«Ξανακλείνει ο κλάδος της μεταφοράς καυσίμων»
Ρύθμιση με την οποία το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων θα «κλείσει» προωθεί το υπουργείο Υποδομών, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ).
Συγκεκριμένα η ΟΦΑΕ καταγγέλει μέσω ανακοίνωσής της:
«Παραμονές των εκλογών...
στην Ελλάδα του Μνημονίου και κάποιοι αμετανόητοι επιμένουν να προάγουν την «πολιτική» εξυπηρέτηση των ημετέρων.
Οι πληροφορίες της ΟΦΑΕ, οι οποίες πλέον είναι από έγκυρες πηγές, επιμένουν ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί ρύθμιση με την οποία το επάγγελμα μεταφοράς καυσίμων θα … ξαναγίνει «κλειστό». Όπως τα ατόπημα που έκαναν να βάλουν για τον μεμονωμένο αυτοκινητιστή 15.000 € οικονομική επιφάνεια και για την εταιρία 9.000 €.
Κατά παράβαση κάθε έννοιας νομιμότητας και κάθε ηθικής, στελέχη της ΝΔ από το τμήμα Μεταφορών της Συγγρού ασκούν αφόρητες πιέσεις στο υπουργείο Μεταφορών και στον ίδιο τον υπουργό, προκειμένου η μεταφορά καυσίμων, όπως συνέβη και με την οικονομική επιφάνεια, να θεωρείται στο εξής «ειδική μεταφορά», κάτι που αν τελικά συμβεί θα σημαίνει ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα είναι και πάλι «προστατευόμενη» και στην ουσία θα αποκλείονται οι νέοι επιχειρηματίες που θέλουν να εισέλθουν στο συγκεκριμένο αντικείμενο δραστηριότητας.
Η ΟΦΑΕ έχει εκφράσει κατ΄ επανάληψη την κάθετη και ριζική της αντίθεση σε τέτοιου είδους μεθοδεύσεις, που πλήττουν τον κλάδο, την ελληνική οικονομία και είναι αντισυμβατικές με τα όσα το επίσημο κράτος έχει δεσμευτεί έναντι των πιστωτών του.
Η ΟΦΑΕ προτίθεται να ενημερώσει σχετικά τα πολιτικά κόμματα για τις εξελίξεις αυτές στηλιτεύοντας παρόμοιες πρακτικές που επιστρέφουν την Ελλάδα σε άλλες εποχές. Τότε που το «ρουσφέτι» και εξυπηρέτηση συμφερόντων ημετέρων αποτελούσαν πάγια πρακτική ειδικά σε προεκλογική περίοδο.
Επίσης θα ζητήσει από τον υπουργό Μεταφορών Μ. Βορίδη, να παραμείνει στις αρχικές του θέσεις.
Τέλος η ΟΦΑΕ θα ήθελε να επισημάνει ότι το υπουργείο Μεταφορών έχει αγνοήσει ζητήματα που συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς, αλλά ταυτόχρονα αυξάνουν τα έσοδα του δημοσίου. Ο Υπουργός Μεταφορών έχει παραμερίσει το θέμα της επί τόπου καταβολής προστίμων και παραμένουμε η μοναδική χώρα που δεν το εφαρμόζει. Επίσης είναι «παγωμένο» και το θέμα της διάθεσης των αδειών τρίτων χωρών από τα εκδοτήρια της ΟΦΑΕ ως ο μοναδικός φορέας διεθνών μεταφορών και ως ο πλέον αρμόδιος, όπως άλλωστε ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης».
Συγκεκριμένα η ΟΦΑΕ καταγγέλει μέσω ανακοίνωσής της:
«Παραμονές των εκλογών...
στην Ελλάδα του Μνημονίου και κάποιοι αμετανόητοι επιμένουν να προάγουν την «πολιτική» εξυπηρέτηση των ημετέρων.
Οι πληροφορίες της ΟΦΑΕ, οι οποίες πλέον είναι από έγκυρες πηγές, επιμένουν ότι το υπουργείο Υποδομών προωθεί ρύθμιση με την οποία το επάγγελμα μεταφοράς καυσίμων θα … ξαναγίνει «κλειστό». Όπως τα ατόπημα που έκαναν να βάλουν για τον μεμονωμένο αυτοκινητιστή 15.000 € οικονομική επιφάνεια και για την εταιρία 9.000 €.
Κατά παράβαση κάθε έννοιας νομιμότητας και κάθε ηθικής, στελέχη της ΝΔ από το τμήμα Μεταφορών της Συγγρού ασκούν αφόρητες πιέσεις στο υπουργείο Μεταφορών και στον ίδιο τον υπουργό, προκειμένου η μεταφορά καυσίμων, όπως συνέβη και με την οικονομική επιφάνεια, να θεωρείται στο εξής «ειδική μεταφορά», κάτι που αν τελικά συμβεί θα σημαίνει ότι η συγκεκριμένη δραστηριότητα θα είναι και πάλι «προστατευόμενη» και στην ουσία θα αποκλείονται οι νέοι επιχειρηματίες που θέλουν να εισέλθουν στο συγκεκριμένο αντικείμενο δραστηριότητας.
Η ΟΦΑΕ έχει εκφράσει κατ΄ επανάληψη την κάθετη και ριζική της αντίθεση σε τέτοιου είδους μεθοδεύσεις, που πλήττουν τον κλάδο, την ελληνική οικονομία και είναι αντισυμβατικές με τα όσα το επίσημο κράτος έχει δεσμευτεί έναντι των πιστωτών του.
Η ΟΦΑΕ προτίθεται να ενημερώσει σχετικά τα πολιτικά κόμματα για τις εξελίξεις αυτές στηλιτεύοντας παρόμοιες πρακτικές που επιστρέφουν την Ελλάδα σε άλλες εποχές. Τότε που το «ρουσφέτι» και εξυπηρέτηση συμφερόντων ημετέρων αποτελούσαν πάγια πρακτική ειδικά σε προεκλογική περίοδο.
Επίσης θα ζητήσει από τον υπουργό Μεταφορών Μ. Βορίδη, να παραμείνει στις αρχικές του θέσεις.
Τέλος η ΟΦΑΕ θα ήθελε να επισημάνει ότι το υπουργείο Μεταφορών έχει αγνοήσει ζητήματα που συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς, αλλά ταυτόχρονα αυξάνουν τα έσοδα του δημοσίου. Ο Υπουργός Μεταφορών έχει παραμερίσει το θέμα της επί τόπου καταβολής προστίμων και παραμένουμε η μοναδική χώρα που δεν το εφαρμόζει. Επίσης είναι «παγωμένο» και το θέμα της διάθεσης των αδειών τρίτων χωρών από τα εκδοτήρια της ΟΦΑΕ ως ο μοναδικός φορέας διεθνών μεταφορών και ως ο πλέον αρμόδιος, όπως άλλωστε ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρώπης».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου