ΤΟ ΦΕΚ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Έλεος επιτέλους.
Ποιοι θυμήθηκαν τώρα να αναπαράξουν εσφαλμένα μια είδηση από το 2006 και γιατί;
Δείτε αυτό το άρθρο από το Σεπτέμβρη του 2009 για αρχή και θα επανέλθουμε στο θέμα γιατί έχουμε να πούμε πολλά για τους ηλίθιους; που αναπαράγουν μπαγιάτικες ειδήσεις και μάλιστα στρεβλά.
Αθήνα και Άγκυρα συντονισμένα και
μεθοδικά εκτουρκίζουν την Θράκη!!!
Ναι, μόνο αυτή η έκφραση μπορεί να δοθεί στους «αφέντες» που αποφασίζουν και που προστάζουν τον λαό να ικανοποιήσει τις επιθυμίες τους… Τραγελαφικά ανθρωπάκια, φοβισμένοι υπηρέτες και όχι πραγματικοί "άρχοντες", σκυμμένα δουλικά, που τρέμουν στο άκουσμα των δικών τους αφεντάδων…
Με την υπουργική απόφαση Υφυπουργού Παιδείας της 10/7/06 (ΦΕΚ Α’ 867) αποφασίστηκε η διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στους μαθητές των τάξεων του Γυμνασίου από το σχολικό έτος 2006-2007. Σύμφωνα με τους «ειδικούς σκοπούς» του μαθήματος όπως περιγράφονται στην απόφαση, η εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας έχει στόχο να συμβάλει «
στην ενεργό συμμετοχή σε μία πολυπολιτισμική κοινωνία και στην κατανόηση της διαφορετικότητας».
Η πραγματικότητα είναι σκληρή και δυστυχώς οδεύει προς το σκληρότερο. Ενώ μπήκαμε στην τελική ευθεία της προεκλογικής περιόδου, διαπιστώνουμε πως η ενδοτικότητα και οι φοβίες των πολιτικών για την περιοχή της Θράκης είναι χωρίς προηγούμενο! Κανένας δεν τολμά να αναφερθεί στην εσχατιά της Ελλάδας, στο ανάχωμα του Ελληνισμού απέναντι στον «γείτονα» (αλλά όχι και φίλο) τούρκο. Μία περήφανη περιοχή, αδικημένη και εγκαταλειμμένη και εν πολλοίς προδομένη από την Αθήνα. Ειλικρινά, εάν δεν υπήρχαν τα ευρωπαϊκά προγράμματα ανάπτυξης, επενδύσεων και δημιουργίας υποδομών, τότε αυτή η περιοχή της χώρας θα ήταν τόπος εξορίας, τιμωρίας και βασανισμού…
Και όμως, αυτό δεν φοβίζει τους κατοίκους της Θράκης, οι οποίοι έμαθαν πια να ζούνε στην εγκατάλειψη. Έμαθαν πως πορεύονται μόνοι την ζωή του ακρίτα, φορτωμένοι με βαριές ευθύνες και υποχρεωμένοι να ανταπεξέλθουν στο βαρύ (αλλά και ευχάριστο) έργο της στήριξης και της διατήρησης του Ελληνισμού στις επόμενες γενιές. Αυτό που ανησυχεί, δεν είναι η απουσία λόγων και έργων από την πλευρά των πολιτικών, των κομμάτων και των θλιβερών τοπικών «εκπροσώπων-αντιπροσώπων» τους.
Εκείνο που φέρνει βαριές σκέψεις, είναι η απόφαση του Ελληνικού υπουργείου Παιδείας για την διδασκαλία της Τουρκικής γλώσσας στα Ελληνικά γυμνάσια της Θράκης!!! Ναι, σωστά διάβασες αναγνώστη. Στα Γυμνάσια του Ελληνικού Δημοσίου και όχι στα Ελληνικά Μειονοτικά Γυμνάσια, αποφάσισαν οι «φωστήρες» του Ελληνικού κράτους να εφαρμόσουν τον εκτουρκισμό αυτής της περιοχής της Ελλάδας, που άντεξε όλα τα χτυπήματα της αδιαφορίας του κράτους των Αθηνών στο οποίο διαβιούν εγκεφαλ.ικά νεκροί πολιτικοί που διαλαλούν πως φροντίζουν το συμφέρον ετούτης της χώρας…
Η επικίνδυνη έλλειψη επικοινωνίας με την πραγματικότητα, η άγνοια επί βασικών εθνικών ζητημάτων, η παντελής ασυνέπεια λόγων και έργων, μα κυρίως η ακαταλληλότητα και η ανικανότητα που χαρακτηρίζουν τους εμπλεκόμενους πολιτικούς με την απόφαση της διδασκαλίας της Τουρκικής γλώσσας στα Ελληνικά Γυμνάσια της Θράκης, χαρακτηρίζουν την ποιότητα του έργου και σηματοδοτούν την σκοπιμότητα (που πιθανότατα υπάρχει έως αποδείξεως του εναντίου) που διαφαίνεται πίσω από μία πολιτική πράξη που χωρίς λογική επιθυμούν να επιβάλουν οι εξ αντικειμένου επικίνδυνοι πολιτικοί για την Θράκη και την συνέχεια του Ελληνισμού σε αυτήν.
Ποιος τους είπε (ή τους διέταξε) πως η τουρκική γλώσσα «χωράει» στην εκπαίδευση μέσα στα Ελληνικά σχολεία; Ποιος τους «ενημέρωσε» πως με τον τρόπο αυτό μπορούν να ικανοποιήσουν ανάγκες της ακριτικής αυτής περιοχής; Ποιος μπορεί, έχοντας σώας τας φρένας, να προώθησε και να στήριξε μία πολιτική απόφαση εκτουρκισμού ενός μέρος του πληθυσμού της χώρας που λέγεται Ελλάδα;
Επειδή η σοβαρότητα έχει απωλεσθεί προ καιρού κι επειδή η γνώση είναι προτέρημα των πολιτών και όχι των διερχόμενων πολιτικών, η απόφαση για διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας θα πρέπει να αιτιολογηθεί και μάλιστα σε πανελλαδικό επίπεδο. Η βρωμιά που στήθηκε στην Θράκη πρέπει να γίνει γνωστή στο πανελλήνιο. Αδιαφορώ για το ποιος ελαφρά τη καρδία εγκαταλείπει την Θράκη και τους Έλληνες που κατοικούν σε αυτήν στις ορέξεις της Τουρκίας. Επιθυμώ διακαώς, όμως, να γίνει γνωστός ο ενδοτισμός εκείνων που «αποφασίζουν και διατάσσουν» εις βάρος των πολιτών και της χώρας.
Ποια μπορεί να είναι τα επιχειρήματα μίας τέτοιας μειοδοτικής και εθνικά επικίνδυνης πολιτικής πράξης; Ποιες μπορεί να είναι οι θέσεις αυτού του υπουργού, πρωθυπουργού ή δεν ξέρω τίνος άλλου, πολιτικού, που εκθέτει την Θράκη στον τουρκικό επεκτατισμό; Πού αποσκοπεί η διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας στα σχολεία (γυμνάσια) μίας Ελληνικής περιοχής;
Η Άγκυρα πληρώνει 700€ μηνιαίως σε κάθε νεαρή μουσουλμάνα που δέχεται να φοράει μαντίλα!!! Την ίδια στιγμή, η Ελληνική κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να δαπανήσει μεγάλα χρηματικά ποσά και αναζητά δασκάλους γνώστες της τουρκικής, για να διδάξουν την τουρκική γλώσσα στα σχολεία της Θράκης!!! Με περίσσια ηλιθιότητα (ή σκοπιμότητα;) το Ελληνικό δημόσιο (Ελληνική κυβέρνηση) προσφέρεται να συμβάλλει χρηματικά και να βοηθήσει το έργο εκτουρκισμού της Θράκης, ικανοποιώντας έτσι το «πνεύμα φιλίας» με την Άγκυρα!!! Τη ίδια στιγμή που από τοπικούς παράγοντες αλλά και από τους πολίτες της Θράκης γίνεται αγώνας ώστε να περιοριστεί και τελικά να παταχθεί η τουρκική γλώσσα στην Θράκη, η Ελληνική κυβέρνηση αποφασίζει την επίσημη διδασκαλία των Τουρκικών στα Ελληνικά Δημόσια σχολεία!!! Γιατί άραγε;
Αν μη τι άλλο, ο βαθμός επικινδυνότητας ορισμένων, έχει ξεπεράσει κάθε όριο και μέσα από τις αποφάσεις τους γίνονται συναυτουργοί, συνεργοί και όργανα εκείνων που επιθυμούν μία Ελλάδα χωρίς Έλληνες, και μία Ελλάδα μικρότερη…
Αυτούς τους πολιτικούς θέλουμε, τελικά, να ορίζουν τις τύχες της πατρίδας μας; Αυτούς τους πολιτικούς επιθυμούμε για να φροντίζουν για το μέλλον των παιδιών μας και του τόπου μας; Αυτούς τους πολιτικούς εμπιστευόμαστε για να φυλάττουν Θερμοπύλας; Αυτούς τους πολιτικούς αρεσκόμαστε να στηρίζουμε και να αναδεικνύουμε; Αυτοί οι πολιτικοί μας αξίζουν τελικά;
Τις απαντήσεις τις δίνουμε εμείς. Ήρθε ο καιρός να εισπράξουν «τα δέοντα» για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισαν τις ευθύνες που τους εμπιστευθήκαμε. Οι επερχόμενες εκλογές δεν αφορούν την οικονομία, επειδή εκεί υπάρχει ήδη η απόλυτη καταστροφή. Στις εκλογές της 4ης του Οκτώβρη οφείλουμε να ψηφίσουμε με γνώμονα τα εθνικά συμφέροντα της χώρα μας, γιατί εκεί νοσούμε κι από εκεί υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μας «απασχολήσουν»…
Κωνσταντίνος
Υ.Γ.: Σε απάντηση που έδωσε ο κύριος Ευριπίδης Στυλιανίδης ως υπουργός Παιδείας, όταν του είχε υποβληθεί σχετική ερώτηση (από τον κύριο Βορίδη) για την εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας σε ελληνικά γυμνάσια έγραφε χαρακτηριστικά: "Ο Υπουργός κατέθεσε στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η τουρκική γλώσσα διδάσκεται πιλοτικά σε τρία σχολεία της Κομοτηνής και σε ένα σχολείο της Θράκης, την παρακολουθούν δε ελάχιστα παιδιά, θεωρεί δε ότι η διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας αξιολογείται ως θετική στα εν γένει πλαίσια της γλωσσομάθειας". Στα ειδικότερα πλαίσια της γλωσσομάθειας τι γίνεται κύριε Στυλιανίδη; Μπορείτε να αντιληφθείτε τίνος σκοπούς εξυπηρετείτε με την πολιτική σας αυτή απόφαση ή μήπως εξυπηρετήσατε δικούς σκοπούς για τις επόμενες εκλογές, εξασφαλίζοντας μία "πριμοδότηση" από το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής; Πονηροί οι καιροί, πονηρά σκεφτόμαστε κι εμείς...
Ανανέωση:Πράγματι στο ΦΕΚ δεν αναφέρεται αποκλειστικότητα στη Θράκη. Θα ήταν διπλά εγκληματικό κάτι τέτοιο. Αλλά πρακτικά το ΦΕΚ αυτό εφαρμόζεται σε ελάχιστα σχολεία στη Θράκη και όχι όλης της Ελλάδας.
Ωστόσο η ένσταση μας για την αναπαραγωγή μπαγιάτικων ειδήσεων παραμένει. Δείτε
εδώ
Διαβάστε περισσότερα...