποτελέσματα. Αν αποφασίσει να φύγει, υστερεί δραματικά στη ταχύτητα και στην ευελιξία.
Συμπέρασμα
Το F-35 δεν έχει τελειώσει καλά καλά το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών του . Δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί το τελικό κόστος αν και γνωρίζουμε ότι είναι πανάκριβο αεροπλάνο έφτασε τα 140 εκ και ανεβαίνει.
Δεν είναι 100 % ότι το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί και με ποιο τρόπο.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP