Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Βίντεο της μεγάλης διάρρηξης στοv Ταξιάρχη Μανταμάδου Λέσβου


Γράφει: Στρατής Μπαλάσκας / εφημερίδα “ΕΜΠΡΟΣ”
Στοιχεία για τη συμμορία βίας και εμπορίου ουσιών, που εμπλέκεται και στη διάρρηξη του μοναστηριού του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο. Η διάρκειας

 τριών λεπτών και 37 δευτερολέπτων διάρρηξη αποκαλύπτει.

Συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό οι προσπάθειες της Αστυνομίας για να «δέσουν» την υπόθεση της διάρρηξης στο Προσκύνημα του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο και της κλοπής χρυσών κοσμημάτων, λιρών και άλλων αντικειμένων, αξίας άγνωστης οικονομικής, αλλά τεράστιας συναισθηματικής. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η Αστυνομία διερευνά τη σχέση των δολοφονημένων στην περιοχή των Κεραμειών στις 18 του περασμένου Μαρτίου από το Σ.Χ. (γνωστό και ως «Μπαλέ»), Ιγνάτη Ζηλέλλη και Σωτήρη Μπρακούλια, με το σημαντικό γεγονός διάρρηξης. Για αυτό δε φτάνει μόνο η κατηγορία του «Μπαλέ» σε βάρος τους, που μάλιστα αποτελεί μέρος της υπερασπιστικής γραμμής του δολοφόνου. Εξάλλου, «ένοχος ένοχον ου ποιεί». Απαιτείται η σύλληψη και του τρίτου της συμμορίας, εάν φυσικά η καταγγελία του «Μπαλέ» αποδειχθεί αληθινή. Προς το παρόν και εφόσον τα παραπάνω αποδειχθούν αληθινά, ο ένας από τους τρεις που θεωρείται πως συμμετείχαν στη διάρρηξη είναι στο χώμα, ο δεύτερος είναι στη φυλακή και ο τρίτος αναζητείται με υπομονή και προπάντων επιμονή.

Η διάρρηξη, λοιπόν, στο Μανταμάδο έγινε τη νύχτα της Δευτέρας 27 προς Τρίτη 28 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τις κάμερες ασφαλείας του μοναστηριού, τρεις ήταν αυτοί που εισέβαλαν στο ναό εκείνο το βράδυ, ενώ ένας τέταρτος θεωρείται πως πρέπει αν ήταν ο τσιλιαδόρος.

Η έρευνα που ακολούθησε τη διάρρηξη, επικεντρώθηκε στις εικόνες από την κάμερα ασφαλείας τις προηγούμενες της διάρρηξης μέρες και εστίασε στην επίσκεψη στο μοναστήρι δυο γνωστών στην Αστυνομία ατόμων, πατέρα και γιου, το Σάββατο 25 Φεβρουαρίου, τρεις μέρες πριν τη διάρρηξη. Στην κάμερα, λοιπόν, εικονίζονται οι εν λόγω να προσέρχονται στο μοναστήρι, να εξετάζουν το βόρειο κλίτος του ναού, τις κάμερες (τις οποίες, προφανώς θεωρώντας ότι λειτουργούν μόνο τη νύχτα, εξετάζουν με προσοχή) και στο τέλος να αποχωρούν από το μοναστήρι χωρίς καν να προσκυνήσουν.

Το βράδυ της Πέμπτης 1ης Μαρτίου, στελέχη της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Μυτιλήνης προχώρησαν στη σύλληψη του 45χρονου Γ.Κ. στο σπίτι του στην Αγιάσο. Ήταν ο πατέρας που εικονιζόταν κατά την επίσκεψη στο μοναστήρι του Ταξιάρχη και ο οποίος στο ερώτημα που του έγινε τι ήθελε στο Μανταμάδο, απάντησε πως ήταν… ταμένος! Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι και σε αγροικίες που συνήθιζε να επισκέπτεται, με στόχο να βρεθούν κοσμήματα και άλλα χρυσά αντικείμενα από τη διάρρηξη στον Ταξιάρχη, οι αστυνομικοί έκπληκτοι βρέθηκαν μπροστά σε έναν άλλο «θησαυρό». Στην κατοχή του βρέθηκαν 219 γραμμάρια καθαρής ηρωίνης σε «βράχο» και 358,5 γραμμάρια χασίς. Το γεγονός εξέπληξε και πολλούς άλλους. Όσους από τους απλούς καθημερινούς πολίτες διαπίστωσαν πως κυκλοφορούσε ελεύθερος αυτός που το 2006 είχε συλληφθεί στην Καλλονή να κατέχει 42 ολόκληρα κιλά χασίς!

Η έρευνα…

Οι πληροφορίες λένε ότι ο συλληφθείς Γ.Κ. μαζί με τον Ιγνάτη Ζηλέλλη (οι κάμερες ασφαλείας κατέγραψαν τις σκηνές της διάρρηξης και συγκεκριμένα τη δράση ενός γεροδεμένου άνδρα με το σωματότυπο του Ζηλέλλη) ήταν οι δύο από τους τρεις διαρρήκτες του ναού. Τρία 24ωρα μετά τη διάρρηξη, ο ένας κλέφτης βρέθηκε στη φυλακή. 20 μέρες μετά, ο δεύτερος βρέθηκε στο χώμα δολοφονημένος. Ο τρίτος διαρρήκτης μαζί με τον τέταρτο (τον τσιλιαδόρο) αναζητούνται. Κι ο «Μπαλές»; Ο ίδιος, θέλοντας να πέσει στα μαλακά (όσο στα μαλακά μπορεί να πέσει κανείς με δυο φόνους), υποστηρίζει πως σκότωσε διαφωνώντας με την ενέργεια της διάρρηξης.

Η Αστυνομία, πάλι, ερευνά μιαν άλλη εκδοχή. Όπως το «ΕMΠΡΟΣ» αποκάλυψε όταν συνελήφθη ο δράστης του διπλού φονικού, ο «Μπαλές» εκείνο το βράδυ ήταν κρατούμενος μετά από καταγγελία άλλου «πελάτη» της Αστυνομίας, που έλεγε πως ο «Μπαλές» τον είχε πυροβολήσει στα πόδια. Άρα στη διάρρηξη δε συμμετείχε. Ο «Μπαλές», όμως, επρόκειτο να πάρει μέρος στο χτύπημα στον Ταξιάρχη. Δυο μέρες μετά, η σύλληψη του Γ.Κ., που η επίσκεψή του στον Ταξιάρχη διαπιστώθηκε, είχε ως αποτέλεσμα να μην πάρει μερδικό. Διεμήνυσε λοιπόν στο Ζηλέλλη πως θέλει το μερδικό του, κι ας μη συμμετείχε στη διάρρηξη. Ποιο ήταν το μερδικό αυτό; Όπως γράψαμε ξανά από τις σελίδες τού «Ε», το μερδικό ήταν δυο κιλά χασίς και μέρος από τα χρυσά κοσμήματα. Εικάζεται ότι το απόγευμα της 18ης Μαρτίου, δυο εβδομάδες μετά τη διάρρηξη, ο Ζηλέλλης με τον Μπρακούλια πήγαν να συναντήσουν τον «Μπαλέ» μόνο με το χασίς. Ο δεύτερος θεώρησε ότι τον κορόιδευαν και τράβηξε το περίστροφο. Κάπως έτσι έγινε το κακό…

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP