Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Μήνυση Χρυσής Αυγής κατά Βενιζέλου και Αλιβιζάτου

Ο Λαϊκός Σύνδεσμος-Χρυσή Αυγή κατήγγειλε απ’ την πρώτη στιγμή τις απαράδεκτες δηλώσεις που έκαναν από τηλεοράσεως στις 3-12-2012 ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Καθηγητής Πανεπιστημίου Νικόλαος Αλιβιζάτος.

Πρόκειται για δηλώσεις...
που ενσπείρουν τη διχόνοια μεταξύ των Ελλήνων και στοχεύουν στον διχασμό του Έθνους. Το Καθεστώς της Μεταπολίτευσης νιώθει το έδαφος να χάνεται κάτω από τα πόδια του και την ώρα που ψυχορραγεί δεν διστάζει να παραβιάσει κάθε έννοια πολιτικού ήθους, ακόμα και διαταράσσοντας την κοινή ειρήνη των Ελλήνων πολιτών. Δεν πέρασαν παρά μόνο λίγες ώρες από τη στιγμή που έγιναν οι εν λόγω δηλώσεις και τα γραφεία της Τοπικής Οργανώσεως Δυτικής Αττικής του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή έγιναν στόχος τρομοκρατικής επίθεσης με την τοποθέτηση και πυροδότηση εκρηκτικού μηχανισμού μεγάλης ισχύος, ο οποίος προκάλεσε εκτεταμένες υλικές ζημίες. Ως εκ τούτου, το Κίνημά μας κατέθεσε σήμερα μήνυση ενώπιον του κ. Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου, κατά των ανωτέρω προσώπων για το αδίκημα που προβλέπεται και τιμωρείται από το άρθρο 192 του Ποινικού Κώδικα, δηλαδή για διέγερση των πολιτών σε βιαιοπραγίες και διχόνοια. Ακολουθεί απόσπασμα των σημαντικότερων σημείων της μήνυσης:
«ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
ΜΗΝΥΣΗ
Του πολιτικού κόμματος ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που εκπροσωπείται νόμιμα από τον Βουλευτή B΄ Θεσσαλονίκης και Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής της Ομάδας Πολύβιο Ζησιμόπουλο και εδρεύει επί της οδού Δηλιγιάννη αριθμ.50 στην Αθήνα.

ΚΑΤΑ

1. Ευαγγέλου Βενιζέλου, κατοίκου Αθηνών, οδός Ιπποκράτους 22.
2. Νικόλαου Αλιβιζάτου του Κωνσταντίνου, κατοίκου Αθηνών
3. Παντός άλλου συνυπαιτίου, που θα προκύψει κατά τη διενέργεια της εισαγγελικής έρευνας.
Α. ΙΣΤΟΡΙΚΟ
-Ι-
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΟΥ ΜΗΝΥΟΜΕΝΟΥ
Την 03/12/2012, ο πρώτος μηνυόμενος και Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, με θέμα «την πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ κατά του ρατσισμού, της ξενοφοβίας και του νεοναζισμού». Η συνέντευξη μεταδόθηκε σε ζωντανή σύνδεση από την κρατική τηλεόραση και έτυχε εν συνεχεία εκτενούς παρουσίασης από όλα τα ΜΜΕ. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης αυτής προέβη στις κάτωθι δηλώσεις:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Β. ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 192 Ποινικού Κώδικα: «Όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια και έτσι διαταράσσει την κοινή ειρήνη, τιμωρείται με Φυλάκιση μέχρι δύο ετών, αν σύμφωνα με άλλη διάταξη δεν επιβάλλεται αυστηρότερη ποινή.» Σύμφωνα με την ανωτέρω διάταξη του ΠΚ, όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια και έτσι διαταράσσει την κοινή ειρήνη τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, αν σύμφωνα με άλλη διάταξη δεν επιβάλλεται αυστηρότερη ποινή. Η διάταξη αυτή, τεθείσα για την προστασία της δημόσιας τάξης και την από το Κράτος Δικαίου αντιμετώπιση των οξυτήτων εκείνων, τις οποίες δεν μπορεί η δημοκρατική έννομη τάξη, που εγγυάται σε όλους την ακώλυτη άσκηση των ατομικών και άλλων δικαιωμάτων τους σε ισότητα, να ανεχθεί, προβλέπει, όπως και τα άρθρα 190 και 191, το έγκλημα "της διατάραξης της ειρήνης των πολιτών". Η αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος αυτού κατά τη διάταξη αυτή συνίσταται στη δημόσια και με οποιονδήποτε τρόπο (προφορικά, έγγραφα ή εντύπως) πρόκληση ή διέγερση των πολιτών σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια, που είναι η αποστροφή και το μίσος, και δι` αυτών στη διατάραξη της κοινής ειρήνης, ήτοι της εμπιστοσύνης της ολότητας επί την αδιατάρακτη ειρηνική κατάσταση. Η υποκειμενική υπόσταση αυτού συνίσταται στο δόλο του δράστη, ο οποίος περιλαμβάνει τη γνώση και τη θέληση όπως με την ενέργειά του να προκληθούν ή διεγερθούν οι πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια και διατάραξει έτσι την κοινή ειρήνη.

Γ. ΠΟΙΝΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΟΠΟΙΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΜΗΝΥΟΜΕΝΩΝ
-Ι-
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΗΝΥΟΜΕΝΟ
Είναι προφανές ότι ο πρώτος μηνυόμενος δεν είχε την παραμικρή πρόθεση να ενημερώσει τους Έλληνες ψηφοφόρους και το ευρύτερο κοινό για τις θέσεις της Χρυσής Αυγής, ούτε να ασκήσει καλώς εννοούμενη κριτική σε αυτές. Είναι χαρακτηριστικό ότι σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης δεν χρησιμοποίησε κανένα σημείο των προγραμματικών μας θέσεων για να τεκμηριώσει τους χαρακτηρισμούς που απέδωσε στο κόμμα μας περί νεοναζισμού, φασισμού, ρατσισμού, ξενοφοβίας, ισλαμοφοβίας, έλλειψης σεβασμού στο Σύνταγμα κλπ. Ούτε κατόρθωσε να ανεύρει κάποιο πραγματικό περιστατικό που να στοιχειοθετεί τους έωλους ισχυρισμούς του περί ενθάρρυνσης, οργάνωσης ή κάλυψης εγκληματικών πράξεων βίας.
Χρησιμοποιώντας αόριστες εκφράσεις επεχείρησε να στιγματίσει συλλήβδην τη Χρυσή Αυγή ως «αντισυνταγματικό φαινόμενο» και «μόρφωμα» ξένο προς την ελληνική κοινωνία. Προέβη σε ένα πρωτοφανές (και ασυγχώρητο για αρχηγό κόμματος το οποίο κυβέρνησε στο παρελθόν και αποτελεί έναν εκ των εταίρων της νυν Συγκυβέρνησης) αντιδημοκρατικό παραλήρημα, εκφράζοντας την αδιαφορία του για το γεγονός ότι μία μεγάλη μερίδα των ελλήνων πολιτών ψήφισε τη Χρυσή Αυγή στις πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις. Οι φράσεις που χρησιμοποίησε είναι χαρακτηριστικές: «…§ Δεύτερον, μια πρωτοβουλία για την ανάδειξη της Χρυσής Αυγής ως αντισυνταγματικού μορφώματος, που έχει δυστυχώς ψηφιστεί από ένα τμήμα του ελληνικού λαού και υπάρχει μέσα στο Κοινοβούλιο… Οι Έλληνες πολίτες, πρέπει να καταλάβουν ότι η επιλογή της Χρυσής Αυγής δεν είναι μια πολιτική και κομματική επιλογή όπως όλες οι άλλες…Το ότι ψήφισε τη Χρυσή Αυγή ένας αριθμός πολιτών τι σημαίνει;». Η πραγματοποίηση της συνέντευξής του υπαγορεύτηκε από μικροπολιτικές σκοπιμότητες και την αγωνία του λόγω της δημοσκοπικής συρρίκνωσης του κόμματός του σε συνάρτηση προς τον αντίστοιχο διπλασιασμό (σύμφωνα με όλες τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις) της απήχησης του κόμματός μας στο εκλογικό σώμα.
Το κάλεσμά του προς τα πολιτικά κόμματα, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα Ν.Π.Δ.Δ., τις ΜΚΟ, τις Συνδικαλιστικές Οργανώσεις, τα ΜΜΕ, δεν είχε κανένα πολιτικό υπόβαθρο και δεν αποσκοπούσε στη σύμπηξη μίας πολιτικής συμμαχίας ή κίνησης. Στόχευε ξεκάθαρα στην άσκηση ηθικής και ψυχολογικής πίεσης προς όλους τους προαναφερθέντες φορείς για να υιοθετήσουν ενεργό εχθρική συμπεριφορά προς τη Χρυσή Αυγή και να παρεμποδίσουν την ελεύθερη πολιτική της δράση με τελικό στόχο την πολιτική εξόντωση της ίδιας και τον κοινωνικοεπαγγελματικό στιγματισμό και αφανισμό των υποστηρικτών, μελών και στελεχών της. Ορισμένες φράσεις αρκούν για το αληθές του λόγου: «…Πίσω από όλα αυτά υπάρχει μια βαθιά αντισημιτική και ισλαμοφοβική αντίληψη της ιστορίας και του κόσμου, η οποία είναι ταυτόχρονα και παγανιστική, δηλαδή σαφέστατα αντιχριστιανική. Και όλα αυτά θα ήταν μια πολύ ωραία μάχη ιδεών, εάν δεν συνοδεύονταν από πράξεις υλικής βίας συνεχείς και καθημερινές, οι οποίες αφορούν τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα πολλών συνανθρώπων μας και συμπολιτών μας… Η Δημοκρατία είναι μία αυτοπροστατευόμενη και μάχιμη Δημοκρατία. Η καταδίκη της βίας πρέπει να έχει μορφές οι οποίες είναι αποτελεσματικές και έμπρακτες. Αντί για μια θεωρητική και ατέρμονα συζήτηση γύρω από τις μορφές και τις ιδεολογίες της βίας, ή από έννοιες όπως η αντίσταση ή η ανυπακοή, προτείνουμε μια πρακτική συσπείρωση όλου του συνταγματικού τόξου εναντίον της Χρυσής Αυγής. Η αντίδραση απέναντι στη βία, πρέπει να συσπειρώνει κάθε φορά το ευρύτερο δυνατό φάσμα πολιτικών και κοινωνικών δυνάμεων. Η θεωρία της βίας των άκρων έχει απαντηθεί ιστορικά στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο μέσα από το εύρος της αντιναζιστικής συμμαχίας. Αντίστοιχο εύρος πρέπει να υπάρξει και τώρα… Πάντως το να χαϊδεύεις το φαινόμενο αυτό, να το ανέχεσαι ή να αδιαφορείς απλώς, δεν οδηγεί πουθενά…». Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πρώτος μηνυόμενος έκανε αναφορά ακόμη και στην εμπόλεμη περίοδο των ετών 1939-1945! Ενδεικτικό είναι επίσης ότι ζήτησε να τροποποιηθεί ο Ποινικός Κώδικας όχι με σκοπό την επίτευξη δικαιοπολιτικών σκοπών και την κάλυψη κοινωνικών αναγκών, αλλά την πρόκληση βλάβης στο κόμμα μας.
-ΙΙ-
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΗΝΥΟΜΕΝΟ
Ομοίως, ο δεύτερος μηνυόμενος, χρησιμοποιώντας την ιδιότητα του πανεπιστημιακού καθηγητή, εκφράστηκε με πρωτοφανή εμπάθεια για τη Χρυσή Αυγή και τη χαρακτήρισε δογματικά (χωρίς να παραθέτει κανένα στοιχείο ή θεμελιώνει σε λογικά επιχειρήματα τον ισχυρισμό του) συλλήβδην ένα κοινοβουλευτικό κόμμα (με αυξανόμενη μάλιστα απήχηση στο εκλογικό σώμα και την κοινωνία, με εκατοντάδες χιλιάδων υποστηρικτές) ως εγκληματική συμμορία που καλεί τα μέλη της σε διάπραξη αξιόποινων πράξεων, που δίνει εντολή σε πιτσιρικάδες να σπάνε στο ξύλο Πακιστανούς, που συνέρχεται επί τούτου και αποφασίζει να διαπράξει παράνομες πράξεις.Περαιτέρω, εξομοίωσε το Κίνημά μας και ζήτησε να έχει την ίδια αντιμετώπιση με την αριστερή τρομοκρατική οργάνωση «17η Νοέμβρη» η οποία έχει στο ενεργητικό της τεράστιο αριθμό ανθρωποκτονιών, ληστειών, πρόκλησης βαρέων σωματικών βλαβών, αποπειρών πρόκλησης ανθρωποκτονίας, και άλλων σκληρών κακουργηματικών πράξεων που τιμωρούνται από τον Ποινικό Κώδικα και Ειδικούς Ποινικούς Νόμους.
****************
Είναι σαφές ότι αμφότεροι οι μηνυόμενοι ενήργησαν με δόλια προαίρεση η οποία έγκειται στην ηθελημένη ενέργεια και γνώση ότι με τις ανωτέρω δηλώσεις τους διαταράσσεται η κοινή ειρήνη. Οι προαναφερθείσες δημόσιες δηλώσεις τους ήταν πρόσφορες και στόχευαν στην πρόκληση και τη διέγερση των πολιτών σε αμοιβαία διχόνοια και την με τον τρόπο αυτό διατάραξη της κοινής ειρήνης. Σκόπευαν ενσυνείδητα να ενσταλάξουν στις καρδιές των Ελλήνων πολιτών το σπέρμα του διχασμού, του μίσους και της εχθρότητας. Και ειδικότερα μεταξύ των πολιτών που υποστηρίζουν το πολιτικό κόμμα της Χρυσής Αυγής και εκείνων που είναι πολιτικά αντίθετοι προς αυτό. Επιπλέον, ο δόλος τους εξικνείτο μέχρι και στην πρόκληση βιαιοπραγιών μεταξύ των πολιτών.
Τούτο αποδείχθηκε περίτρανα από το γεγονός ότι η λεκτική τους τρομοκρατία μετουσιώθηκε τάχιστα σε πραγματική τρομοκρατία. Συγκεκριμένα, τις πρώτες πρωινές ώρες της 04ης/12/2012, λίγες ώρες δηλαδή μετά την μετάδοση των δηλώσεών τους, τα Γραφεία της Χρυσής Αυγής στον Ασπρόπυργο Αττικής, δέχθηκαν τρομοκρατική επίθεση με την πυροδότηση εκρηκτικού μηχανισμού μεγάλης ισχύος, ο οποίος προκάλεσε εκτεταμένες καταστροφές στο χώρο των γραφείων και στα γειτονικά κτίρια. Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα ότι το γεγονός της συγκεκριμένης τρομοκρατικής ενέργειας δεν έτυχε καταδίκης από κανέναν από τους μηνυόμενους και διαπρύσιους υποστηρικτές του Συντάγματος, των αξιών της Δημοκρατίας, της ειρήνης και της νομιμότητας.
Επειδή, η προπεριγραφόμενη συμπεριφορά των δύο ανωτέρω μηνυομένων αλλά και όσων από την εισαγγελική έρευνα προκύψει ανάμειξη ή συμμετοχή, πληρεί την νομοτυπική μορφή (αντικειμενική - υποκειμενική υπόσταση) του αδικήματος της διέγερσης πολιτών σε βιαιοπραγίες ή διχόνοια κατ’ άρθρο 192 ΠΚ.

ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ και με ρητή
επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματός μας
ΖΗΤΟΥΜΕ
Την κατά νόμο ποινική δίωξη των ανωτέρω μηνυομένων και παντός άλλου συνυπαιτίου, για το αδίκημα του άρθρου 192 ΠΚ.
Αθήνα, 5-12-2012
Ο ΜΗΝΥΤΗΣ»

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP