Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

Δακρύβρεχτο άρθρο για τον στρατό κατοχής...

Πολύ αργά για δάκρυα . Με εξαίρεση κάτι θλιβερούς ακροδεξιούς θαυμαστές των ΜΑΤ και το κκε που κάνει επερωτήσεις στην βουλή υπερ των ματατζήδων όλος ο Ελληνικός λαός μισεί όσο τίποτα αυτά τα κτήνη...ακολουθεί το άρθρο και απαντήσεις.

 Η απαξίωση των Υ.Α.Τ. & Y.ΜΕ.Τ., Άρθρο του Δρ. Ευάγγελου Στεργιούλη


Η οικονομική εξαθλίωση της Ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια δημιούργησε, όπως ήταν αναμενόμενο, ένα ιδιαίτερα οξυμμένο κλίμα σύγκρουσης όλων ανεξαιρέτως των κοινωνικών τάξεων με την Ελληνική Αστυνομία. Πράγματι, η Ελληνική Αστυνομία αντιμετωπίζει, ιδίως τα τελευταία τρία χρόνια, αυξημένες και σοβαρές μορφές κοινωνικών αντιδράσεων κατά των πολιτικών αυθαιρεσιών που πλήττουν ουσιώδη
συνταγματικά και εργασιακά δικαιώματα των πολιτών. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Max Weber, η Αστυνομία αποτελεί το μηχανισμό της νόμιμης άσκησης κρατικής βίας για την καταστολή κάθε μορφής κοινωνικής διαμαρτυρίας που απειλεί το καθεστώς της...
άρχουσας τάξης. Σε αυτό το πλαίσιο συλλογιστικής, το αστυνομικό προσωπικό των υπηρεσιών ΥΑΤ και ΥΜΕΤ επωμίζεται καθημερινά το μεγαλύτερο υπηρεσιακό φόρτο στην αντιμετώπιση αυτών των κοινωνικών αντιδράσεων, συχνά σε εξουθενωτικά επίπεδα και αρκετές φορές με επώδυνες κοινωνικές κριτικές.

Ο ουσιαστικός ρόλος αυτών των δύο υπηρεσιών είναι πρωτίστως η προστασία και η διατήρηση της έννομης τάξης. Η ΥΑΤ συστήθηκε ως υπηρεσία καταστολής και η ουσιαστική της αποστολή ανάγεται στην αποκατάσταση της διασαλευθείσας τάξης. Η ΥΜΕΤ συστήθηκε ως υπηρεσία με αποκλειστικό σκοπό την κάλυψη των ούτως αποκαλουμένων ‘μέτρων τάξης’ για την προστασία πάσης φύσεως κοινωνικών εκδηλώσεων και συναθροίσεων ή, άλλως, για την περιφρούρηση και προστασία του συνταγματικού δικαιώματος του ‘συνέρχεσθαι και του συνεταιρίζεσθαι’, έτσι ώστε οι λοιπές αστυνομικές υπηρεσίες να επιτελούν αναπόσπαστες τα καθήκοντα τους στην αστυνόμευση και στην εξυπηρέτηση των πολίτη. Τούτο, βεβαίως, ουδέποτε ίσχυσε αφού τα αστυνομικά τμήματα καθημερινά αποδυναμώνονται λόγω της καθημερινής διάθεσης του προσωπικού τους σε μέτρα τάξης, ενώ, ειρήσθω εν παρόδω, συχνά ενισχύονται οι δυνάμεις και με αστυνομικούς από…την επαρχία!

Μας δουλεύει κανονικά ο αρθρογράφος. Καμία προστασία και διατήρηση έννομης τάξης δεν γίνεται απο τους μισέλληνες μισθοφόρους των ΜΑΤ .Είναι απλά ωμή τρομοκρατία απέναντι σε έναν αδικημένο λαό όπου αυτά τα κτήνη καθημερινά βγάζουν όλα τα συμπλέγματά τους και χωρίς εντολές . Το βλέπουμε όταν κάνουν συλλήψεις αφού προβαίνουν σε απίστευτα άγριες πράξεις μπας και νιώσουν πιο άντρες . Σε αυτό τους ενισχύει ο γερός μισθός τους (υπάρχει ομερτά μην τυχόν και πουν πόσα παίρνουν) αλλά και το μίσος κατα της Ελληνικής κοινωνίας καθώς πρόκειται για φανατικούς μισέλληνες.

Δυστυχώς, οι πολιτικές και υπηρεσιακές σκοπιμότητες της φυσικής και πολιτικής ηγεσίας της ΕΛ.ΑΣ επιδρούν καταλυτικά στη διοίκηση των υπηρεσιών ΥΑΤ και ΥΜΕΤ, με αποτέλεσμα να εξουθενώνουν ηθικά και υπηρεσιακά το αστυνομικό προσωπικό, το οποίο απεγνωσμένα παρακολουθεί την υπηρεσιακή του κατάσταση συνεχώς επιδεινούμενη. Ατελείωτες υπερωρίες, ακατάστατα ωράρια εργασίας, ημερήσιες αναπαύσεις αναλόγως των υπηρεσιακών αναγκών και όχι αναλόγως των οικογενειακών και προσωπικών αναγκών, έκτατες εκτός έδρας μετακινήσεις, συχνές συγκρούσεις με διάφορες κοινωνικές ομάδες, λανθασμένη κατανομή δυνάμεων, ανυπολόγιστη σπατάλη δυνάμεων σε ήσσονος σημασίας κοινωνικές συγκεντρώσεις και συναθροίσεις, λανθασμένες επιλογές φρούρησης στόχων και άλλες πολλές υπηρεσιακές δυσλειτουργίες, έχουν τελικά καταστήσει τις ΥΑΤ και ΥΜΕΤ ως τις πιο, υπηρεσιακά και κοινωνικά, απαξιωμένες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικών κοινωνικών στάσεων και αντιλήψεων σε βάρος του αστυνομικού και του Σώματος.
Εδώ ο αρθρογράφος ξεπερνά και το κκε. Ποιον ελπίζει να συγκινήσει μιλώντας για υπερωρίες ; Τον λαό που δέχεται ξυλοδαρμούς, χημικά , συλλήψεις , ταπεινώσεις απο αυτά τα κτήνη ;

Είναι αδιανόητο σε μια σύγχρονη αστυνομία να διατίθενται διμοιρίες ΥΜΕΤ για φρούρηση προσώπων και εγκαταστάσεων επονομαζόμενων ως ‘στόχων’ ή κοινωνικών εκδηλώσεων ή συγκεντρώσεων ήσσονος σημασίας όπου δεν απαιτείται παρά μόνο η παρουσία δύο-τριών αστυνομικών. Ωστόσο, στην Ελληνική πραγματικότητα κυριαρχεί πάντα η σαθρή πολιτική σκοπιμότητα η οποία σε συνδυασμό με μία αστυνομική διοίκηση που αποβλέπει σε κάθε ενέργεια της πρωτίστως να διασφαλίζει τις ‘καρέκλες’ της, δεν φείδεται της διάθεσης διμοιριών ΥΑΤ και ΥΜΕΤ οπουδήποτε και οποτεδήποτε… Έτσι εξηγείται και η παράταξη διμοιριών σε διαδηλώσεις…συνταξιούχων διαστρεβλώνοντας παντελώς το ρόλο της ΥΑΤ και συνάμα προκαλώντας την κοινωνική δυσαρέσκεια και απαξίωση για ολόκληρη την Αστυνομία.

Και όμως, όλες οι προαναφερθείσες δυσλειτουργίες είναι γνωστές στη φυσική και πολιτική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ και θα μπορούσαν να διορθωθούν σε μεγάλο βαθμό. Ο λόγος που δεν διορθώνονται τα κακώς κείμενα ανάγεται, όπως προαναφέρθηκε,  στις πολιτικές και υπηρεσιακές σκοπιμότητες που μαστίζουν την ΕΛ.ΑΣ ανέκαθεν και την καθιστούν ως μία από τις πιο αναχρονιστικές Ευρωπαϊκές Αστυνομίες.

Τέλος, σε όλα αυτά πρέπει να προστεθεί και η συχνή παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων των αστυνομικών των ΥΑΤ και ΥΜΕΤ, οι οποίοι ανήμποροι να αντιδράσουν για ευνόητους λόγους, υπομένουν, πλέον της οικονομικής τους εξαθλίωσης, και υπηρεσιακές καταστάσεις που υποβαθμίζουν την προσωπική τους και οικογενειακή τους ζωή, ενώ η φυσική ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ σκοπίμως αδιαφορεί για την επίλυση αυτών των προβλημάτων, αφού έτσι διασφαλίζονται οι ηγετικές θέσεις τους. Σε μία τέτοια απαράδεκτη κατάσταση που συνεχώς επιδεινώνεται, κάθε μελλοντική προοπτική βελτίωσης και απάλειψης αδικιών σε βάρος αστυνομικού προσωπικού, έγκειται στις συλλογικές δράσεις του αστυνομικού συνδικαλιστικού κινήματος και μόνο.     
Kαμία οικονομική εξαθλίωση δεν υφίσταται για τον στρατό κατοχής τα ΜΑΤ. Τους τα σκάνε μια χαρά για να φυλάνε το μεγάλο μπουρδέλο την βουλή. Όσο για την "προσωπική ζωή" των Ματατζηδων δεν χρειάζεται να γραφτεί κάτι καθώς επέλεξαν να παντρευτούν το κράτος και να απομονωθούν κοινωνικά. Ούτε οικογένειες έχουν καθώς οι γυναίκες τους βλέπουν και γελάνε και είναι καταδικασμένοι να μείνουν ετσι. 


Ευάγγελος Στεργιούλης
Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας Παντείου Παν/μίου
Ταξιάρχος ε.α της ΕΛ.ΑΣ

1 σχόλια:

Ανώνυμος 14 Νοεμβρίου 2012 - 11:28 μ.μ.  

μαλάκες ματατζήδες, ζώα

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP