Ξεφτιλίστηκαν ξανά οι εφοπλιστές απο το ίδιο τους το περιοδικό!
ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ !
Στον "εφοπλιστή" Νεομβρίου διαβάζουμε στην συνεντευξη του Γιώργου Μαργέτη (ιδρυτή της mergetis maritime consulting) ...
"Σύμφωνα με την μέχρι σήμερα εμπειρια σας , που οφείλονται συνήθως οι ζημιές που καλείστε να διαχειριστείτε ;
Aπάντηση:...
" τις τελευταίες δύο δεκαετίες ολοένα αυξάνονται τα ατυχήματα που οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.Αυτό συμβαίνει καθώς τα πληρώματα ποιότητας όλο και λιγοστεύουν - δηλαδή τα πλοία επανδρώνονται με πολλούς αλλοδαπούς ναυτικούς , αμφιβόλου εκπαιδεύσεως και ναυτοσύνης, οι οποίοι καταλαμβάνουν θεσεις Ελλήνων.
Σε σχετική έρευνα που διεξήχθη απο μεγάλο P&I club προέκυψε πως μόνο το 7% των ζημιών οφείλεται σε δομικά προβλήματα και σε διαβρώσεις που έχει υποστεί η γάστρα του πλοίου. Παλαιότερα το ποσοστό αυτό ηταν πολύ μεγαλύτερο .
όπως είναι φυσικό τα δεδομένα αυτά αντικατοπτρίζονται και στις υποθέσεις που χειρίζεται το γραφείο μας , καθώς σε ποσοστό πέρίπου 80% των ναυτικών ατυχημάτων η ευθύνη αποδίδεται στον ανθρώπινο παράγοντα."
Εμείς τι παραπάνω να πούμε απο την στιγμή που εκτείθονται απο το ίδιο τους το περιοδικό ;
για τα πληρώματα απο αλλοδαπούς έχουμε γράψει ξανά εδώ
Στον "εφοπλιστή" Νεομβρίου διαβάζουμε στην συνεντευξη του Γιώργου Μαργέτη (ιδρυτή της mergetis maritime consulting) ...
"Σύμφωνα με την μέχρι σήμερα εμπειρια σας , που οφείλονται συνήθως οι ζημιές που καλείστε να διαχειριστείτε ;
Aπάντηση:...
" τις τελευταίες δύο δεκαετίες ολοένα αυξάνονται τα ατυχήματα που οφείλονται σε ανθρώπινο λάθος.Αυτό συμβαίνει καθώς τα πληρώματα ποιότητας όλο και λιγοστεύουν - δηλαδή τα πλοία επανδρώνονται με πολλούς αλλοδαπούς ναυτικούς , αμφιβόλου εκπαιδεύσεως και ναυτοσύνης, οι οποίοι καταλαμβάνουν θεσεις Ελλήνων.
Σε σχετική έρευνα που διεξήχθη απο μεγάλο P&I club προέκυψε πως μόνο το 7% των ζημιών οφείλεται σε δομικά προβλήματα και σε διαβρώσεις που έχει υποστεί η γάστρα του πλοίου. Παλαιότερα το ποσοστό αυτό ηταν πολύ μεγαλύτερο .
όπως είναι φυσικό τα δεδομένα αυτά αντικατοπτρίζονται και στις υποθέσεις που χειρίζεται το γραφείο μας , καθώς σε ποσοστό πέρίπου 80% των ναυτικών ατυχημάτων η ευθύνη αποδίδεται στον ανθρώπινο παράγοντα."
Εμείς τι παραπάνω να πούμε απο την στιγμή που εκτείθονται απο το ίδιο τους το περιοδικό ;
για τα πληρώματα απο αλλοδαπούς έχουμε γράψει ξανά εδώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου