Το Βίντεο της Κεφαλογιάννη, στοίχισε 75.000 ευρώ στον ΕΟΤ
Την υπόθεση του προωθητικού βίντεο του ΕΟΤ, για το οποίο υπήρξαν
αντιδράσεις λόγω του κόστους και της συμμετοχής της ίδιας της υπουργού,
κυρίας Όλγας Κεφαλογιάννη, φέρνουν με......
ερώτηση στη Βουλή οι βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς. Σε ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ Μαρία Γιαννακάκη και Θωμάς Ψύρρας, προς την κυρία Κεφαλογιάννη χαρακτηρίζουν το προωθητικό βίντεο του ΕΟΤ, δαπανηρό σε σημείο που δεν ανταποκρίνεται στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο βίντεο που γυρίστηκε στο Λονδίνο στα πλαίσια μιας δράσης προβολής “flash mob” κόστισε 75.000 ευρώ, μαζί με τη δεξίωση που ακολούθησε μετά την εκδήλωση. Στο βίντεο συμμετέχει και η ίδια η κα Κεφαλογιάννη. Ο τρόπος που δαπανήθηκε το συγκεκριμένο ποσό «δεν είναι ο βέλτιστος, καθώς είναι εξαιρετικά αμφίβολος ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει μία εκδήλωση flash mob σε βάθος χρόνου, δεδομένου ότι ανεξαρτήτως της αναπαραγωγής του δρώμενου, η δυναμική του κεντρικού μηνύματος ενός τέτοιου γεγονότος περιορίζεται στο χρονικό και τοπικό σημείο εκτέλεσής του. Παράλληλα, η αναφορά σε οποιοδήποτε στοιχείο που μπορεί να παραπέμπει στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, είναι εξαιρετικά περιορισμένη», τονίζουν οι δύο βουλευτές. Επιπλέον ρωτούν την υπουργό Τουρισμού με ποιο σκεπτικό προέβη σε μια τέτοια παραγωγή, πως και γιατί έγιναν οι δαπανηρές επιλογές, τόσο σε σχέση με το περιεχόμενο της εκδήλωσης, όσο και με την τοποθεσία της δεξίωσης και αν διενεργήθηκε σχετικός διαγωνισμός, με ποιους όρους και με ποια κριτήρια.
ερώτηση στη Βουλή οι βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς. Σε ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές της ΔΗΜΑΡ Μαρία Γιαννακάκη και Θωμάς Ψύρρας, προς την κυρία Κεφαλογιάννη χαρακτηρίζουν το προωθητικό βίντεο του ΕΟΤ, δαπανηρό σε σημείο που δεν ανταποκρίνεται στη σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο βίντεο που γυρίστηκε στο Λονδίνο στα πλαίσια μιας δράσης προβολής “flash mob” κόστισε 75.000 ευρώ, μαζί με τη δεξίωση που ακολούθησε μετά την εκδήλωση. Στο βίντεο συμμετέχει και η ίδια η κα Κεφαλογιάννη. Ο τρόπος που δαπανήθηκε το συγκεκριμένο ποσό «δεν είναι ο βέλτιστος, καθώς είναι εξαιρετικά αμφίβολος ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει μία εκδήλωση flash mob σε βάθος χρόνου, δεδομένου ότι ανεξαρτήτως της αναπαραγωγής του δρώμενου, η δυναμική του κεντρικού μηνύματος ενός τέτοιου γεγονότος περιορίζεται στο χρονικό και τοπικό σημείο εκτέλεσής του. Παράλληλα, η αναφορά σε οποιοδήποτε στοιχείο που μπορεί να παραπέμπει στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, είναι εξαιρετικά περιορισμένη», τονίζουν οι δύο βουλευτές. Επιπλέον ρωτούν την υπουργό Τουρισμού με ποιο σκεπτικό προέβη σε μια τέτοια παραγωγή, πως και γιατί έγιναν οι δαπανηρές επιλογές, τόσο σε σχέση με το περιεχόμενο της εκδήλωσης, όσο και με την τοποθεσία της δεξίωσης και αν διενεργήθηκε σχετικός διαγωνισμός, με ποιους όρους και με ποια κριτήρια.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου