Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

ΕΘΝΙΚΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΝΤΑΡΝΤΑΝΟΧΤΙΚΙΑΡΕΣ, ΑΝΑΡΧΟΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ …ΡΑΓΙΑΔΕΣ

Τούτη την φορά, «ιδίας πλεονεξίας είνεκα», ο υπεραστέρας της πολιτικής παραχάραξης Μαυρουδής Βορίδης ξεπέρασε σε επισκήνιο παράσταση πομφολύγων και ανακυβιστήσεων ακόμη και τον «αρχαιολάτρη», «ναυτιλόμενο» κομματικό του ομοτράπεζο Σπυράδωνι – Adonai Γεωργιάδη...

Προκειμένου να αποθεραπευτεί από τις «μαύρες ουλές» των νεανικών του ατασθαλιών του ο Καλιόστρο αυτός της πλουτοκρατίας, (ως «έργω» αβοκάτος του μωροευτράπελου και αμόρφωτου αρχηγού του, μεγάλου μάγιστρου της πολιτικής ματζιριάς) έφθασε στο αποκορύφωμα της πολιτικάντικης τσέτουλας αυτοπροσδιορίζοντας τον ιδεολογικό του χαρακτήρα ως «εθνικοφιλελεύθερος» (sic!).

Με αντιφασιστικό οίστρο, βυθίστηκε χαλαρά στην καθεστωτική κολυμβήθρα του Σιλωάμ, άνετος, ατσαλάκωτος, «δεήσεις ποιών τοις αδικούσι». Κι ας έλεγαν οι παραπολιτικές γλωσσοκοπάνες ότι κάπως τον κρατούσε καθηλωμένο στο ΛΑΟΣ ο βεζίρης, να μην πάρει μεταγραφή στη νουδούλα!

Παρά το κλασσικό τους τάλαντο, μήτε ο ομοεθνής μας Ρίνθων ο Συρακούσιος, μήτε ο Τίτος Μάκιος Πλαύτος θα μπορούσαν να συλλάβουν μια τέτοια περίτεχνη ιλαροτραγωδία, ικανή να περιλάβει τις kinky πολιτικές οσφυονωτιαίες περιδινήσεις του θάλλοντος Makis. Ο μεταπλαστικός ζήλος του δεν αρκέστηκε μόνο σε πρωταγωνιστικό ρόλο στη ράμπα της εθνοαποδόμησης και της δουλοπρέπειας. Έχοντας άνωθεν πνευματική επίνευση προχώρησε και σε γλωσσοπλασία με θουκιδίδειο οίηση : Έθεσε τον σουρεαλιστικής οξυμωρίας όρο «εθνικο – φιλελεύθερος», μορφοποιώντας λεκτικά την αποτρόπαια ύβρη του, προσβάλλοντας τον χώρο των ιδεών και διαστρέφοντας κάθε φυσική και ιστορική πραγματικότητα.

«Εθνικοφιλελευθερισμός» και μπαρμπούτσαλα! Ethnic remix της νουδούλας είναι! Υπολογισμένη και συμφερτική συμπόρευση με τους βορειοπροαστιακούς τζουμπέδες, τις πασιχαρείς Σαλώμες, τους «παγκαλέοντες» και τις άλλες κοινοβουλευτικές βακέτες! Λάθος εκπτώσεις πρόσφερε το τηλε-κόμμα, μόλις «τρούπωσε» στο γκοβέρνο. Δεν έχει αβρές γλυκανάλατες αντεγκλήσεις με τα επαναστατικά γεροντομειράκια και τους λοβοτομημένους μουζίκους του γκουλάγκ, έξω από το κτίριο της Βουλής. Άλλο Μαϊάμι κι άλλο Μπραχάμι!

Μόνο γαργοΰλους, «ανορθόδοξους ηδονιστές» κάθε λογής, έμμισθους λακέδες, παρακεντέδες και ανοϊκούς μπορεί να εκφράζει η γελοιογραφική υπερβολή και οι τερατωδίες των δηλώσεων και «υποδομών» του δικτυωμένου και μεταφερόμενου υπουργού. Οι αυτοφερόμενοι ως «εθνικιστές» κι «εθνικοπατριώτες» του Τηλε-κόμματος ΛΑΟΣ, οι οποίοι προέτασσαν τον γκλαμουράτο, καλλιεργημένο κι επιτυχημένο «Μάκη» σαν σοβαρό κι εγγυημένο αντίβαρο της σαλιάρικης γελωτογόνου πολυλογίας του Σπυράδωνι και της γκροτέσκας αμορφωσιάς του ελληνορθόδοξου (;) φουρλοποταμίτη βεζίρη Κλούβιου, επιτέλους ….. δικαιώθηκαν : Είναι πράγματι γεγονότα κοσμογονικής κλίμακας και πρωτοφανούς μοναδικότητας η υπουργοποίηση «δι’ εμπτυσμού» και η συνακόλουθη μορφοπλασία μιας νέας ιδεολογίας.

Τώρα οι λαϊκορθόδοξοι εθνικοπατριώτες μπολιασμένοι με «εθνικοφιλελευθερισμό» αναβαθμίστηκαν άρδην. Συγκυβερνούν κι άλλαξαν «κατηγορία». Ξεπέρασαν το «σύνδρομο του Βουκεφάλα» και δεν είναι πλέον η κομμουνιστοφάγος «μάστιγα με το γαλανόλευκο πρόσωπο», παρά την γιαλατζί αγανάκτηση της «αριστεράς». Είναι δημοκρατικοί συνεργαζόμενοι τριμερίτες και ευρωπαϊστές που θ’ αποτρέψουν την κουβανοποίηση της Πατρίδας μας χτυπώντας τους μπολσεβίκους με γαλανά πον-πον.

Χαιρόμαστε από καρδιάς για την φρενήρη εξαθλίωση του ωχαδερφικού εσμού των σούργελων «πατριωτών» του ΛΑΟΣ. Εδώ και δυό χρόνια υπήρξαν απροσχημάτιστοι παραπρεσβευτές της κυβέρνησης των σοσιαλαλητών. Σπουδαιογέλοιοι, δηλωσίες και δειλοί, παριστάνοντας τους καθωσπρέπει «αναγεννημένους χριστιανούς». Τώρα πιά, αυτά τα φοβικά ακροδεξιά λέμμινγκς τιτλοδοτημένα ως «εθνικοφιλελεύθεροι» μπορούν να βιώνουν ρεμβάζοντες την αγαστή τους συνύπαρξη με την καθεστωτική εθνοπροδοτική σπείρα των χορτάτων, των νταβατζήδων και των διαπλεκόμενων σοσιαλφιλελεύθερων» προδοτών.

Τώρα πιά ως «εθνικοφιλελεύθεροι» δεν έχουν ανάγκη υπόγειας συνεργασίας με τα συκοφαντικά γκρουπούσκουλα των εξαρτημένων, υπόδικων κι ανένταχτων επαναστατών. Με τις θορυβώδεις κλανιές τους δίνουν ώθηση στον συνεγερμένο λαϊκορθόδοξο αγώνα τους. Δεν χρειάζονται τους ποικίλους «τρεμαντάρχιδους» μυρμηγκολέοντες του «εθνικού περιθωρίου» για φάρμακο της καταθλιπτικής τους δειλίας. Τους αρκούν τα «ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα» κι ο … Νέστωρ του εκσυγχρονιστικού εθνικοφιλελεύθερου πατριωτισμού της συναίνεσης.

Κάθε ραγιάς που ζει ακόμα με την εγχάρακτη ανάμνηση και τα συμφερτικά μιμίδια της τουρκοκρατίας, βρίσκει την «προβλητική» του δικαίωση στον κάθε διάσημο «Makis». Κάθε ραγιάς είναι παμπόνηρος, ανήσυχος για όλα, αδύνατος, δειλός, κόλακας και γαλίφης, κυρίως απέναντι στους ισχυρούς. Προσποιείται τον μισοκακόμοιρο ενώ ο νους του δουλεύει εστιασμένος διαρκώς στις βρωμοδουλειές. Κάθε ραγιάς παριστάνει τον «μορφωμένο κοινωνικά», τον ευγενικό, αξιοπρεπή και αξιόπιστο. Κάθε ραγιάς είναι τελάλης, μεσίτης και ταχυδρόμος των αφεντικών, που εκτελεί θελήματα των μπέηδων και του πασά. Γι’ αυτό κάθε ραγιάς θαυμάζει και χειροκροτεί το ενσαρκωμένο ασπόνδυλο υπερεγώ του : τον κάθε «λαμπερό» τουρκοπροσκυνημένο δουλοπρίγκιπα, που προσκαλείται στο σεράϊ της εξουσίας.

Κανάγιες κι αρνόβοϊδα, θυμηθείτε: Καιρός για λάχανα καιρός για παραπούλια !

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP