Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Ας αναλάβει ένας δικηγόρος ρε παιδιά να τους κάνει μήνυση....Μόνο με αυτό καταλαβαίνουν.

ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΔΕ ΒΛΑΠΤΕΙ...

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη από 31/1 έως 1/3 παίζεται στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης θεατρικό έργο που παρουσιάζει κάποιον ονόματι Ιησού να κάνει έρωτα επί σκηνής με γυναίκα που ονομάζεται Μαρία η Μαγδαληνή!
Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 9.30μμ στο Ιδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, Πειραιώς 206, Ταύρος.
Το έργο έχει τον τίτλο 'No Body Else' και το γράφει/ σκηνοθετεί η Κίρκη Καραλή, κόρη της γνωστής δημοσιογράφου, Σεμίνας Διγενή.

Σύμφωνα με την είδηση που δημοσιεύθηκε στοn star :

Έφυγαν εξοργισμένοι οι θεατές στη μέση της παράστασης...
Μια παράσταση που διχάζει. Μια νέα σκηνοθέτης η οποία σύμφωνα με κάποιους τολμά, σύμφωνα με κάποιους άλλους προσβάλει το θρησκευτικό αίσθημα των θεατών.
Μια σκηνή που ξεσήκωσε αντιδράσεις και εξόργισε πολλούς από τους θεατές του έργου. Δυο ηθοποιοί που υποδύονται τον Ιησού και την Μαρία την Μαγδαληνή και εμφανίζονται σχεδόν γυμνοί να κάνουν έρωτα επί σκηνής.
Όλα αυτά συνέβησαν στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης στη διάρκεια της παράστασης «Nο Body Else».
Η Κίρκη Καραλή, η κόρη της Σεμίνας Διγενή, συνέλαβε την ιδέα και σκηνοθέτησε το έργο το οποίο καταπιάνεται με έξι ιστορίες που διηγούνται το αποτύπωμα της μνήμης σε ένα σώμα, μνήμες που καταγράφονται στο DΝΑ. Μια σκηνή όμως φέρεται να θύμωσε το κοινό που αποχώρησε από το θέατρο.

Οι ψίθυροι άρχισαν να ακούγονται όταν στη διάρκεια της παράστασης, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής Πολύ μπλα μπλα, ο ηθοποιός που ενσαρκώνει τον Ιησού εμφανίζεται γυμνός. Πολλοί από τους θεατές σοκάρονται αλλά αυτό που θα ακολουθήσει στη συνέχεια τους εξοργίζει.

Ο «Ιησούς» αρχίζει να ερωτοτροπεί με την «Μαρία την Μαγδαληνή». Σηκώνονται από τις θέσεις τους και μη μπορώντας να δεχθούν αυτό που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους, αποχωρούν φανερά εκνευρισμένοι. Οι ηθοποιοί αρχικά ξαφνιάζονται αλλά ως επαγγελματίες συνεχίζουν την δουλειά τους.
Οι θεατές αν και ήταν ενημερωμένοι ότι το έργο ήταν ακατάλληλο για ενηλίκους, δεν περίμεναν να δουν μπροστά στα μάτια τους μια τέτοια σκηνή. Τη θεώρησαν προσβλητική και αποχώρησαν από την αίθουσα.
 

Όπως αναφέρεται και στο δελτίο τύπου της παράστασης, στην οποία πρωταγωνιστούν οι: Ελένη Ευθυμίου, Χριστίνα Μπιρμπίλη-Καραλέκα, Χρήστος Τανταλάκης, Τάσος Τσουκάλης-Δημητριάδης, Αναστασία Χατζάρα, Μαρία Ψαρολόγου, «η σύνθεση της δραματουργίας προέκυψε από την ομάδα και τα αναγνώσματά της. Η σκηνική της μεταφορά προέκυψε κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Οτιδήποτε προκύψει κατά τη διάρκεια των παραστάσεων αποτελεί μέρος της».
Το θέμα αναμένεται να απασχολήσει κοινό, κριτικούς και καλλιτέχνες καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που η διάθεση και ο τρόπος προσέγγισης ενός δημιουργού, διχάζει αλλά και προκαλεί.
 

star.gr


το είδαμε εδώ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP