Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Θα κάψουν πολλούς οι πυρκαγιές στα δάση

Γράφει ο Δ.Γ. Παπαδοκωστόπουλος
    Εδώ και χρόνια γραφόταν ότι πολλές φωτιές στα ελληνικά δάση είχαν τουρκικό δάχτυλο. Ειδικά στη Μεταπολίτευση ήταν το «έθιμο» του καλοκαιριού. Η γείτονα χώρα αποσταθεροποιούσε με τον τρόπο αυτό την «φινλανδοποιημένη» Ελλάδα. Η «Ελληνοτουρκική φιλία» παρέκαμπτε τέτοια...

    επώδυνα θέματα, χαρακτήριζε ακραίους όσους τα έθιγαν και επένδυε στις καλές σχέσεις με την γείτονα, δημιουργώντας τη γενιά των πολιτικών κλώνων, που πάσχιζαν να είναι αρεστοί στα αφεντικά τους.

    Μετά τα Ίμια το 1996 (όπου πρωθυπουργός ήταν η Τανσού Τσιλέρ) ακολούθησε μία πολύχρονη πολιτική κατευνασμού των Τούρκων, που υποστήριξαν πιστά πολιτικοί όπως η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Γιώργος Παπανδρέου αλλά και άλλοι πολλοί από την Αριστερά. Το Σχέδιο Ανάν στην Κύπρο και η προσπάθεια να υλοποιηθεί πάση θυσία, ήταν το αποκορύφωμα μίας σειράς υποχωρήσεων. Τελικά το σχέδιο εκείνο δεν πέρασε χάρη στον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο, αλλά και στους Κύπριους που ψήφισαν εναντίον του, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους την τρομοκρατία, τα καλοπιάσματα και οτιδήποτε άλλο έθεσαν σε λειτουργία οι «γραφικοί μπάτλερ» εντός και εκτός Ελλάδας.

    Όλα αυτά τα χρόνια τόσο οι Ευρωπαίοι όσο και οι Αμερικανοί πίεζαν την Ελλάδα για καλές σχέσεις με την Τουρκία. Θλιβεροί ηγέτες μας έφτασαν να αλλάζουν ως και τα σχολικά βιβλία! Επί υπ. Παιδείας της συντηρητικής Μαριέττας Γιαννάκου η καταστροφή της Σμύρνης επιχειρήθηκε να εμφανιστεί σαν συνωστισμός! Απλά κάποιοι ποδοπατήθηκαν από την πολυκοσμία στο λιμάνι! Πρόσφατα ιστορικά ντοκιμαντέρ ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού θεωρούσαν σχεδόν δεδομένο ότι επί τουρκοκρατίας οι Έλληνες ζούσαν αρμονικά με τους Οθωμανούς!!! Κάποιοι ανισόρροποι Έλληνες, που προφανώς δεν μετείχαν αυτής της αρμονίας, ξεκίνησαν μία επανάσταση που κατέληξε να διώξει τους Τούρκους και να χωρίσει τους δύο καλούς γείτονες… Και στα σχολεία σήμερα τα Ελληνόπουλα μαθαίνουν ότι στην Επανάσταση του 1821 είχαν και οι Τούρκοι (του Μοριά και της Ρούμελης) δίκιο και πρέπει να μας ενδιαφέρει η άποψή τους. Η λογική επί της οποίας πατάνε αυτές οι αντιλήψεις είναι ότι οι γείτονες είναι φίλοι μας και πιθανόν αύριο να ονομαστούν και αδέλφια μας.

    Τα παραπάνω δέον είναι να μην θεωρηθούν μία εθνικόφρονη έξαρση, από τις οποίες χορτάσαμε. Αναφέρθηκαν για να καταλάβουμε τι συνέβαινε ως χθες που ο Γιλμάζ (υπουργός Εξωτερικών της Τανσού Τσιλέρ) ανέφερε ότι δίνονταν μυστικά κονδύλια για να καίγονται Ελληνικά δάση. Και πριν αλέκτορα λαλήσαι, βγήκε η Ντ. Μπακογιάννη να κατακεραυνώσει τον Μεσούτ Γιλμάζ, ο οποίος αποκάλυψε αυτά που γίνονταν. Για την προαναφερόμενη και τους ομοϊδεάτες της στο θέμα της Ελληνοτουρκικής φιλίας θα ήταν καλύτερο να μην γίνονταν ποτέ οι δηλώσεις του Γιλμάζ. Αποκάλυψαν διαμιάς τον ρόλο όλων των εγχώριων πολιτικών (της Δεξιάς και της Αριστεράς) που έκαναν καριέρα με ξένους χορηγούς υποστηρίζοντας την άνευ όρων προσέγγιση με τους Τούρκους.

    Τις επόμενες ημέρες θα δούμε και άλλους τέτοιους σαλτιμπάγκους να ζητούν ικανοποίηση από την Τουρκία, οι οποίοι θα φωνάζουν δυνατά για να καλύψουν τα γυμνά (προς ανατολή και δύση) οπίσθιά τους. Εξάλλου, όπως λέει και η παροιμία, «η ντροπή, ντροπή δεν έχει…»
    kostasxan

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
    "Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
    Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

    ''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

    Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

    ''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

    ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

    ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
    "Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















    Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

    (Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

    ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

    ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
    Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

    ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

    ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
    Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
    ..

    Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
    ...
    Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
    ...
    Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
    .
    φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

      © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

    Back to TOP