Ή βάζετε ελληνικές σειρές ή τέρμα τα διαφημιστικά πακέτα
Το είδαμε εδώ
Τελικώς η καμπάνια ενάντια στα τουρκικά σήριαλ, έστω και μετά από μήνες και ας αποσιωπήθηκε από τα περισσότερα μεγάλα μέσα ενήμερωσης, απόδωσε καρπούς. Η πίεση του κόσμου έφερε τις διαφημιστικές εταιρείες στο σημείο να ζητούν από τα μεγάλα κανάλια να αρχίσουν να προβάλουν και πάλι ελληνικές παραγωγές στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης, διαφορετικά τέλος η διαφήμιση. Το παρακάτω άρθρο από το... Κυριακάτικο Παρόν είναι διαφωτιστικό.
Επιτέλους και μια αντίδραση
της Μαρίας Ανδρέου από το Παρόν
Κόντρα στα τουρκικά σίριαλ οι διαφημιστικές εταιρείες
Οι διαφημιστικές εταιρείες έθεσαν πλέον
και τελεσίγραφο στα κανάλια. Ή βάζετε ελληνικές σειρές στη βραδινή ζώνη ή
σταδιακά αποσύρουμε τα διαφημιστικά μας πακέτα.
Σκούρα είναι τα πράγματα στη διαφημιστική αγορά, καθώς οι διαφημιστικές εταιρείες αλλά και οι πελάτες τους δεν θέλουν να ταυτίσουν τα προϊόντα τους, που διαφημίζονται ως επί το πλείστον στην τηλεόραση, με τα τουρκικά σίριαλ που έχουν κατακλύσει πρωί, απόγευμα και βράδυ τη μικρή μας οθόνη. Και αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί τηλεθεατές που δεν βλέπουν με καλό μάτι την τουρκική οπτικοακουστική επέλαση και αυτό, αυτομάτως, κάνει κακό και στα προϊόντα που διαφημίζονται ανάμεσα στα διαλείμματα.
Από την άλλη μεριά, η ανεργία που μαστίζει έναν τεράστιο κλάδο όπως αυτόν του θεάματος
δεν είναι κάτι που θέλει να σιγοντάρει η διαφημιστική αγορά. Ο χώρος
του θεάματος ήταν πάντα καταναλωτικός και τώρα που το 97% είναι στην
ανεργία δεν υπάρχει και ο ανάλογος τζίρος στην αγορά.Σκούρα είναι τα πράγματα στη διαφημιστική αγορά, καθώς οι διαφημιστικές εταιρείες αλλά και οι πελάτες τους δεν θέλουν να ταυτίσουν τα προϊόντα τους, που διαφημίζονται ως επί το πλείστον στην τηλεόραση, με τα τουρκικά σίριαλ που έχουν κατακλύσει πρωί, απόγευμα και βράδυ τη μικρή μας οθόνη. Και αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί τηλεθεατές που δεν βλέπουν με καλό μάτι την τουρκική οπτικοακουστική επέλαση και αυτό, αυτομάτως, κάνει κακό και στα προϊόντα που διαφημίζονται ανάμεσα στα διαλείμματα.
Έτσι, τα κανάλια, παρόλο που τα τουρκικά σίριαλ είναι φθηνά και η τηλεθέασή τους υψηλή, με τον φόβο της απόσυρσης ή της ακύρωσης διαφημιστικών πακέτων, έχουν μπει σε μια διαφορετική πλεύση. Κάτω από το γενικότερο πλαίσιο κατακραυγής των πολιτών για την υπερβολή των τουρκικών σειρών και των επαναλήψεων, σκέφτονται να επενδύσουν ξανά στα ελληνικά σίριαλ, με άλλες όμως αμοιβές, πιο ρεαλιστικές, και έτσι όπως διαμορφώθηκαν μετά την κρίση. Σε πολύ καλό δρόμο, λοιπόν, βρίσκονται οι συζητήσεις που κάνει ο ΑΝΤ-1 με τον ΑΝΤ-1 Κύπρου, για να δούμε και στην Ελλάδα τη σειρά «Βαλς με 12 θεούς», που βασίζεται στο βιβλίο της συγγραφέως Λένας Μαντά με πρωταγωνίστρια την Κάτια Δανδουλάκη. Η σειρά θα ξεκινήσει λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, ανεβάζοντας σε δύο τον αριθμό των ελληνικών σειρών που θα προβάλλονται από τον σταθμό -η άλλη σειρά είναι το «Αμάρτημα της μητρός μου». Εκτός από την Κάτια Δανδουλάκη, πρωταγωνιστούν ο Στράτος Τζώρτζογλου, ο Μάνος Παπαγιάννης, η Αγγελική Φιλιππίδου, ο Κώστας Καζάκας, η Έλενα Ευσταθίου και ο Κώστας Σχοινιού.
Από την άλλη μεριά, στη δημόσια τηλεόραση, η οποία δεν επένδυσε στα τουρκικά αλλά στις ξένες σειρές, έχει μπει το νερό στο αυλάκι για τη δημιουργία ελληνικών σειρών μετά τις απαιτήσεις και τα παράπονα των τηλεθεατών αλλά και των ηθοποιών.
Οι υπεύθυνοι της κρατικής τηλεόρασης σκέφτονται να εντάξουν στο πρόγραμμά τους ένα σίριαλ του Μανούσου Μανουσάκη. Η νέα διοίκηση του σταθμού δίνει ιδιαίτερη σημασία στη μυθοπλασία και γι’ αυτόν το λόγο το «Ουζερί Τσιτσάνης» βρίσκεται στην τελική ευθεία για την έγκριση. Φήμες θέλουν την ΕΡΤ να καλοκοιτάζει και το βιβλίο «Ιμαρέτ» του Γιάννη Καλπούζου και την τριλογία «Επιστροφή στη Σμύρνη» του Βαγγέλη Μαυρουδή, ώστε να ζωντανέψουν στην οθόνη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου