Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Η ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ 1821


Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων

Εν αρχή ην η κ. Ρεπούση που προσπαθούσε να πείσει τα ελληνόπουλα ότι η Τουρκοκρατία ήταν μία ιδανική περίοδος για τους προγόνους μας. Στη συνέχεια ήλθε η τετράτομη ιστορία των Βαλκανίων που χρηματοδοτήθηκε από τον γνωστό χρηματιστή Τζορτζ Σόρος και κινείται στη ίδια γραμμή υπέρ των Οθωμανών. Μετά ήλθε στην επικαιρότητα η άποψη ότι πριν από το 1821 δεν υπήρχε συγκροτημένη ελληνική εθνική συνείδηση, αλλά οι Ευρωπαίοι Διαφωτιστές μάς έμαθαν να λέμε ότι είμαστε Έλληνες.

Όλα αυτά τα ιδεολογήματα συγκεντρώνονται σήμερα στη νέα τηλεοπτική σειρά του ΣΚΑΪ για το 1821.

Δεν προσχωρώ σε συνωμοσιολογίες, αλλά πολλοί συμπατριώτες μας ευλόγως διερωτώνται αν υπάρχει πολιτική σκοπιμότητα πίσω από την εργώδη αυτή προσπάθεια να ξαναγραφεί ή μάλλον να σβηστεί οριστικά η Ελληνική Ιστορία. Αφήνω την απάντηση στον κάθε νουνεχή αναγνώστη και θα ασχοληθώ με την αμιγώς ιστορική πλευρά της υποθέσεως.

Ερώτημα πρώτον. Έχει δίκιο η άποψη που προβάλλεται στη σειρά του ΣΚΑΪ ότι η εθνική συνείδηση των Νεοελλήνων διαμορφώθηκε μόλις λίγα χρόνια πριν από το 1821;

Φυσικά όχι. Εκατοντάδες μαρτυρίες Ελλήνων και ξένων, κληρικών και λαϊκών, περισσότερο ή λιγότερο μορφωμένων διαψεύδουν τους συντελεστές της σειράς.

Ελληνικό έθνος με συνείδηση ενότητος υπάρχει από την Αρχαιότητα. Ήδη τον 5ο αιώνα π.Χ. ο Ηρόδοτος καταγράφει τα συνδετικά στοιχεία που ένωναν τις ελληνικές πόλεις κράτη: Η κοινή καταγωγή, η γλώσσα, η θρησκεία, τα ομότροπα ήθη. Συνεχίζεται αυτή η συνείδηση στην ελληνιστική και βυζαντινή περίοδο, με αποκορύφωμα την απάντηση του Αυτοκράτορα της Νικαίας Ιωάννη Βατάτζη προς τον Πάπα Νικόλαο Θ΄ το 1250: Είμαστε το αρχαίο γένος των Ελλήνων, από το οποίο άνθισε η σοφία για όλον τον κόσμο. Συνεχίζεται με την τελευταία ομιλία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου όταν ονομάζει την Κωνσταντινούπολη «ελπίδα και χαρά πάντων των Ελλήνων».

Γύρω στο 1700 ο φλογερός ιεροκήρυκας Ηλίας Μηνιάτης παρακαλεί την Παναγία ως εξής: «Έως πότε το τρισάθλιον γένος των Ελλήνων έχει να ευρίσκεται εις τα δεσμά μιας ανυποφέρτου δουλείας;».

Οι όροι Ρωμηός, Γραικός και Έλλην χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και με παρεμφερή σημασία.

Χαρακτηριστικό είναι το ποίημα του Ματθαίου Επισκόπου Μυρέων, ο οποίος το 1619 θρηνεί για την Άλωση χρησιμοποιώντας για το έθνος μας και τα τρία αυτά ονόματα.

Από το 1529 έως το 1821 το δημοφιλέστερο ανάγνωσμα του λαού μας ήταν η «Φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου» που θύμιζε την δόξα των αρχαίων προγόνων. Το 1708 ο Νικόλαος Μαυροκορδάτος στο έργο του «Φιλοθέου Πάρεργα» γράφει ότι είμαστε το γένος των «άγαν Ελλήνων», δηλαδή καθαρόαιμοι Έλληνες. Και οι καραβοκύρηδες επί Τουρκοκρατίας τοποθετούσαν στα πλοία τους ως ακρόπρωρα τις μορφές των Αρχαίων Ελλήνων.

Λαός, λοιπόν, και διανοούμενοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι υπάρχει συνέχεια του Ελληνισμού.

Ερώτημα δεύτερο: Περνούσαν καλά οι Έλληνες επί Τουρκοκρατίας, με δικαιώματα και ελευθερίες, όπως ακούσαμε από τον ΣΚΑΪ στις 25.1.2011; Ας αφήσουμε τις μαρτυρίες της εποχής εκείνης να απαντήσουν:

Στα μέσα του 17ου αιώνος ο Γάλλος Ιησουίτης Ρισάρ καταγράφει τις εντυπώσεις του από την υπόδουλη Ελλάδα:

«Να σκεφθεί κανείς ότι ουδέποτε από την εποχή του Νέρωνος, του Δομητιανού και του Διοκλητιανού έχει υποστεί ο Χριστιανισμός διωγμούς σκληρότερους από αυτούς που αντιμετωπίζει σήμερα η ανατολική Εκκλησία...».

Τον 17ο αιώνα ο Μουσουλμάνος περιηγητής Εβλιγιά Τσελεμπή περιγράφει βιαίους εξισλαμισμούς και παιδομάζωμα στη Βέροια, στην Έδεσα και σε άλλες πόλεις. Το δημοτικό μας τραγούδι έχει καταγράψει τον θρήνο των μανάδων για τα παιδιά τους ως εξής: «Ανάθεμά σε Βασιλιά (σ.σ. Σουλτάνε) και τρισανάθεμά σε.... να μάσεις παιδομάζωμα , να κάνεις Γενιτσάρους... πέρσυ πήραν τον γιόκα μου φέτος τον αδελφό μου»!

Περί το 1760 ο Ιωάννης Πρίγκος από το Πήλιο γράφει: «Τέτοιος βάρβαρος άδικος είναι ο Τούρκος».

Στα τέλη του 18ου αιώνος ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης καταγράφει 87 από τα αναρίθμητα μαρτύρια Νεομαρτύρων, δηλαδή Χριστιανών που βασανίσθηκαν και θανατώθηκαν λόγω της Χριστιανικής τους πίστης.
Ο Φωτάκος Χρυσανθόπουλος, υπασπιστής του Θ. Κολοκοτρώνη, στα Απομνημονεύματά του μάς δίνει μαρτυρία κρυφού σχολειού που οργάνωναν οι ιερείς φοβούμενοι τους Τούρκους.

Ερώτημα τρίτο: Οι κλέφτες ήσαν εθνικοί αγωνιστές ή φυγόδικοι εγκληματίες, όπως ακούσαμε από τον ΣΚΑΪ;

Αν κάποιος Έλληνας έβλεπε τον Τούρκο να βιάζει την αδελφή του και επετέθη στον βιαστή, τότε ναι, ίσως κάποιοι από τους κλέφτες των βουνών να ήσαν φυγόδικοι. Αλλά από το άδικο δικαστήριο του κατακτητή. Σημαντική λεπτομέρεια, η οποία αποσιωπήθηκε.

Όσο δε για την συνείδηση των ίδιων των κλεφτών, την εξηγεί ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο οποίος ανδρώθηκε μέσα στην κλεφτουριά. Λέγει, λοιπόν, στον Άγγλο Ναύαρχο Χάμιλτον ότι οι κλέφτες και οι αρματολοί στα βουνά είναι η φρουρά του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, η οποία συνεχίζει ακόμη να πολεμά.

Ερώτημα τέταρτο: Ήσαν μόνο οικονομικά τα αίτια της Ελληνικής Επαναστάσεως;

Αυτή τη μονομερή ερμηνεία την καθιέρωσαν κάποτε οι Έλληνες μαρξιστές, αλλά οι ίδιοι την απέσυραν στο συνέδριο του Κέντρου Μαρξιστικών Ερευνών το 1981.

Όμως αξία έχει η άποψη των ίδιων των αγωνιστών:

Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, διεκήρυξε ο Αλ. Υψηλάντης τον Φεβρουάριο του 1821. Αγωνιζόμαστε για τον Χριστό και τον Λεωνίδα, έγραφε η προκήρυξη του Αθανασίου Διάκου που δημοσιεύθηκε σε ιταλική εφημερίδα της Τεργέστης. Αυτά προς το παρόν.

το είδαμε εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!




Έτσι κυκλοφορεί σήμερα η "ναυαρχίδα" του ΔΟΛ. Του συγκροτήματος που οι δυό εφημερίδες του αναγκάστηκαν μετά από την κατοχή να αλλάξουν όνομα μετά από καταδικαστική απόφαση Δικαστηρίων για τους δοσίλογους. Πριν και κατά την διάρκεια της Κατοχής κυκλοφορούσαν με τα ονόματα "Αθηναϊκά Νέα" και "Ελεύθερο Βήμα". Για να κυκλοφορήσουν όμως ξανά μετά την δικαστική απαγόρευση άλλαξαν τα ονόματα τους σε "Νέα" και "Βήμα" σκέτο, όπως ακριβώς κυκλοφορούν και σήμερα. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΡΕΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ"

Πάντα με τις δυνάμεις κατοχής τα παιδιά του συγκροτήματος έχουν αναπτύξει μιά παράδοση που δεν σπάει. Μεταμορφώνονται σαν τους χαμαιλέοντες και κυκλοφορούν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Ακόμη και κατά την διάρκεια της 21ης Απριλίου δεν έχασαν ούτε μιά μέρα...

Σήμερα λοιπόν κυκλοφορούν με αυτό το απίστευτο πρωτοσέλιδο που απλά επιβεβαιώνει την ιστορική τους διαδρομή... Ξεφτιλισμένοι από την κορυφή εως τα νύχια... ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΠΑΝΤΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...

 ΠΑΝΤΩΣ Ο "ΣΤΟΧΟΣ" ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ...



πηγή
Διαβάστε περισσότερα...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Επειδή διαβάζουμε δεξιά - αριστερά ότι εξ αιτίας της απόφασης του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας το οποίο έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο 3838/2010 υπάρχει ενδεχόμενο να επαναληφθούν οι αυτοδιοικητικές εκλογές (κάποιοι μάλιστα το χουν και σίγουρο) από εδώ σας λέμε ότι κάτι τέτοιο ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ.

Υπάρχει και κάτι άλλο που δεν μας αρέσει καθόλου στην υπόθεση. Το μικρό ενδεχόμενο η Ολομέλεια του ΣτΕ να πάει κόντρα στη λογική και να απορίψει την απόφαση του Δ΄ Τμήματος. Κάτι τέτοιο δεν νομίζουμε ότι έχει ξανασυμβεί αλλά επειδή το θέμα είναι κρισιμο και το ΠΑΣΟΚ σε απίστευτα δύσκολη θέση ας μην προτρέχουμε. Όπως μεταφέραμε και σε προηγούμενη ανάρτηση από το aftodioikisi.gr ειδικό σε αυτοδιοικητικά θέματα, από το ΥΠ.ΕΣ απορίπτουν το ενδεχόμενο επανάληψης των εκλογών αλλά τονίζουν και τη περίπτωση που αναφέραμε πριν.

Ξαναβάζουμε το επίμαχο κομμάτι


ΥΠΕΣ: Δεν τίθεται κανένα θέμα για τις εκλογές του Νοεμβρίου

Πηγές του υπουργείου Εσωτερικών μιλώντας στην aftodioikisi.gr τόνιζαν ότι πρόκειται για απόφαση τμήματος, τονίζοντας με έμφαση ότι «το θέμα θα κριθεί στην Ολομέλεια». Παράλληλα, υπενθύμιζαν ότι σε πολιτικό επίπεδο κανένα κόμμα πλην του ΛΑΟΣ δεν έθεσε θέμα αντισυνταγματικότητας  του εκλέγειν και εκλέγεσθαι των αλλοδαπών κατά την συζήτηση στη Βουλή.  Αντιθέτως, πρόσθεταν,  επί κυβέρνησης Καραμανλή  τόσο ο τότε υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος όσο και η Ντόρα Μπακογιάννη είχαν ταχθεί υπέρ της ψήφου των μεταναστών. Υπενθύμιζαν δε ότι η άποψη της ΝΔ ως προς το δικαίωμα ψήφου και όχι ως προς τη Συνταγματικότητα, άλλαξε επί προεδρίας Σαμαρά.
Παράλληλα οι ίδιες πηγές έλεγαν ότι ακόμη και αν η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ είναι παρόμοια με αυτή του Δ΄ Τμήματος, δεν τίθεται κανένα θέμα για τις εκλογές του Νοεμβρίου. Κι αυτό γιατί για να επανεξεταστεί ή και να ακυρωθεί συγκεκριμένη εκλογή σε δήμο θα πρέπει να έχει κατατεθεί ένσταση για το συγκεκριμένο θέμα (δηλαδή, τη συμμετοχή αλλοδαπών στις εκλογές) εντός προθεσμίας 60 ημερών από την 7η ή 14η Νοεμβρίου (άρα έχει ήδη παρέλθει) και το δικαστήριο να κρίνει ότι αυτή (η συμμετοχή) ήταν καθοριστική για την έκβαση του τελικού αποτελέσματος. Ωστόσο, καθώς όπως τονίζεται από τις ίδιες πηγές, δεν έχει εκλεγεί ούτε ένας μετανάστης σε δημοτικό συμβούλιο ώστε, σε μία τέτοια περίπτωση, να τεθεί θέμα ακυρότητας της εκλογής του, η υπόθεση δεν έχει σίγουρα....παρελθόν.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα πρώτα σχόλια της «Δικηγορικής Εταιρείας Αναστάσιος Πετρόπουλος και Συνεργάτες», συνεργάτη της aftodioikisi.gr σε εργασιακά θέματα υπαλλήλων ΟΤΑ. Θεωρούν, δηλαδή, ότι σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα ακυρότητας των εκλογών, τονίζοντας παράλληλα ότι σε περίπτωση που η Ολομέλεια κάνει δεκτή την εισήγηση του Δ΄ Τμήματος, τότε θα πρέπει να υπάρξει Συνταγματική Αναθεώρηση για το θέμα αυτό.

Να σημειωθεί πάντως, ότι όπως έλεγαν νομικές πηγές στην aftodioikisi.gr «είναι σύνηθες η ολομέλεια να κάνει δεκτές τις εισηγήσεις των τμημάτων, ωστόσο υπάρχουν και εξαιρέσεις».
Διαβάστε περισσότερα...

Καρατζαφέρης:''Δύο λύσεις έχουμε. Ή θα προσαρμόσουμε τη ζωή μας σ αυτή τη Νέα Τάξη Πραγμάτων ή θα επαναστατήσουμε. Εγώ ανάμεσα στα δύο, δυστηχώς για κάποιους προτιμώ τη προσαρμογή''

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ...ΜΟΝΟ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΙΝΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ!!!!


Και για όσους κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν προσαρμογή σημαίνει ΥΠΟΤΑΓΗ.
Διαβάστε περισσότερα...

Να ψηφίζουν ΜΟΝΟ οι λαθρομετανάστες στην Ελλάδα


ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΜΩΣ...

Όταν το Συμβούλιο της Επικρατείας βγάζει αποφάσεις που παγώνουν ολόκληρα αναπτυξιακά  έργα  για να μην πειραχθεί ένα δεντράκι είναι «καλό και άγιο» για την προοδευτική υποκριτική αριστερά. Τώρα που πήρε την άκρως σημαντική ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ να μην επιτραπεί η ΨΗΦΟΣ των αλλοδαπών στις εκλογές, χάριν της εθνικής ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑΣ το λένε αντιδραστικό και φασιστικό.

Οι υστερικές επιθέσεις κατά του ΣτΕ για την ιστορική απόφαση που είναι ένα πρώτο βήμα για να σταματήσει η συνολική  κατάληψη  της χώρας από κάθε είδους μετανάστες, γίνονται κατά σύμπτωση απ’ τους ίδιους κύκλους που…χαζεύουν αμήχανοι την κατάληψη της Νομικής και του νεοκλασικού. Είναι αυτοί οι πολιτικοί που «κατά σύμπτωση» και όλως τυχαίως βάζουν ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ και μετά τους Έλληνες.

Ελπίζουμε ότι η Δικαιοσύνη δεν θα ενδώσει στο αμόκ των δήθεν δημοκρατικών δυνάμεων που παρακολουθούν ανίκανοι 20 χρόνια τώρα την Αθήνα να γίνεται Κάιρο και τα Πατήσια να ισλαμοποιούνται. Η απόφαση του ΣτΕ πέραν απ’ τη νομική της διάσταση, δείχνει ότι υπάρχουν ακόμη δημόσιοι λειτουργοί που ορθώνουν το ανάστημα τους σ’ όσους σκύβουν το κεφάλι «στο νόμο του Σύριζα». Κι ακόμη ότι υπάρχουν υπεύθυνοι θεσμοί, αποφασισμένοι να  κάνουν ότι πρέπει, βάσει του Συντάγματος, για να μείνει η Ελλάδα ελληνική!

 Υ.Γ. Αλλιώς …να πάρουν απ’ τους Έλληνες το δικαίωμα ψήφου και να το δώσουν μόνο στους λαθρομετανάστες. Αφού έτσι κι αλλιώς μόνο για κείνους «καίγονται»! Αν… δικοί μας φτωχοί άνεργοι και άστεγοι (που αυξάνονται κατά χιλιάδες κάθε μέρα) καταλάβουν δημόσιο κτίριο, σε πόσες ώρες θα τους έχουν πάει σηκωτούς στον εισαγγελέα;
 
Πρώτο Θέμα
Διαβάστε περισσότερα...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΠΕΘΑΙΝΕΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΩΔΟΡΗ...

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΡΗΣ : ΟΙ ΦΟΡΟΙ (1883)

«Βάλετε φόρους, βάλετε εις την πτωχήν μας ράχη,
ποτίστε με το αίμα μας την άρρωστη πατρίδα
σεις το κρασί και τον καπνό που πίνετε μονάχοι
κι εμείς να σας κοιτάζομε με μάτι σαν γαρίδα
Βαριά φορολογήσετε και το νερό που τρέχει
βάλετε φόρους, βάλετε, η πλάτη μας αντέχει.
*
Ο,τι καλό κι αν έχουμε επάνω σας ας μείνει
στα πρόσωπά μας ας χυθεί του μαρασμού το χρώμα
μ' εμάς το ισοζύγιο του έθνους μας ας γίνει
φορολογήστε και αυτή τη σάρκα μας ακόμα
του σώματός μας κόβετε καμιά παχιά λωρίδα
και τρώγετέ την λαίμαργα μαζί με την πατρίδα.
*
Ο,τι κι αν τρώγουν οι πτωχοί το έθνος ας τα τρώγει
ό,τι κι αν πίνουν οι πτωχοί το έθνος ας τα πίνει
χορταίνετε σαν Λούκουλοι μ' εμάς το σκυλολόγι
κι εμείς θα σας γνωρίζουμε γι' αυτό ευγνωμοσύνη.
Τέτοιοι χωριάτες που 'μαστε αντέχουμε εις όλα
και ούτε τόσον εύκολα τινάζουμε τα κώλα.
*
Πρέπει να είναι οι πολλοί πτωχοί και πεινασμένοι
και οι ολίγοι πάντοτε να βρίσκονται χορτάτοι
Πρέπει να στέκουν οι πολλοί στα σπίτια των κλεισμένοι
και οι ολίγοι να πηδούν επάνω στο παλάτι
Πρέπει ο κόσμος ο πολύς να δέχεται τα βάρη
κι ο λιγοστός επάνω του κανένα να μην πάρει.
*
Μ' αυτόν τον νόμον έζησε ο κόσμος και θα ζήσει
τη δύναμή του προσκυνά η κάθε κοινωνία
Δεν ημπορεί καθένας μας βεβαίως να πλουτίσει
γιατί του κόσμου έπειτα χαλά η αρμονία
Φτώχεια και πλούτος - ζήτημα του καθενός αιώνος:
Ιδού το τέλος κι η αρχή του φοβερού αγώνος
*
Λοιπόν κανένας πρόστυχος κεφάλι μη σηκώσει
για τόσα νομοσχέδια μη βγάλει τσιμουδιά
Εις της πατρίδας τον βωμόν το αίμα του ας δώσει
χωρίς ν' αφήσει στεναγμόν η μαύρη του καρδιά
Κι αν τώρα πάλι έπεσεν επάνω του ο κλήρος
Πρέπει και πάλι να φανεί γενναίος - μάρτυς - ήρως».
 
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΘΕΩΔΟΡΗ

Πολυμαθής, δραστήριος και ακάματος παρήγαγε σπουδαίο έργο σημαδεύοντας την επιστήμη των μαθηματικών αλλά και συνεισφέροντας σε άλλα πεδία με τα συγράμματά του. «Ένας από τους λαμπρότερους μαθηματικούς, έχει ουσιαστικά εμπλουτίσει και
επηρεάσει αποφασιστικά την επιστήμη. Ένας άνδρας με ασυνήθιστη και πλατιά παιδεία, ως ανήκων στο Ελληνικό έθνος με το υψιπετές πνεύμα του και την ουσιαστική αναζήτηση της γνώσης, συνέχισε την παράδοση και την κληρονομιά της κλασικής Ελλάδος» είπε για τον Καραθεοδωρή ο Γερμανός μαθηματικός Oskar Perron.

Γιος διπλωμάτη, γεννήθηκε το 1873 και μεγάλωσε σε ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και σπουδάζει σε Βρυξέλλες, Ριβιέρα και το Σαν Ρέμο. Στο Βέλγιο βραβεύτηκε δις σε διαγωνισμούς μαθηματικών. Με την αποφοίτησή του από τη Στρατιωτική Σχολή του Βελγίου, το 1895, την οποία του επέβαλλε ο πατέρας του, ο Καραθεοδωρή αποδέχεται πρόσκληση του θείου του ο οποίος ήταν γενικός διοικητής της Κρήτης, και επισκέπτεται τα Χανιά όπου γνωρίστηκε με τον Ελευθέριο Βενιζέλο με τον οποίο θα διατηρήσει φιλική σχέση.

Το 1898 μεταβαίνει στην Αίγυπτο ως μηχανικός στην βρετανική εταιρεία που κατασκεύαζε το φράγμα στο Ασουάν. Εκεί συνεχίζει να μελετά μαθηματικά συγγράμματα, ενώ έκανε και μετρήσεις στην κεντρική είσοδο της πυραμίδας του Χέοπα, τις οποίες και δημοσίευσε. Στην Αίγυπτο αποφάσισε ότι τα Μαθηματικά ήταν η επιστήμη που ασκούσε τη μεγαλύτερη γοητεία και στα 27 του μεταβαίνει στη Γερμανία για να σπουδάσει για δυο χρόνια μαθηματικά.

Σπουδάζει κοντά στους κορυφαίους δασκάλους της εποχής Herman Schwarz, Georg Frobenius, Erhard Schmidt, Lazarus Fuchs και Hermann Minkowski. Το 1905 αναγορεύεται υφηγητής των Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο του Γκέτινγκεν και ακολουθεί λαμπρή ακαδημαϊκή καριέρα εκεί αλλά και στα πανεπιστήμια της Βόννης, του Ανοβέρου, του Μπρεσλάου, του Βερολίνου και του Μονάχου, όπου αναδεικνύεται σε μαθηματικό παγκόσμιου επιπέδου.

Το 1920, αναλαμβάνει κατ΄ εντολή του Ελευθέριου Βενιζέλου να οργανώσει το υπό ίδρυση Πανεπιστήμιο της Ιωνίας στη Σμύρνη και μάλιστα κατορθώνει να διασώσει τη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου της Σμύρνης από την Καταστροφή, το 1922, μεταφέροντας τους τόμους της στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το διάστημα 1922-1924 είναι καθηγητής μαθηματικών και μηχανικής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Το 1924, αναλαμβάνει καθηγητική θέση στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, το 1928, αποδέχεται πρόσκληση από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και την Αμερικανική Μαθηματική Εταιρεία, και επισκέπτεται τις ΗΠΑ μαζί με την γυναίκα του για έναν σχεδόν χρόνο, για να δώσει διαλέξεις σε διάφορα πανεπιστήμια.

Το 1930, πάλι μετά από πρόσκληση του Ελευθέριου Βενιζέλου, αναλαμβάνει καθήκοντα κυβερνητικού επιτρόπου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και της Θεσσαλονίκης για να βοηθήσει στην αναδιοργάνωση του πρώτου και στην οργάνωση του νεοσύστατου δεύτερου. Το 1932 επέστρεψε ξανά στο Μόναχο και παρέμεινε ακόμα και κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Τον Δεκέμβριο του 1949 έδωσε την τελευταία του διάλεξη στο Μόναχο και δυο μήνες αργότερα πέθανε.

Ο Καραθεοδωρή αρχικά ασχολήθηκε με τον Λογισμό των Μεταβολών και η διδακτορική διατριβή του (Γκέτινγκεν, 1904) φέρει τον τίτλο «Περί των ασυνεχών λύσεων στον Λογισμό των Μεταβολών». Στην συνέχεια, καταπιάστηκε με όλους σχεδόν του κλάδους των Μαθηματικών: θεωρία πραγματικών συναρτήσεων, θεωρία μιγαδικών συναρτήσεων, διαφορικές εξισώσεις, θεωρία συνόλων και διαφορική γεωμετρία, σύμμορφες απεικονίσεις κ.ά.

Εκτός από το πλήθος των πρωτότυπων επιστημονικών εργασιών που δημοσιεύει, πλουτίζει τη διεθνή μαθηματική βιβλιογραφία με σειρά συγγραμμάτων. Επιπλέον, το επιστημονικό έργο του επεκτείνεται σε πολλούς τομείς της φυσικής και της αρχαιολογίας. Η συμβολή του στην Θεωρητική Φυσική ήταν ουσιαστική στην μαθηματική θεμελίωση τομέων της Φυσικής όπως η Θερμοδυναμική, η Γεωμετρική Οπτική, η μηχανική και η Σχετικότητα.
Διαβάστε περισσότερα...

Δημήτρης Καιρίδης: "Οι Έλληνες αρχίζουν να αποδέχονται συμβιβασμό με τα Σκόπια"

"Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών, δεν είναι σημαντικότερος από ένα σωρό σκουπιδιών μπροστά στην πολυκατοικία μας"
Συνέντευξη του Αναπληρωτή Καθηγητή Διεθνών Σχέσεων στο Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη, Δημήτρη Καιρίδη, φιλοξενεί η εφημερίδα Utrinski Vesnik της FYROM.
"Σύμφωνα με τον καθηγητή Δημήτρη Καιρίδη", γράφει η ανταπόκριση της Μιρκίτσα Πόποβιτς, "οποιαδήποτε επέκταση των διαπραγματεύσεων, σε άλλα θέματα πλην του ονόματος, ...
οδηγεί σε αδιέξοδο".
"Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών", συνεχίζει ο καθηγητής, "δεν είναι σημαντικότερος από ένα σωρό σκουπιδιών μπροστά στην πολυκατοικία μας. Το πρόβλημα με το όνομα και η ιστορία, δεν πρέπει να επηρεάζουν τις πολιτικές σχέσεις των δύο χωρών, τις ανταλλαγές και την ακαδημαϊκή συνεργασία μεταξύ της Μακεδονίας και της Ελλάδας.
Στην πραγματικότητα η Ελλάδα έχει αρχίσει να αποδέχεται μια συμβιβατική λύση με μια σύνθετη ονομασία.
Είναι θετική η ύπαρξη της κυβέρνησης Παπανδρέου, ωστόσο το θέμα βρίσκεται στο παρασκήνιο της εξωτερικής πολιτικής. Δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές, αφού ο Υπ.Εξ. Δ.Δρούτσας είναι προσεκτικός και διαβουλεύεται για το ζήτημα με τον κ.Παπανδρέου".
Για τον καθηγητή, γράφει η Utrinski Vesnik, ζωτικό ρόλο στην αποδοχή μιας λύσης θα παίξει ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονικης, Γιάννης Μπουτάρης. "Ο Μπουτάρης", σημειώνει ο Καιρίδης, "είναι μια ευχάριστη αλλαγή στη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, για μια εναλλακτική προσέγγιση.
"Αυτός ο τύπος (Μπουτάρης) είναι μια από τις πιό προχωρημένες και φιλελεύθερες (;) φωνές  στα Βαλκάνια, πιό φιλελεύθερος κι απ΄τον Παπανδρέου."
"O Μπουτάρης θα βοηθήσει να μην υπάρξουν αντιδράσεις"
Και συνεχίζοντας ο Δ. Καιρίδης λέει ότι "η παρουσία του Μπουτάρη θα βοηθήσει ώστε να αποφευχθούν διαμαρτυρίες και να μην υπάρξουν ακραίες αντιδράσεις όταν επιτευχθεί η λύση για το όνομα" (!!!)
"Η Θεσσαλονίκη δεν είναι ο Άνθιμος και ο ακροδεξιός εθνικιστής Ψωμιάδης. Η Θεσσαλονίκη είναι ο Μπουτάρης", λέει ο καθηγητής.
Στη συνέχεια ο Καιρίδης, αναπτύσσει επί μακρόν τον καημό του για τον Ψωμιάδη και κλείνει ως εξής:
"Είναι αστείο σε μια εποχή που έχουμε τεράστια οικονομικά προβλήματα και ανεργία στις δύο χώρες, να συζητάμε για τον Μεγα Αλέξανδρο".
(και τότε γιατί δεν καυτηράζεις τον γραφικό υπερεθνικισμό του Γκρούεφσκι και αναλώνεσαι στα βαρετά κλισέ περί Άνθιμου και Ψωμιάδη; Στους Σκοπιανούς πέστα αυτά,όχι σε μας, εμείς δεν έχουμε κανένα λόγο να συζητάε με κανέναν τα δικά μας θέματα. Οι Σκοπιανοί έκλεψαν και πλαστογράφησαν την ιστορία. Επιστήμονας είσαι, θα ξέρεις ότι ο Αλέξανδρος κι ο Αριστοτέλης δεν ήταν ξαδέρφια του Tsar Samoil ή του Dame Gruev, δεν το ξέρεις;)
....
Το πλούσιο βιογραφικό του Καιρίδη, εξηγεί την ανέλιξη σε πόστα κάθε ανθρώπου, που σπεύδει με προθυμία να απεμπολεί κάθε ιστορικό δικαίωμα, όταν πρόκειται για την Ελλάδα:
Ο Δημήτρης Καιρίδης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων στο Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.
Ο Δ. Καιρίδης είναι συνεργάτης του Ιδρύματος Κωνσταντίνου Γ. Καραμανλής στην Αθήνα και αρθρογραφεί κάθε Κυριακή στον Ελεύθερο Τύπο. Στο παρελθόν, υπηρέτησε ως επισκέπτης-καθηγητής στην έδρα Κωνσταντίνου Καραμανλή για την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη στη Σχολή Fletcher του Πανεπιστημίου Tufts στη Βοστώνη των ΗΠΑ, ως επιστημονικός διευθυντής του Ιδρύματος Κόκκαλη στην Αθήνα, ως διευθυντής του Προγράμματος Κόκκαλη για τη Νοτιοανατολική και Κεντροανατολική Ευρώπη στη John F. Kennedy School of Government του Πανεπιστημίου Harvard στη Βοστώνη, ως επισκέπτης-λέκτορας Βαλκανικών Σπουδών στη ίδια σχολή, και ως ερευνητής-συνεργάτης του Institute for Foreign Policy Analysis (IFPA) των ΗΠΑ. Επιπλέον, από το 2001 διευθύνει με επιτυχία τα Θερινά Εκπαιδευτικά Σεμινάρια της Ολυμπίας σε συνεργασία με πανεπιστήμια της Ελλάδας και του εξωτερικού. Μέλος του Navarino network.
Διαβάστε περισσότερα...

Μας απειλεί ο Ρέππας με άκρατη αλαζονεία ότι θα αυξήσει κι άλλο τα εισιτήρια!!!!!

ΠΟΤΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ ME ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΠΛΗΡΩΣΕ ΔΙΟΔΙΑ;

Η είδηση:

Σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησε ο υπουργός Μεταφορών, Δ. Ρέππας, αναφερόμενος στο κίνημα "Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω".

"Οι τζαμπατζήδες υπονομεύουν και στρέφονται εναντίον των εργαζομένων στις εταιρίες συγκοινωνιών", είπε και πρόσθεσε: "Συνιστά δολιοφθορά η στάση ενός τζαμπατζή".

Προειδοποίησε δε ότι αν συνεχιστεί η στάση αυτή, είτε θα αυξηθούν τα ελλείμματα και θα πρέπει να τα πληρώνουν όλοι οι Έλληνες είτε θα αυξηθεί κι άλλο το κόμιστρο.

Ο ίδιος σημείωσε ότι το να μην πληρώνει κάποιος το εισιτήριο ή τα διόδια συνιστά "αντικοινωνική συμπεριφορά", ενώ τόνισε ότι αναμένονται κυβερνητικές πρωτοβουλίες για το θέμα.

"Όταν κάποιος έχει τέτοια συμπεριφορά είναι σαν να λέει, δεν πληρώνω εγώ ώστε για μένα να πληρώσει κάθε άλλος Έλληνας", συμπλήρωσε.

πηγή Nooz.gr


Σχόλιο από το koukfamily
Δηλαδή Ρέππα προφανώς δεν ξέρεις που βρίσκεσαι....
Δηλαδή μας απειλείς Ρέππα; Ποιόν προειδοποιείς ρε κάθαρμα; Ποιόν απειλείς με αύξηση του κομίστρου;
Για τόλμα να δεις το κίνημα που θα φτάσει......

Διαλύσατε και καταχρεώσατε την χώρα. Μειώσατε τους μισθούς. Με τους "τρελούς" φόρους φθάσατε τα καύσιμα κοντα στα 2 Ευρώ....
Και μέσα στο γενικό χαμό, στα λουκέτα και στην καλπάζουσα ανεργία ανακοινώνεται αύξηση της τιμής των εισητηρίων των ΜΜΜ 40%!!!!
Και με ποιό πρόσχημα; Την διάσωση των αστικών συγκοινωνιών και την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας σε αυτές;
Τι λες κύριε Ρέππα; Γιατί δεν μας λες την αλήθεια που όλοι γνωρίζουμε; Τις πάτε για ξεπούλημα της αστικές συγκοινωνίες και όλα αυτά είναι προαπαιτούμενα από τον ιδιώτη που θα τις αναλάβει.....
Και τι είναι αυτά που ακούστηκαν ως φήμες, για προσλήψεις ημετέρων στον ΟΑΣΘ;

Ρέππα καταλαβέ το. Νόμοι και κανόνες που δεν τους δέχεται ο ελληνικός λαός είς το όνομα του οποίου ασκείται την εξουσία δεν πρόκειται να εφαρμοστούν....
Είναι κενά γράμματα....
Δεν υπάρχει ούτε ένας λογικός Ελληνας που να συμφωνεί με την τρομερή αύξηση των εισητηρίων που κάνατε αλλά και των διοδίων που επιτρέψατε και άρα το κίνημα
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ είναι η φυσική αμυντική αντίδραση των Ελλήνων. Γι αυτό και θα εξαπλωθεί όσο δεν φαντάζεστε....

Τζαμπατζήδες είστε όλοι εσείς οι προδότες πολιτικοί. Κατέχετε δημόσια αξιώματα και ενεργείτε συνεχώς κατά του ελληνικού λαού.
Πλησιάζει όμως η ώρα που η αλαζονεία σας θα βρεί αυτό που τις αξίζει....

Ο ένας μας είπε κοπρίτες ο άλλος μας λέει τζαμπατζήδες...
Και όλοι μαζί μας δουλεύουν.....
Ως πότε αδέρφια;
Διαβάστε περισσότερα...

ΤΗΣ ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...

ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ...


Της Υπαπαντής του Χριστού σήμερα, μεγάλη γιορτή για την Ορθοδοξία αλλά και για την Καλαμάτα και ολόκληρη την Μεσσηνία που έχει ως πολιούχο τον ομόνυμο ιστορικό ναό της. Για την Ιστορία του Ναού αλλά και της ιεράς  Εικόνας της Υπεραγίας Θεοτόκου, η οποία κρατά στην αριστερή αγκαλιά της τον Χριστό, ακολουθεί το παρκάτω κείμενο...
Διαβάστε περισσότερα...

Η ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΗ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΓΛΑΦΥΡΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ



το είδαμε εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

ΥΠΕΣ: ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ

Aπό το aftodioikisi.gr


Θέμα νομιμοποίησης της ψήφου των μεταναστών αλλά για μελλοντικές δημοτικές εκλογές δημιουργείται με την απόφαση του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία κρίνονται αντισυνταγματικές διατάξεις του νόμου 3838/2010 για την παροχή της ελληνικής ιθαγένειας.
Παρότι η τελική απόφαση θα ληφθεί από την Ολομέλεια του Ανωτάτου Δικαστηρίου όπου και παραπέμπεται το θέμα, η υπ' αριθμόν 350/2011 απόφαση του Δ΄ Τμήματος είναι σαφής: Αναγνωρίζει ότι το δικαίωμα  του εκλέγειν και εκλέγεσθαι κατά τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές  έχουν μόνο οι Έλληνες πολίτες. Ωστόσο όπως τονίζουν πηγές του υπουργείου Εσωτερικών στην aftodioikisi.gr ακόμη και αν η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ είναι παρόμοια με αυτή του Δ΄ Τμήματος, δεν τίθεται κανένα θέμα για τις εκλογές του Νοεμβρίου.
Αναλυτικότερα, το Δ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (πρόεδρος ο Σωτ. Ρίζος και εισηγητής ο σύμβουλος Επικρατείας Ε. Αντωνόπουλος) υπογραμμίζει στην υπ΄ αριθμ. 350/2011 απόφασή του ότι τόσο η άσκηση του δικαιώματος του εκλέγειν όσο και η άσκηση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι για την ανάδειξη των οργάνων της τοπικής αυτοδιοίκησης «επιφυλάσσεται μόνο στους Έλληνες πολίτες και δεν μπορεί να επεκταθεί και στους μη έχοντες την ιδιότητα αυτή, χωρίς αναθεώρηση της σχετικής διατάξεως του Συντάγματος».

Κατά συνέπεια οι ρυθμίσεις των άρθρων 14 έως 21 του Ν. 3838/2010 «είναι ανίσχυρες» ως αντίθετες προς τα άρθρα 1, 52 και 102 του Συντάγματος, προσθέτει το ΣτΕ.

Ακόμη, σημειώνεται στη δικαστική απόφαση ότι οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών οργάνων των ΟΤΑ έχουν «καθαρά πολιτικό χαρακτήρα εν όψει των αρμοδιοτήτων που ασκούν οι οργανισμοί αυτοί, αλλά και διότι η εκλογή αυτή ανάγεται στην πολιτική ζωή της χώρας γενικώς».

Μάλιστα, οι δικαστές τονίζουν ότι  «η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης αποτελεί λειτούργημα απαραίτητο για την πραγμάτωση της λαϊκής κυριαρχίας, ως τοιαύτης νοουμένης της ασκούμενης από το λαό ως εκλογικό σώμα απαρτιζόμενο μόνο από τους έχοντες δικαίωμα ψήφου Έλληνες πολίτες».
ΣτΕ: Δεν υπάρχει εξατομικευμένη κρίση για το δεσμό με το ελληνικό έθνος
Παράλληλα, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκριναν ότι τα άρθρα 1Α και 24 του Ν. 3838/2010 είναι αντίθετα σε πλειάδα άρθρων του Συντάγματος (άρθρα 1, 4, 21, 25 και 108) εφόσον δεν προβλέπεται από αυτά «διαδικασία για τη διαπίστωση από τα διοικητικά όργανα, της συνδρομής in concreto (σ.σ.: στη συγκεκριμένη περίπτωση), της ουσιαστικής προϋποθέσεως γνήσιου δεσμού των αλλοδαπών προς το ελληνικό έθνος, ενώ και τιθέμενη τυπική προϋπόθεση της "νόμιμης διαμονής" έχει αναιρεθεί κατά το απώτερο και πρόσφατο παρελθόν» με νομοθετικές «εξαιρετικές» διατάξεις (π.χ. Ν. 3536/2007, κ.λπ.), «ούτως ώστε να καθίσταται αδύνατη η διάγνωση της συνδρομής έστω και αυτής της προϋποθέσεως».
Σε άλλο σημείο της απόφασης οι δικαστές επισημαίνουν ότι ο Έλληνας νομοθέτης εναρμονιζόμενος προς τις συνταγματικές επιταγές, «εμερίμνησε να διαφυλάξει την εθνική ομοιογένεια του κράτους, μεταξύ των άλλων, και δια της θεσπίσεως δικαίου ιθαγένειας, του οποίου οι ρυθμίσεις εβασίζοντο, κατ΄ αρχήν, στο σταθερό κριτήριο του "δικαίου του αίματος" (ius sanguinis), δηλαδή την καταγωγή από Έλληνες γονείς».

Σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις - συνεχίζει η απόφαση του ΣτΕ - το Σύνταγμα διαχρονικά περιέλαβε διατάξεις οι οποίες «καθιέρωσαν την πολιτογράφηση ενηλίκων (συμπλήρωση του 21ου έτους) αλλοδαπών αλλογενών, δηλαδή την βάσει ειδικής διαδικασίας και κατόπιν αιτήσεως του ενδιαφερομένου απονομή της ιθαγένειας με εξατομικευμένη κρίση συλλογικού οργάνου της διοικήσεως που διαγιγνώσκει την συνδρομή ορισμένων ουσιαστικών προϋποθέσεων».

Οι σύμβουλοι Επικρατείας υπογραμμίζουν ακόμη ότι ο Ν. 3838/2010 εισάγει ένα νέο τρόπο κτήσης της ελληνικής ιθαγένειας. Όμως η «πολιτογράφηση αυτή γίνεται με βάση αμιγώς τυπικές προϋποθέσεις (χρόνος "νόμιμης" διαμονής του αιτούντος αλλοδαπού ή της οικογένειας του, φοίτηση σε ελληνικό σχολείο επί ορισμένο χρόνο, ανυπαρξία καταδίκης για ορισμένα σοβαρά ποινικά αδικήματα), χωρίς εξατομικευμένη κρίση περί της συνδρομής της ουσιαστικής προϋποθέσεως του δεσμού προς το ελληνικό έθνος του αιτούντος την πολιτογράφηση αλλοδαπού, δηλαδή την εκ μέρους εθελούσια αποδοχή των αξιών που συνάπτονται προς τον ελληνισμό και την εντεύθεν απόκτηση ελληνικής συνειδήσεως».

Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο έχει προσφύγει εκλογέας, Έλληνας πολίτης και ζητάει να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική η από 30.4.2010 απόφαση του υπουργού Εσωτερικών που καθορίζει τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίζονται κατά την αίτηση εγγραφής στο δημοτολόγιο, όπως και η από 7.5.2010 εγκύκλιος του ίδιου υπουργού που δίνει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι (μόνο για τις θέσεις δημοτικών συμβούλων, συμβούλων δημοτικών διαμερισμάτων και τοπικών συμβούλων) στους ομογενείς και στους νομίμως διαμένοντες στην Ελλάδα υπηκόους τρίτων χωρών για την ανάδειξη τους στην πρωτοβάθμια τοπική αυτοδιοίκηση.

Να σημειωθεί ότι παρέμβαση στην εν λόγω υπόθεση υπέρ της επίμαχης υπουργικής απόφασης έχει ασκήσει η Ελληνική Ένωση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και η αλβανικής ιθαγενείας Έντα Γκέμυ η οποία είχε υποβάλει αίτηση για να μετάσχει στις νομαρχιακές και δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 (Δήμος Νικαίας - Αγίου Ιωάννη Ρέντη).
ΥΠΕΣ: Δεν τίθεται κανένα θέμα για τις εκλογές του Νοεμβρίου
Πηγές του υπουργείου Εσωτερικών μιλώντας στην aftodioikisi.gr τόνιζαν ότι πρόκειται για απόφαση τμήματος, τονίζοντας με έμφαση ότι «το θέμα θα κριθεί στην Ολομέλεια». Παράλληλα, υπενθύμιζαν ότι σε πολιτικό επίπεδο κανένα κόμμα πλην του ΛΑΟΣ δεν έθεσε θέμα αντισυνταγματικότητας  του εκλέγειν και εκλέγεσθαι των αλλοδαπών κατά την συζήτηση στη Βουλή.  Αντιθέτως, πρόσθεταν,  επί κυβέρνησης Καραμανλή  τόσο ο τότε υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος όσο και η Ντόρα Μπακογιάννη είχαν ταχθεί υπέρ της ψήφου των μεταναστών. Υπενθύμιζαν δε ότι η άποψη της ΝΔ ως προς το δικαίωμα ψήφου και όχι ως προς τη Συνταγματικότητα, άλλαξε επί προεδρίας Σαμαρά.
Παράλληλα οι ίδιες πηγές έλεγαν ότι ακόμη και αν η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ είναι παρόμοια με αυτή του Δ΄ Τμήματος, δεν τίθεται κανένα θέμα για τις εκλογές του Νοεμβρίου. Κι αυτό γιατί για να επανεξεταστεί ή και να ακυρωθεί συγκεκριμένη εκλογή σε δήμο θα πρέπει να έχει κατατεθεί ένσταση για το συγκεκριμένο θέμα (δηλαδή, τη συμμετοχή αλλοδαπών στις εκλογές) εντός προθεσμίας 60 ημερών από την 7η ή 14η Νοεμβρίου (άρα έχει ήδη παρέλθει) και το δικαστήριο να κρίνει ότι αυτή (η συμμετοχή) ήταν καθοριστική για την έκβαση του τελικού αποτελέσματος. Ωστόσο, καθώς όπως τονίζεται από τις ίδιες πηγές, δεν έχει εκλεγεί ούτε ένας μετανάστης σε δημοτικό συμβούλιο ώστε, σε μία τέτοια περίπτωση, να τεθεί θέμα ακυρότητας της εκλογής του, η υπόθεση δεν έχει σίγουρα....παρελθόν.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και τα πρώτα σχόλια της «Δικηγορικής Εταιρείας Αναστάσιος Πετρόπουλος και Συνεργάτες», συνεργάτη της aftodioikisi.gr σε εργασιακά θέματα υπαλλήλων ΟΤΑ. Θεωρούν, δηλαδή, ότι σε καμία περίπτωση δεν τίθεται θέμα ακυρότητας των εκλογών, τονίζοντας παράλληλα ότι σε περίπτωση που η Ολομέλεια κάνει δεκτή την εισήγηση του Δ΄ Τμήματος, τότε θα πρέπει να υπάρξει Συνταγματική Αναθεώρηση για το θέμα αυτό.
Να σημειωθεί πάντως, ότι όπως έλεγαν νομικές πηγές στην aftodioikisi.gr «είναι σύνηθες η ολομέλεια να κάνει δεκτές τις εισηγήσεις των τμημάτων, ωστόσο υπάρχουν και εξαιρέσεις».
Διαβάστε περισσότερα...

Δεν θα θέσει υποψηφιότητα στις προεδρικές εκλογές ο Μουμπάρακ

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ:Ξέχωρα από την αγάπη μας για δημοκρατία και τραλαλό, εμάς ως χώρα μας συμφέρει η ισλαμοποίηση της περιοχής;


«Εχω ευθύνη να αποκαταστήσω την ασφάλεια και τη σταθερότητα στην Αίγυπτο», τόνισε στο διάγγελμά του ο Αιγύπτιος πρόεδρος Χόσνι Μουμπάρακ, ο οποίος ανακοίνωσε την απόφασή του να μην θέσει υποψηφιότητα στις επόμενες προεδρικές εκλογές το Σεπτέμβριο.
Ο επί 29 έτη ηγέτης της Αιγύπτου δήλωσε πως δεν θα αποχωρήσει από τη χώρα αλλά θα εγκαταλείψει την προεδρία στο τέλος της θητείας του.
Είπε ακόμη ότι θα εργαστεί για την ειρηνική μεταβίβαση της εξουσίας και πως θα προωθηθούν μεταρρυθμίσεις - οικονομικές κοινωνικές και πολιτικές - για να καταπολεμηθεί η ανεργία, η φτώχια και για να διασφαλιστούν τα δικαιώματα των Αιγυπτίων.
Η είδηση έγινε αρχικά δεκτή με ενθουσιασμό από τους χιλιάδες διαδηλωτές οι οποίοι έχουν κατακλύσει την πλατεία Ταχρίρ στο Κάιρο, ενώ στη συνέχεια ακούστηκαν συνθήματα όπως «Φύγε - φύγε» και «Ελευθερία - Ελευθερία».

«Θα με κρίνει η Ιστορία»

«Ο Χόσνι Μουμπάρακ που σας μιλά σήμερα είναι περήφανος για τα επιτεύγματα του όλα αυτά τα χρόνια που υπηρέτησε την Αίγυπτο και το λαό της», δήλωσε ο Αιγύπτιος πρόεδρος στην ομιλία του που μεταδόθηκε από την κρατική τηλεόραση. «Αυτή είναι η χώρα μου. Εδώ έζησα, αγωνίστηκα και υπερασπίστηκα τη γη της, την κυριαρχία και τα συμφέροντα της, και θα πεθάνω στο έδαφος της».
»Δεν σκόπευα έτσι και αλλιώς να βάλω υποψηφιότητα. Οτιδήποτε και να συμβεί δεν θα φύγω από τη χώρα. Θα πεθάνω στη χώρα. Θα επαναφέρω την ειρήνη και θα αλλάξω όσα πράγματα ζητήθηκαν από το λαό μου και ιδιαίτερα από τη νεολαία, την οποία η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να έχει ως βασική προτεραιότητα. Τα γεγονότα μας αναγκάζουν να επιλέξουμε μεταξύ σταθερότητας και χάους. Η ιστορία θα κρίνει τον Χόσνι Μουμπάρακ. Όπως όλους».

«Οι διαδηλώσεις θα συνεχιστούν»
Διαβάστε περισσότερα...

Η φάρσα του κάλπικου καθεστωτικού «πατριωτισμού»

Του Θύμιου Παπανικολάου

Η πραγματικότητα σε τιμωρεί όταν της γυρίζεις την πλάτη. Η πραγματικότητα υπάρχει, έστω και αν εμείς δεν τη βλέπουμε, ή δεν θέλουμε να τη δούμε. Και όσο την αγνοούμε, τόσο και πιο σκληρή και ανελέητη γίνεται εναντίον μας.
Το ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ, αποτελεί σήμερα, στην εποχή της νεοταξικής ισοπέδωσης των εθνών και των λαών, ζήτημα στρατηγικής προτεραιότητας.
Από το πρώτο τεύχος του ΡΕΣΑΛΤΟ, Νοέμβριος 2005, αναλύαμε αυτή τη στρατηγική προτεραιότητα.
Διαβάστε το προγραμματικό μας κείμενο εδώ:

Υπογραμμίζαμε ιδιαίτερα ότι οι μεγαλύτερες συμφορές για τους λαούς αποτελούσαν  «το προϊόν της άρνησης και ένοχης και χυδαίας υποτίμησης του εθνικού ζητήματος».

Η άρνηση και ένοχη και χυδαία υποτίμηση του εθνικού ζητήματος μας οδήγησε στη σημερινή κατάντια και στην ολοκληρωτική υποταγή του πολιτικού κόσμου στη δικτατορία του διεθνούς κεφαλαίου και των «νέων» ιδεολογημάτων του.

Τα καθεστωτικά κυβερνητικά κόμματα υπέταξαν τα πάντα στο νεοταξικό ευαγγέλιο της Ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και της μετατροπής της Ελλάδας σε επαρχία της ΕΕ…

Τα «αριστερά» κόμματα αναπαρήγαγαν τα ιδεολογήματα της παγκοσμιοποίησης ταυτίζοντας το σοσιαλιστικό ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ με το διεθνισμό του χρηματιστηριακού κεφαλαίου και τα πολυπολιτισμικά του παράγωγα.

Η  «θεολογία» της ηττημένης και εκλογικά αλλοτριωμένης «αριστεράς», ΟΧΙ μόνο έκλεισε τα μάτια στο «εθνικό ζήτημα», σαν μην υπήρχε καν, αλλά και στιγμάτιζε τρομοκρατικά κάθε εθνικό προβληματισμό, σαν «εθνικισμό» και «ρατσισμό»!!!

Αυτή η χυδαία και ένοχη άρνηση και υποτίμηση του «ΕΘΝΙΚΟΥ», φυσικά, δεν ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ το ΥΠΑΡΚΤΟ και πιεστικό «εθνικό πρόβλημα».

Σήμερα αυτή η «εξαφανισμένη» εθνική πραγματικότητα, στα μυαλά της «αριστεράς» και του πολιτικού κόσμου, ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ.

Σήμερα, το «εθνικό ζήτημα» γίνεται τόσο άμεσα εκρηκτικό  που απειλεί να ΣΑΡΩΣΕΙ, κυριολεκτικά, αυτή την «αριστερά» και ολόκληρο το καθεστωτικό οικοδόμημα.

Το να σαρωθούν, βεβαίως, αυτές οι δυνάμεις θα ήταν σωτήριο γεγονός. Η Ιστορία, όμως, δεν προχωρεί με σωτήρια θαύματα…

Τα μεγάλα ιδεολογικά χάσματα και πολιτικά κενά γεννούν  ιστορικές φάρσες νέων εκτρωματικών πολιτικών καταστάσεων.

Η ιδεολογική και πολιτική εξαφάνιση (από τα κόμματα και ιδιαίτερα από την «αριστερά») της ΕΘΝΙΚΗΣ πραγματικότητας γέννησε εκ νέου την ιδεολογία του καπιταλιστικού «πατριωτισμού», δηλαδή τη φάρσα του «πατριωτισμού» της «εθνικής αστικής τάξης»: Μια τάξη που δεν υπάρχει πλέον…

Ο «πατριωτισμός», ο αφηρημένος και κοινωνικά απροσδιόριστος αυτός «πατριωτισμός» (πολιτική και ηθική αφαίρεση), ΑΝΑΓΕΤΑΙ σε ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ: Αυτή είναι η νέα φάρσα της ιστορίας.

Η φάρσα αυτή είναι ο καθεστωτικός «πατριωτισμός». Μια ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ που ενώνει τους πάντες στο αφηρημένο «όραμα» του «πατριωτισμού». ΟΙ πάντες χωράνε κάτω από αυτήν την καθεστωτική ιδεολογία: ΟΛΕΣ οι ειδικές «ιδεολογίες» και πολιτικές αντιλήψεις «αθροίζονται» κάτω από την ιδεολογία των ιδεολογιών: «Πατριωτισμός»!!!

Η φιλοσοφία αυτή και η πολιτική ΛΟΓΙΚΗ είναι άκρως καθεστωτικές. Η αθροιστική ΣΥΝΕΝΩΣΗ (ΣΥΝΘΕΣΗ δεν μπορεί να γίνει) των ετερόκλητων ιστορικών, κοινωνικών, ιδεολογικών και πολιτικών χαρακτηριστικών είναι καθεστωτικός, λαϊκιστικός ΒΟΝΑΠΑΡΤΙΣΜΟΣ και μάλιστα ακραίος…

Η καθεστωτική αυτή ιδεολογική και πολιτική κατασκευή του «πατριωτισμού» είναι μια χυδαία ιστορική φάρσα και θανάσιμη αυταπάτη σήμερα.

Αυτή η φάρσα γεννάει πολλές υπό-φάρσες: γελοιογραφικές απομιμήσεις (καρικατούρες) αυτής της «πατριωτικής» φάρσας.

Βλέπουμε λοιπόν ξαφνικά από το ένα πολιτικό άκρο μέχρι το άλλο, από όλα τα «σκύβαλα» του καθεστώτος, «πατριωτικές» και «υπέρ-πατριωτικές» ρητορείες και γελοιογραφικές φάρσες.

συνέχεια εδώ
Διαβάστε περισσότερα...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP