Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

200.000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ!

ΝΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!
 
Με το ελληνικό Δημόσιο να βρίσκεται ένα βήμα από την στάση πληρωμών, ανακαλύπτουμε συνεχώς απίθανες σπατάλες, έργα χωρίς νόημα και σημασία, που κυριολεκτικά καταβρόχθιζαν τον μόχθο του ελληνικού λαού. Σήμερα, θα σας αποκαλύψουμε μια τέτοια περίπτωση, που θα μας στοίχιζε 200.000 ευρώ, για να κάνουν κάποιοι «εξωτερική πολιτική» και δημόσιες σχέσεις. 
 
Αλλά, ας πάρουμε τα πράματα από την αρχή.
Γνωρίζετε την θεωρία του Χάους, ότι αν πετάξει μια πεταλούδα στην Κίνα, η κίνηση των φτερών της θα προκαλέσει θύελλα στην Αμερική. Λοιπόν, αυτή τη φορά, με αυτά που συνέβησαν σε Κίνα και Αμερική, την βροχή θα την έτρωγε η Ελλάδα! Η ιστορία ξεκινάει το 2007, όταν το Ίδρυμα για τον Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ, αποφάσισε να κατασκευάσει ένα τεράστιο άγαλμα για τον μαύρο ηγέτη, για να τοποθετηθεί στην Ουάσιγκτον. Θα επρόκειτο για ένα απίστευτα κιτς, τεραστίων διαστάσεων, άγαλμα, μια που θα ζύγιζε 1.600 τόνους (!!!) και θα κόστιζε 120 εκατομμύρια δολάρια! Μέχρι εδώ, δεν υπάρχει κάτι που να μας αφορά. Το πώς σχεδίαζαν μερικοί μαύροι στις ΗΠΑ να ξοδέψουν 120 εκατομμύρια, που σημειωτέον δεν διέθεταν, μας είναι παντελώς αδιάφορο. Αλλά κρατηθείτε, τώρα αρχίζουν τα ωραία.

Το ερώτημα που προέκυψε μετά, ήταν απλό. Πού μπορούμε να κατασκευάσουμε το άγαλμα και να μας έρθει σχετικά φθηνά; Η απάντηση προφανής. Στην Κίνα! Έτσι, το άγαλμα του δρ. Κινγκ, του μαύρου ακτιβιστή και υπέρμαχου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατέληξε να κατασκευάζεται στην Κίνα, που είναι η τελευταία χώρα που έρχεται στο μυαλό μας, όταν σκεφτόμαστε τα ανθρώπινα δικαιώματα! Αλλά, για να γλιτώσουν μερικά δολάρια, οι Αμερικανοί, παρέβλεψαν αυτή την ενοχλητική λεπτομέρεια. Ο Κινέζος γλύπτης που ανέβαλε το έργο, ήταν ο Lei Yixin και το εργαστήριο του ήταν στην πόλη Ghangsha. Το πρόβλημα ήταν ότι το Ίδρυμα δεν είχε τα απαραίτητα χρήματα. Έτσι, άρχισαν οι «χορηγίες» από τις μεγάλες πολυεθνικές, που προφανώς συγκινήθηκαν βαθιά, από τον αγώνα του δρ. Κινγκ για τους μαύρους και τα δικαιώματα τους (σ.σ. τέτοιες ψυχούλες είναι οι μεγάλες εταιρίες και ας λένε μερικοί…) και άνοιξαν διάπλατα το πορτοφόλι. Ενδεικτικά, η Viacom (σ.σ. μεταξύ άλλων, έχει και το MTV) έδωσε ένα εκατομμύριο δολάρια.

Ανακεφαλαίωση: Οι αφροαμερικανοί είναι ανίκανοι μόνοι τους να φτιάξουν το άγαλμα του ηγέτη τους και έτσι, χρειάζονται τους Κινέζους. Στην συνέχεια, επειδή τα λεφτά δεν φτάνουν, αντί να φτιάξουν ένα μικρότερο άγαλμα (σ.σ. 1.600 τόνοι, για όνομα του Θεού!) βγήκαν στη γύρα για «χορηγίες». Έφτασαν στο σημείο να ζητήσουν 25 εκατομμύρια από την κινεζική κυβέρνηση, που είναι άλλωστε γνωστή για την ευαισθησία της σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των υπερασπιστών τους (εξαιρείται ο Δαλάι Λάμα…).

Αλλά αυτά είναι ιστορία. Το 2010 το γιγάντιο λέγκο (159 τεράστια κομμάτια πέτρας) αναμένει να συναρμολογηθεί και αν όλα πάνε καλά, αυτό το κινέζικο κατασκεύασμα, θα μεταμορφωθεί στο άγαλμα του Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ. Το πρόβλημα είναι ότι πρώτα θα έπρεπε αυτοί οι 1.600 τόνοι να μεταφερθούν από την Κίνα στις ΗΠΑ. Φυσικά δια θαλάσσης. Και εδώ μπαίνει η πτώχη, πλην ένδοξη Ελλάς. Ως παγκόσμια ναυτιλιακή δύναμη που είμεθα, η ελληνική πρεσβεία στο Πεκίνο διεμύνησε ότι το άγαλμα πρέπει να μεταφερθεί με ελληνικό πλοίο και μάλιστα, προσφέρθηκε να καλύψει και τα έξοδα της μεταφοράς! Δηλαδή, η μικρή και σχεδόν φαλιρισμένη Ελλάδα θα πληρώσει 200.000 ευρώ, έτσι, για να κάνει μια εξυπηρέτηση στις δύο υπερδυνάμεις του πλανήτη, Κίνα και ΗΠΑ! Είναι να τρελαίνεται κανείς. Ποιος ανέθεσε σε αυτόν τον γελοίο εκεί πέρα, που παριστάνει τον πρέσβη, να ξοδεύει έτσι τα λιγοστά χρήματα των φορολογουμένων; Τι είναι η πρεσβεία, μεταφορική εταιρία, για να κάνει και μετακομίσεις; Τα ναύλα για τέτοιο ταξίδι είναι 150 δολάρια ο τόνος, ήτοι 240.000 δολάρια, ή 200.000 ευρώ. Χρήματα που θα τα πληρώναμε και -το χειρότερο- κανείς δεν θα μάθαινε τίποτα στην Ελλάδα!

Όμως, μας προέκυψε η οικονομική κρίση και η τρόικα Ε.Ε. – ΔΝΤ. Και σε αυτούς δεν περνάνε τέτοια. Έτσι, πριν λίγες μέρες, οι Έλληνες αξιωματούχοι ανακοίνωσαν στους Κινέζους, ότι δυστυχώς, δεν θα μπορέσουμε να τηρήσουμε την υπόσχεση μας και να μεταφέρουμε τα 159 κομμάτια του λέγκο, συγνώμη του αγάλματος. Φυσικά τα ρίξαμε στην οικονομική κρίση και όχι στο ότι, αν το μάθαιναν οι ελεγκτές μας, ότι πετάμε λεφτά (σ.σ. τα λεφτά ΤΟΥΣ) έτσι, θα μας σουβλίζανε. Οι αφροαμερικανοί του Ιδρύματος πρέπει τώρα να βρουν άλλο κοροΐδο, εε δωρητή εννοούσα, για να κάνει τη δουλειά τους.

Για το τέλος, σας φυλάξαμε το πιο εξωφρενικό. Την αιτιολόγηση της ελληνικής πρεσβείας, για τους λόγους που πρέπει να αναλάβει η Ελληνική Δημοκρατία αυτή την δαπάνη. Απολαύστε: «Η Ελλάδα, πάντα θαύμαζε τον δρ. Κινγκ, ειδικά επειδή στην Ελλάδα είχαμε δικτατορία, ένα χρόνο πριν την δολοφονία του μαχητή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (!!!)…». Αν δεν χορτάσατε, έχει κι άλλο: «Η θαρραλέα φωνή του Μάρτιν Λούθερ Κινγκ έφερνε ελπίδα στις καρδιές των Ελλήνων… ότι και εμείς θα αποκτούσαμε Ελευθερία και Δημοκρατία», έγραψε το 2008 ο τέως πρέσβης μας στις ΗΠΑ, Αλέξανδρος Μαλιάς. Μόνο που τα 240.000 δολάρια δεν θα τα έβαζε από την τσέπη του… Όλα τα στοιχεία του θέματος, είναι από την Washington Post και περιγράφουν ακριβώς την (απίστευτη) πραγματικότητα…
"ΤΑ ΕΘΝΗ ΠΟΛΕΜΟΥΝ"
 
Διαβάστε περισσότερα...

Επεσε μαχόμενη και με ψηλά το κεφάλι


Η Εθνική πάλεψε για 77 λεπτά, όμως δεν τα κατάφερε να πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα και έφυγε ηττημένη από το παιχνίδι με την Αργεντινή (0-2), όμως με ψηλά το κεφάλι από το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η ομάδα του Οτο Ρεχάγκελ στάθηκε άτυχη, αφού έχασε τεράστια ευκαιρία με τον Γιώργο Σαμαρά στο 48' κι ενώ το αποτέλεσμα ήταν 0-0, είχε τρεις τραυματισμούς κατά τη διάρκεια του αγώνα και τελικά υπέκυψε στο σφυροκόπημα των λατινοαμερικάνων στο τελευταίο τέταρτο του ματς με δύο γκολ που πέτυχαν ο Ντε Μικέλις και ο Παλέρμο. Βέβαια, η πρόκριση δεν χάθηκε στο αποψινό ματς με την παρέα του Μαραντόνα, αλλά στον αγώνα της πρεμιέρας με την Νότια Κορέα, όπου η γαλανόλευκη παρουσιάστηκε κατώτερη των περιστάσεων και έχασε με κάτω τα χέρια... Οι ασιάτες (ήρθαν 2-2 με την Νιγηρία), μαζί με την Αργεντινή ήταν οι δυο ομάδες που πήραν την πρόκριση από τον όμιλό μας για τους 16 της διοργάνωσης.
Διαβάστε περισσότερα...

Για την Πατριδα


Όταν φάνηκαν τα Βυζαντινά καράβια εμπρός στο Δυρράχιο, τα πράματα όλα ήταν προετοιμασμένα για να παραδοθεί η χώρα χωρίς μάχη…. Ετοιμάστηκε αμέσως ένας δρόμων να επιστρέψει στην Κωνσταντινούπολη, για να πάγει την είδηση…Όταν το έμαθε, η Θέκλα ζήτησε από τον Θεόδωρο την άδεια να φύγει με το ίδιο πλοίο, κι ο Θεόδωρος την έδωσε αμέσως…Ο πιστός Παγράτης την πήγε ως απάνω στο δρόμωνα.
- Η καρδιά μου τσακίζεται που σ' αποχωρίζομαι, κόρη μου, της είπε με λύπη, και θα έδινα ό,τι έχω στον κόσμο για να σε κρατήσω κοντά μου. Μα θέλεις να πας πίσω, εκεί που συνήθισες, και σε καταλαβαίνω…
Το βλέμμα που του έριξε η Θέκλα ήταν φορτωμένο λύπη και σκέψη....
- Και συ λοιπόν… νομίζεις πως πηγαίνω στο παλάτι; έκανε. Όχι, καλέ μου Παγράτη, ο κόσμος τελείωσε για μένα όταν έχασα τον καλό μου. Θα ζήσω στη μονή του Στουδίου...Λίγη ώρα σώπασαν κι οι δυο…..Η Θέκλα ακούμπησε σιγά το χέρι της στο τραχύ και ρυτιδωμένο χέρι του γέρου και το έσφιξε σιωπηλά. Η καρδιά της ήταν πάρα πολύ γεμάτη για λόγια…
- Τη ζωή του την έδωσε για την πατρίδα χωρίς να τη λογαριάσει, εξακολούθησε ο γέρος. Και συ θα θάψεις τη δική σου ζωή στο μοναστήρι όπου θα κλειστείς... Μπορείς να πεις πως ακριβοπληρώσατε την επιστροφή του Δυρραχίου στην εξουσία του Βασιλέα.
- Όχι, καλέ μου Παγράτη, είπε η Θέκλα. Πες την πληρώσαμε, όχι όμως την ακριβοπληρώσαμε. Ένα από τα τελευταία του λόγια, όταν του είπα πως πέθαινε ατιμασμένος ήταν: «Εγώ είμαι ένας, θα περάσω και θα ξεχαστώ, η Πατρίδα όμως θα μείνει.» Κι εγώ, Παγράτη, είμαι άλλος ένας. Το Δυρράχιο είναι μια δύναμη για την πατρίδα. Σκέψου πως, τώρα, ο Σαμουήλ θα έχει να πολεμά ανατολή και δύση μαζί. Λογάριασε, τι είναι δυο ζωές που θυσιάστηκαν, κοντά στο έργο που έγινε...
Και πιο σιγά πρόσθεσε, σα να μιλούσε του εαυτού της περισσότερο παρά του Παγράτη.
- Τίποτα μεγάλο δε γίνεται χωρίς θυσίες... Πρέπει τις θυσίες αυτές να ξέρομε να τις κάνομε χωρίς υπολογισμούς.
Ο Παγράτης είχε ακουμπήσει το μέτωπο του στο χέρι του, και συλλογισμένος την άκουε.
- Έχεις δίκαιο, είπε στο τέλος. Η Πατρίδα είναι όλο το έθνος, και μεις, ο καθένας μας, είμαστε από ένα μόριο ασήμαντο του μεγάλου αυτού έθνους...
Το πλοίο απομακρύνουνταν… Η Θέκλα, ακουμπισμένη στην κουπαστή, κοίταζε τη γη της Ηπείρου όπου κοιμούνταν ο αγαπημένος της το στερνό του ύπνο. Θυμήθηκε το περιβολάκι της φυλακής, το μεγάλο πλάτανο, τον απλοϊκό κι ακατέργαστο σταυρό. Και το χώμα το νωπό που σκέπαζε το πεθαμένο παλικάρι... Της φάνηκε τόσο μόνος, τόσο έρημος, σαν παραπονεμένος στην κρύα γη. Αισθάνθηκε όλο το βάρος, όλη την κούραση της δικής της ερημιάς.
- Για την Πατρίδα... μουρμούρισε. Τα χείλη της έτρεμαν. Ένα αναφιλητό φούσκωσε την καρδιά της. Ακούμπησε το κεφάλι στα διπλωμένα χέρια της. Και πρώτη φορά αφότου πέθανε ο άντρας της έκλαψε απελπισμένα…

Τι στοιχίζει το καθήκον, το αισθάνουνταν ως τα βάθη της ψυχής της. Μα δε μετάνιωνε που το είχε κάνει... Η ευγενική ψυχή δεν κάνει υπολογισμούς όταν έλθει η ώρα της αυτοθυσίας, όσο βαριά κι αν είναι...

Πηνελόπη Δέλτα
 
το είδαμε εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ

Σκηνές απείρου κάλους διαδραματίστηκαν στα κεντρικά γραφεία του ΠΑΣΟΚ το απόγευμα της Τετάρτης όταν και πραγματοποιήθηκε σύσκεψη συνδικαλιστικών στελεχών του ΠΑΣΟΚ, για να συζητηθούν οι προωθούμενες από την κυβέρνηση αλλαγές στο ασφαλιστικό και το εργασιακό.

Ο γραμματέας του Κινήματος Σωκράτης Ξυνίδης βρέθηκε αντιμέτωπος με τις έντονες αποδοκιμασίες δεκάδων συνδικαλιστικών στελεχών του ΠΑΣΟΚ, που έφτασαν μέχρι τα γιουχαΐσματα.

Μάλιστα η κατάσταση ξέφυγε κάποια στιγμή τόσο πολύ, που ανέβηκαν στον πέμπτο όροφο, όπου γίνονταν η συνεδρίαση, ακόμη και οι αστυνομικοί, της φρουράς του κτηρίου, σε μια προσπάθεια να μην οδηγηθούν τα πράγματα σε χειροδικίες.

Αποτέλεσμα του εκρηκτικού κλίματος, που διαμορφώθηκε στη σύσκεψη ήταν να αποχωρήσει σχεδόν εκδιωκόμενος ο κ. Ξυνίδης από τη σύσκεψη και υπό τις φωνές στελεχών, που ζητούσαν να αλλάξει άρδην η κυβερνητική πολιτική.

Τα πνεύματα αγρίεψαν όταν στο βήμα ανέβηκε ο γραμματέας του κόμματος κ. Ξυνίδης. Κάποιος του φώναξε «τι ήρθες εδώ με τη γραβάτα;». Εκείνος απάντησε «έχεις κανένα πρόβλημα με τη γραβάτα;», για να γίνει ο εξής διάλογος: «Ναι έχω», «τότε να τη βγάλω», «να τη βγάλεις αμέσως».

Όταν προσπάθησε να επιχειρηματολογήσει υπέρ των μέτρων, ζητώντας τη στήριξη των κομματικών στελεχών, βρέθηκε προομαδικής αποδοκιμασίας, ειδικά με την αποστροφή του ότι «τα αριστερά κόμματα ξεχωρίζουν από τα δεξιά στην οικονομικής τους πολιτική». «Μα τότε το ΠΑΣΟΚ είναι ακροδεξιό κόμμα» φώναξαν αρκετοί από τους συνδικαλιστές.

Όταν ανέπτυσσε την άποψή του περί των κινδύνων, που είχε να αντιμετωπίσει η χώρα και εκ των οποίων η κυβέρνηση αποφάσισε τις συγκεκριμένες πολιτικές η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει. Μία αποστροφή του ότι ο πρωθυπουργός του ζήτησε να κινητοποιηθεί το κόμμα έκανε έξαλλους δεκάδες συνδικαλιστές, που άρχισαν να
φωνάζουν «ντροπή» και «μας κοροϊδεύετε».

«Ο πρόεδρος από την αρχή μου είπε Σωκράτη θέλω να λειτουργεί το κόμμα και όλα τα στελέχη επέμεινε ο κ. Ξυνίδη,
για να αντιμετωπίσει τη θυμηδία των παρισταμένων, οι οποίοι αντέδρασαν με ένα νευρικό γέλιο!

Ο κ. Ξυνίδης αναγκάστηκε ουσιαστικά να διακόψει την παρέμβασή του και να αποχωρήσει κακήν κακώς.

Νωρίτερα αλλά και αμέσως μετά στελέχη του ΠΑΣΟΚ στον συνδικαλιστικό χώρο, όπως ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ
Νίκος Φωτόπουλος και ο Χρήστος Σουλελές εξέφρασαν την κάθετη αντίθεσή τους με την κυβερνητική πολιτική την οποία χαρακτήρισαν εκτός ιδεολογικού και κοινωνικού χαρακτήρα του ΠΑΣΟΚ και ζήτησαν να αποσυρθούν αμέσως οι ρυθμίσεις για το ασφαλιστικό και το εργασιακό.

Σημειωτέον ότι παρών στη σύσκεψη ήταν ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Σπύρος Παπασπύρος.

Από το Πρώτο Θέμα Διαβάστε περισσότερα...

Η “λάσπη”, ο “δεν ξέρω – δεν είδα”, οι αξιότιμοι καθηγητές και ο ΟΣΕ που τώρα βγαίνει στο σφυρί.

…χαρείτε την ιστορία του ξεπουλήματος Εθνικής περιουσίας από τους εντιμότατους λειτουργούς. Δείτε ευρώ προς ευρώ, πόσα έχασε το δημόσιο από τους επίορκους της Siemens και τώρα “κοιτάμε να ξεφορτωθούμε τον ΟΣΕ”.(με κόκκινο τα στοιχεία φωτιά).


http://paketo.files.wordpress.com/2009/07/ose.jpg?w=430&h=297ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν γνωρίζω. Όταν έφυγα και μετά, δεν ξέρω τι έγινε. Εγώ μπορώ να σας πω μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου που έφυγα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ: Να σας ρωτήσω εγώ τότε, να μου κάνετε  ένα σχόλιο. Αυτές οι μηχανές ενοικιάστηκαν για οκτώ μήνες, έναντι 8.000 περίπου ευρώ, 840 η καθεμία, μάλλον 6.200, 8 δηλαδή επί 840, συν 250.000 συντήρηση, και πουλήθηκαν έναντι 10 εκατομμυρίων στη MAN μετά από οκτώ μήνες. Πώς το σχολιάζετε εσείς αυτό το γεγονός;
ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Ήμουν εκτός ΟΣΕ από τις 23 Δεκεμβρίου.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ: Το σχόλιό σας ζητώ.
ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Από τις 23 Δεκεμβρίου….
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ: Κύριε καθηγητά, το σχόλιό σας ζητάω. Αφού περάσατε από μία επιχείρηση τόσα χρόνια, είστε καθηγητής Πανεπιστημίου, και σας ρωτάω να μου πείτε τη γνώμη σας για θέμα που χειριστήκατε δεν μπορεί να μην έχετε γνώμη. Τη γνώμη σας ρωτάω.
ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Σας έχω ξαναπεί στην επί δύο μέρες κατάθεσή μου και σήμερα τρίτη, ότι επειδή η λάσπη περισσεύει σ’ αυτόν τον τόπο εγώ δεν μπορώ να βγάλω συμπέρασμα όταν δεν γνωρίζω τα αντικειμενικά στοιχεία που οδήγησαν την επόμενη διοίκηση σ’ αυτή την απόφαση. Δεν το ξέρω, δεν έχω άποψη.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ: Ας μου απαντήσει ο έτερος μάρτυς κ. Καραπάνος.
ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Έχω μπροστά μου, κύριε Βουλευτά, ένα ενημερωτικό σημείωμα που απέστειλε ο κ. Γιαννακός μόλις ανέλαβε ο κ. Λιάπης. Θα σας διαβάσω…
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Τι ημερομηνία είναι αυτό;
ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Αυτό είναι 31/3. «Προβλεπόμενες συμβατικές παραδόσεις», λέει, «μέχρι 31-3-2004 και πραγματοποιηθείσες». Μπορώ να σας πω για όλες τις συμβάσεις. Αν θέλετε όμως μπορώ να περιοριστώ στη SIEMENS.

Η 33, που είπατε προηγουμένως, που είναι η προμήθεια δεκαπέντε διδύμων προαστιακών. Προεβλέποντο μέχρι τις 31/3 να παραδοθούν δεκαπέντε. Πραγματοποιηθείσες: μηδέν.
Η 33 Α, που είναι η προμήθεια είκοσι ηλεκτροκινήτων προαστιακών κανονικής γραμμής, που είναι της SIEMENS αυτή. Έπρεπε να έχουν παραδοθεί δώδεκα. Είχαν παραδοθεί δύο. Και δίπλα παρατήρηση: «δεν έχει τεθεί σε κυκλοφορία γιατί πρέπει να ολοκληρωθούν οι δοκιμές πορείας και λειτουργίας».

Η 34, ήταν μια του Κιολεϊδη: δεκαέξι. Είχε ολοκληρωθεί.

Από τα είκοσι εννιά rail bus, τα δεκαεπτά της κανονικής γραμμής του επάνω δικτύου και τα δώδεκα της μητρικής γραμμής του δικτύου Πελοποννήσου, έπρεπε να έχουν παραδοθεί δεκαοκτώ και είχαν παραδοθεί δεκατέσσερα.

Η 36 ήταν η προμήθεια των διακοσίων βυτιοφόρων κανονικής γραμμής, του Κιολεϊδη: εκατόν είκοσι. Είχαν παραδοθεί εκατόν είκοσι. Είχε ολοκληρωθεί.

Η 37, 37 Α: ανακατασκευή των εκατόν πέντε επιβαταμαξών κανονικής γραμμής και σαράντα δύο μητρικής γραμμής.  

Η 42 μητρικής γραμμής καταργήθηκε και από τις εξήντα πέντε που έπρεπε να παραδοθούν παραδόθηκαν μόνο τρεις.

Η ανακατασκευή των τριάντα πέντε επιβαταμαξών και επτά κλιναμαξών κανονικής γραμμής ήταν κι αυτή του Κιολεϊδη και από τις σαράντα δύο είχαν παραδοθεί οι δεκατέσσερις.
Η 39, η προμήθεια των είκοσι τεσσάρων ηλεκτραμαξών: Από τις είκοσι τέσσερις έπρεπε να έχουν παραδοθεί οι είκοσι μία. Δεν είχε παραδοθεί καμία.

Και να πω και την άλλη, που αφορά τη SIEMENS –για να μην τις πω τις υπόλοιπες- τη 41, που ήταν προμήθεια εκατόν έξι επιβαταμαξών, κλιματιζόμενων, διαφόρων τύπων. Έπρεπε να παραδοθούν εβδομήντα επτά και είχαν παραδοθεί δεκατρείς. Νομίζω ότι ήμουν σαφής.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βασιλική Τσόνογλου-Βυλλιώτη): Κύριε Καραπάνο, αυτό το έγγραφο τι ακριβώς είναι;

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Αυτό είναι ενημερωτικό σημείωμα προς τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών για τις προγραμματικές συμφωνίες προμηθείας νέου τροχαίου υλικού και ανακατασκευής παλαιού, το οποίο το ζήτησε ο κ. Λιάπης.

πηγη
Διαβάστε περισσότερα...

Με απλά λόγια: Το αισχρό μνημόνιο του ΔΝΤ, οι εγκάθετοι της “λέσχης” των απατεώνων και η απαξίωση του ΟΣΕ…

Ο Ο.Σ.Ε , Ο Ο.Τ.Ε., Η Δ.Ε.Η., Η ΕΥΔΑΠ, ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ, ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ,ΟΙ ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΟΛΑ ΞΕΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ.
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ  ΑΦΟΥ ΕΦΑΓΑΝ,ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΟΡΘΙΟ ΛΕΝΕ: ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΣ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ. ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΦΟΥ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ...
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ;
H ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ;
''ΑΦΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ - ΟΙ ''ΦΙΛΟΙ'' ΚΑΙ ''ΣΥΜΜΑΧΟΙ''-  ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ'', ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΑΒΟΛΕΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ.


ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ακολουθεί ένας αποκαλυπτικός διάλογος που έγινε στη Βουλή με πρωταγωνιστή την ευχάριστη έκπληξη των τελευταίων μηνών από πλευράς πολιτικάντηδων.Το βουλευτή Πάνο Καμμένο.

…πως βάσει του “μνημονίου” που υπέγραψαν οι άθλιοι, θα εξαναγκαστεί ο ΟΣΕ να εκποιήσει γραμμές, τώρα που όλως τυχαίως λόγω της Cosco οι γραμμές θα “πάρουν φωτιά” από τα εμπορευματοκιβώτια. Κάποιοι θα κερδίσουν δισεκατομύρια στην πλάτη του Ελληνικού λαού, όπως κέρδισαν από την εκποίηση του ΟΤΕ. Όπως ακριβώς θησαυρίζει η Goldman Sachs από την παραχώρηση εκμετάλλευσης τομέων στα αεροδρόμια με την υπογραφή Σημίτη και εταιρείες – βιτρίνες.
“Μήπως, λοιπόν, ενοχλεί τους νταβατζήδες της λέσχης Μπίλντεμπεργκ, να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία;”

Αυτή την τοποθέτηση του Πάνου Καμμένου θα την τοποθετήσουμε σε κάδρο. Ελπίζουμε πραγματικά ότι αυτή η μεθόδευση ΔΕΝ θα περάσει μετά από αυτή την αποκάλυψη:

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Κύριε Πρόεδρε, τελειώνω κάνοντας μια ερώτηση και στους δύο.
Στο περίφημο μνημόνιο, που κατά την προσωπική μου άποψη είναι παράνομο, το οποίο υπεγράφη με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση, γιατί δεν φέρει την πλειοψηφία των εκατό ογδόντα Βουλευτών, από τη στιγμή που παραχωρεί συνταγματικές αρμοδιότητες και εθνική κυριαρχία -θεωρώ παράνομο δηλαδή το συγκεκριμένο μνημόνιο- γίνεται αναφορά στους ελληνικούς σιδηροδρόμους και μάλιστα υποδεικνύεται ότι θα πρέπει να κλείσουν οι γραμμές οι οποίες είναι ασύμφορες για τον ΟΣΕ.
Ερωτώ πρώτα τον κ. Γιαννακό και εν συνεχεία τον κ. Καραπάνο. Ποια γραμμή του ΟΣΕ θα μείνει σήμερα στην Ελλάδα, εάν εφαρμοστεί το μνημόνιο, αυτό το κατάπτυστο κείμενο, το οποίο προσπαθούν να μας επιβάλουν τα μεγάλα αφεντικά;
Απαντήστε μου εσείς, κύριε Γιαννακέ.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα σημερινά οικονομικά στοιχεία του ΟΣΕ. Εκείνο που μπορώ να σας απαντήσω εντελώς θεωρητικά, είναι ότι η γραμμή Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα μπορεί να γίνει και μη ελλειμματική, όπως επίσης …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι, δεν λέει ποια μπορεί να γίνει μη ελλειμματική. Λέει ποια είναι τώρα ελλειμματική. Υπάρχει κάποια γραμμή που να είναι κερδοφόρα;

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Δεν ξέρω τα οικονομικά στοιχεία.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μέχρι όταν ήσασταν εσείς.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Μέχρι όταν ήμουν εγώ, έτσι όπως είναι η ιστορία, είχαμε ελλειμματικές όλες τις γραμμές. Θα μπορούσαν να γίνουν μη ελλειμματικές αυτές που προσπαθώ να σας πω, Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-σύνορα, εμπορευματικές μεταφορές και κάποιες παράπλευρες δραστηριότητες, εάν μπορέσουμε να αναπτύξουμε εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές ή την ανάπτυξη real estate, δηλαδή σε …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το μνημόνιο δεν μας αφήνει τέτοια περιθώρια. Αυτή τη στιγμή η μόνη η οποία φέρεται να μπορεί να είναι ισοσκελισμένη, είναι η Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Η Πάτρα και εν συνεχεία είναι όλες, από ό,τι φαίνεται, ζημιογόνες. Άρα, αυτό σημαίνει ότι βάσει του μνημονίου καταργούμε τους σιδηροδρόμους της Ελλάδος.
Κύριε Καραπάνο, απαντήστε μου.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Αυτό το μνημόνιο μου θυμίζει «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Είναι όπως τα λέτε. Καμμία γραμμή δεν μένει, αλλά έχει όμως και μια αντίφαση. Υποτίθεται ότι αυτό το μνημόνιο είναι προσυπογραμμένο από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ευρωπαϊκή Ένωση από τον Έβρο μέχρι την Πελοπόννησο με διάφορα χρηματοδοτικά σχήματα, είτε λεγόταν INTERACT παλαιότερα, είτε λέγεται Ταμείο Υποδομών, Κοινοτικά Πλαίσια Στήριξης κ.λπ., έχει επενδύσει χρήματα και πολλά έργα ακόμη δεν έχουν τελειώσει για τους γνωστούς λόγους που αναφέρονται στην κακοδαιμονία του ΟΣΕ.
Πώς θα γίνει να κλείσουν; Είναι βέβαιο ότι πρέπει να κλείσουν στη λογική αυτή, τη δαμόκλειο σπάθη που βάζει και δεν θα έχει πρόβλημα. Εγώ απορώ με τους κοινοτικούς παράγοντες που τους ξέφυγε αυτή η παράμετρος, διότι εδώ μην ξεχνάτε ότι έχουν δοθεί δισεκατομμύρια κοινοτικά χρήματα.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Μήπως, λοιπόν, τους ενοχλεί να υπάρχει σιδηροδρομική υποδομή στην Ελλάδα, γιατί με το άνοιγμα που κάνουμε στην Κίνα η Ελλάδα θα μπορεί να γίνει πύλη εισόδου και να πάνε όλα τα προϊόντα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ασία; Γιατί οι «νταβατζήδες» της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ είναι ισχυρότεροι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ξέρετε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ, όμως, σας λέω εδώ μετά λόγω γνώσεως για τους όρους που λένε να δώσουν τον Προαστιακό, που είναι ένα από τα φιλέτα, γιατί ο ΟΣΕ έχει πέντε φιλέτα αυτή τη στιγμή. Το ένα απ’ αυτά τα φιλέτα που φαίνεται το πιο επιβαρυμένο επιφανειακά αυτή τη στιγμή, εγώ με πενήντα μηχανοδηγούς, αλλά να μου δώσουν και αυτούς τους μεγάλους χώρους που λένε ότι θα δώσουν, θα μπορούσα να λειτουργήσω τον ΟΣΕ. Το βάζω σε άλλη διάσταση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Αυτό που λέτε θεωρώ ότι είναι από έναν άνθρωπο έμπειρο, σημαντικό. Αλλά όταν πληρώνουμε απευθείας ανάθεση για να κλείσουμε την τρύπα που ανοίξαμε στον Προαστιακό στους Αγίους Αναργύρους, τότε νομίζω ότι τα  πράγματα δεν γίνονται τόσο εύκολα, όπως τα λέτε.

ΜΑΡΤΥΣ (Δημήτριος Καραπάνος): Εγώ παλαιότερα το έλεγα και το λέω εδώ και δεκαπέντε χρόνια. Κάποια στιγμή στον πρώην Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκη είχα στείλει μία φράση, όταν ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος, ότι είναι «εκτροφείο σκανδάλων».
Υπάρχουν ζητήματα τεράστια διαχείρισης, θεσμικής κατοχύρωσης, ποιος, πού είναι υπεύθυνος. Εδώ και δέκα, δεκαπέντε χρόνια έχει καταρρεύσει το σύστημα εσωτερικού ελέγχου. Όχι ότι δεν είναι αναστρέψιμη η κατάσταση. Σήμερα μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα. Εάν δεν γίνουν, όμως, στη σωστή σειρά και με χειρουργικό τρόπο, μπορεί να είναι σωστά και να αποβούν πολύ πιο ολέθρια από άλλα που είναι εντελώς εσφαλμένα. Μας διώχνουν πολλούς από εμάς που έχουμε άποψη. Είναι πάρα πολλοί συνάδελφοι. Και είχα στείλει και μια επιστολή, όταν ανέλαβε ο νυν Υπουργός με την τριάδα -αναφέρομαι και στον κ. Σηφουνάκη και στον …

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ας μείνουμε στο θέμα, γιατί οι συνάδελφοι που απομένουν να ρωτήσουν, είναι κουρασμένοι.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Πάντως, να σας πω κάτι από τη διεθνή εμπειρία.

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΟΣ: Έλεος! Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα του ΟΣΕ τώρα.

ΜΑΡΤΥΣ (Κωνσταντίνος Γιαννακός): Οι ιαπωνικοί σιδηρόδρομοι που έχουν τα bullet trains, με τριακόσια και κάτι χιλιόμετρα την ώρα, κάνουν τη διαδρομή Οζάκα-Τόκιο σε δύο ώρες, όσο είναι το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κέντρο πόλης με κέντρο πόλης και είναι κερδοφόροι. Αλλά ξέρετε πώς; Το 56% των εσόδων τους είναι από αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας, δεν είναι από την πρωτογενή σιδηροδρομική δραστηριότητα.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Και δεν αγόραζαν χαλίκια μαλακά που δεν έκαναν. Αυτή είναι η διαφορά.

πηγη
Διαβάστε περισσότερα...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP