Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Νομιμότητα​, Ηθική, Οικονομική Επικράτηση και Εθνική Εξαθλίωση

Ο οικονομικός εκβιασμός (μας από την Ευρώπη των ισχυρών) δεν είναι πολιτικό μέσον. Και η οικονομική επικράτηση δεν είναι πολιτική. Είναι ίσως η οδός που ξεκλειδώνει αντιστάσεις. Είναι όμως ανήθικη. Τι είναι λιγότερο ή περισσότερο ανήθικο, δεν έχει σημασία.

Έστω ότι το να πιέζεις κάποιον, ακόμη και με...

 την εξόντωσή του, για να συμμορφωθεί στις απαιτήσεις σου, δεν είναι ανήθικο.

Το να εξοντώνεις όμως κάποιον κυριολεκτικά, σε ατομική και εθνική κλίμακα για να επικρατήσεις οικονομικά και πολιτικά, είναι έγκλημα πολέμου που τελείταισε καιρό ειρήνης. Το να απαιτείς επί πλέον και το ακατάκριτο /αδίωκτο, σημαίνει ότι θεωρείς θεμιτό το έγκλημα και δη το καθ’ έξιν.

Η διακυβέρνηση της Χώρας θα πρέπει να μας γεμίζει περηφάνεια, όταν μας κάνει να αισθανόμαστε ασφάλεια, όταν καλύπτει πλήρως τιςανάγκες των πολιτών και όταν μπορεί να μας λύνει τα προβλήματά μας.

Συνεπώς,

κινήσεις των πολιτικών μας ανδρών (και γυναικών) όπως εξαγωγή κεφαλαίων συναγμένων μετά κό(λ)πων και “μόχθων“, ή
ανεπάρκεια στην φύλαξη των Ελλήνων πολιτών και των δικαίων αυτών (βομβιστική απόπειρα στο Μετρό, ληστεία στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας),
ανικανότητα στην κάλυψη των αναγκών μας (έλλειψη ελέγχου της αυθαιρεσίας και αισχροκέρδειας επαγγελματικών ομάδων έναντι του κοινωνικού υνόλου), ή
ανικανότητα στη λύση των προβλημάτων μας (περιορισμοί στις παροχές υγείας, παιδείας)μας οδηγούν αβίαστα στο συμπέρασμα ότι η δημόσια διοίκηση της χώρας, είναι μάλλον άχρηστη.

Και βεβαίως, δεν αιτιώμεθα τον πρωθυπουργό της χώρας,τραπεζίτης είναι ο άνθρωπος. Καλά την κάνει τη δουλειά του.

Το ζήτημα είναι γιατί ο Ελληνικός λαός πληρώνει και εκπροσωπείται από πολιτικούς, αφού δεν υφίσταται ούτε πολιτική δράση, ούτε πολιτική εκπροσώπηση.

Κανείς στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και στον κόσμο ολόκληρο δεν μιλάει για ανάπτυξη, για αλλαγή του σκηνικού, για τελείωμα αυτής της φάσης.Αυτό για το οποίο μιλάμε είναι: Πότε θα ξαναβγούμε στις αγορές (για δανεικά).

Αυτό δεν είναι στόχος Χώρας. Είναι στόχος καταχρεωμένης επιχείρησης! Μήπως…, λέω, μήπως, τελικά εμείς φιλοδοξούμε να είμαστε πάντα απλώς μια καταχρεωμένη μικροεπιχείρηση;;;;

Μα τότε

γιατί να πληρώνουμε τόσους πολιτικούς για την άσκηση πολιτικής (με τα συναφή για τους κοινοβουλευτικούς μας προνόμια: τετραετία, και μάλιστα συντάξιμη, και συναφείς αποδοχές, το ανεύθυνο-βουλευτική ασυλία το λένε, εξαγωγή χρημάτων για επενδύσεις και εξασφάλιση κλπ) και μια και το ‘φερε η κουβέντα:
Ποιάς πολιτικής,
ποιάς κυβέρνησης, αφού η υπάρχουσα δεν έχει την δεδηλωμένη, ούτε προέρχεται από το κόμμα που πλειψήφισε (ούτε πιά πλειοψηφεί), ούτε και ασκεί την πολιτική που εγκρίθηκε από το λαό (συνταγματική μάλιστα η εκτροπή),
ούτε, τέλος,ασκεί πολιτική ανάγκης και συγκεκριμένου έργου ως κυβέρνηση εθνικής ενότητας.

Αφού τα εκχωρήσουμε λοιπόν όλα (και με συνταγματική κατοχύρωση μάλιστα), θα μπορούμε, αγαπητοί Εθνοπατέρες, να ξαναβγούμε στην αγορά για δανεικά με εξωτερικό χρέος 120% του ΑΕΠ μετά από 8-10 χρόνια; Αυτό φιλοδοξούμε σαν Χώρα; Και θα είστε επιτυχημένοι στο έργο σας τότε; Αν δεν είχατε κάνει τίποτε, τί περισσότερο θα είχαμε χάσει;
Γράφει: η Ελένη Γεωργοπούλου -Αθανασούλη
tonoikaipnevmata

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP