Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012

"Δ.Θράκη: Το τελευταίο αιχμάλωτο έθνος"!

Τελευταίο αιχμάλωτο έθνος στην Ευρώπη χαρακτηρίζει τη Δυτική Θράκη ο Φερρούχ Οζκάν,γνωστός από την εποχή της θητείας του ως προέδρου του αλυτρωτικού (όπως άλλωστε ακόμη… και μόνο από τον τίτλο τεκμαίρεται) «Συλλόγου Αλληλεγγύης Τούρκων Δυτικής Θράκης» (BTTDD). Τα τελευταία χρόνια συνεχίζει τον επικίνδυνο ρόλο του με έναν διαφορετικό φερετζέ, ως...
πρόεδρος άλλης μιας χρυσοπληρωμένης από το τούρκικο ΥΠΕΞ αλυτρωτικής ΜΚΟ, του λεγόμενου «Συλλόγου Τούρκων Ελλάδας» (YUNTURK).
Ο εν λόγω κύριος έχει προκαλέσει επανειλημμένα με τα λόγια και τις πράξεις του – και θυμίζουμε ενδεικτικά την προ 4 περίπου μηνών δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα του τουρκοσωματείου του ότι «αν η Ελλάδα δεν αποδώσει στους Τούρκους της Δυτικής Θράκης τα δικαιώματά τους, θα γίνει χαμός»!
Απολαύστε την καινούρια ανάρτησή του:
«Συνεχίζονται οι πιέσεις πάνω στην Τουρκική Μειονότητα στην Ελλάδα!
    Δυτική Θράκη, το τελευταίο αιχμάλωτο έθνος στην Ευρώπη…Στην Ελλάδα οι Τούρκοι (Τουρκικής καταγωγής Έλληνες πολίτες) παρά τις κρατικές δεσμεύσεις δεν μπορούν να εκλέξουν τους μουφτήδες τους. Διότι η Αθήνα κήρυξε παράνομους τους μουφτήδες που εξέλεξαν. Οι Τούρκοι της Ελλάδας είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν ως μουφτή αυτόν που κρίνει κατάλληλο το κράτος. Ο μουφτής που βρίσκεται επικεφαλής της τουρκικής μειονότητας έτσι, είναι υποχρεωμένος να υπηρετεί τις θρησκευτικές, εθνικές και ιστορικές εμμονές της Αθήνας…
 Αυτή η βαριά, ασυνείδητη και παράνομη κρατική καταπίεση βιώνεται στην Ελλάδα. Φαίνεται πως δεν έχει φαλιρίσει μόνο το οικονομικό σύστημα και η φήμη της Ελλάδας εντός της Ε.Ε. Ταυτόχρονα έχει πτωχεύσει και ο νόμος, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η ελευθερία σκέψης.
    Μπορεί να εκπλήσσεστε από αυτά, διότι οι αναφορές της Ε.Ε. αυτά τα θέματα δεν τα θίγουν(σ.σ. Γιατί άραγε; Μήπως επειδή είναι απλώς…ανύπαρκτα;). Μπορεί να έρχονται στο μυαλό σας οι διαδηλώσεις στην Αθήνα. Μάλιστα ενδεχομένως βλέποντας τα, μπορεί να νομίσετε πως ο κόσμος είναι ελεύθερος να εκφράζει τις ιδέες του και την αντίδραση του.
    Στην πραγματικότητα έχετε δίκιο, διότι αν είστε ένας Έλληνας πολίτης (Ελληνικής καταγωγής και ορθόδοξος) δυσαρεστημένος με την κυβέρνηση και ανήσυχος από την κρίση, μπορείτε να κοινοποιήσετε σε αυτό το θέμα τις σκέψεις σας και να εκφράσετε ην αντίδραση σας.
Αλλά εάν είστε μουσουλμάνος ή Τούρκος, τότε δεν μπορείτε να διαμαρτυρηθείτε για τίποτε…Ο τουρκικός πολιτισμός και η τουρκική γλώσσα στην Ελλάδα χάνονται. Με αργό και συστηματικό τρόπο… Οι Τούρκοι στην Ελλάδα ζούνε σε χωριά που οι ίδιοι ίδρυσαν, αλλά τώρα έχουν ονόματα που τους έδωσε η Αθήνα. Οι Τούρκοι που ζούνε σε εκείνα τα χώματα, μετά το χάσιμο του ηγέτη τους Σαδήκ Αχμέτ σε ένα ύποπτο τροχαίο ατύχημα (σ.σ. πάλι σπέκουλα πάνω σε ένα ακόμη απολύτως ανυπόστατο «θέμα»), δυσκολεύονται να συντηρήσουν την ελπίδα τους για το μέλλον. Πολλοί Τούρκοι εξαναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την Ελλάδα. Το ελληνορθόδοξο κράτος αναγκάζει τους τουρκικής καταγωγής πολίτες να εξελληνιστούν…».
Στην κυβέρνηση έχουν γνώση του τι γίνεται στην Θράκη αυτή τη στιγμή; Πως έχουν σκοπό να αντιμετωπίσουν τον εν λόγω κύριο;

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP