Μόλις 10.000 πρόστιμα από κλήσεις εισπράχθηκαν από τα συνολικά 103.000 του 2012
ένα ακόμη εισπρακτικό μέσο αποδεικνύεται ανεπαρκές καθώς ο λαός δεν έχει λεφτά. Όσο και να χτυπιούνται δεν μπορούν πλέον να χαρτζιλικωθούν.
Συνολικά καταγράφηκαν 103.043 κλήσεις σε οδηγούς στην Αθήνα. Πληρώθηκαν όμως μόνο οι 10.035, για το 2012 αυτά.
Αυτό μεταφράζεται...
ως εξής:
Ο δήμος θα έπρεπε να είχε εισπράξει περίπου πεντέμισι εκατ. ευρώ, αντ' αυτού όμως εισέπραξε λιγότερα και από
500.000 ευρώ.Αυτό μεταφράζεται...
ως εξής:
Ο δήμος θα έπρεπε να είχε εισπράξει περίπου πεντέμισι εκατ. ευρώ, αντ' αυτού όμως εισέπραξε λιγότερα και από
Μέσα στο πρώτο δεκαήμερο, από τη στιγμή που τους επιδόθηκε η κλήση, πλήρωσαν 61.441 πολίτες. Για όλους τους υπόλοιπους όμως είναι πραγματικά ζήτημα εάν πληρώνει τις κλήσεις του ο ένας στους δέκα.
Μιλώντας στην Καθημερινή της Κυριακής, η αντιδήμαρχος Ε. Κοντοσταθάκου, υπεύθυνη για τη διεύθυνση δημοτικών προσόδων, εξηγεί πως αν και οι δημοτικές υπηρεσίες κάνουν ότι είναι δυνατόν για να στέλνονται οι ειδοποιήσεις όσο πιο σύντομα γίνεται, το πρόβλημα είναι μεγάλο ειδικά μέσα στην κρίση.
Όμως, και παλιότερα όταν δεν υπήρχε η κρίση, η γραφειοκρατία βοηθούσε όσους δεν ήθελαν να πληρώσουν. Από το 1984 μέχρι και το 2007 υπήρχαν 90 εκατ. ευρώ χρωστούμενα από κλήσεις, περίπου 2,5 εκατ. ευρώ ανείσπρακτα, ήτοι με ένα υποθετικό παράδειγμα, σε κάθε κάτοικο της Αθήνας αντιστοιχούσε και μία απλήρωτη κλήση. Επιπλέον, από το 1984 ως και το 2010 επτά στις δέκα κλήσεις παρέμεναν ανείσπρακτες.
Τα πράγματα χειροτερεύουν από την αδυναμία του εισπρακτικού συστήματος. Τον περασμένο Γενάρη μέχρι και τον Αύγουστο,όταν και λειτουργούσε το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, οι παραβάτες πλήρωναν περίπου 16.000 κάθε μέρα, αν και πλήρωνε τις κλήσεις του μόνο ένα 25%.
Σύμφωνα πάντα με την Καθημερινή, για τους οκτώ μήνες του 2011, ο δήμος εισέπραξε 848.000 ευρώ από την ελεγχόμενη στάθμευση και είχε αύξηση κατά 40% στις εισπράξεις σε σχέση με το 2010, ενώ από τις πωλήσεις καρτών στάθμευσης "κέρδισε" άλλα 630.000 ευρώ, αυξημένα κέρδη κατά 28%.
Μετά όμως το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης απλώς έπαψε να λειτουργεί για να επανέλθει το Μάιο του 2012.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου