Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

"Ο καημενούλης ο Εφραίμ"

Το να επισημάνουμε ότι ο Εφραίμ είναι αυτός που είναι, κι ότι είναι γελοίο να λέμε ο "καημενούλης ο γέροντας" δεν σημαίνει αυτόματα κι ότι περνάμε στην άλλη όχθη και πάμε με το μέρος της Νέας Τάξης που ακριβώς ζητά ερείσματα για να πλήξει τις εθνικές παραδόσεις των λαών. Απέφυγα να...

επανέλθω και θα απέφευγα ειλικρινά αν ήταν να παρεξηγηθώ ότι αβαντάρω τις νεοταξικές φόρμουλες που κι εγώ συμφωνώ ότι κάθε άλλο ενδιαφέρονται για απονομή δικαιοσύνης ή για να προστατεύσουν, δήθεν, την "ελληνικότητα" του Αγίου Όρους που "προσπαθεί να βάλει στο χέρι ο Πούτιν".

Γιατί όπως αστείο είναι να λέμε "ο καημένος ο Γέροντας", όπως κάνει το Ρεσάλτο(και δεκάδες ιστολόγια)  προφανώς γιατί έτσι να νομίζει ότι θα γίνει περισσότερο αγαπητό στο εκκλησιαστικό του κοινό, άλλο τόσο αστείο είναι να νομίζουμε ότι διωκόμενος ο Εφραίμ θα αποδοθεί δικαιοσύνη από ένα Κράτος που δεν τολμά να τα βάλει με κανέναν. Κι αν επομένως τα βάζει με τον Εφραίμ είναι όχι από αγαθές προθέσεις ή από πρεμούρα για την ανεξαρτησία του Αγίου Όρους αλλά γιατί εξυπηρετούνται αντίρροπες σκοπιμότητες από εκείνες που εξυπηρετούσε ο Εφραίμ.

Κι ότι υπάρχουν αντίρροπες σκοπιμότητες που συγκρούονται πάνω στις μπίζνες του Εφραίμ αποδεικνύεται από το γεγονός ότι οι μισοί θέλουν να τον βάλουν στη φυλακή και οι άλλοι μισοί να τον αγιοποιήσουν.

Μήπως ο κύριος Αλαφούζος και ο σούπερ νεοταξίτικος ΣΚΑΙ έγιναν ξαφνικά αντιαμερικάνοι και "φιλορώσοι" και φιλοτεχνούν από "θεία επιφοίτηση" το πορτραίτο του Εφραίμ όπως έκπληκτοι βλέπουμε να γίνεται τον τελευταίο καιρό;
Αυτά το Ρεσάλτο δεν τα βλέπει; Ή είναι ανίκανο να τα καταλάβει και να το παραξενέψουν σφόδρα;
Έγινε πάλι ο ΣΚΑΙ και ο κύριος Γιάννης μας ο Αλαφούζος μας αντιπασόκοι και ξανά φιλοκαραμανλικοί;
Κι αν συνέβη αυτό που οφείλεται;

Δεν βλέπουμε τις αντίρροπες, το επαναλαμβάνω, δυνάμεις που προκαλούνται από το ίδιο Σύστημα;
Ένα μέρος του συστήματος προσπαθεί να τον χώσει φυλακή, με χολυγουντιανό μάλιστα υπερθέαμα τάλε κουάλε όπως εκείνο της "Τρομοκρατίας" και το άλλο μισό να τον βγάλει "ξαφνικά άρρωστο με πυρετό" ή να τον βγάλει έξω ή να του παράσχει τέλως πάντων μια προνομιακή μεταχείριση.

Το να επισημάνουμε όλα αυτά τα ΠΡΟΦΑΝΗ δεν σημαίνει ότι δεν αντιλαμβανόμαστε ή ότι αρνούμαστε το γεγονός του πολέμου που εδώ και καιρό έχει ανοίξει η Παγκοσμιοποίηση απέναντι στις παραδόσεις των λαών και κατά τη δική μας περίπτωση στο ορθόδοξο φρόνημα.
Ούτε σημαίνει ότι κρατάμε προδοτικές ίσες αποστάσεις και στην ουσία τασσόμαστε έτσι με τον ισχυρό της αναμέτρησης.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ, με το να μην εκθειάζουμε, όπως κάνει το ξαναλέω και το Ρεσάλτο, τον "καημένο το γέροντα" τον Εφραίμ, που φαίνεται ότι είναι μάστορας στις μπίζνες, απαλλάσσουμε τη διωκόμενη ορθοδοξία, το διωκόμενο από την Παγκοσμιοποίηση φρόνημα από τη αντιορθόδοξη γλίτσα της υπόθεσης.

Συγγνώμη λοιπόν αλλά εγώ δεν βλέπω ορθόδοξο αγώνα πίσω από την τυφλή υπεράσπιση του μπίζνεσμαν Εφραίμ. Έτσι το μόνο που επιτυγχάνεται είναι και η απαξίωση της Ορθοδοξίας. Αυτό δηλαδή που (γιατί να μην το υποθέσω εγώ ο "Συνωμοσιολόγος";;) πιθανώς να επεδίωκε και ο ίδιος ο Εφραίμ παράλληλα με τα όποια άλλα συμφέροντα και κολλεγιές είχε με τις Ρουσοπουλιάδες και τα "πνευματικοπαίδια".

Αυτό λέω και νομίζω είναι ευκόλως αντιληπτό.

Παρόμοια επίθεση είχε γίνει ξενά και το 2005 στην Εκκλησία και την Ορθοδοξία, με προεξάρχοντες πάλι αρχισάπιους δημοσιογράφους και τάχαμου "θεματοφύλακες της αρετής", και με την αφορμή τόσο εύκολο να βρεθεί στους διαφόρους Παντελεήμονες Αττικής που, δόξα τω θεώ, υπάρχουν άφθονοι στην πυραμίδα της εκκλησιαστικής και παραεκκλησιαστικής Εξουσίας. Κι αυτό που πέτυχε τότε η νεοταξική πρεμούρα για "κάθαρση" ήταν, σε τελική ανάλυση, να πλήξει τον -στην πλειονότητά του- αγνό και χρήσιμο, μαχητικό κλήρο, το απλό, ταπεινό και φιλολαϊκό ράσο που ομολογουμένως λειτουργεί ως συνεκτικός ιστός σε κάθε αντίξοη περίσταση που περνά ο λαός.

Τότε λοιπόν, και γνωρίζοντας τις κακόβουλες προθέσεις της Νέας Τάξης απέναντι στην Ορθοδοξία, δηλαδή απέναντι στην πολιτισμική ιδιαιτερότητα πολλών λαών, τί θα έπρεπε να κάνουμε; Για να μη περάσουμε στο νεοταξίτικο στρατόπεδο να λέμε ο "καημένος ο Αττικής" με τις δισεκατομμύρια αποταμιεύσεις του "για μια ώρα ανάγκης";;

Δεν βλέπουμε λοιπόν πώς λειτουργούν στην ουσία όλοι οι Εφραίμ;
Δεν βλέπουμε ότι είναι πρωτίστως αυτού που παρέχουν την αφορμή στη Νέα Τάξη;
Όχι ίσες αποστάσεις. Σαφώς και ο Εφραίμ δεν είναι ούτε καν παρωνυχίδα απέναντι στην αρχισαπίλα της πολιτικής αλητείας. Σαφώς και η επίθεση στον Εφραίμ εξυπηρετεί τη στρατηγική ισοπέδωσης της Ορθοδοξίας. Οχι όμως και να φτάσουμε στο "ο καημενούλης ο Εφραίμ".
Δηλαδή αυτός που, δεν το αποκλείω, λειτουργεί, γιατί όχι, συνειδητά ώστε να παρέχονται οι απαραίτητες αφορμές για τη Νέα Τάξη.
Έτσι θα υπερασπιστεί η Ορθοδοξία;
Ας το κάνει το Ρεσάλτο αυτό. Όχι εμείς.

Εξαιρετική τοποθέτηση που μας εκφράζει πλήρως από το patari.org

7 σχόλια:

Ανώνυμος 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 4:03 μ.μ.  

Πού τα κρύβει τα φράγκα ο Εφραίμ;

Μήπως τα έφαγε στο καζίνο της Γευγελής ή τα έστειλε στα νησιά Κέυμαν;

ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ Φαρισαίοι ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, εσείς που διυλίζετε το κουνούπι και καταπίνετε τη καμήλα!

Αφήστε τον μοναχό Εφραίμ στη φυλακή, μπας και ξυπνήσει ο παχύδερμος και διεφθαρμένος νεοέλληνας και καταλάβει τί του ετοιμάζουν.

Unknown 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 4:35 μ.μ.  

Αν αυτό κατάλαβες από το άρθρο είσαι άξιος της μοίρας σου. Δεν θα οσιοποιήσουμε τον Εφραιμ επειδή του τη πέφτουν απροκάλυπτα οι νεοταξίτες. Και σαφέστατα αυτή η τοποθέτηση δεν μας καθιστά υπερασπιστές των νεοταξιτών.

Μαχητής Θεσσαλονίκης 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 4:41 μ.μ.  

φίλε ιστολόγε του ΕΓΕΡΣΙΣ
η γεωστρατηγική σου προσέγγιση είναι ποιοτική και σωστή


Αλλά δεν μου αρέσει η επιμονή σου στο να θεωρείς τον Εφραίμ αξιωματικά ένοχο και businessman.



Τα μοναστήρια του Αγ.Όρους στη δεκαετία του 1970 ήταν σε παρακμή.
Γεροντάκια είχαν απομείνει στις μονές, οι εκτάσεις σε μεγάλο βαθμό είχαν καταπατηθεί
και τα διαμερίσματα κλπ που κατείχαν οι μονές έδιναν ελάχιστα έσοδα αφού ως μονές δεν μπορούσαν να ανεβάσουν το ενοίκιο ή να κάνουν έξωση για ιδιοκατοίκηση.


Στη συνέχεια, κάπου το 1985-90 άρχισαν να γεμίζουν με νέους καλογέρους. Αυτοί στην προσπάθειά τους να αναστηλώσουν και υλικά τα μοναστήρια, άρχισαν να αναζητούν την περιουσία που νόμιμα είχαν.


Η συνοδεία του Εφραίμ εγκαταστάθηκε στη Βατοπεδίου κάπου το 1994 (το θυμάμαι γιατί τους είχα επισκεφθεί). Μέχρι τότε ήταν ιδιόρρυθμο μοναστήρι (δηλαδή κάθε μοναχός είχε το δικό του πρόγραμμα, φρόντιζε ο ίδιος να εξασφαλίσει το φαγητό του και είχαν απλά κοινές ακολουθίες).
Με το που το ανέλαβε η συνοδεία του Εφραίμ, το μοναστήρι αναστηλώθηκε και δεχόταν καθημερινά εκατοντάδες επισκέπτες τους οποίους φιλοξενούσε και στήριζε πνευματικά.


Γνωρίζω φοιτητές από την Κύπρο που σπούδασαν με τη βοήθεια του μοναστηριού. Γνωρίζω κόσμο που στηρίχθηκε υλικά και πνευματικά από τη συνοδεία αυτή.

Δεν είναι υποχρέωση κάθε ηγουμένου και της συνοδείας του να μην αφήσει να χαθεί η περιουσία που έχει αποκτηθεί;
Η περιουσία αυτή δεν ανήκει σε κανέναν τους αλλά στο μοναστήρι.
Που είναι τα εκατομμύρια ευρώ που υποτίθεται καταχράστηκε ο Εφραίμ;
Ανοίχτηκαν οι τραπεζικοί λογαριασμοί μέχρι και 6ου βαθμού συγγενών του Εφραίμ και δεν βρέθηκε τίποτε.
Που είναι λοιπόν το σκάνδαλο;;
Γιατί είναι κακό ένα μοναστήρι να ανταλλάσσει την περιουσία που νόμιμα κατέχει με άλλη που του δίνει το Ελληνικό κράτος όταν αυτό προτείνει ως λύση το ίδιο το κράτος για να μην χαθούν οι δουλειές ανθρώπων ή να μην χάσουν τα χωράφια τους αγρότες);

Κάνε μου τη χάρη και μην βιάζεσαι να τοποθετηθείς.
Αν έχεις δει τις εκπομπές του ΣΚΑΙ "Βατοπέδι όλη η αλήθεια" θα καταλάβεις ότι άλλα συμβαίνουν και άλλα μας σερβίρουν.
(δεν εστιάζω στους λόγους που επέλεξε το ΣΚΑΙ τώρα να αποκαλύψει την αλήθεια)

Ανώνυμος 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 6:02 μ.μ.  

@Μαχητής Θεσσαλονίκης
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΙΟ!!

Unknown 29 Δεκεμβρίου 2011 στις 2:38 π.μ.  

Δηλαδή αγαπητέ Μαχητή Θεσσαλονίκης θες να μας πείσεις ότι ο Εφραιμ είναι πρότυπο μοναχού; Γιατί αν είναι να τον οσιοποιήσουμε!

Για να τελειώνουμε λοιπόν δεν πιστεύω ότι ο Εφραιμ είναι οσία περιστερά. Μπίζνες έκανε και μάλιστα χοντρές. Το ποια συμφέροντα εξυπηρετούσε και ποια ενόχλησε είναι άλλο ζήτημα. Σε καλώ να εστιάσεις στο παρακάτω κομμάτι του κειμένου που βρίσκεται η ουσία

''Σαφώς και ο Εφραίμ δεν είναι ούτε καν παρωνυχίδα απέναντι στην αρχισαπίλα της πολιτικής αλητείας. Σαφώς και η επίθεση στον Εφραίμ εξυπηρετεί τη στρατηγική ισοπέδωσης της Ορθοδοξίας. Οχι όμως και να φτάσουμε στο "ο καημενούλης ο Εφραίμ".''

Μαχητής Θεσσαλονίκης 29 Δεκεμβρίου 2011 στις 12:30 μ.μ.  

συναγωνιστή Ιστολόγε του ΕΓΕΡΣΙΣ

Γράφεις:
"θες να μας πείσεις ότι ο Εφραιμ είναι πρότυπο μοναχού; Γιατί αν είναι να τον οσιοποιήσουμε!"

Στην Ορθοδοξία δεν οσιοποιείται κανείς πριν το θάνατό του. Για την ακρίβεια πριν την ανακομιδή των λειψάνων του τα οποία ευωδιάζουν όταν πρόκειται για κάποιο άγιο.
Κανένας δεν προτείνει να οσιοποιηθεί ο Εφραίμ.
Απλά τονίζω ότι υποχρέωση των ηγουμένων και των μοναχών είναι να προασπίζουν την περιουσία του μοναστηριού τους, καταπατημένη ή μη. Και αυτό έκαναν.


Το αν είναι ή όχι ο Εφραίμ "αθώα περιστερά" όπως γράφεις το ξέρει ο Θεός.
Αυτός ξέρει και τι είναι ο καθένας μας.
Η παρούσα προσπάθεια να στοχοποιηθεί ο Εφραίμ και μαζί του ο μοναχισμός και η Ορθοδοξία δε είναι τυχαία.


Γενικά μην καταδικάζεις κάποιον τόσο εύκολα.
Σήμερα ο Εφραίμ
αύριο ένας εθνικιστής ή πατριώτης,
το σύστημα πρέπει έναν έναν να μας ξεφορτωθεί.

Ανώνυμος 29 Δεκεμβρίου 2011 στις 1:57 μ.μ.  

Άψογο κείμενο. Αλλο η Ορθοδοξία κι άλλο τα πάρε-δώσε του Εφραιμ.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP