Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Ένας χρόνος Καμίνη: ο απολογισμός

Eίμαι μία απλή Αθηναία δημότης και βλέπω την καταστροφή της πόλης μου εδώ και χρόνια. Χωρίς καμία αντιπολιτευτική διάθεση ή πολιτικές σκοπιμότητες έγραψα αυτό το κείμενο, το οποίο θα το στείλω ωστόσο και σε όλους τους πολιτικούς, μήπως και κάτι γίνει. Η απραξία τους και ο στρουθοκαμηλισμός τους είναι εγκληματικός. Σας παρακαλώ για την δημοσίευση του κειμένου. Σας ευχαριστώ και Καλή Χρονιά!
ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ...


Ενας χρόνος δημαρχία Καμίνη

Αυτές τις ημέρες ο κος Καμίνης κλείνει ένα χρόνο θητείας ως δήμαρχος του Δήμου Αθηναίων. Φανταζόμαστε πως ο απολογισμός του έτους δεν θα τον ικανοποιήσει, εάν βέβαια έχει την διάθεση να κάτσει να κάνει την αυτοκριτική του. Για να είμαστε δίκαιοι ο κος Καμίνης παρέλαβε μία «πόλη» σε κακή κατάσταση, την οποία ωστόσο θα παραδώσει ως φαίνεται απόλυτα ισοπεδωμένη. Διότι η φιλοσοφία «στρουθοκαμηλίζω, μου φταίνε οι άλλοι και οι λύσεις έρχονται από τον ουρανό» δεν ενδείκνυνται σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης. Αυτό που ζει η Αθήνα τα τελευταία χρόνια δεν είναι απλά προβλήματα, είναι εποικισμός από εξαθλιωμένες και περιθωριακές ομάδες ανθρώπων διαφόρων εθνικοτήτων και από μαφίες του οργανωμένου και ιδιαίτερα βίαιου εγκλήματος. Σε αυτά δεν μπορείς να απαντάς επί ένα χρόνο «θα δώσω κίνητρα να έρθουν τα νέα ζευγάρια να μείνουν στην Αθήνα» (!), ούτε μπορείς να λειτουργείς ως Δήμος με λογικές συνύπαρξης με την εξαθλίωση και μετά να απορείς γιατί είναι έτσι η πόλη, γιατί φεύγει ο κόσμος και δεν έρχονται τουρίστες. Να έρθουν να δουν τί ακριβώς; Τα πρεζάκια, τις πόρνες ή το πώς ζουν οι Ρομά, οι Αφρικανοί και οι Ασιάτες στις φαβέλες του κέντρου; Για να βοηθήσουμε λίγο τον κο Καμίνη να κάνει τον απολογισμό του.
1. Κατοίκηση του κέντρου από νέα ζευγάρια. Το πέτυχε. Νέα ζευγάρια από όλα τα μήκη και πλάτη της γης, αλλά ιδιαίτερα από το Αφγανιστάν, την Αφρική και τις Βαλκανικές φυλές Ρομά έχουν κατακλύσει το κέντρο των Αθηνών. Με παιδιά, πάρα πολλά παιδιά. Τεράστια επιτυχία.
2. Τόνωση της επιχειρηματικότητας. Αφειδώς δίνονται οι άδειες από τον Δήμο για «επενδύσεις» Ασιατών κυρίως στο κέντρο της Αθήνας. Και όσοι δεν έχουν άδεια δεν πειράζει. Για να αναπτυχθεί οικονομικά το κέντρο ο Δήμος αφήνει τις επιχειρήσεις να λειτουργούν και χωρίς άδεια. Δεν τρέχει τίποτα. Αλλωστε μία μέρα θα τις νομιμοποιήσουν και τις παράνομες, όπως έπραξαν στην τελευταία συνεδρίαση του 2011. Οικονομική ανάπτυξη του κέντρου με επενδύσεις υπηκόων τρίτων χωρών και με κάθε τρόπο είναι ως φαίνεται ο σκοπός του Δήμου.
3. Τουρισμός. Πάρα μα πάρα πολύ τουρισμός, που ενδιαφέρεται να εξετασθεί δωρεάν στα νοσοκομεία μας, να δώσει τα όργανα του, να καταλάβει τους δημόσιους χώρους (πλατείες, πεζοδρόμια) με την παρέα του, να διακινήσει ναρκωτικά, να κλέψει, να σκοτώσει, να βιάσει, να διώξει τον κόσμο από τα σπίτια του. Αυτή την πλευρά του τουρισμού την έχουμε εξασφαλισμένη τα τελευταία χρόνια.
4. Κοινωνική πρόνοια. Ο Δήμος μας εδώ και κάποια χρόνια έχει αναλάβει να θρέψει και να περιθάλψει τους απανταχού κατατρεγμένους και μάλιστα αυτό να το κάνει μέσα στο κέντρο της Αθήνας. Προς τιμή του τα προγράμματα του είναι από τα πιο οργανωμένα και βοηθάνε πλήθος κόσμου, γιατί οι αλήθειες πρέπει να λέγονται. ΟΜΩΣ.....πρέπει οι δήμαρχοι να καταλάβουν αφενός πως ένας Δήμος δεν κατοικείται μόνο από άπορους και για τον λόγο αυτό η κοινωνική του πολιτική καλό θα ήταν να επεκτείνεται και σε άλλες ομάδες. Αφετέρου καλά τα προγράμματα αυτά, αλλά θα ήταν ακόμη καλύτερα να συνέβαιναν στις παρυφές της πόλης ή σε συνεργασία με άλλους δήμους (οι οποίοι έχουν βγάλει βέβαια την ουρά τους απ’έξω), ώστε να μην επιβαρύνεται το κέντρο. Και τέλος δεν μπορεί το όραμα του Δήμου να είναι να μετατραπεί η Αθήνα σε ένα απέραντο πτωχοκομείο με διάσπαρτους ξενώνες αστέγων, κοινωνικά παντοπωλεία, φαρμακεία, κινητές μονάδες ΚΕΕΛΠΝΟ για άστεγους, αλλοδαπούς και ναρκομανείς και διάφορα άλλα, τα οποία βιάζουν την καθημερινότητα των δημοτών στο όνομα μίας παρεξηγημένης κοινωνικής αλληλεγγύης. Γιατί ο κος Καμίνης δεν συνεννοείται με τον Δήμο Χαλανδρίου, όπου και κατοικεί, για την υλοποίηση αντίστοιχων προγραμμάτων μήπως και ανακουφιστεί η Αθήνα; Ή μήπως τελικά έχουμε εσωτερικές συμφωνίες δημάρχων για «καθαρά» προάστια και αθηναϊκή «χωματερή»;
5. Πάταξη της γραφειοκρατίας και αποτελεσματικότητα υπηρεσιών. Μόνο τρία- πέντε – δέκα – πενήντα τηλέφωνα χρειάζονται για να πάει η δημοτική αστυνομία να βεβαιώσει παράβαση. Μόνο ένας – δύο – τρεις μήνες χρειάζεται μία μήνυση της δημοτικής αστυνομίας για να πάει στο τμήμα αδειών και καταστημάτων. Μετά χρειάζονται μόνο ένας – δύο – τρεις – δέκα μήνες για να αποφασισθεί η σφράγιση του καταστήματος. Μετά χρειάζονται μόνο ένας – δύο – τρεις – πέντε μήνες για να σφραγιστεί.
Μετά από όλα αυτά χρειάζονται μόνο πέντε λεπτά από τον παράνομο επιχειρηματία για να το αποσφραγίσει και να συνεχίσει να λειτουργεί ανενόχλητος αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά πως ο ιδιωτικός τομέας μπορεί να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά και χωρίς καμία γραφειοκρατία.

Εν ολίγοις στα σημεία που αναφέραμε έχουμε 100% επίτευξη στόχων και για αυτό αξίζουν συγχαρητήρια στον κο Καμίνη, ο οποίος όμως θα πρέπει να παραδεχθεί ένα χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του πως δεν είναι πια δήμαρχος των Αθηναίων, γιατί πολύ απλά αυτή η πόλη δεν είναι πια η Αθήνα.

Μικαέλλα Κιντά
taxalia

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΚΟΥΤΡΗΣ
"Ο ηρωικός άνθρωπος αισθάνεται πως είναι διαλεγμένος από την Μοίραν ως αγωνιστής και ως μάρτυς - περισσότερον ως μάρτυς, αφού την επιτυχίαν δεν την μετρεί με αποτελέσματα άμεσα, με αριθμούς και μεγέθη, δεν την μετρεί καν διόλου. Είναι το αλεξικέραυνον, που θα συγκεντρώση επάνω του (θα προσελκύση μάλλον εθελουσίως) όλας τας καταιγίδας και όλα τ' αστροπελέκια, διά να προστατευθούν τα κατοικητήρια των ειρηνικών ανθρώπων. Εις την ετοιμότητα του κινδύνου, τον σύρει με ακαταμάχητον έλξιν η αισθητική, θα έλεγα, γοητεία του κινδύνου, η συναίσθησις ότι είναι προνόμιον των ολίγων να συντρίβωνται υπέρ των άλλων υπό των άλλων - το πολυτιμότερον προνόμιον! Ο ηρωικός άνθρωπος δεν είναι το άνθος, δεν είν' ο καρπός - αυτά αντιπροσωπεύουν το παρόν και του παρόντος την ανεπιφύλακτον χαράν. Είναι ο σπόρος που θα ταφή και θα σαπίση δια ν' αναφανή το άνθισμα και το κάρπισμα. Είν' εκείνος που θάπτεται δια να εορτασθή η ανάστασις, και ανάστασις χωρίς ταφήν δεν υπάρχει."

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ
Απάντηση στο Ρουσίτ Πασά στα 1822

''Πασά μου, μου στέλνεις ένα μπουγιουρντί, μου λες να προσκυνήσω, και εγώ πασά μου ερώτησα τον πούτσο μου τον ίδιο, και αυτός μου αποκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν ερθείς επάνω μου ευθύς να πολεμίσω''

Και απάντηση στον Σιλιχτάρ Μπόδα στα 1823

''Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο''

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Φυλάτε τη Γη σας και την Τιμή της μόνο με Σπαθί. Πάψετε σαπιοδάσκαλοι και σαπιορήτορες- ΑΝΑΦΟΡΑΤΖΗΔΕΣ- να εξευτελίζετε τη Φυλή. Πάψετε παλιόγρηες τις κλάψες, τα σάλια, τα μελάνια και πιάστε το Σπαθί. Τα πάντα στη Ζωή -Η ΦΥΣΙΣ ΤΟ ΛΕΕΙ- κατακτώνται με το Σπαθί."

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
















Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση. Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα...

(Μέρος του λόγου που εκφώνησε ο Κολοκοτρώνης στην Πνύκα).

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ
Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση ή για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι’ αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό. Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή. Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ και γι αυτό με λεν και ξυπνητήρι…

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ

ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ
Είδα στον ύπνο μου τον Παύλο τον Μελά, να παίρνει σάρκα για να πει μια ιστορία για κάποια αγέρωχα κι αδούλωτα μυαλά, που προδιαγράφουν της Πατρίδας την πορεία. .
..

Είχ’ η μορφή του θλίψη, πόνο και οργή, για αυτούς που σήμερα τις τύχες μας ορίζουν, που ασελγούν πάνω σ΄ανθρώπους και σε γη και καθετί Ελληνικό το αφορίζουν.
...
Μέσα στην μπλε του την αντάρτικη στολή και με το χέρι του στη μαύρη τη πιστόλα, δίνει στους άντρες του ξανά την εντολή Ελευθερία και Πατρίδα πάνω από όλα!
...
Αν θες στον ύπνο σου να έρθει ο Μέλας μαζί μ’ αγγέλους, σκοτωμένα παλικάρια, να σε τραβήξουν απ ’τον δρόμο που τραβάς, για να βαδίσεις τα δικά τους τα αχνάρια... ..
.
φέρε στα μάτια σου του Παύλου τη στολή, ορκίσου πάνω της, πως δεν θα τον προδώσεις και συρε να βρεις την δική σου εντολή αφού τον ύπνο του εχθρού μας θα στοιχειώσεις.

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP