Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

ΣΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΖΗΣΕΣ… ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑΣ;

Όλα δείχνουν πως το κοινωνικοπολιτικό σύστημα, βαλτώνει ανεπιστρεπτί, μέσα στα ίδια τα αδιέξοδα που φρόντισε πρώτο να δημιουργήσει.
του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Οι πολιτικοί αχυράνθρωποι που υποτίθεται ότι το διαχειρίζονται, βρίσκονται αντιμέτωποι με μια ιδιότυπη Λερναία Ύδρα.

Για κάθε ένα πρόβλημα που επιχειρούν να διαχειριστούν...
μια πλειάδα καινούριων αδιεξόδων γεννιέται, και αυτός ο φαύλος κύκλος δείχνει να μην έχει τελειωμό.

Όσοι επιμέναμε από την πρώτη στιγμή, ότι αυτή η κρίση - που δεν είναι μόνο οικονομική – δε συνιστά απλά μια εκδήλωση κάποιων «κακώς κείμενων», που αρκεί να τα ρετουσάρει κανείς για να απαλλαγεί από το βραχνά της, είναι προφανές πως δικαιωθήκαμε.

Αλλά αυτή η διαπίστωση, δε θα είχε καταλυτική σημασία, αν στον τόπο μας δεν ασελγούσε πολιτικά ένας θίασος ορκισμένων αχυρανθρώπων, που δείχνουν να έχουν «αυτονομηθεί» μέσα στην απόλυτη υποταγή τους, υποκρινόμενοι ότι με τις εφιαλτικές πολιτικές που ακολουθούν, θα καταφέρουν να βάλουν αργά ή γρήγορα τον τόπο σε μια άλλη πορεία.

Πρόκειται για ανθρώπους πολιτικά και νοητικά αφελείς???
Πρόκειται για ένα συνονθύλευμα παραγοντίσκων που δεν έχουν συναίσθηση του πλανητικού γίγνεσθαι, και ναρκισσίζουν – για όσο ακόμη θα τους ανέχεται η κοινωνία – ταμπουρωμένο πίσω από την ασφάλεια που τους εξασφαλίζει η ασπίδα της πολιτικής εξουσίας την οποία – προς το παρόν - διαχειρίζονται???
Ή μήπως συναποτελούν μια ομάδα απόλυτα κατευθυνόμενων αχυρανθρώπων, με σαφείς εντολές από τις οποίες δε τους επιτρέπεται να παρεκλίνουν???...

Το δίλημμα είναι σαφές, και η κυβέρνηση της …φούντας θα πρέπει να επιλέξει το ρόλο που επιφυλάσσει για τον εαυτό της, στη χορογραφία αυτής της εφιαλτικής καθημερινότητας.

Όλα δείχνουν πως το κοινωνικοπολιτικό σύστημα, βαλτώνει ανεπιστρεπτί μέσα στα ίδια τα αδιέξοδα που φρόντισε πρώτο να δημιουργήσει.
Οι πολιτικοί αχυράνθρωποι που υποτίθεται ότι το διαχειρίζονται, βρίσκονται αντιμέτωποι με μια ιδιότυπη Λερναία Ύδρα.
Για κάθε ένα πρόβλημα που επιχειρούν να διαχειριστούν, μια πλειάδα καινούριων αδιεξόδων γεννιέται, και αυτός ο φαύλος κύκλος δείχνει να μην έχει τελειωμό.

Τα εφιαλτικά δημιουργήματα αυτού του κοινωνικοπολιτικού συστήματος, αρχίζουν να κανιβαλίζουν και να στρέφονται αδίστακτα ενάντια στους ίδιους τους τους δημιουργούς.
- Οι «οίκοι αξιολόγησης» δεν αρκούνται μόνο στο να πουλάνε ακριβοπληρωμένο νταβατζιλίκι στις εθνικές οικονομίες και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς. Στρέφονται πλέον απειλητικά και εναντίον των ίδιων των δημιουργών τους.
- Τα χρηματιστήρια των αχαλίνωτων οικονομιών, στήσανε το χορό του Ζαλόγγου, παρασέρνοντας στον απόλυτο αφανισμό, αυτό που είναι εντεταλμένα να αναπαράγουν.

Και αυτές οι εφιαλτικές εξελίξεις, δεν αφορούν μόνο στις οικονομίες των «υπηρεσιών» και στις κάθε λογής εξαρτήσεις.
Πρόκειται για εξελίξεις που επεκτείνονται και καταπίνουν και τις παραγωγικά δομημένες οικονομίες, και εκείνες που εμφανίζονται να καμαρώνουν ως σχετικά αυτοδύναμες και κυρίαρχες.

Μέσα σ αυτό το περιβάλλον που πλέον λειτουργεί ανεξέλεγκτα, η Ελληνική κοινωνία συνθλίβεται κάτω από ένα πλέγμα πολιτικών πειραματισμών, που την καθιστούν εξιλαστήριο θύμα.
- Καλείται να πληρώσει τιμήματα που δεν ανάλωσε…
- Καλείται να εγκαταλείψει όνειρα που δεν πρόλαβε να ζήσει…
- Καταδικάζεται σε μια δυστυχία απόλυτη…

Και το χειρότερο είναι πως όλοι ξέρουν – και πρωτίστως το ξέρουν αυτοί που επιβάλουν αυτές τις πολιτικές - πως πρόκειται για μια μάταια συμφορά.

- Καμία πατρίδα δε θα σωθεί…
- Καμία οικονομία δε θα ορθοποδήσει…
- Καμιά ελπίδα δε θα αναβιώσει…
- Καμία προοπτική δεν πρόκειται να φωτιστεί.

Και πριν αυτή η κοινωνία αφυπνιστεί από την πολιτική μαστούρα της ψεύτικης ελπίδας και της κατευθυνόμενης πολιτικής εξαπάτησης και επιχειρήσει να χειραφετηθεί, βάλθηκαν να τη βουλιάξουν στη μαστούρα της παραίσθησης για να τη μετατρέψουν σε κοινωνία – ρετάλι, χωρίς βούληση, χωρίς προσωπικότητα, χωρίς αξίες, χωρίς έμπνευση, και με μηδενική προοπτική.

Το σύστημα ΠΑΣΟΚ θερίζει τη χώρα. Πρόκειται για την πλέον επικίνδυνη πολιτική κυβέρνηση όλων των εποχών.
Η άμεση ανατροπή της αλλά και η παραδειγματική τιμωρία των πρωτεργατών της, δε συνιστά απλά έναν στόχο πολιτικό.

Ταυτίζεται με την ίδια την ανάγκη αυτής της κοινωνίας να επιζήσει, να διαφυλάξει το χαρακτήρα της, την ταυτότητά της.

Η άμεση ανατροπή αυτής της κυβέρνησης, συνιστά παράγοντα καταλυτικό που σε τελευταία ανάλυση θα κρίνει την ίδια τη βιωσιμότητα της πατρίδας μας στο μέλλον.

Οι πολιτικοί ακροβατισμοί της Νέας Δημοκρατίας, δε συνιστούν απάντηση στα κρίσιμα ερωτήματα.
Πολύ δε περισσότερο δεν είναι δυνατόν να συναποτελέσουν λύση στα σύνθετα προβλήματα της εποχής.

Σε συνθήκες όπου το κοινωνικοπολιτικό σύστημα κανιβαλίζει απέναντι στον ίδιο του τον εαυτό, τα Ζάππεια 2 όπως και τα λοιπά κουραφέξαλα, καλούνται να συμπληρώσουν με έναν τρόπο εναλλακτικό, το πάζλ της χορογραφούμενης πολιτικής εξαπάτησης.

Οποιοσδήποτε επιχειρήσει να δώσει μεγαλύτερη αξία σ αυτά τα κουραφεξολογήματα, συμβάλει με τον τρόπο του στην πολιτική εξαπάτηση της Ελληνικής κοινωνίας,και το κάνει συνειδητά.

Ο μικρόκοσμος των πολιτικών της αποφάσεων, στο βαθμό που παραμένει – και δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά – εγκλωβισμένος στις λογικές που συνθέτουν την πλανητική πλέον εκδήλωση ενός προβλήματος, που κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τη στιγμή της έκρηξης που θα το αποσυνθέσει, δεν αποτελεί παρά μια εναλλακτική μέθοδο διαχείρισης και ως τέτοια με κανέναν τρόπο δε συνιστά λύση.

Στο σύστημα διακυβέρνησης που άλλοι αποφασίζουν και άλλοι χορογραφούν, η Νέα Δημοκρατία θα παραμένει μια θλιβερή εναλλακτική πολιτική μαριονέτα, που θα κινηθεί μόνο τη στιγμή που ο καραγκιοζοπαίχτης θα το αποφασίσει, μέσα στην απέλπιδα προσπάθεια λίγο πριν από την εκρηκτική καταστροφή.

Το ξέρουν καλά και οι ηγέτες της, αλλά και τα μικρομέγαλα φερέφωνά της. Και ας αναζητούν μάταια μερίδιο επιβράβευσης καθιστώντας τον εαυτό τους βασιλικότερο του βασιλέως, στην πρώτη επικοινωνιακή ρουκέτα που θα εκφωνήσει ο Σαμαράς.

Η ελπίδα φυσικά σαφώς και υπάρχει.
Μόνο που αυτή δε βρίσκεται στις μαριονέτες του πολιτικού συστήματος, αλλά στην ίδια την κοινωνία στο βαθμό που θα χειραφετηθεί και θα αμφισβητήσει εμπράκτως τους κανόνες ενός σικέ παιχνιδιού που παίζεται σ ένα τραπέζι με πριονισμένα και τα τέσσερα πόδια.

Και είναι αυτό ακριβώς που δε θέλουν οι χορογράφοι.
Γι αυτό ακριβώς και επιχειρούν να εγκλωβίσουν αυτή την κοινωνία σε λογικές ανέξοδης και φαφλατάδικης αγανάκτησης, γιατί ακριβώς δε θέλουν να συνειδητοποιήσει τη δύναμη που κρύβει κάτω από τα σκέλια της.

Είναι καιρός, όλοι εκείνοι που κάπως έτσι αντιλαμβάνονται τη δύναμη και το ρόλο της ελληνικής κοινωνίας, την ευθύνη της απέναντι στην ιστορία της και το ίδιο της το μέλλον…
Να συνευρεθούν σ ένα μεγάλο πανεθνικό προσκλητήριο με στόχο τον καθολικό της ξεσηκωμό.

Οτιδήποτε λιγότερο από αυτό, ισοδυναμεί απλώς με παραίτηση από το μεγάλο καθήκον, τη στιγμή που το ορίζει πλέον η ίδια η ιστορία.

Και η ιστορία δε συγχωρεί… Κανέναν!!!
ellinikoforum

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP